Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Venlan keikkaturinat  (Luettu 24278 kertaa)

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #60 : Lokakuu 22, 2022, 23:53:37 »
Runkkarit häiritsee rotunaisten työrauhaa koska haluavat ilmaista seksikeskustelua. Sentaki rotunaiset saattaa olla hermostuneita ja ei rutunaiset ovat kohteliaita puhelimessa  ja saavat enemmän tiliä. Rotunaiset pitää pukeutua säkkeihin ja huntuihin kuvissa.

joo. Näin se vaan menee. Rotunaiset kuihtuu hintoihinsa ja wokeiluihinsa, kun tsekit vie kulttuurin tuntemuksellaan ilmaiseksi ja thaikut nuudelikeitoillaan puoli- ilmaiseksi pokat.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #61 : Lokakuu 24, 2022, 00:43:06 »
Noniin, nyt tämä lähti ihan väärälle uralle. Eiköhän palata itse aiheeseen ja jäädään odottamaan syksyn odotetuinta sarjaa eli Venlan keikkaturinoita  :headphones:  :headbang:
Muista aiheista voidaan mennä juttelemaan muiden lankojen alle.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #62 : Lokakuu 24, 2022, 01:34:20 »
No mahtavaa et tätä on lämmitelty valmiiksille mulle...  :laught:

Vuoden vika turnee starttaakin pian!  :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #63 : Lokakuu 25, 2022, 13:13:55 »
Venlan keikkaturinoiden uusi tuontokausi on syksyn odotetuin sarja saitilla :headbang:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 161
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #64 : Lokakuu 25, 2022, 15:13:52 »
Oletko miettinyt lähteä maailmankiertueelle? Haluaisin lähteä Sveitsiin tai Monacoon.

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #65 : Lokakuu 25, 2022, 15:57:27 »
Venlan keikkaturinoiden uusi tuontokausi on syksyn odotetuin sarja saitilla :headbang:

Todellakin 😊

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #66 : Lokakuu 25, 2022, 16:26:41 »
Oletko miettinyt lähteä maailmankiertueelle? Haluaisin lähteä Sveitsiin tai Monacoon.

se olis kiva ullatus.

Paikalla Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1185
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #67 : Lokakuu 25, 2022, 16:39:10 »
Venlan Keikkaturinat 2: Now It's Personal

Vai monesko osa onkaan tulossa.

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5038
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #68 : Lokakuu 25, 2022, 17:26:13 »
Venlan keikkaturinoiden uusi tuontokausi on syksyn odotetuin sarja saitilla :headbang:

Todellakin 😊

Hep! Täällä kans 👍

Poissa Vieras0350

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #69 : Lokakuu 28, 2022, 08:29:30 »
No mahtavaa et tätä on lämmitelty valmiiksille mulle...  :laught:

Vuoden vika turnee starttaakin pian!  :)
Venla ootko koskaan Kotkassa käynyt? Itse olen nyt sunnuntaina menossa sinne.
Kuulin kollegoita hyviä kokemuksia Kotkasta, että asiakkaita riittänyt tosi hyvin :)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #70 : Joulukuu 03, 2022, 22:49:12 »
Oletko miettinyt lähteä maailmankiertueelle? Haluaisin lähteä Sveitsiin tai Monacoon.

Olen käynyt vain Ruotsissa ja Norjassa. Tanskaan oli kova hinku ennen korona-aikaa, ja sitä oli vähän jo suunniteltukin, mutta sitten homma meni jäihin ton pandemian takia. Nyt sinne ei oikein enää muissa merkeissä ole asiaa (aikaisemmin olisi ollut), mutta, vähän se jäi mieleen kaiveleen kun sitä nyt oli jo selviteltykin et miten käytännössä...ehkä, ehkä vielä.

Sveitsi oiskin kiinnostava, kun olen asunutkin siellä, mutta silti ei mitään käryä maan horo-skenestä.

Venla ootko koskaan Kotkassa käynyt? Itse olen nyt sunnuntaina menossa sinne.
Kuulin kollegoita hyviä kokemuksia Kotkasta, että asiakkaita riittänyt tosi hyvin :)

En oo muuten koskaan ees oikein miettiny Kotkaa. Eiks Kouvola oo tarpeeksi lähellä?  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #71 : Joulukuu 04, 2022, 06:43:31 »
En oo muuten koskaan ees oikein miettiny Kotkaa. Eiks Kouvola oo tarpeeksi lähellä?  ;D


Minun mielestä on, eikö siinä yhdessä risteyksessäkin ole että Kotka 58 km ja molemmat alkaa K:lla, eli ihan sama ;D

Poissa Vieras0350

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #72 : Joulukuu 04, 2022, 10:16:09 »
Joo siis onhan Kotka ja Kouvola siinä lähekkäin ☺️
Ite taas menossa sinne Kotkaan ens vkonloppuna ❤️

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #73 : Joulukuu 04, 2022, 11:40:35 »
En oo muuten koskaan ees oikein miettiny Kotkaa. Eiks Kouvola oo tarpeeksi lähellä?  ;D


Minun mielestä on, eikö siinä yhdessä risteyksessäkin ole että Kotka 58 km ja molemmat alkaa K:lla, eli ihan sama ;D

K niin kuin k....i 😀
Välimatka ei varmaan ole este jos Kotkassa tai Kouvolassa asuu ja toisessa kaupungissa hutsu tarjoilla!  😉
Ajelkaa välillä tänne E-Karjalaan ...lpr/ Imatralle...

Poissa Vieras0350

  • Full Member
  • Viestejä: 105
  • * Kelpo kaveri
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #74 : Joulukuu 04, 2022, 11:47:14 »
En oo muuten koskaan ees oikein miettiny Kotkaa. Eiks Kouvola oo tarpeeksi lähellä?  ;D


Minun mielestä on, eikö siinä yhdessä risteyksessäkin ole että Kotka 58 km ja molemmat alkaa K:lla, eli ihan sama ;D

K niin kuin k....i 😀
Välimatka ei varmaan ole este jos Kotkassa tai Kouvolassa asuu ja toisessa kaupungissa hutsu tarjoilla!  😉
Ajelkaa välillä tänne E-Karjalaan ...lpr/ Imatralle...
Muuten kyllä, mut mulla asuu hyvä ystävä siellä Kotkassa niin sen takia myös vierailen tuolla usein ❤️ Ja kun tehdään lisäks keikkaa yhdessä. Täytyy nyt kattoo kun lomat alkaa, et jos ehtisin ennen ulkomaanreissua tekemään jonkun reissun sinne lpr/Imatralle 😉

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #75 : Lokakuu 11, 2023, 22:32:45 »
Syksyn odotetuin juttu saitilla on jo monena vuonna ollut Venlan keikkaturinoiden uusi tuotantokausi.  :drinking:

Venla: yleisön syvät rivit odottavat neljättä (vai monesko se jo onkaan) tuotantokautta. Onhan sellainen taas tulossa?

Ja muille palveluntarjoajille haasteena: näille on kysyntää ja tilausta, joten rohkeasti vain kilpailevia reality-sarjoja kehiin! Seuraajia ja mielenkiintoa riittää kyllä muidenkin keikkablogeille!
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 11, 2023, 22:34:25 kirjoittanut mattssonni »
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #76 : Lokakuu 12, 2023, 07:42:34 »
Hyvää kannattaa odottaa!
Tai noh…edes keskinkertaista? ;D

Hieman tätä horoa jäi harmittamaan, etten rapsannut touko-kesäkuun megaturneeta (megis 2023). Mega ei nyt tässä tarkoita perseen ja tissien kokoa, vaan turneen pituuta. Se oli urani toiseksi pisin turnee viiden viikon kestolla. Pisin ollut kuusi viikkoa. :headbang:

Rapsaamattomuus johtui osittain siitä, että osasin ennustaa noin pitkän keikan käyvän jossain kohti jaksamisen kannalta haastavaksi. Toki lepopäiviäkin oli varattuna, mutta en ole kovin hyvä hölläämään tahtia, jos kauniita pyyntöjä saada aika tulee. Varsinkin vakkareille sitä mielellään antaa juuri tuollaista joustoa, eli tekee extra temppuja, jotta saisi sen vakkarille juuri mieluisen ajan toteutumaan.

Mutta käytännössä koitin käyttää kaiken vapaa-ajan/lepopäivät omasta hyvinvoinnista huolehtimiseen & irtaantumiseen tästä duunista, niin paljon kuin se nyt keikoilla ylipäätään mahdollista. Tosi pitkillä turneilla nauttii ensin keikkakuplasta, mutta sitten viikkojen kuluessa alkaa kaipaamaan sitä muutakin elämää. Joten kun tiesin edessä olevan pitkän rupeaman, niin tällä kertaa sen sijaan, että olisin täysillä antanut keikkakuplan imaista mut sisäänsä, niin koitin alusta asti pitää myös jonkin kosketuksen muuhun elämään.

Nyt tietysti jälkikäteen tavallaan harmittaa, etten rapsaillut. Nyt kun megiksestä kulunut jo aikaa, niin olisi itsekin ollut ihan kiva palata sen ajan fiiliksiin.

Mutta kuinka nopeasti aika kultaakin muistot. Pisimmän turneeni jälkeen vannoin, etten enää koskaan tee niin pitkiä turneita. Paikasta siirtyminen jatkuvasti parin päivän välein ei ole aivan hupia. Tuntuu että tavaroita on koko ajan joko pakkaamassa tai purkamassa, ja samaanaikaan viikko viikolta tietää muiden duunien ja siviilielämän asioiden kasaantuvan, ja ne sitten ovat edessä kun palaa kotiin. Mitä pidempään on poissa, sitä kivempi olisi vain rentoutua hetken kotona, mutta mitä pidempään on poissa, sitä huonommat mahdollisuudet siihen on.

Onhan pitkissä turneissa todellakin myös oma viehätyksensä, puhumattakaan siitä, että ihan kivan tilin niillä voi parhaimmillaan tehdä. Toki nytkin kun olin palannut kotiin, vannoin etten ihan hetkeen mitään uutta megistä suunnittele…mutta nyt en enää ole ihan varma. Hieman kutkuttaisi joskus vielä kokeilla esim. turneeta missä kävisin suurimmassa osassa kaupunkeja (kotimaassa), joissa olen urani aikana keikkaillut. Katsotaan mitä tulevat kesät tuovat tullessaan!

Megiksen jälkeen suunnitelmissa oli ottaa kesä hieman iisimmin, ja palata keikkailemaan vasta parin kuukauden jälkeen. Toinen noista onnistui.

Keikkailemaan palasin vasta elokuun lopulla, mutta eihän se kesä mitenkään iisimmin mennyt. En tiedä mikä hiton vimma mulla on aina kesäisin aloittaa uusia bisneksiä. Mutta niin se sitten tapahtui tänä kesänäkin, ja iisimmän kesän sijalla olikin äkkiä työntäytteisin aika vuosiin. Toki, varsinaiset lomailut olen jo pitkään ajoittanut tammi-helmikuulle. Koska silloin en enää jaksa ikuisuudelta tuntuvaa talvea & haluan karata johonkin missä ei tarvitse topata itseään michelin-ukoksi joka kerta kun lähtee ulos & aurinkokin näkyisi enemmän kuin muutaman tunnin päivässä. :)

Mutta se menneistä, pian starttaa vuoden vika turnee, ja katsotaan jos kirjoituskärpänen iskisi tällä kerralla!

Toivottavasti kaikilla oli ihana ja tuottelias kesä & nyt kohti syyspaneskeluja! <3
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Punnus

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #77 : Lokakuu 13, 2023, 17:34:59 »
Lappeenrantaan kohti aikasta väsyneenä. Matkalla vielä auton tankkaus mikä antaa mahdollisuuden vastailla viimeisiin yhteydenottoihin.
RE:n ilmoittelun ärsyttävä puoli tuli taas esille, ilmoituksen kuvakkeessa olevia päiviä ei pysty muokkaamaan, ne ovat päivät jolloin ilmoitus on näkyvillä.
Ja luonnollisesti menevät sekaisin sitten itse ilmon tekstiin kirjoitettuun, jossa ne päivät jolloin oikeasti tavattavissa.
Ennakkoilmoittelussa RE on tuossa mielessä hämäävä.
Mutta, pääasia että asiat tuli selväksi ja varaukset oli hyvin kasassa kun Lappeenrantaan päästiin.

Nopsaan kaupan kautta majoitukseen. Tai nopsaan suhteellinen käsite, kun karjalaisten kanssa on aina kiva jäädä höpöttään :)
Majoitukseen nyt kuitenkin, ja pienen pienessä kahden sängyn makuuhuoneessa hieman oli taiteilemista miten sängyt saadaan yhteen.
Ne saatiin yhteen, sillä pienellä miinuksella ettei huoneeseen sitten muuta tilaa juuri jäänytkään.
Mutta panemaanhan tänne tultiin.

Niin innolla kun ennakkovarauksia oli tehty, niin niitä myös peruttiin. Naapurin ilmosta kuitenkin tuli mukavasti täytettä heti kun ilmon sai esille.
Majoitus oli hieman ankea, mutta ajoi asiansa. Peruutuksetkin ymmärrettäviä, mutta eihän ne tietenkään fiilistä nosta. Ohareiden puutteesta kuitenkin pisteet Lappeenrannalle!
Asiakkaita oli ihan ok, mutta viime hetken peruutukset jättivät lopulta tyhjiä aikoja. Lappeenranta on ollut tosi vaihteleva, ja siitä syystä se ei edelleenkään ole ihan niitä lempparikohteita.
Harmi sinällään, koska asiakkaat siellä on tosi itäsuomalaisen iloisia ja juttua riittää helpolla. Paneminen on kirjaimellisesti hauskaa :D

Peruutuksia: 5 kpl
Häiriköt/runkkarit: 1 kpl
Oharit: 0 kpl
Vakkarit: 2 kpl
Fiilis keikasta (1-10): 7

Sää oli aurinkoinen - vielä kesä <3

Jos ohareiden takia tai muuten jää aikaa, käy ihmeessä katsomassa linnoitusta. Siellä on ravintoloitakin, joten voit käydä samalla syömässä.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 782
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #78 : Lokakuu 15, 2023, 22:09:06 »

Nyt tietysti jälkikäteen tavallaan harmittaa, etten rapsaillut. Nyt kun megiksestä kulunut jo aikaa, niin olisi itsekin ollut ihan kiva palata sen ajan fiiliksiin.

Mutta se menneistä, pian starttaa vuoden vika turnee, ja katsotaan jos kirjoituskärpänen iskisi tällä kerralla!


Jälkikäteiset muistelmatkin ovat varmasti yleisömenestys täällä. "Ajan kultaamat megaturnee -muistelmat", kirjoittanut Venla  :drinking: syksyn varma bestseller!

Ja fanikunta täällä pitelee sormia ristissä, että tulevalla turneella kirjoituskärpänen iskisi  :headbang:

Ja muille PT:lle: keikkaturinoiden markkinoilla on tilaa myös jäljittelijöille  :D
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Punnus

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • * Kelpo kaveri
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #79 : Lokakuu 16, 2023, 00:32:45 »
Mutta tietysti on myös henkilöitä joille seksityö on se ainoa duuni. Ja en mä sitä kiellä etteikö se ajoittain tuntuisi itsestänikin hyvin houkuttelevalta ratkaisulta. Mutta silloin muistutan itseäni myös siitä että seksityö on kuitenkin aika herkkä duuni monenlaisia sairastumisia/tapaturmia ajatellen.
Sitä pystyy tekemään monia duuneja vielä esim. käsi poikki tai kuurona tai syöpähoidoissa tai osittain halvaantuneena tai osa kroppaa palovammoilla...huoraamisen kanssa vähän niin ja näin. Kun pieni flunssakin jo estää tän duunin tekemisen.

En väitä ollenkaan peruspointtia vastaan. Mutta tuosta tuli vain mieleeni, että kerran tuli varmaan yli parikymmentävuotta sitten tavattua pt, joka oli kuuro. Viestintä hoidettiin hänen kämpilläänkin kirjoittamalla. Koska tilattu palvelu oli melko yksinkertainen, ei tullut mitään käytännön ongelmia. Kiva tapaaminen.

Että kyllä kuurokin voi toimia seksityöntekijänä. Sitä olen päässyt todistamaan.