Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?  (Luettu 10199 kertaa)

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #20 : Kesäkuu 29, 2021, 15:45:55 »
Ja sen vielä sanon, että ne peruutuksen on sitä luokkaa että olen ottanut sen erektiolääkkeenkin ainakin 4 kertaa turhaan.
Eli ihan viime minuuttien peruutuksia.

Muokkaus:
Mutta peruutuksille oli siis ihan todellinen syy, tai niin ainakin luulen. Voi olla että ne olikin tekosyitä, mutta hän ei asunut yksin...
Annoin noista hänelle ymmärrystä aina ja maltoin odottaa seuraavaa.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2021, 15:56:22 kirjoittanut KP89 »

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #21 : Kesäkuu 29, 2021, 15:54:18 »
Aloittajalle sen verran että olet ihastunut hupakkoon mikä on ihan normaalia monesti eikä siinä ole mitään pahaa. Ihastumisissa vaarana on kuitenkin että kuvitellaan juttuja jotka eivät ole totta. Ihastutaan siihen kuvaan minkä ihastuneen ihmisen aivot muodostavat ihastuksen kohteesta mikä ei välttämättä vastaakaan todellisuutta. En sano etteikö tämä Cinderella voi olla ihan mukava nainen mutta tällaiset seikat on kuitenkin otettava huomioon. Tee mitä teet mutta suosittelen vahvasti että pidät tämän asian mielessä ennenkuin seuraavan kerran olet antamassa hänelle rahaa. Olen lukenut tarinasi melko tarkasti toisella foorumilla. Koeta pärjäillä ja olen ihan varma että Cinderellakin pärjäilee.
Niin, ja suora vastaus kysymykseesi, mitä pitäisi tehdä? Vedä rauhassa henkeä ja ajattele asiaa ja ehkä on parasta olla tekemättä asian suhteen yhtään mitään.

Olen ihastunut, mutta yritin sitä ehkä koko ajan välttää ja keskittyä vaan tapaamisiin.
Me ollaan esim noista kolmetuntisista 2 tuntia puhuttu pelkästään kaikenlaisista asioista. Riittävästi että toisesta saa kuvan, ja lähinnä ujouden takia olen ollut se kuunteleva osapuoli. Tunnetta tuli koko ajan lisää ja lisää.
Hänessä on piirteet ja ajatukset jotka kohtaa omiani, enkä näe asiaa siten että olisin itse kehittänyt kuplan, joka ei pidä paikkaansa.
Tunnen hänet aika hyvin ja siitä tunteet tulee. Normaalisti varmaan ei puhuttaisi omista perheenjäsenistä nimillä, mutta hän on minulle niin tehnyt, ja puhunut myös heistä.
Eikö tuokin kerro luotosta?
Olisin asiasta kertonut hänelle hieman eri tavalla, esim tulevana syksynä kivoissa merkeissä ja lisätuttavuuden myötä.

Mutta se ihastus ei ole se syy miksi tästä en eroon pääse.
En nyt haluaisi jankata asiasta, mutta tuolta löytyy ne vastaukset moneen.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #22 : Kesäkuu 29, 2021, 16:16:12 »
Mulla tulee tällaisesta jutusta mieleen se että kertoja on keksinyt tarinan ja ikäänkuin harrastuksen itselleen. Tykkää lukea vastauksia joissa on kaikenlaisia päivittelyjä ja lähes syyttämisiä. Varmaan olen väärässä arveluineni. Näissä internet-keskusteluissa ei oikein voi tietää millä vakavuudella itsekukin henkilö on mukana kirjoitteluissa.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #23 : Kesäkuu 29, 2021, 16:18:21 »
Olet ilmeisesti palveluntarjoaja?
Jos olen vakkarisi, maksan sinulle yht 7000e mutta et anna maksetusta vastinetta, et pidä yhteisistä sopimuksista kiinni jotka tehty hymyssä suin. Alat haukkumaan minua yhtäkkiä oudolla tavalla, vaikka olen juuri tuonut sinulle kaupasta limua ja sinun läheisellesi herkkuja.
Olen yrittänyt joustaa ja kysellä että onko jotain erikoista sattunut vai miksi moinen tilanne?
Miten näkisit asian, mistä tuo voisi johtua? Miksi voisit käyttäytyä näin?

Käyttäytyisin tuolla tavalla tilanteessa, jossa oikeasti haluaisin palvella asiakasta hyvin, ja lupailisin aina itselleni, että "joo nyt skarppaan ja hoidan homman hyvin loppuun asti", mutta asiakkaan jatkuva ahdistelu tunkeilevilla yhteydenotoilla, iholle liimautumisella, haukuilla ja liivijengiuhkailuilla ahdistaisi minut niin nurkkaan, että aina tosihetken koittaessa menisin aivan lukkoon, löisin kantapäät hiekkaan ja pakenisin paniikissa tilanteesta ulos.

Siis käyttäytyisin, jos minulla ei olisi rakentavia keinoja omien tunteideni käsittelyyn. Nyt olen jo liian vanha jaksaakseni sähellystä, joten pistän kylmiltään porttikiellon jokaiselle asiakasehdokkaalle, josta tulee minulle sellainen fiilis, että hänellä ei pysy juttu kontrollissa.
Eläkkeellä.

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #24 : Kesäkuu 29, 2021, 16:20:58 »
Omalta osalta asian tärkeyden kiteytän näin, en tästä pidä mutta vähän haluan.

Kun katson peiliin, näen siinä 10cm lyhyemmän miehen joka olisi pitänyt tulla.
Samalla näkyy 32v mies, joka näyttää ehkä vähän reilulta parikymppiseltä, näin on sanottu.
Makasin muutamaan otteeseen sairaalassa, tyttöjen toimesta. Minulle sanottiin että en välttämättä koskaan enää pysty kävelemään.
Kävelin kuitenkin jo parin päivän sisään, ennenkuin olisin saanut nousta sängystä.
Sain päähän kohdistuneen vaurion tippuessani 4 metriä kuiluun, joka lopetti mm pituuskasvun. Minut tönäistiin.
Kolme vuotta päivittäistä haukkumista. En olisi jatkanut, mutta puolustautuakaan ei voinut, tytöt kyseessä.
Naisten toimesta olen saanut paljon kehujakin, äänestäni ja heti perään "tuo sinun syvä matala ääni ei vastaa kasvoja ollenkaan".
Tilanteet johti yksinäisyyteen ja sain paniikkihäriön (ei ole hullun tauti, vaan esim sosiaaliset tilanteet aristaa)
Ehkä 24 vuotiaaksi oli raskasta, halusin kovasti naisen lähelle mutta ei vain pystynyt.
Nyt paniikkihäiriö on suuremmalti osalta selätetty, mutta naiset...

Eli kun katson peiliin, näen siellä menneet, jota halusin Cinderellan kanssa unohtaa ja siksi ison summan maksanut.
Etsimällä etsin häntä, 3kk ajan. Halusin varmistaa että hän varmasti ymmärtää kokemattomuutta. Muusta en tietysti alussa puhunut mutta tuo oli mainittava.
Pitkän odottelun jälkeen pääsin naisen viereen, pakottamalla itseni. Se oli oikeasti työn takana.
Miksi minulla pitäisi olla niin huono tuuri, että minulle oltaisiin koko ajan valehdeltu ja tarkoitus ollut satuttaa rankasti jälleen? En usko.
Tässä on joku muu mikä asian selittää.

Onko haittaa jos tälle foorumille laittaa kasvokuvansa?

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #25 : Kesäkuu 29, 2021, 16:24:14 »
Mulla tulee tällaisesta jutusta mieleen se että kertoja on keksinyt tarinan ja ikäänkuin harrastuksen itselleen. Tykkää lukea vastauksia joissa on kaikenlaisia päivittelyjä ja lähes syyttämisiä. Varmaan olen väärässä arveluineni. Näissä internet-keskusteluissa ei oikein voi tietää millä vakavuudella itsekukin henkilö on mukana kirjoitteluissa.

Mistä olisin saanut näyttämäni kuvat keskusteluista, jos asia ei olisi totta?
Lisäksi esim ne tuusulan oharit jotka Cinderellalle tehtiin, hain hänet itse paikalta silloin.
Cinderella tietäisi itse selittää kaiken tämän, että se on totta.
Olen monesti ajatellut miltä tämä sivullisen silmissä näyttää, ja tiedät että se on uskomatonta.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #26 : Kesäkuu 29, 2021, 16:29:25 »
Mulla tulee tällaisesta jutusta mieleen se että kertoja on keksinyt tarinan ja ikäänkuin harrastuksen itselleen. Tykkää lukea vastauksia joissa on kaikenlaisia päivittelyjä ja lähes syyttämisiä. Varmaan olen väärässä arveluineni. Näissä internet-keskusteluissa ei oikein voi tietää millä vakavuudella itsekukin henkilö on mukana kirjoitteluissa.

Mistä olisin saanut näyttämäni kuvat keskusteluista, jos asia ei olisi totta?
Lisäksi esim ne tuusulan oharit jotka Cinderellalle tehtiin, hain hänet itse paikalta silloin.
Cinderella tietäisi itse selittää kaiken tämän, että se on totta.
Olen monesti ajatellut miltä tämä sivullisen silmissä näyttää, ja tiedät että se on uskomatonta.
Kerroin vain miltä asia näytti minun silmissäni. On hyvin luultavaa että olen väärässä. Ei olisi ensimmäinen eikä viimeinen kerta.

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #27 : Kesäkuu 29, 2021, 16:31:10 »
Olet ilmeisesti palveluntarjoaja?
Jos olen vakkarisi, maksan sinulle yht 7000e mutta et anna maksetusta vastinetta, et pidä yhteisistä sopimuksista kiinni jotka tehty hymyssä suin. Alat haukkumaan minua yhtäkkiä oudolla tavalla, vaikka olen juuri tuonut sinulle kaupasta limua ja sinun läheisellesi herkkuja.
Olen yrittänyt joustaa ja kysellä että onko jotain erikoista sattunut vai miksi moinen tilanne?
Miten näkisit asian, mistä tuo voisi johtua? Miksi voisit käyttäytyä näin?

Käyttäytyisin tuolla tavalla tilanteessa, jossa oikeasti haluaisin palvella asiakasta hyvin, ja lupailisin aina itselleni, että "joo nyt skarppaan ja hoidan homman hyvin loppuun asti", mutta asiakkaan jatkuva ahdistelu tunkeilevilla yhteydenotoilla, iholle liimautumisella, haukuilla ja liivijengiuhkailuilla ahdistaisi minut niin nurkkaan, että aina tosihetken koittaessa menisin aivan lukkoon, löisin kantapäät hiekkaan ja pakenisin paniikissa tilanteesta ulos.

Siis käyttäytyisin, jos minulla ei olisi rakentavia keinoja omien tunteideni käsittelyyn. Nyt olen jo liian vanha jaksaakseni sähellystä, joten pistän kylmiltään porttikiellon jokaiselle asiakasehdokkaalle, josta tulee minulle sellainen fiilis, että hänellä ei pysy juttu kontrollissa.

Tuo oma uhkailuni tapahtui jo elokuun lopussa ja heti perään siihen tuli noita muita jotka myös väitti Cinderellan varastaneen rahaa saamatta palvelua.
Ja kun niitä sovintoja oltiin jo tehty.
Pyysin uhittelulla häntä palauttamaan rahat, mutta kun tajusin että nuo toiset valehteli, niin käännyin Cinderellan puolelle.
Siinä nyt on se tietty asia mitä tässä ei voi mainita, mikä tekisi selityksestä loogisempaa, mutta kuitenkin.
Marraskuun lopussa tai joulukuun alussa annettiin toisillemme väärinkäsitykset anteeksi, jonka jälkeen annoin sen 2500 ja sittemmin tonneja lisää.
Kaikki oli hyvin.

Tämä uusi tilanne on siis tältä keväältä ja alkukesästä.
Tuo että roikun perässä, jos hänellä on paljon rahaani hallussaan, ja tilanne hyvin erikoinen ja ymmärrän niin että jokin saa hänet käsittämään jotain väärin, haluan sen tottakai oikoa.
Todella mahtavien hetkien jälkeen se on vaan pakko minun kohdallani.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #28 : Kesäkuu 29, 2021, 16:31:44 »
Onko haittaa jos tälle foorumille laittaa kasvokuvansa?

Et nyt laita kasvokuvia, vaan rauhoitut, annat koko homman vähän vanhentua, ja sitten tulevaisuuden aivoilla pohdit, että mikä on pielessä ja mitä voit tehdä korjataksesi sen.

Monesti, kun kynttilä osuu bensaan ja bensa tuulettimeen, niin ihmiset rupeavat hätäpäissään säheltämään ja painelemaan kaikkia nappeja. He yrittävät löytää sitä tiettyä sanojen ja tekojen kombinaatiota, jolla he saavat kaiken korjattua täydelliseksi. Tosiasiassa he säästyisivät kaikkein vähimmällä vahingolla, kun vain antaisivat pölyn laskeutua, eivätkä tekisi tai sanoisi mitään. Täysi toimettomuus ei tuo päällä olevaan tilanteeseen sitä täydellistä loppuratkaisua, mitä ihminen toivoo, mutta kun kaikki mahdolliset sanat ja teot vain pahentavat tilannetta, niin toimettomuus on kaikista vaihtoehdoista vähiten huono.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2021, 16:34:04 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa naut1skelija

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1009
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #29 : Kesäkuu 29, 2021, 16:41:57 »
Lähtökohtaisesti tilanne vaikuttaa about tältä:

Kaikki mahdolliset etiketit hupakointiin ja turskailuun on rikottu. Sillä oletuksella että kertomukset ovat ainakin todensuuntaisia.

a)
älä maksa ikinä mitään kenellekkään ennakoon

b)
huora on huora, ja hän tekee tätä työtä lähtökohtaisesti rahan takia. Osa saattaa ihan tykätäkkin työstään. Mutta varmasti monenlaista omistautuneisuutta se vaatii, koska nätit nuoret tiukat tytöt saavat kyllä kullia baarista tai mistä tahansa nykysomesta enemmän kuin kerkee panemaan vaikka palkkais pari sihteerikköä ajastamaan kalenteria ja miehet vaihtais läpsystä vaihtoon ovelta. Joten raha kiinnostaa. Tästäkin huolimatta se nainen voi tuntua täydelliseltä tyttöystävältä ja olla kiinnostunut sinun päiväsi kuulumisista ja keskustella sinun kanssa siitä ja tästä. Mutta jos sä sanot, että nyt on vähän tiukkaa, että sopisko että maksan ens kuussa. Niin voit olla aika varma, että ei onnistu, ja todennäköisesti et ks naista tule enää koskaan tapaamaan.

c)
älä uhkaile ihmisiä, oli sitten huora, rikollinen, työntekijä, työnantaja, poliisi palomies tai kuka tahansa.

d)
hupakointietiketit puolin ja toisin: Olen joskus saanut joltakin hupakolta jolla olen vieraillut yhden kerran, randomisti viestin puhelimeeni pyytäen, josko voisin kirjoittaa raportin, kun alueella on niin paljon kauniita tyttöjä... Jos olisin ollut tällöin parisuhteessa, en olisi arvostanut jos syystä xyz tämä viesti olisi helähtänyt kännykkäni näytölle ja joku olisi sen nähnyt vahingossa.
samalla tavalla hupakolle ei laiteta seksinostamiseen liittymättömiä viestejä pois lukien ehkä "kiitos oli kivaa" tyyppiset, ellei teillä ole erityisempi yhteinen sävel siitä että jonkinlainen kevyt viestittely on ok. Esim olen joskus ollut yhteyksissä erään hupakon kanssa muutamin viestein tapaamisen jälkeen muutamien päivän välillä kun olen laittanut esim meidän watsupkeskusteluun kuvan jostakin uudesta seksileluostoksesta, ja häneltä on sitten tullut kommenttia "tuota olisi kiva kokeilla sun kanssa" tms. tai häneltä on tullut viesti, että hän on ostanut uuden vempaimen ja seuraavalla kerralla saan kokoea aivan uudenlaisen elämyksen.

Lähtökohtaisesti kuitenkin varmasti etiketti on se, että kommunikointia tapahtuu sovitusti viestein tai puhelimitse x aikana ennen tapaamista + tapaamisen sopiminen ja se on siin.

e) turska pysyy poissa hupakon tonteilta muulloin kuin silloin kun on menossa tapaamiselle. On todella huolestuttavaa, että sinun selonteostasi varmaan 50% oli pohdintaa siitä, että joku rikollisjengi/kiusantekijät selkeästi kiusaavat sinun rakasta huoraasi ja sinun pitää hänet pelastaa ja estää.

f) suomalainen, nuorekas tai nuori ja nätti hupakko ei ole rahapulassa. Tämä nyt on lähtökohtaisesti matemaattinen mahdottomuus, ellei sitten jokin toinen hänen elämän osa-alue ole todella pahasti vinossa. -> Tällöin lähtökohtaisesti minun kohdalla skip. Etenkin kun sinä olet hänelle jakanut tuhansittain rahaa etukäteen. Ja tässä kohtaa ei tarvitse kenenkään kuvitella, että huora jolla on julkinen ilmoitus netissä todnäk useammassa paikkaa, ei saisi päivittäin paljon kyselyitä. Hänellä kyllä on asiakkaita jos niikseen katsoo.

Toinen asia on sitten jos on huume-alko-mielenterveys-tms ongelmaa hupakolla, niin ongelmia voi olla monenlaisia.

Lahjat ovat lahjoja. Tällaisiin rahoihin ei sisälly minkäänlaisia vaateita joita voisit esittää.
Onko sinua huijattu? Mahdollisesti. Kuitenkin "tarinan" jäsentely on ollut sen verran epäselvää, että kuvion suhteen jää hieman kyseenalaiseksi että mitä on maksettu mistäkin. Miksi on maksettu aina ennakkoon. Miksi kuvittelet, että on hyvä idea hukuttaa huora helppoon rahaan, toivoen häneltä jotakin sielukasta yhteyttä ja hyvää fiilistä?


Loppusanoiksi voi sanoa, että mikäli et näillä keskusteluilla lopullisesti pelota itseäsi lokeroon "älä vastaa" niin täältä foorumilta varmasti löytyisi monen monta laadukasta ammattihuoraa, jotka ovat nähneet ja kokeneet jos jonkinmoisia asiakkaita. Jotka olisivat hyvin kykeneväisiä antamaan sinulle sen hyvän kokemuksen ihan listahinnalla.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3522
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #30 : Kesäkuu 29, 2021, 16:46:52 »
Onko haittaa jos tälle foorumille laittaa kasvokuvansa?

Et ole tosissasi...
Vaikka tarinasi olisi tottakin ja oletan että on niin otan osaa kovasta kohtalostasi ja siitä kuinka epäoikeudenmukaisesti sinua on kohdeltu mutta itsesäälissä rypeminen ei auta mitään. Tämä Cinderella todennäköisesti käyttää sinua hyväksi. Pistä tuo homma poikki ja ala ajattelemaan omilla aivoillasi äläkä pelkällä tunnepohjalla. En sano tätä pahalla vaan ihan sinun parasta ajatellen. Olet nuori mies ja tämä on pitkällä tähtäimellä vain yksi elämänkokemus muiden joukossa. Laita kuuppa kuntoon ja anna ajan parantaa haavat.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #31 : Kesäkuu 29, 2021, 16:53:19 »
Eihän tässä ole kyse huorissa käymisestä, vaan viihteestä ja kevennyksistä olohuoneessa,  :drinking:
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #32 : Kesäkuu 29, 2021, 16:56:05 »
Nämä on näitä fantasiatarinoita, ei ole olemassa mitään Cinderellaa. Kun mieleistä vastakaikua ei saanut Turskiksella, niin kokeillaan sitten täällä. Pöh.

Poissa Beachbandit

  • Jr. Member
  • Viestejä: 67
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #33 : Kesäkuu 29, 2021, 17:06:12 »
Ketjun aloittaja yrittää vedättää tarinoillaan foorumilaisia.
Panee omilla poluillaan.

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #34 : Kesäkuu 29, 2021, 17:06:46 »
Niin, sitä itsesääliä olen yrittänyt tässä hänen kanssa helpottaa, mutta se tulee tässä tilanteessa väkisin takaisin.
Ehkä se on toisten näkökulmasta vaikea ajatella jos ei ole kokenut vastaavaa, mutta miten tästä pääsen eteenpäin, jos edellisissä kesti 15 vuotta ennenkuin naisen lähelle uskaltaa.
Ja nyt kun on yrittänyt olla mahdollisimman hyvä (olen aina ollut kaikille ystävällinen), ja vielä sattuu näin.
Aika ei paranna haavoja.
Voin vaan toivoa että kyseessä on samat väärinkäsitykset kuin syksyllä, ja molemmat osapuolet sen pian huomaisi.
Lisäksi se, että et tunne Cinderellaa. Minä taas tiedän hänen nimensä, työpaikkansa, läheisten nimiä ym ym.
Mielestäni meillä on ollut hieno suhde sikäli, että hän oikeasti nuo kertoessaan on vaikuttanut luottaneen minuunkin.
Siksi tämä tilanne on minusta erikoinen.


Nautiskelijan viestistä tuota jo "opiskelin" vuosi sitten kun päätin yrittää saada naista.
D kohtaan vähän, että hän on itse minulta pyytänyt niitä apuja joihin ei voi seksiä liitättää. Esim yksi pankkijuttu jota hänen puolestaan selvittelin.
Kyydin kysymiset ym. Esim se kyyti eläinlääkäriin, hänellä on paljon tuttuja henkilökohtaisesta elämästä, mutta hän pyysi kyytiä minulta. Tuossa ei puhuttu edes maksuista.

E kohta. En saanut häntä muulla tapaa varoitettua, ja tähän taas kerran liittyy se yksi asia jota en voi julkisesti tuoda ilmi, miksi esim poliisille kertominen ei ollut vaihtoehto.
Sotkuinen selitys siis siitäkin syystä, etten voi kertoa liian tarkkaan.
Olisin minäkin saanut korvauksia kun nuo tyypit kävi mun luona asian takia, mutta en sillonkaan voinut ilmoitusta tehdä, Cinderellan takia... Eikö ole monimutkaista?

Ja ne lahjat. Edelleen siihen 2500 euroon liittyi se tärkeä sopimus.

Meillä on ollut hänen kanssaan tavanomaisesta poikkeava suhde, sen tiedän kyllä. Minulle se on ollut mukavaa, ja siksikin sattuu nyt melko paljon.

edit. Poistettu maininta jota ei ole sopiva kertoa.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2021, 20:28:50 kirjoittanut Mummo »

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #35 : Kesäkuu 29, 2021, 17:08:51 »
Nämä on näitä fantasiatarinoita, ei ole olemassa mitään Cinderellaa. Kun mieleistä vastakaikua ei saanut Turskiksella, niin kokeillaan sitten täällä. Pöh.

Tämä on juuri se jos ei lue koko tarinaa.
Laita googleen "Cinderella sihteeriopisto".

Et kuitenkaan jaksa, niin tässä puolestasi.


edit. Ei linkkejä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2021, 17:46:04 kirjoittanut Mummo »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #36 : Kesäkuu 29, 2021, 17:29:37 »
No tulihan se sieltä feikki sihteeriopiston mainos   :sheep:

Poissa KP89

  • Jr. Member
  • Viestejä: 66
  • * Kelpo kaveri
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #37 : Kesäkuu 29, 2021, 17:33:01 »
Sieltä tosiaan tulee ponnahdusikkunoita ym, kun painat taaksepäin ja avaat uudestaan niin pitäisi toimia.

Tuonne tekstinsä loppuun hän kirjoitti ohareiden jälkeen tuon lisäyksensä.
Silloin meistä kumpikaan ei tiennyt että oharit oli tarkoituksella järjestettyjä, liittyi noihin härnääjiin.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2021, 17:37:02 kirjoittanut KP89 »

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #38 : Heinäkuu 02, 2021, 17:54:48 »
Eikö tän koko viestiketjun voisi poistaa, koska mikä tarina?
Mä en tajua, mikä tässä on pointtina?!?

Ilmeisesti yritetään linkittää jonnenkin virus sivustoille, mutta eihän nyt kukaan pääse niistäkään nauttimaan, kun kaikki linkit on on poistettu.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 02, 2021, 17:56:27 kirjoittanut Kulli »

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Tarina Cinderellasta Vantaalta, mitä pitäisi tehdä?
« Vastaus #39 : Heinäkuu 02, 2021, 21:35:13 »
Lyhennetty versio:
Turska ihastunut hupsuun.
Turskaa vedätetty 7k.
Turska etsii vertaistukea.
Saitin Bud Spencer