Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
SLOPPY BLOWJOB
Julia:
Aaaaah, mitä enemmän sylkee esimerkiks lattialla ja hiuksissa sen parempi :blowjob:
Sloppya blowjobia tulin tähän vaan hekumoimaan, en nuole kakkosta enkä ota kortsutta kurkkuun enkä niele spermaa, joten onnea etsintään :-*
Vieras0282:
--- Lainaus käyttäjältä: nicecock - Huhtikuu 22, 2021, 00:30:25 ---Vaatimuksia ulkonäölle ei ole kunhan on täyspäinen ja todellakin osaa hommanssa ja tykkää siitä. Saa ilmoittautua;)
--- Lainaus päättyy ---
Careful what you wish :sheep:
Kerrothan kun löydät sopivan! Tätä kysytään välillä minultakin niin osaan suositella oikeaan suuntaan.
nicecock:
--- Lainaus käyttäjältä: Julia - Huhtikuu 22, 2021, 20:09:53 ---Aaaaah, mitä enemmän sylkee esimerkiks lattialla ja hiuksissa sen parempi :blowjob:
Sloppya blowjobia tulin tähän vaan hekumoimaan, en nuole kakkosta enkä ota kortsutta kurkkuun enkä niele spermaa, joten onnea etsintään :-*
--- Lainaus päättyy ---
Kannattais kokeilla, mulla on hyvänmakuinen sperma, ja namu kakkonen myös ;)
Ronja:
--- Lainaus käyttäjältä: nicecock - Huhtikuu 22, 2021, 23:00:05 ---Kannattais kokeilla, mulla on hyvänmakuinen sperma, ja namu kakkonen myös ;)
--- Lainaus päättyy ---
Wau! Sä oot notkee! Ihan pikkasen oon kade!
nicecock:
--- Lainaus käyttäjältä: Ronja - Huhtikuu 22, 2021, 23:03:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: nicecock - Huhtikuu 22, 2021, 23:00:05 ---Kannattais kokeilla, mulla on hyvänmakuinen sperma, ja namu kakkonen myös ;)
--- Lainaus päättyy ---
Wau! Sä oot notkee! Ihan pikkasen oon kade!
--- Lainaus päättyy ---
Ior Bock on oppi-isäni. Hän kehitti ns. ”Saunasolmun” eli otti suihin itseltään joka aamu. Aamu-sperma oli kuulemma elämän eliksiiriä...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta