Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?  (Luettu 10203 kertaa)

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« : Kesäkuu 29, 2021, 14:10:08 »
Hei.

Toisella sivustolla keskustelua jo niin paljon käytykin, että laitan linkin suoraan sinne.
Jos aihe on väärässä osiossa, niin saa siirtää.

Kaipailisin myös palveluntarjoajan mielipiteitä ja ajatuksia tilanteesta, joka on erittäin mutkikas.
Tarina aika pitkä, mutta tuo on oikeastaan mahdollisimman lyhyesti... Tapaukseen on liittynyt paljon kaikenlaista.

Kiitos jos jaksoit lukea koko viestikeskustelun.

edit. Ei linkkejä
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2021, 16:50:10 kirjoittanut Mummo »

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 29, 2021, 14:43:58 »
^ Vaikuttaa siltä, että hyväntahtoisuuttasi on tietoisesti käytetty hyväksi ja sinua on suoraan sanottuna huijattu. Rikosilmoituksen voisi tehdä ainakin siitä, että olet maksanut tietystä palvelusta, mutta et ole sitä saanut. Lahjana annetuista rahoista rikosilmoitus ei varmaan menesty kovin hyvin.

Edit. Edellyttäen että tapahtumat ovat edenneet kuvaamallasi tavalla.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2021, 14:48:03 kirjoittanut Jimmy-setä »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #2 : Kesäkuu 29, 2021, 14:54:05 »
En jaksanut lukea kokonaan, mutta jos on itse haukkunut ja uhkaillut seksityöntekijää, niin rikosilmoituksen tekemällä voi itsekin joutua tutkinnan alle.
Eläkkeellä.

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #3 : Kesäkuu 29, 2021, 14:54:19 »
Me tunnetaan hänen kanssaan kuitenkin melko hyvin sanoisin, ja tiedän että hänen elämässään on vaikeaa.
En halua hänestä tehdä rikosilmoituksia, se ei helpota kenenkään oloa.

Uskon siis edelleen vahvasti, että hänellä on minusta väärä kuva jonka hän on jotenkin oudolla tavalla luonut ja se on tilanne tähän.
Tähän voi vahvasti liittyä tämä mainitsemani toinen henkilö, joka hänelle on tätä kiusaa tehnyt paljon, että saisi häntä sitten itse "lohduttaa".
Siis henkilö tekee hänelle pahoja asioita, luo pelkoa ym, manipuloi että saa itse häntä lohduttaa.
Ja pelkään että Cinderella uskoo häntä ja että lopputulos ei ole välttämättä hyvä...
Minua siis ehkä yritetään saada jotenkin näyttämään hänen silmissään huonolta.

En tiedä.

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #4 : Kesäkuu 29, 2021, 14:55:33 »
En jaksanut lukea kokonaan, mutta jos on itse haukkunut ja uhkaillut seksityöntekijää, niin rikosilmoituksen tekemällä voi itsekin joutua tutkinnan alle.

Kannattaa lukea pidemmälle, koska tuo tilanne saatiin hänen kanssaan silloin sovittua ja siihen liittyi monia asioita. Väärinkäsityksiä puolin ja toisin.
Ja kuten mainittu tuolla, rikosilmoitus olisi Cinderellan kannalta tietyllä tapaa erittäin huono.
Siitä en halua avata enempää.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2021, 14:58:06 kirjoittanut KP89 »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #5 : Kesäkuu 29, 2021, 14:56:54 »
Kannattaa lukea pidemmälle, koska tuo tilanne saatiin hänen kanssaan silloin sovittua ja siihen liittyi monia asioita.

Lukisin jos teksti olisi tiivistetty ja muotoiltu mukavaksi luettavaksi. Ja ennen kaikkea luettavan pituiseksi.
Eläkkeellä.

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #6 : Kesäkuu 29, 2021, 14:59:04 »
Tuo teksti olisi kymmenkertainen, jos selittäisin yksityiskohtaisesti kaiken. Iso juttu ollut.

