Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

SLOPPY BLOWJOB

<< < (3/4) > >>

nicecock:

--- Lainaus käyttäjältä: Ronja - Huhtikuu 22, 2021, 23:03:32 ---
--- Lainaus käyttäjältä: nicecock - Huhtikuu 22, 2021, 23:00:05 ---Kannattais kokeilla, mulla on hyvänmakuinen sperma, ja namu kakkonen myös ;)

--- Lainaus päättyy ---

Wau! Sä oot notkee! Ihan pikkasen oon kade!

--- Lainaus päättyy ---

Ior Bock on oppi-isäni. Hän kehitti ns. ”Saunasolmun” eli otti suihin itseltään joka aamu. Aamu-sperma oli kuulemma elämän eliksiiriä...

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: nicecock - Huhtikuu 22, 2021, 23:06:39 ---Aamu-sperma oli kuulemma elämän eliksiiriä...
--- Lainaus päättyy ---
Tyttöystävilleni olen asian aina markkinoinut - Breakfast for the champions  :inlove:

Transuchaser9000:

--- Lainaus käyttäjältä: Julia - Huhtikuu 22, 2021, 20:09:53 ---Aaaaah, mitä enemmän sylkee esimerkiks lattialla ja hiuksissa sen parempi  :blowjob:

Sloppya blowjobia tulin tähän vaan hekumoimaan, en nuole kakkosta enkä ota kortsutta kurkkuun enkä niele spermaa, joten onnea etsintään  :-*

--- Lainaus päättyy ---

Luetunymmärtäminen/5.

Nimenomaan halutaan ilman kumia ja niellään ja nuollaan perseet. Jumankekka ei himputti ku saa taas hävetä.

Ps. Likainen turboimuri saa ilmoittautua yv:llä

Helinä:
Mie vastaisin kuvausta muutoin kuin rimmailun osalta, kakkosen alueelle en mene mutta kassit lurpsutan pyytämättäkin (ellei karvat ole niin pitkät että jää huulikoruun rullalle).
Harmillisesti Riihimäellä majapaikka ja incallia vain keikoilla joita ei hetkeen ole Uudellemaalle suuntautunut..
Vai pitäisiköhän katsella sieltä majapaikka pariksi päiväksi? 🤔

GD, miun meilin voi kyllä antaa, owoilen (itsestäänselvillä) reunaehdoilla 'puhtaaksi pesty ja silmämääräisesti terveen näköinen kalu'.

Lifti:
Tää menee just tälleen. Miehet niitä hanureita lipoo. Naisilla ei ole aiheeseen samanlaista intohimoa. Tai mitä vanha vaari tässä valittaa. Persettä ovat himoinneet useampikin tyttö, mutta se on sellainen kielletty hedelmä josta joku onnekas saa nauttia aviovuoteessa  :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta