Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Venlan keikkaturinat  (Luettu 24232 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #40 : Marraskuu 01, 2021, 23:01:43 »
Tämän kirjoituksen julkaisuaikataulu hyvin kuvastaakin miten elämä keikan jälkeen menee...fiilikset onneksi kirjoitettu ylös energisenä juuri kun olin palannut, sitten iskikin keikkaväsymys, sen jälkeen siviiliduunit kaatui taas päälle - ja seliseliseli...
Mutta onneksi nää fiilikset ei vanhene  :)

Koti <3 <3 <3

Jos ei koskaan lähde ei voi palata 😊

Yksi keikkailun parhaudesta on se tunne kun palaa kotiin. Kun kolmenkin viikon jälkeen palaa kotiin, niin hymyilemään saa jo ensimmäiset Helsinki-kyltit, ja keskustan liikennevaloissa yleensä autossa jo hihkutaan ääneen. Ja kun pääsee sisälle kämppään niin…jos kotia voisi halata, niin tulisi kunnon pitkä rutistus. Olo on niin onnellinen. Tässä vaiheessa on oikeastaan myös aika sama miten keikka on mennyt, kotiinpaluu on aina yhtä ihanaa.

Koitan aina jättää Proseccoa pullon jääkaappiin, ja kun keikkaruuat on saatu kylmään, pyykit koneeseen, käyttötavarat purettua laukusta ja viestit läheisille lähetettyä, niin poksautetaan pullo ja kadutaan sohvalle nauttimaan. Tyypillisesti eka ilta menee Wolt/Foodora & Netflix.

Ja oma sänky! Siinä missä keikkapaikkojen sängyt voi vielä mennä panemiseen, niin pääsääntöisesti majoitusten sängyt on luokattoman huonoja. Joten, oma Duxiana on ihan parhautta. Vaikka keikan lopussa olisi tuntunut kuinka energiseltä, niin yleensä väsymyksen huomaa kotiin palattua. Eka päivä kotona voi vielä mennä jotenkin keikkahöyryissä, ja usein ainakin mulla väsymys iskee kunnolla vasta päivän parin jälkeen paluusta. Tulee nukuttua paljon. Koitan myös pitää pitkien turneiden jälkeiset päivät vapaana, ennen kuin alkaa se hoitamattomien asioiden kanssa kiriminen. Ja vaikka kuinka hyvin keikka-aikaan olisi valmistautunut, niin aina sitä tekemistä kertyy.

Mutta ensin nautitaan kotiinpaluu Proseccoa ja arkiset asiat sitten joskus. 😊

Toivottavasti kaikilla muillakin on ollut oikein mukava syksy! <3
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6789
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #41 : Marraskuu 01, 2021, 23:32:47 »

Koti <3 <3 <3

Jos ei koskaan lähde ei voi palata 😊

Toivottavasti kaikilla muillakin on ollut oikein mukava syksy! <3

Itse komppaan tätä kotiasiaa täysin eli kotiin on mahtava palata työmatkan jälkeen  :inlove: :inlove:
Myöskin minua väsyttää työmatkailu yleensä aina ja eihän se ole ollenkaan sama asia, nukkuuko omassa sängyssä versus hotellin punkanssa. Oma sänky voittaa 100 - 0, tai no muutamia poikkeuksia lukuunottamatta.

Itse nautin kotiinpaluussa saunasta ja muutamasta juomasta täysin rauhassa. Kaikki itselle sopivat tavat palautua on sallittuja  :drinking:

Todellakin mukavaa syksyn jatkoa itse kullekin!  :inlove: :inlove:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 30 )

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #42 : Marraskuu 01, 2021, 23:33:51 »
mietin myös sitä kun moni tosiaan tekee muutakin työtä , kuitenkin tarinan mukaan horoomalla tulee kassillinen
rahaa ja Dommena 2 viikossa =) varsinkin Dommepuolella ikäkään ei ole este 83v lopetti tossa joskus.
ymmärrän että haluaa muutakin elämää .

Hyvää pohdintaa!

Suurin osa tekee muitakin töitä/työtä. Alalla olijoista vain pieni osa on jäädäkseen pitemmäksi aikaa. Silloin kannattaakin pyrkiä tekemään myös jotain mikä CV:ssä sitten edistää sitä tulevaa uraa.
Pitemmän linjan horoilla taas aika monella on se oma aikaisempi ns. unelma-ala, ja/tai päälle siihen vielä tähtäävät joskus pitkätkin opinnot, joten aika luonnollista että sitä halutaan tehdä (tai siitä ei ainakaan kokonaan halua luopua).
Ja kun seksityö on loistavasti sovitettavissa oikeastaan työn kuin työn kylkeen, lisäksi sillä voi vaikka mahdollistaa sen että voi olla valikoivampi mihin työpaikkaan menee. Palkkatyö tietysti tuo monille myös varmuutta elämään.
Jos taas on päätoiminen yrittäjä niin niitä toisistaan riippumattomia tukijalkoja omissa bisneksissä varmaan ideaalitilanteissa olisi hyvä olla pari kolme eri alan duunia (ihan kaikilla yrittäjillä). Ja taas kerran, seksityö on vaan niin helppo yhdistää muuhun tekemiseen.