Mutta tuohon mainitsemaasi, epäilin häntä silloinkin varkaaksi, koska rahojani oli hänen hallussaan jo silloin.
Käsitettiin tietyt asiat väärin, ja siksi uhkasin häntä itse, sen olen sovinnon kautta pyytänyt anteeksi ja saanut.

« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2021, 15:02:05 kirjoittanut KP89 »

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #7 : Kesäkuu 29, 2021, 15:03:21 »
Toivon että asiaan ei otettaisi kantaa, jos luetaan vain puoleenväliin, koska se ei anna selitystä mihinkään.

Lukekaa koko viestiketju joka on nyt jo 7 sivulla menossa.
Siellä on muutama kuvakin, jotka todistaa ekojen viestien perää.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2021, 15:05:47 kirjoittanut KP89 »

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #8 : Kesäkuu 29, 2021, 15:08:54 »
Joo sinulla on nyt lähtenyt tämä homma tosi isosti lapasesta.
Eläkkeellä.

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #9 : Kesäkuu 29, 2021, 15:13:02 »
Niin, voisko hieman perustella ja tarkentaa että missä mielessä?

Tuolla myös mainitsen miksi asia on minulle erikoisen tärkeä.
Liittyy omaan historiaani.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #10 : Kesäkuu 29, 2021, 15:14:08 »
Voisiko joku tehdä tästä ranskalaisilla viivoilla lyhyen tiivistelmän?

Ei jaksa lukea...
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #11 : Kesäkuu 29, 2021, 15:15:52 »
Ei liene järkevää käsitellä täällä asiaa seitsemän sivun verran, koska se näköjään on jo käsitelty muualla, eikä näyttäisi ratkeavan.

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #12 : Kesäkuu 29, 2021, 15:16:36 »
^ Vaikuttaa siltä, että hyväntahtoisuuttasi on tietoisesti käytetty hyväksi ja sinua on suoraan sanottuna huijattu. Rikosilmoituksen voisi tehdä ainakin siitä, että olet maksanut tietystä palvelusta, mutta et ole sitä saanut. Lahjana annetuista rahoista rikosilmoitus ei varmaan menesty kovin hyvin.

Edit. Edellyttäen että tapahtumat ovat edenneet kuvaamallasi tavalla.

Siihen 2500e lahjaan vain liittyi se sovinto joka hänen kanssaan tehtiin, voisi kuvailla että oli minun elämän tärkein asia silloin ja vieläkin.
Tosi vaikea toisen ymmärtää, eikä tarvitsekaan. Mulle vain naiset on olleet aina arka paikka, ja tälläinen loppu ei olisi tässä kohti mahdollista.

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #13 : Kesäkuu 29, 2021, 15:18:47 »
Voisiko joku tehdä tästä ranskalaisilla viivoilla lyhyen tiivistelmän?

Ei jaksa lukea...

Tämä on niin iso juttu, että ranskalaisillakin tulisi aika paljon luettavaa.
Tuolla toisella sivulla kolmannessa aloitusviestissä sellaisia muutama on.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #14 : Kesäkuu 29, 2021, 15:20:42 »
Saatana minä katson jos tänä iltana jaksaisin tiivistää tämän homman luettavaan muotoon, mutta en voi luvata mitään.

Yksinomaan tuo, että suhteesta yhteen palveluntarjoajaan kirjoitetaan 3 maksimimerkkiviestiä plus rapiat, ja sitten liitetään kuvakaappauksia palveluntarjoajan kanssa käydyistä keskusteluista, on selkeä merkki siitä, että homma ei ole enää ihmisen hallinnassa. Toivon, että saat helpotusta tunneperäisiin ongelmiisi jollain rakentavalla tavalla.
Eläkkeellä.

Paikalla jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #15 : Kesäkuu 29, 2021, 15:22:00 »
Voisiko joku tehdä tästä ranskalaisilla viivoilla lyhyen tiivistelmän?

Ei jaksa lukea...

