^ Joo, löyty näemmä facebookista
Kuuluisaa saitin "ajattelijaa" lainatakseni: "mitä mä just luin?"

Uutiset:
Kuuluisaa saitin "ajattelijaa" lainatakseni: "mitä mä just luin?"
Oletan että sitä kommenttia emme saa ja edelleen oletan aavistavani mistä tässä asiassa on kyse. Ajatuksen mukaan on ok kieltää tilaisuuksia "valta-asemasta nauttivilta identiteeteiltä" joita ovat tyypillisesti valkoihoiset, hetereoseksuaalit ja miehet mutta ei ole ok kieltää heidän "syrjimiensä" vähemmistöjen osallistumisia. Tämän ajattelutavan nimi on intersektionaalisuus. Ajatuksen kannattajien näkökulmasta tällainen toiminta ei ole ristiriidassa tasa-arvon kanssa mutta tuon kohdan perustelua en osaa esittää.Kuuluisaa saitin "ajattelijaa" lainatakseni: "mitä mä just luin?"
Mua kiinnostaa tämän "ajattelijan" kommentti tuosta
^^ Miten intersektionaalisuus ei ole rasismia? Onko siitä jotain virallista kantaa?Virallisesta kannasta en tiedä ja koen olevani väärä ihminen vastaamaan tuohon kysymykseen. Jos eri ihmisryhmien välillä on ennakkoluuloja ja syrjintää, uskon että paras tapa korjata tilannetta on luottamuksen rakentaminen noiden ihmisryhmien välille eikä nostaa esille vastakkainasetteluja joka käsitykseni mukaan on intersektionaalisuuden kannattajien agendalla aika vahvasti.
Seuraavaksi varmaan busseissa erotellaan istumapaikat erikseen mustille ja valkoisille.
Joko vihervasemmistolaiset ovat kiirehtineet tuomitsemaan tällaisen rasismin?
^ Lukasin pikaseen aiheesta niin aika pitkään kestänyt kärhämä. 50-luvulta saakka, mutta ilmeisesti pari vuotta sitten taputeltu loppuun. Aika iso olis ollu. 5000 hehtaaria! Siinä olis muutama kaivuri työllistyny vähäks aikaa
Trump lyttäsi Bidenin ja hehkutti Putinin Ukraina-strategiaa: ”Tämä on nerokasta”.Trump oli itse asiassa tuossa ihan oikeassa. Putin toimii suorastaan nerokkaasti napsiessaan pienen palan kerrallaan verrattuna Bideniin ja lännen johtajiin jotka eivät osaa laittaa vastaan tälle taktiikalle.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008635329.html
Varmaan myös Laura Huhtasaari ja muut persujen trumpistit komppaa.
Jani Mäkelä on tyhmä jopa persuksi.Voi olla. Vasemmistoliittolaiseksi olisi viisas.
Hankkeeseen kuuluu tehtaan jätevedenpuhdistuksen parantaminen ja uusi biopolttoainekattila, joka vähentäisi hiilidioksidipäästöjä.
Kasurisen mukaan kartonkien kysyntätilanne näyttää hyvältä pitkälle tulevaisuuteen muun muassa siksi, että muovia pyritään kasvavassa määrin korvaamaan puupohjaisilla tuotteilla.
Tässä nykytilanteessa, kun Putinin fokus on Ulrainassa, Japanin olisi mahdollista korjata historiallisia rajansiirtoja ja kaapata Sahalinin eteläosa. Tai Kiinan jolle se alunperin kuului kokonaan.Ei sulla olis mitään esitystä millä koko paska saatas loppumaan?
Tässä nykytilanteessa, kun Putinin fokus on Ulrainassa, Japanin olisi mahdollista korjata historiallisia rajansiirtoja ja kaapata Sahalinin eteläosa. Tai Kiinan jolle se alunperin kuului kokonaan.Ei sulla olis mitään esitystä millä koko paska saatas loppumaan?
Esimerkiksi ympäristön niin paha saastuminen, tai ydinsota mikä tekis ihmisen olomassaolon mahdottomaksi. Ihminen sotii aina.