Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Julkinen imetys  (Luettu 6080 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Julkinen imetys
« : Toukokuu 30, 2021, 13:52:38 »
Häiritseekö? Minua häiritsee. Se näyttäytyy vähän samana kun julkinen kuseminen. Kyllä sen kestää enkä puutu asiaan, mutta häiritsee. Herää aina kysymys, että miksi pitää imettää julkisesti, silleen uhalla JOS sen voi hoitaa syrjemmässäkin

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #1 : Toukokuu 30, 2021, 14:39:46 »
Ei todellakaan häiritse, jos babyllä on nälkä, niin hänen pitää saada safkaa vaikka kauppakeskuksen käytävällä. Julkisen kusemisen taas rinnastan julkiseen paskantamiseen. Ei ole ollenkaan vertailukykyisiä nuo jutut keskenään.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #2 : Toukokuu 30, 2021, 14:43:51 »
^^No, mä olen omia muksujani imettänyt aina siellä missä niille on nälkä tullut. Mikä luonnollisessa asiassa noin paljon häiritsee? Sitä sydäntä raastavaa nälkähuutoako kuuntelisit mieluummin?
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa ElectricWind

  • Jr. Member
  • Viestejä: 50
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #3 : Toukokuu 30, 2021, 14:58:34 »
Ai että, tämä vauvafoorumien ja suolikaksnelosten kestosuosikkiaihe.
Lääh puuh sexbätäng vapaamuurarihengessä

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #4 : Toukokuu 30, 2021, 15:05:04 »
Ei todellakaan häiritse, jos babyllä on nälkä, niin hänen pitää saada safkaa vaikka kauppakeskuksen käytävällä. Julkisen kusemisen taas rinnastan julkiseen paskantamiseen. Ei ole ollenkaan vertailukykyisiä nuo jutut keskenään.

Just näin ❤

Julkinen kuseminen on aikuisen kykenemättömyyttä käyttää vessaa ja piittaamattomuutta muista, yleensä humalan tms muun takia. Julkinen imetys on pienen ihmisen ruokkimista. Vauvoilta ei ehkä voi odottaa ihan samanlaista itsesäätelyä kuin aikuisilta, ja sitä paitsi kyllä aika monet aikuisetkin juovat takeaway-kahvejaan kadulla tai syövät ihan julkisesti ravintoloissa, eivätkä "jossain syrjemmällä"...  ::)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #5 : Toukokuu 30, 2021, 15:09:02 »
^^No, mä olen omia muksujani imettänyt aina siellä missä niille on nälkä tullut. Mikä luonnollisessa asiassa noin paljon häiritsee? Sitä sydäntä raastavaa nälkähuutoako kuuntelisit mieluummin?

Asioille jotka häiritsee ei sinänsä voi itse mitään. Toiset tekee vanhustyötä ja pesevät heidän takapuoliaan ja minut taas paska saa yökkimään. Luonnollista toki. Lähinnä sellainen ylikorostettu "minähän imetän vaikka liukuportaissa" asenne häiritsee. Ihan hyvin voi mennä vähän syrjempäänkin ja ostoskeskuksissa ja huoltamoilla on ihan lastenhoitohuoneetkin sitä varten. Ei se lapsen nälkä kuitenkaan mikään ripulipaska ole

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2452
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #6 : Toukokuu 30, 2021, 15:14:55 »
No ei kyllä häiritse yhtään. Sitäpaitsi imettävillä naisilla on usein varsin kauniit rinnat.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #7 : Toukokuu 30, 2021, 15:20:50 »
no ei todellakaan häiritse. voiko kauniimpaa näkyä olla.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #8 : Toukokuu 30, 2021, 15:46:32 »
Miksi ihmeessä häiritsisi?

Poissa Kukkakeppi

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #9 : Toukokuu 30, 2021, 16:03:56 »
Ei häiritse. Nälkä kun vauvalle iskee niin rintaa tarjolle vaan.
Mihinkäs sotamies on matkalla? Inariin susia naimaan...

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #10 : Toukokuu 30, 2021, 16:20:27 »
Ei häiritse. Vauvaa voi imettää harson takana niin ettei ohikulkija edes huomaa toimitusta. Joskus olen nähnyt että vauvaa syötetään paljastamalla tissi yläkautta, ehkä kaikki vauvat eivät tykkää että paita tai harso on edessä?
Ainoa kysymys on kuinka se voi häiritä ketään? Ja miksi tästä pitää kysyä maksuseksifoorumilla?

Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1166
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #11 : Toukokuu 30, 2021, 16:24:19 »
Ei häiritse. Rohkeesti vaan tissi esiin ja babylle sapuskaa.
You and me, part-time lovers

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #12 : Toukokuu 30, 2021, 16:25:37 »
Minua ei häiritse.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #13 : Toukokuu 30, 2021, 16:34:49 »
Asioille jotka häiritsee ei sinänsä voi itse mitään. Toiset tekee vanhustyötä ja pesevät heidän takapuoliaan ja minut taas paska saa yökkimään. Luonnollista toki. Lähinnä sellainen ylikorostettu "minähän imetän vaikka liukuportaissa" asenne häiritsee. Ihan hyvin voi mennä vähän syrjempäänkin ja ostoskeskuksissa ja huoltamoilla on ihan lastenhoitohuoneetkin sitä varten. Ei se lapsen nälkä kuitenkaan mikään ripulipaska ole

Ei tietenkään voi. Mutta ihan oikeastiko rinnastat lasta imettävän äidin takapuolen pesemiseen ja yökkimiseen.
Sitä paitsi lapsen imettäminen ei taida olla missään kielletty, kauppakeskuksen lattialle paskantaminen on.
Et varmaan ole isä itse etkä edes koiramies, minun Kaukasialaisella on joskus ripuli ja pitkät persekarvat ihan kakkassa, ne pitää vaan pystyä pesemään. Tuleeko sulla yökkis, kun käyt itse paskalla, vai pitääkö pyytää joku muu pyyhkimään  :laught:

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #14 : Toukokuu 30, 2021, 16:47:32 »
Ehkä luonnollisin asia tässä maailmassa tuo imettäminen. Jos siitä ahdistuu, niin voihan sitä itse sitten katsoa muualle 🤷🏻‍♀️

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #15 : Toukokuu 30, 2021, 16:59:03 »
Ei häiritse. Vauvaa voi imettää harson takana niin ettei ohikulkija edes huomaa toimitusta. Joskus olen nähnyt että vauvaa syötetään paljastamalla tissi yläkautta, ehkä kaikki vauvat eivät tykkää että paita tai harso on edessä?
Ainoa kysymys on kuinka se voi häiritä ketään? Ja miksi tästä pitää kysyä maksuseksifoorumilla?
Tuollaisia imetysharsoja olen itsekin nähnyt. Ja joskus myös ilman. Itseäni ei myöskään häiritse tippaakaan julkinen imettäminen. Jos näen jonkun imettävän vaikkapas kahvilassa, niin noteeraan asian, mutta en tietenkään jää tuijottelemaan/häiriintymään asiasta. Ei kuulu minulle tai muille. Vauvan ruokailujen aikatauluttaminen ei taida olla ihan mahdollista ja ei tuoreet äidit voi nyt himaan jäädä julkisen imetyksen pelon vuoksi. Mutta kaiken kaikkiaan surkea aihe tänne. Rintojen tehtävä on ruokkia jälkeläinen. Hieman erikoista siis, että joku siitäkin häiriintyy. Ja vastenmielistä myös, jos joku muna kovana tuijottelee imetystä.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #16 : Toukokuu 30, 2021, 17:16:23 »
Et varmaan ole isä itse etkä edes koiramies,

Kumpaakin itseasiassa

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #17 : Toukokuu 30, 2021, 17:17:42 »
Ja miksi tästä pitää kysyä maksuseksifoorumilla?

Ehkä täällä keskustellaan muustakin epäolennaisesta

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #18 : Toukokuu 30, 2021, 17:20:20 »
Ja vastenmielistä myös, jos joku muna kovana tuijottelee imetystä.

Tää on on ehkä se häiritsevyys (no ei oo muna kovana ollu). Jotenkin ei pysty erottamaan aihetta toisistaan, että imettääkö nainen rinta paljaana lasta vai olisiko hän neukkarissa kokouksessa rinnat paljaana. Se vauva ei tuo siihen mitään poikkeusta mun päässä. Alaston nainen on alaston nainen ja se vaivaannuttaa riippumatta siitä miksi hän on alasti (siis sopimattomassa paikassa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Julkinen imetys
« Vastaus #19 : Toukokuu 30, 2021, 17:23:33 »
^ ..emmä mahda sillekään mitään kun synnytyksessä nainen on "telineissä" pillu paljaana, niin etteikö sitä katsoisi kuten mies pillua katselee. Pillu on pillu ja sille on mun päässä vain yksi tarkoitus