Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
SLOPPY BLOWJOB
MariaEnkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Transuchaser9000 - Huhtikuu 23, 2021, 09:36:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Julia - Huhtikuu 22, 2021, 20:09:53 ---Aaaaah, mitä enemmän sylkee esimerkiks lattialla ja hiuksissa sen parempi :blowjob:
Sloppya blowjobia tulin tähän vaan hekumoimaan, en nuole kakkosta enkä ota kortsutta kurkkuun enkä niele spermaa, joten onnea etsintään :-*
--- Lainaus päättyy ---
Luetunymmärtäminen/5.
Nimenomaan halutaan ilman kumia ja niellään ja nuollaan perseet. Jumankekka ei himputti ku saa taas hävetä.
Ps. Likainen turboimuri saa ilmoittautua yv:llä
--- Lainaus päättyy ---
Ööh, niinhän Julia on ymmärtänytkin? Vittu kun saa taas hävetä.
Mustelmann:
Suihinotto kunnon ronskilla otteella ja tekemisen meiningillä kiinnostaa minuakin, itse tosin vaikutan Pirknamaalla. Siinä on vaan jotain voimakkaan irstasta, kun nainen ahmii kullia kuin näkiintynyt eläin kuolan valuessa suupielistä ja veden silmistä. Olen vakkarin kanssa harjoitellut tällaista toimintaa, mutta ihan niin pitkälle touhu ei ole mennyt kuin haluaisin. Ottaa kyllä kohtalaisen syvälle, mutta se puoliaggressiivinen nielentä, jossa sylki roiskuu, jää vähän puuttumaan. Olen ymmärtänyt, ettei hän sellaisesta erityisemmin pidäkään, joten en ole painostanut sen enempää.
Julia:
--- Lainaus käyttäjältä: Transuchaser9000 - Huhtikuu 23, 2021, 09:36:34 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Julia - Huhtikuu 22, 2021, 20:09:53 ---Aaaaah, mitä enemmän sylkee esimerkiks lattialla ja hiuksissa sen parempi :blowjob:
Sloppya blowjobia tulin tähän vaan hekumoimaan, en nuole kakkosta enkä ota kortsutta kurkkuun enkä niele spermaa, joten onnea etsintään :-*
--- Lainaus päättyy ---
Luetunymmärtäminen/5.
Nimenomaan halutaan ilman kumia ja niellään ja nuollaan perseet. Jumankekka ei himputti ku saa taas hävetä.
Ps. Likainen turboimuri saa ilmoittautua yv:llä
--- Lainaus päättyy ---
No hupsista saatana, että suihinotto on niin ihanaa, että jotain on aina kommentoitava, mutta mielestäni ilmaisin aloittajalle, etten ole hänen etsimänsä henkilö. Älä ny häpeää tällaseen tuhlaa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta