Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oletko seksiaddikti  (Luettu 2323 kertaa)

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Oletko seksiaddikti
« : Marraskuu 17, 2023, 07:32:02 »
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009995384.html

Minulta vakkari on joskus kysynyt olenko omasta mielestäni seksiaddikti. Vastaus on varma ehkä. Saatan olla myös läheisriippuvainen. Toisen ihmisen ihon lämpö ja kosketus on vain jotain, mitä ei voi jäljitellä oikeastaan millään. Onko muilla vastaavia pohdintoja?

Tänään pitäisi taas käydä vakkarin luona… :sheep:
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3997
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #1 : Marraskuu 17, 2023, 09:25:54 »
^
Olen addikti, tuskin pahasti,  mutta kuitenkin.
Saitin Bud Spencer

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1790
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #2 : Marraskuu 17, 2023, 09:38:28 »
EN tiedä hiukan kun arvioisi milloin harmiton saunakalja muuttuu addiktiksi.
kysyvälle vastataan

Poissa perasmies

  • Jr. Member
  • Viestejä: 84
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #3 : Marraskuu 17, 2023, 11:21:41 »
varmaankin addikti.paneminen kun vaan on niin mukavaa puuhaa. ei sitä väkisin varmaan kukaan tee??
jos mä vaan ihan vähän...

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1182
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #4 : Marraskuu 17, 2023, 12:09:41 »
En ole seksiaddikti. En etsi seksiä pakonomaisesti enkä käytä siihen kohtuuttomasti rahaa. Pidän seksistä ja kauniista naisista, mutta osaan olla ilmankin. Lehtijutussa kuvattu tilanne on ikävä, varsinkin jos pitää paikkansa, että thaihierojat lähettävät yksinäiselle eläkeläiselle houkutteluviestejä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #5 : Marraskuu 17, 2023, 14:15:29 »
En ole. Onneksi. Voin olla helposti kolme kuukautta ilman pillua ja rummutella silloin tällöin. Toista se oli nuorempana. Niitä tuskaisia aikoja en kaipaa.

Parisuhteessa tulee toki paneskeltua aika usein jos emännällä on hyvä pyrstö ja rakastaa saada kyrpää mutta voin olla panemattakin.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 17, 2023, 14:17:27 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Paikalla Blain

  • Full Member
  • Viestejä: 373
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #6 : Marraskuu 17, 2023, 16:29:41 »
Joskus luulin ehkä olevani, mutta sitten arki on heittänyt sellaisen tilanteen eteen, että lempimiskuviot on pitänyt unhoittaa tyyliin viikon ajaksi kokonaan.

Asia selvä. Sit oltiin viikko ilman mitään kontaktia naisiin.

Kun tilanne sen vaati, ei tuo ollut edes vaikeaa. Työnsin kaikki seksuaaliset ajatukset pois mielestäni ja keskityin muihin asioihin.

Sen muistan myös, että tuohon "puutostilaan" myös tottuu helposti.
Mä olen tottunut sekstailemaan melkein päivittäin kohta 20 vuotta, niin tuo ilman olemisen helppous oli melkeinpä riemastuttavaa todeta itselleen.

Olen myös ymmärtänyt, että addiktion ollessa kyseessä tämä harrastus imisi joka sentin, hajoittaisi perheeni jne.

Rahaa on aina jäänyt autoihin (nyt 3), prätkiin (2) ja muihin harrastuksiin, tämän ohella.

Rouva ja lapset ovat tyytyväisiä, minä myös.

Uskaltaisin väittää olevani non-addict.


« Viimeksi muokattu: Marraskuu 17, 2023, 16:31:26 kirjoittanut Blain »

Poissa Piedro79

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #7 : Marraskuu 17, 2023, 21:09:35 »
Kyllä taidan vähän olla?:behind:
Joko seksihullu tai juoppohullu. Kumpi parempi? :whipping: :boozing:
Rapatessa roiskuu!

Poissa Turuntyttö

  • Hero Member
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 942
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #8 : Marraskuu 17, 2023, 22:16:46 »
En ole. Ei ole pakonomaista tarvetta saada seksiä lähes päivittäin eikä tule mitään ”vieroitusoireita” jos en seksiä saa.😊
Opiskelijarouva

Turku

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6835
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #9 : Marraskuu 17, 2023, 22:38:26 »
En taida olla - edelleen pidän seksiä nautintomatkailuna ja eipä ole näkynyt haittoja muuhun elämään.

Thaikkuhierojat tuli mielenkiinnosta muutaman kerran hyvin alussa koettua ja niihin ei todellakaan syttynyt mitään pakonomaista tarvetta. Tarve on korkeintaan pysyä kaukana niistä pakoista - ei jatkoon!  :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa velihopea

  • Full Member
  • Viestejä: 386
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #10 : Marraskuu 17, 2023, 23:26:55 »
En ole. Seksi naisen kanssa on nykyään ns. ylellisyyshyödyke, kun ei ole parisuhdetta. Parisuhteeseen väkisin haluavilla tarjokkailla on tässä iässä useimmiten jokin syvempi ongelma, joten aika valikoivasti siviilihommia harrastan. Hupakoissa käynti on vaihtelevaa, missään tapauksessa ei addiktion asteella. Runkkaustakin tulee harrastettua ehkä vain pari kertaa viikkoon ihan eturauhasterveyden nimissä :)
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 17, 2023, 23:29:42 kirjoittanut velihopea »

Poissa Ursula

  • Newbie
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #11 : Joulukuu 16, 2023, 21:10:49 »
Olen. Ollessani rouva, loppuajasta liittoa paneskelin kunnolla ympäriämpäri. Eron jälkeen aloin myydä. Nyt olen lopettanut jo. Ja pakottanut itseni selibaattiin. Ja käy kyllä hermoille.

Poissa Kielitieteilijä

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #12 : Joulukuu 17, 2023, 06:45:43 »
Olen.
Kuuskymppinen ukko, aviossa. Vaimo tykkää kans ja on aina valmis, 2-3 kertaa viikossa rakastellaan ja runkkaaminen itsekseen on lähes päivittäistä
Hutsujakin on käyty ja käytäis enemmänkin mutta rahalle on muitakin kohteita.
Kun vastaan tulee (etenkin rintava) nätti nainen niin heti on mielessä ajatus siitä millainen ois....
Näin vanhemmiten kun nukkuminen on sellaista katkonaista, yöllä herätessä sitä aina ilahtuu kun erektio on sellainen että vois lähteä tiiliä murskaamaan 😳
Kyllä minä ammennan seksistä voimaa kaikkeen arjen paskatouhuun ja kyllä; Seksi on usein vain fantasiaa mutta on se vaan niin nam 👅

Poissa BlueEyedMan

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #13 : Tammikuu 09, 2024, 23:57:43 »
Myönnän...siis olen...milloin nussitaan?  :wanker:  :)


Poissa Dali

  • Full Member
  • Viestejä: 221
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #14 : Tammikuu 10, 2024, 17:06:00 »
En ole eikä määrän lisäys tunnu tietyn rajan jälkeen lisäävän mitään: Sen sijaan tauon pitkittäminen ja nautinnoista kieltäytyminen sopivan kauan saa paikat kivasti kihisemään ja kolottamaan (tieteellinen termi panetus), jolloin nautinto puraiseee sitäkin makeammin. Joskus sitten vielä sekin kiusoittelevan hiiiitaaaaasti...

Poissa Thor Patsas

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2621
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Oletko seksiaddikti
« Vastaus #15 : Tammikuu 10, 2024, 17:21:49 »
Olen sellainen satunnainen seksiaddikti eli silloin kun panettaa niin silloin panettaa.
Patsaan filosofia on että on parempi olla sellainen joka ryyppää ja treenaa kuin sellainen joka ei ryyppää eikä treenaa.

Toinen patsaan periaate on että ole herrasmies mutta poliittisesti epäkorrekti.