Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?  (Luettu 6520 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #20 : Huhtikuu 21, 2021, 06:09:24 »
Kysymys lähti vaan siitä kun kysyttiin.
Minun on oikeastaan paha olla muuta kun olen. Kyllä joo pystyn vartin panemaan pöpöttämättä ja jopa puolituntia.
Minulla vaan jotenkin menee sinne juttelun puolelle pidemmissä ajoissa, niin että pitäisköhän sitä vaihtaa ammattia ;D

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5273
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #21 : Huhtikuu 21, 2021, 06:14:32 »
Kysymys lähti vaan siitä kun kysyttiin.
Minun on oikeastaan paha olla muuta kun olen. Kyllä joo pystyn vartin panemaan pöpöttämättä ja jopa puolituntia.
Minulla vaan jotenkin menee sinne juttelun puolelle pidemmissä ajoissa, niin että pitäisköhän sitä vaihtaa ammattia ;D
Tai paikkakuntaa. Vähän pohjoisemmaksi.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #22 : Huhtikuu 21, 2021, 06:30:15 »
Kysymys lähti vaan siitä kun kysyttiin.
Minun on oikeastaan paha olla muuta kun olen. Kyllä joo pystyn vartin panemaan pöpöttämättä ja jopa puolituntia.
Minulla vaan jotenkin menee sinne juttelun puolelle pidemmissä ajoissa, niin että pitäisköhän sitä vaihtaa ammattia ;D

bah, olet sellainen kun olet. kuten yleensä asiakas sen näyttää tulemalla :laught: / tulematta takaisin. Enkä muista höpötyksen pahana asiana, oli antoisat keskustelut... vähän sama mieltä kun joey, vaikka hänellä näyttää olevan suunnat vähän hakusessa... :)
Shikita ga nai

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15199
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #23 : Huhtikuu 21, 2021, 06:57:45 »
Sexual healing is just perfect.  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #24 : Huhtikuu 21, 2021, 07:09:11 »
Nii jotta eihän tuonne höpöttämään mennä.

Meikämandoliinin sielu lepää naisen iholla joten minulle tapaamiset olivat myös sielun hoitoa.

Sydämen purkamiset on asia erikseen, ne sitten ystävien ja rakkaiden suojakuplan sisällä ettei palaset karkaile.
☮️and💟

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #25 : Huhtikuu 21, 2021, 07:15:31 »
Sexual healing is just perfect.  :inlove:

No tuo. Kertakaikkiaan. Enemmän kuin täydellinen...
☮️and💟

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #26 : Huhtikuu 21, 2021, 07:19:56 »
Sexual healing is just perfect.  :inlove:

No tuo. Kertakaikkiaan. Enemmän kuin täydellinen...

Aamen!
Shikita ga nai

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #27 : Huhtikuu 21, 2021, 10:44:26 »

Meikämandoliinin sielu lepää naisen iholla joten minulle tapaamiset olivat myös sielun hoitoa.


Tämä lause kiteyttää myös minun ajatusmaailmaa hyvin.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Kokoiänkriisi

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #28 : Huhtikuu 21, 2021, 11:27:39 »
Juu kyllä hupakointi voi olla ennaltaehkäisevää sielun hoitoa. Ja tokihan sitä mieluummin mukavan ja juttelevan tytön kanssa touhuaa, kuin tympeän tuppisuun.

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6688
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #29 : Huhtikuu 21, 2021, 13:43:42 »
Päätellen siitä miten hyvä fiilis onnistuneista tapaamisista tulee, niin kyllä se sielunkin hoitoa on. Ostan hyvinvointipalvelua joka tekee myös mielelle hyvää. Jos haluaisin pelkän kassien tyhjennyksen, ei siihen sihteerin tapaamista tarvita.
Pörrö on aina plussaa

Poissa 007 (oma)lupa naida

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1625
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #30 : Huhtikuu 21, 2021, 13:45:57 »
Yhdyn edellisiin herroihin.
9 vuotta ikään 69, joka on kivaa :-)

Poissa Hara

  • Full Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 217
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #31 : Huhtikuu 21, 2021, 14:21:38 »
Haen tapaamisesta paljon muutakin kuin pelkkää seksiä. Ei niinkään juttuseuraa, mutta esim. fetissien ja pienten toiveiden toteuttaminen ja hyväksyminen saa korvien välinkin tyytyväiseksi.
Sääri- ja sukkisfani

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3503
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #32 : Huhtikuu 21, 2021, 14:27:59 »
Kyllä meikäläinenkin alkaa helposti höpöttelemään kuin papupata jos sihteerin seurassa viihtyy.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 21, 2021, 14:35:29 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #33 : Huhtikuu 21, 2021, 18:00:49 »
Sehän riippuu täysin siitä mitä asiakas haluaa ja mihin palveluntarjoaja taipuu.
Joidenkin kanssa on pelkkää toimintaa ilman gfe-elementtiä, joidenkin kanssa taas parannetaan maailmaan ja ihmetellään keskustelujen merkeissä miksi haluaa sitä mitä haluaa.

Itselläni tarjontaan kuuluu myös hellittelyhipsutteluläheisyystapaamiset. Ilman seksiä ja orgasmeja olevat tapaamiset missä tyydytetään läheisyyden ja ihon kaipuuta sekä myös vuorovaikutuksen tarvetta keskusteluilla.

Olkoon keskustelut mitä kuuluu tänään-tyyliä tai syvemmälle minuuden ja elämän perusteisiin asti menevää, yhtä kaikki antoisaa sielunruokaa. Sen fyysisen tyydytyksen ohella.

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #34 : Toukokuu 28, 2021, 16:26:51 »
***** on tarinoita Interrail-matkoista Eurooppaan ja erityisesti Prahaan. Ja vaikka ***** ei ole vielä kertakaan päässyt panemaan, kun on ollut niin paljon asiaa, niin ainakin sielu on puhdas kuin pulmunen.  :whipping:
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2021, 16:38:35 kirjoittanut Mummo »

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #35 : Kesäkuu 02, 2021, 20:56:41 »
Kun ollaan rehellisiä, niin mä käyn vain huorissa kun haluan pillua. Tykkään kyllä jutella, mutta niin tykkään kaikkien muidenkin kanssa. Mitään sielunhoitoa en hae vaan kullin hoitoa.
Mä olen silleen onnellisessa asemassa, että mulla on ystäviä pitkänkin ajan takaa joiden kanssa sitten puhutaan ne vaikeet ja ei niin vaikeet jutut ja vietetään muutenkin laatuaikaa.

Mut ymmärrän että kaikkien kohdalla näin ei ole ja silloin hupakko voi hyvinkin toimia läheisenä kenelle puhua.

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #36 : Kesäkuu 03, 2021, 11:15:10 »
Olen pohtinut, elämmekö me kiireessä. Opiskeluaikoina näin oli ja toivottavaakin, että opinnolliset koulutyöt edistyivät toivotuissa deadlinessa ja jotta olisi edes jotakin mahdollisuuksia pärjätä realistisesti esim. psykan pääsykokeessa.

Mutta nyt tilanne on tyystin toinen. On kesä eikä mikään kiire. Olen ihmisille sanonutkin ystävällisen kannustavassa hengessä juuri tuosta hetkisyyden ja kiireettömyyden merkityksestä - sellaisella asenteella kannattaisi ehkä tsempata enemmänkin ihmisiä. Mutta ikävä kyllä me kaikki kärsimme kiireestä aika ajoin elämässä joko tahtomatta tai tietoisella hulluudella viedä oman elämänsä unelmaa eteenpäin. :inlove:

Nyt kuitenkin kesän kynnyksellä suorastaan toivon, ettei kenelläkään saisi olla liian kiire. Että ehtisi istahtamaan ja rentoutumaan yhteisillä nautinnoilla pidemmäksikin ajaksi. Jos se on toivottua ja toivotulta hupakolta, se ei kysy lompakon budjettia. Sellaista kiireetöntä hellimistä on luvassa niille, jotka aitoa irtiottoa ajasta todella tahtovat ja jotka todella ovat laatutietoisen meiningin perässä, sillä jotkut hupakot sellaista tarjoavat. Tälleen yleistävällä tasolla ilmaistuna.

Se jää jokaisen itse päätettäväksi, kuka sitten kenellekin on laatutietoista meininkiä ja tyttöystäväkokemusta parhaimmillaan.

Tähän vastasin vain itse kolmen ja puolen vuoden hupakointikokemuksella, joka tasan ei ole jäänyt kaduttamaan vaan palkitsemaan entistä enemmän, kun tietää, että on saanut jakaa yhteistä lämpöä ja tehdä toisille ihmisille aitoa hyvää hyvästä sydämestä, myötäelämisen ja oman omantunnon puolesta. :kiss:
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 03, 2021, 11:17:02 kirjoittanut SielujenRakastelua »

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #37 : Kesäkuu 03, 2021, 19:03:49 »
Voi se olla, ja onkin pidemmissä ajoissa vakkarin kanssa.
Uskallan väittää että se on sitä joskus ollut myös toisinpäin...
Mikäs hienompaa..sielu ja silmä lepää.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Jousimies2012

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2655
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #38 : Kesäkuu 03, 2021, 21:26:33 »
Kyllä siinä mielessä, että varaan vain kahden tunnin aikoja päästäkseni vähäksi aikaa totaalisesti irti arjesta. Minulle nämä 2 tunnin tapaamiset ovat kokonaisvaltaista "terapiaa". Kaiken lisäksi kohdalleni on osunut pelkästään sellaisia palveluntarjoajia, joilla on hyvä tilanteenlukukyky ja ovat olleet muutenkin fiksuja ihmisiä, joiden kanssa on mukava jutella. En tietenkään mitään psykoterapiaa hae, vaan monipuolista rentoutusta ja kiireettömyyttä. Seksi on tietenkin tärkeä osa tapaamista, mutta ei ainoa.

Ylilääkäri
Pakko todeta että taitaa olla ainoa ”tuntemani” lääkäri joka osuu oikeaan kerrasta 👍

Vaikka ilmoituksen / rapsojen perusteella mennään ja kassien tyhjennys on tarkoituksena niin itse olen nauttinut kokonaisvaltaisesta GFE:sta melkein aina.
Terapiaksi voisin laskea kaikenmaailman mukavat juttelut, kaffittelut ja kasaamiset 🥰
Hyvin mielin ja hymyssä suin olen paikalta poistunut.
Ei ainakaan kukaan ole sanonut jälkikäteen että ensi kerralla pidät turp*si kiinni ja panet vaan jos tulet.

Jos toinen on tuppisuuna niin laitan housut takaisin jalkaan ja lähden grillille..
Opettelee kielihommia… 😜

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #39 : Kesäkuu 03, 2021, 23:00:21 »
Toki voi olla, mutta ei minulle.