Voisin tehdä, mutta kymmenen minuutin lukemisen jälkeen jäi punainen lanka epäselväksi itsellekin ja luovutin. Ilmeisesti on ihastuttu hupakkoon ja makseltu paljon saamatta ihan vastaavaa määrää palveluita.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #16 : Kesäkuu 29, 2021, 15:33:03 »
^ Vaikuttaa siltä, että hyväntahtoisuuttasi on tietoisesti käytetty hyväksi ja sinua on suoraan sanottuna huijattu. Rikosilmoituksen voisi tehdä ainakin siitä, että olet maksanut tietystä palvelusta, mutta et ole sitä saanut. Lahjana annetuista rahoista rikosilmoitus ei varmaan menesty kovin hyvin.

Edit. Edellyttäen että tapahtumat ovat edenneet kuvaamallasi tavalla.

Siihen 2500e lahjaan vain liittyi se sovinto joka hänen kanssaan tehtiin, voisi kuvailla että oli minun elämän tärkein asia silloin ja vieläkin.
Tosi vaikea toisen ymmärtää, eikä tarvitsekaan. Mulle vain naiset on olleet aina arka paikka, ja tälläinen loppu ei olisi tässä kohti mahdollista.

Luin nyt koko seitsemän sivua. Tarkistaisin yhden asian. Pääsitkö missään vaiheessa harrastamaan seksiä Cinderellan kanssa? Siis maksua vastaan? Vikalla sivulla taisit mainita, että näitä kolmen tunnin tapaamisia toteutui.

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #17 : Kesäkuu 29, 2021, 15:33:26 »
Saatana minä katson jos tänä iltana jaksaisin tiivistää tämän homman luettavaan muotoon, mutta en voi luvata mitään.

Yksinomaan tuo, että suhteesta yhteen palveluntarjoajaan kirjoitetaan 3 maksimimerkkiviestiä plus rapiat, ja sitten liitetään kuvakaappauksia palveluntarjoajan kanssa käydyistä keskusteluista, on selkeä merkki siitä, että homma ei ole enää ihmisen hallinnassa. Toivon, että saat helpotusta tunneperäisiin ongelmiisi jollain rakentavalla tavalla.

Paljastavat tiedot peitetty, ja kun ei uskota mitä sanotaan, niin halusin näyttää että ehkä tarina on totta.
Olen yrittänyt rakentavalla tavalla sopia hänen kanssaan, esim ne hänen lupaamansa 5 käyntiä piti sisältää seksiä, mutta olen jo maininnut että muunlaisetkin treffit käy.
Kunhan vain molemmat saisi hyvän olon.
Minun mielestä tuo jo pelkästään on hänen kunnioittamistaan.

Lisäksi olen nähnyt yhden viestikeskustelun yhden häntä häirinneen kanssa, ja hän on kertonut siellä minusta asioita jotka ei ihan pidä paikkaansa.

Tunnetta on paljon, sen myönnän.


Olet ilmeisesti palveluntarjoaja?
Jos olen vakkarisi, maksan sinulle yht 7000e mutta et anna maksetusta vastinetta, et pidä yhteisistä sopimuksista kiinni jotka tehty hymyssä suin. Alat haukkumaan minua yhtäkkiä oudolla tavalla, vaikka olen juuri tuonut sinulle kaupasta limua ja sinun läheisellesi herkkuja.
Olen yrittänyt joustaa ja kysellä että onko jotain erikoista sattunut vai miksi moinen tilanne?
Miten näkisit asian, mistä tuo voisi johtua? Miksi voisit käyttäytyä näin?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3522
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #18 : Kesäkuu 29, 2021, 15:38:30 »
Aloittajalle sen verran että olet ihastunut hupakkoon mikä on ihan normaalia monesti eikä siinä ole mitään pahaa. Ihastumisissa vaarana on kuitenkin että kuvitellaan juttuja jotka eivät ole totta. Ihastutaan siihen kuvaan minkä ihastuneen ihmisen aivot muodostavat ihastuksen kohteesta mikä ei välttämättä vastaakaan todellisuutta. En sano etteikö tämä Cinderella voi olla ihan mukava nainen mutta tällaiset seikat on kuitenkin otettava huomioon. Tee mitä teet mutta suosittelen vahvasti että pidät tämän asian mielessä ennenkuin seuraavan kerran olet antamassa hänelle rahaa. Olen lukenut tarinasi melko tarkasti toisella foorumilla. Koeta pärjäillä ja olen ihan varma että Cinderellakin pärjäilee.
Niin, ja suora vastaus kysymykseesi, mitä pitäisi tehdä? Vedä rauhassa henkeä ja ajattele asiaa ja ehkä on parasta olla tekemättä asian suhteen yhtään mitään.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2021, 15:41:04 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #19 : Kesäkuu 29, 2021, 15:43:47 »
^ Vaikuttaa siltä, että hyväntahtoisuuttasi on tietoisesti käytetty hyväksi ja sinua on suoraan sanottuna huijattu. Rikosilmoituksen voisi tehdä ainakin siitä, että olet maksanut tietystä palvelusta, mutta et ole sitä saanut. Lahjana annetuista rahoista rikosilmoitus ei varmaan menesty kovin hyvin.

Edit. Edellyttäen että tapahtumat ovat edenneet kuvaamallasi tavalla.

Siihen 2500e lahjaan vain liittyi se sovinto joka hänen kanssaan tehtiin, voisi kuvailla että oli minun elämän tärkein asia silloin ja vieläkin.
Tosi vaikea toisen ymmärtää, eikä tarvitsekaan. Mulle vain naiset on olleet aina arka paikka, ja tälläinen loppu ei olisi tässä kohti mahdollista.

Luin nyt koko seitsemän sivua. Tarkistaisin yhden asian. Pääsitkö missään vaiheessa harrastamaan seksiä Cinderellan kanssa? Siis maksua vastaan? Vikalla sivulla taisit mainita, että näitä kolmen tunnin tapaamisia toteutui.

Yritän laskea että monestiko, olikohan talven aikana kolme käyntiä, yksi 2 tuntinen ja kaksi 3 tuntista. Ja se eka jännityksen takia puolilöysällä.
Tämän lisäksi toteutui esim autosuikkari.
Tapaamisia on ollut paljon enemmän, joihin liittyy ne avustukset ym.

Mutta tämä yksi kolmetuntinen maksettu etukäteen, ei vielä toteutunut.
Lisäksi yhdet kävelytreffit, joiden jälkeen piti lähteä syömään ja autosuikkari. Maksoin koko jutusta, mutta vain kävely toteutui. Hän sanoi ettei nyt jaksakaan lähteä, vaikka olin jo maksanut. En sanonut mitään vaikka hieman petyin. Halusin silloinkin hänelle hyvän olon.

Mutta tuo 2500e sisältää se sopimus, että saan tästä hienon kokemuksen ekaa kertaa naisesta, koska minua oltiin heidän toimesta aijemmin aika rankasti satutettu. Siksi vasta 31v uskaltauduin ekaa kertaa, ja oli sittenkin todella tiukassa, jouduin pakottaa itseni.
Ja tuon 2500e takia olen sittemmin sen koko 7000e antanut kaikesta, että varmasti sen kivan muiston saisin.

En siis ole osannut odottaa nykyistä tilannetta.
Vaikka talvellakin jokainen aika peruttiin, (uuden sai tilalle, joskus vasta kuukauden päästä, eli malttia oli) niin silti talvi ja kevät oli mainiota aikaa, pelkästään se että hän pyysi minua käymään kaupassa puolestaan tuntui todella hyvälle ja sain sen kuvan että hän luottaa minuun.
Mutta sitten yhtäkkiä haukut päälle ja kaikki lukkoon.
En vain ymmärrä.

Olen tapaamisilla aina käyttäytynyt hyvin, hänen on ehkä jopa pitänyt tehdä se aloite seksiin, kun en itse uskalla kysyä.
Aina olen kohteliaasti kysynyt etukäteen, että voisko treffit sisältää tuota ja tuota. Ehkä liiankin tarkasti, joka johtuu siitä etten häntä ole halunnut loukata näissä merkeissä millään tavalla.