Sanoisin että jos henkilö kaipaa palkkatyön tuomaa varmuutta, niin silloinhan ei kannata heittäytyä pelkän seksityön varaan.
Jos taas on yrittäjäluonne, niin joka tapauksessa mun mielestä kannattaisi miettiä muutama toisistaan riippumaton duuni mitä pyörittää, jolloin seksityö on loistava valinta yhdeksi niistä.

Mutta tietysti on myös henkilöitä joille seksityö on se ainoa duuni. Ja en mä sitä kiellä etteikö se ajoittain tuntuisi itsestänikin hyvin houkuttelevalta ratkaisulta. Mutta silloin muistutan itseäni myös siitä että seksityö on kuitenkin aika herkkä duuni monenlaisia sairastumisia/tapaturmia ajatellen.
Sitä pystyy tekemään monia duuneja vielä esim. käsi poikki tai kuurona tai syöpähoidoissa tai osittain halvaantuneena tai osa kroppaa palovammoilla...huoraamisen kanssa vähän niin ja näin. Kun pieni flunssakin jo estää tän duunin tekemisen.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #43 : Marraskuu 06, 2021, 15:01:27 »
Tähän liittyen multa oli kysytty onko runkkari eri asia kuin häirikkö  ;D
No joo, ehkä noihin laskureihin ois riittänyt termi "häirikkö", se kun kattaa kaiken.
Runkkarit on häiriköitä, mutta kaikki häiriköt ei ole runkkareita.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 770
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #44 : Marraskuu 15, 2021, 22:32:48 »
Tätä oli kyllä kiva lukea, aivan loistava keikkablogi. Suuri kiitos sinulle, kun kirjoittelit näitä viihdyttäviä ja valaiseviakin juttuja. Jatkathan taas, jahka lähdet seuraavalle keikkakiertueelle.

Ja jos joku toinen PT rohkaistuisi Venlan innoittamana aloittamaan jotain vastaavaa lankaa, olen varma, että innokasta lukijakuntaa piisaa.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #45 : Marraskuu 16, 2021, 16:53:17 »
Runkkarit on häiriköitä, mutta kaikki häiriköt ei ole runkkareita.

Ai nämäkö? ;)
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,840.0.html

Poissa certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #46 : Marraskuu 20, 2021, 07:45:40 »
Runkkarit on häiriköitä, mutta kaikki häiriköt ei ole runkkareita.

Ai nämäkö? ;)
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,840.0.html

Ei kai naisrunkkarit ole sama kuin häirikkö ainoastaan miesrunkkarit ovat häiriköitä , niinhän . :wanker:

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3029
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #47 : Joulukuu 01, 2021, 21:50:04 »
Runkkarit on häiriköitä, mutta kaikki häiriköt ei ole runkkareita.

Ai nämäkö? ;)
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,840.0.html

Ei kai naisrunkkarit ole sama kuin häirikkö ainoastaan miesrunkkarit ovat häiriköitä , niinhän . :wanker:

No juuri näin!  ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Jyväskylässä su 21.4.!

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #48 : Joulukuu 01, 2021, 23:10:52 »
Runkkarit on häiriköitä, mutta kaikki häiriköt ei ole runkkareita.

Ai nämäkö? ;)
https://www.seksisaitti.net/index.php/topic,840.0.html

Ei kai naisrunkkarit ole sama kuin häirikkö ainoastaan miesrunkkarit ovat häiriköitä , niinhän . :wanker:

Täh? runkkaako naisetkin?  ::)

Poissa certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #49 : Joulukuu 02, 2021, 15:49:47 »
Ei runkkaa naiset , kun naiset aloittivat nämä puuhat jo joskus yhdeksänkymmenluvulla nii tälle tuli nimeksi "sooloseksi" ja se on kaunista ja ihanaa . Miehet runkkaa ja se on hävettävää ja rumaa , minä esimerkiksi olen kova runkkaamaan hyi . :wanker:

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #50 : Joulukuu 02, 2021, 16:33:20 »
Ei runkkaa naiset , kun naiset aloittivat nämä puuhat jo joskus yhdeksänkymmenluvulla nii tälle tuli nimeksi "sooloseksi" ja se on kaunista ja ihanaa . Miehet runkkaa ja se on hävettävää ja rumaa , minä esimerkiksi olen kova runkkaamaan hyi . :wanker:

Olen jo hetken huolissani naisten puolesta, mutta onneksi certiina korjasi tilanteen. Naiset eivät ole siis runkkareita vaan sooloilijoita.

Mites jos komppaa sooloilijaa, harrastetaan silloin seksiä yhdessä?   

Poissa Idiootti

  • Full Member
  • Viestejä: 494
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #51 : Joulukuu 02, 2021, 17:13:18 »
Mites jos komppaa sooloilijaa, harrastetaan silloin seksiä yhdessä?   

Mieshän on silloin kapelli..., eiku sapelimestari.

Poissa certiina

  • Full Member
  • Viestejä: 272
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #52 : Joulukuu 02, 2021, 18:46:14 »
Kyllä , nämä ovat hankalia kysymyksiä näihin kannattaa paneutua .
Saisimpa taas mahdollisuuden tavata Venlan , saisi lohtua (materiaalia) taas pitkäksi aikaa . :wanker:

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 770
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #53 : Lokakuu 22, 2022, 01:07:26 »
Onkohan Venla taas lähdössä perinteiselle syyskiertueelle. Kalenterista on pääteltävissä, että ainakin pieni keikkarupeama on tiedossa...

Innokkaat fanit odottavat jo kovasti tämän blogin uuden kauden alkamista  :headbang:
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 161
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #54 : Lokakuu 22, 2022, 01:51:36 »
Tähän liittyen multa oli kysytty onko runkkari eri asia kuin häirikkö  ;D
No joo, ehkä noihin laskureihin ois riittänyt termi "häirikkö", se kun kattaa kaiken.
Runkkarit on häiriköitä, mutta kaikki häiriköt ei ole runkkareita.

Minua häirinneet runkkarit tosi kauan kun tajusin, että pitää laittaa kunnollisia kuvia, joista runkkarit ei kiihottu paljon. Jos sinulla on poikkeuksellisen seksikkäät muodot, silloin kaikki runkkarit häiritsee vain sinua ja muut seksityöntekijät, joilla on tavalliset muodot saavat työrauhaa.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #55 : Lokakuu 22, 2022, 06:25:20 »
Tähän liittyen multa oli kysytty onko runkkari eri asia kuin häirikkö  ;D
No joo, ehkä noihin laskureihin ois riittänyt termi "häirikkö", se kun kattaa kaiken.
Runkkarit on häiriköitä, mutta kaikki häiriköt ei ole runkkareita.

Minua häirinneet runkkarit tosi kauan kun tajusin, että pitää laittaa kunnollisia kuvia, joista runkkarit ei kiihottu paljon. Jos sinulla on poikkeuksellisen seksikkäät muodot, silloin kaikki runkkarit häiritsee vain sinua ja muut seksityöntekijät, joilla on tavalliset muodot saavat työrauhaa.
Naisten logiikkka valloillaan...
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #56 : Lokakuu 22, 2022, 07:17:03 »
Minua häirinneet runkkarit tosi kauan kun tajusin, että pitää laittaa kunnollisia kuvia, joista runkkarit ei kiihottu paljon. Jos sinulla on poikkeuksellisen seksikkäät muodot, silloin kaikki runkkarit häiritsee vain sinua ja muut seksityöntekijät, joilla on tavalliset muodot saavat työrauhaa.


Eli ihan oma kuva vaan, mistä ei edes Esson baarin Veijo kiihotu, niin saat olla rauhassa :laught:
Olet unohtanut jo useammassa kirjoituksessasi eestiläisen huano suomen. Nyt vähän tarkkuutta siellä.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2039
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #57 : Lokakuu 22, 2022, 16:05:05 »
Minua häirinneet runkkarit tosi kauan kun tajusin, että pitää laittaa kunnollisia kuvia, joista runkkarit ei kiihottu paljon. Jos sinulla on poikkeuksellisen seksikkäät muodot, silloin kaikki runkkarit häiritsee vain sinua ja muut seksityöntekijät, joilla on tavalliset muodot saavat työrauhaa.

On naisia jotka näyttää hyvältä vaikka pukeutuisivat perunasäkkiin ja heti tietää että kyseessä on rotunainen.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Ulla

  • Full Member
  • Viestejä: 161
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #58 : Lokakuu 22, 2022, 23:29:09 »
Runkkarit häiritsee rotunaisten työrauhaa koska haluavat ilmaista seksikeskustelua. Sentaki rotunaiset saattaa olla hermostuneita ja ei rutunaiset ovat kohteliaita puhelimessa  ja saavat enemmän tiliä. Rotunaiset pitää pukeutua säkkeihin ja huntuihin kuvissa.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Venlan keikkaturinat
« Vastaus #59 : Lokakuu 22, 2022, 23:53:37 »
Runkkarit häiritsee rotunaisten työrauhaa koska haluavat ilmaista seksikeskustelua. Sentaki rotunaiset saattaa olla hermostuneita ja ei rutunaiset ovat kohteliaita puhelimessa  ja saavat enemmän tiliä. Rotunaiset pitää pukeutua säkkeihin ja huntuihin kuvissa.

joo. Näin se vaan menee. Rotunaiset kuihtuu hintoihinsa ja wokeiluihinsa, kun tsekit vie kulttuurin tuntemuksellaan ilmaiseksi ja thaikut nuudelikeitoillaan puoli- ilmaiseksi pokat.