Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?  (Luettu 6494 kertaa)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« : Huhtikuu 20, 2021, 11:37:55 »
Niin annetaan pimppiä, se rentouttaa hetkeksi niin ylä-, kuin alapäänkin. Esimerkkitapauksessa painitaan jotain vartti ja jutellaan tunti. Millaisia kokemuksia muilla?

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7744
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 20, 2021, 12:12:03 »
Onhan maksullinen myös sielun hoitaja. Tosin itse harrastan lyhyitä tapaamisia, joihin lataan odotuksia vain paneskelun osalta. Leppoisa jutustelu on bonusta, minkä jälkeen voi suunnata uusiin haasteisiin. Varsinaisesti sosiaaliset kontaktit hoidan muualla.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #2 : Huhtikuu 20, 2021, 12:27:10 »
Kyllä siinä mielessä, että varaan vain kahden tunnin aikoja päästäkseni vähäksi aikaa totaalisesti irti arjesta. Minulle nämä 2 tunnin tapaamiset ovat kokonaisvaltaista "terapiaa". Kaiken lisäksi kohdalleni on osunut pelkästään sellaisia palveluntarjoajia, joilla on hyvä tilanteenlukukyky ja ovat olleet muutenkin fiksuja ihmisiä, joiden kanssa on mukava jutella. En tietenkään mitään psykoterapiaa hae, vaan monipuolista rentoutusta ja kiireettömyyttä. Seksi on tietenkin tärkeä osa tapaamista, mutta ei ainoa.

Ylilääkäri

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #3 : Huhtikuu 20, 2021, 13:02:53 »
Kyllä siinä mielessä, että varaan vain kahden tunnin aikoja päästäkseni vähäksi aikaa totaalisesti irti arjesta. Minulle nämä 2 tunnin tapaamiset ovat kokonaisvaltaista "terapiaa". Kaiken lisäksi kohdalleni on osunut pelkästään sellaisia palveluntarjoajia, joilla on hyvä tilanteenlukukyky ja ovat olleet muutenkin fiksuja ihmisiä, joiden kanssa on mukava jutella. En tietenkään mitään psykoterapiaa hae, vaan monipuolista rentoutusta ja kiireettömyyttä. Seksi on tietenkin tärkeä osa tapaamista, mutta ei ainoa.

Ylilääkäri

Samaa mieltä Ylilääkärin kanssa. Mulle nämä tapaamiset on totaalisia pakopaikkoja arjesta. Vetäytyminen hetkeksi kuplaan ihanan palveluntarjoajan kanssa nauttimaan kiireettömästi yhteisestä hetkestä on osoittautunut minulle erinomaiseksi keinoksi purkaa stressiä ja unohtaa arjen paineet. Pelkkä pikainen tapaaminen, jonka päämäärä on vain kassien tyhjennys ei minulle anna oikeastaan mitään, siksi suosin pidempiä tapaamisia, joissa tulee hoidettua sekä mies että muna.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #4 : Huhtikuu 20, 2021, 13:05:25 »
Lähtökohtaisesti en hae maksuseksistä juttuseuraa, mutta pidemmällä tapaamisella on tärkeää, että kemiat toimii. Olen vähän allerginen vaivautunut hiljaisuus -tilanteille. Mulla on taipumus rennossa tilanteessa tulla jutelleeksi aika avoimesti kaikesta ja taidan olla jopa hieman naivin luottavainen ihmisiin. Se tulee jotenkin itsestään kun toinen alkaa tuntua mukavalta tyypiltä. Ja kun pt:n kanssa ei ole riskiä, että juttu vuotaisi työ-/tuttavapiiriin, niin näissä tilanteissa on tosi helppo jutella ja jos pt vaikuttaa fiksulta tyypiltä, saada naisen näkemystä sellaisistakin asioista joista tuttavien kanssa ei tule puhuttua. Hölösuu siis olen kun tietty kynnys ylittyy.

Pidempiä tapaamisia en ota jotta pääsisin juttelemaan, luottoystäviä löytyy siihen tarkoitukseen, vaan seksin takia mennään. Rakastan hivellä, hyväillä, kosketuksia, läheisyyttä laukeamisen jälkeen. Eräällä tapaamisella juteltiin pt:n kanssa jälkifiiliksissä ja pyörittelin sormia klitan ympärillä - en mitenkään tavoitehakuisesti, se vaan on niin jumalaisen ihana paikka - kun pt alkoi täristä! Ja taas mentiin!!! :inlove: :inlove: :inlove: Nää on niitä täysin puskista tulevia parhaita hetkiä! :inlove: Näitä ei voi suunnitella!

#luojakunmaksuseksivoiollaihanaa #taasyksiupeamuistokiikkustuoliin

Kyllä siinä mielessä, että varaan vain kahden tunnin aikoja päästäkseni vähäksi aikaa totaalisesti irti arjesta. Minulle nämä 2 tunnin tapaamiset ovat kokonaisvaltaista "terapiaa". Kaiken lisäksi kohdalleni on osunut pelkästään sellaisia palveluntarjoajia, joilla on hyvä tilanteenlukukyky ja ovat olleet muutenkin fiksuja ihmisiä, joiden kanssa on mukava jutella. En tietenkään mitään psykoterapiaa hae, vaan monipuolista rentoutusta ja kiireettömyyttä. Seksi on tietenkin tärkeä osa tapaamista, mutta ei ainoa.

Ylilääkäri

Hienosti kiteytetty! Tämän allekirjoitan myös. Tuollainen parituntinen on todella kokonaisvaltaisesti mieltä ja ruumista puhdistava kokemus.

Aloitan uuden tuttavuuden kanssa tunnin tapaamisilla ja jos kemiat pelaa ja pt:lle sopii vaihdan 2h tapaamisiin. 2h vakkareita on jo useampi ja lisää mahtuisi kun kaikki eivät keikkaile riittävän tiuhaan. Muutama 1h -tuttavuus voisi kyllä siirtyä 2h -listalle.

Hieman mietityttänyt kun Twitterissä on keskustelua kuinka jotkut pt:t kokee terapeutiksi joutumisen epämiellyttäväksi ja kuormittavaksi. Tuon ymmärrän kyllä. Pitääkin kysäistä vakkareilta, ettei mun jutut mene liian syviin vesiin. Tarkoitus kuitenkin on, että molemmilla ois tapaamisen jälkeen hyvä fiilis.
#maksuseksionihanaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9019
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #5 : Huhtikuu 20, 2021, 13:11:10 »
Vanha vaari lähestyy asiaa siltä kantilta että jos menet hoitamaan pääkoppaasi huoriin - voi tulla pettymys
Jos hoidat huorissa sieluasi - voi tulla pettymys
Jos hoidat huorissa murtunutta jalkapöytääsi - voi tulla pettymys
Jos hoidat huorissa kilpirauhaslääkitystäsi - voi tulla pettymys

Jos tyhjennät huorissa pallisi - olet tyytyväinen

Se minkälainen suhde huoran ja asiakkaan välille syntyy on tietysti tapauskohtaista. Molemmat puolet moneen kertaan nähneenä, kaikenlaista kaunista voi tapahtua.

Yleisesti kuitenkin vanha vaari ehdottaa että jätetään se sielu Jeesuksen hoidettavaksi tai kuka mihinkin uskoo.
MT ongelmat psykiatrille ja psykologille.
Murtumat lääkärille ja kirurgille.
Selkävaivat ortopedille sekä reseptilääkitys lekurille.
Ja ne PT palvelut hoituu edelleen kuntoklubilla. Vaikka minä olen vanha huora, PT kollegat eivät ole - oottepa hupsuja  :-*

Kyllä hyvästä pillusta aina vaarikin sekoaa mutta ei se henkisiä/hengellisiä ongelmia poista.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 20, 2021, 13:14:23 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa vesa75

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #6 : Huhtikuu 20, 2021, 13:33:40 »
Kyllä siinä mielessä, että varaan vain kahden tunnin aikoja päästäkseni vähäksi aikaa totaalisesti irti arjesta. Minulle nämä 2 tunnin tapaamiset ovat kokonaisvaltaista "terapiaa". Kaiken lisäksi kohdalleni on osunut pelkästään sellaisia palveluntarjoajia, joilla on hyvä tilanteenlukukyky ja ovat olleet muutenkin fiksuja ihmisiä, joiden kanssa on mukava jutella. En tietenkään mitään psykoterapiaa hae, vaan monipuolista rentoutusta ja kiireettömyyttä. Seksi on tietenkin tärkeä osa tapaamista, mutta ei ainoa.

Ylilääkäri

Samaa mieltä Ylilääkärin kanssa. Mulle nämä tapaamiset on totaalisia pakopaikkoja arjesta. Vetäytyminen hetkeksi kuplaan ihanan palveluntarjoajan kanssa nauttimaan kiireettömästi yhteisestä hetkestä on osoittautunut minulle erinomaiseksi keinoksi purkaa stressiä ja unohtaa arjen paineet. Pelkkä pikainen tapaaminen, jonka päämäärä on vain kassien tyhjennys ei minulle anna oikeastaan mitään, siksi suosin pidempiä tapaamisia, joissa tulee hoidettua sekä mies että muna.

Nämä kaksi, ei lisättävää! Laatuaikaa monessa mielessä.
Herrasmies henkeen ja vereen

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #7 : Huhtikuu 20, 2021, 13:37:09 »
^^ Juu, en minä noita neitosia psykiatrinani käytä, aina ei edes tule kauheesti juteltua mistään erityisemmästä. Hyvässä tapaamisessa kun vaan ajaudun sellaiseen kuplaan, jossa ei arkitodellisuus ole läsnä ja jo se auttaa pitämään yläkerran kunnossa.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3488
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #8 : Huhtikuu 20, 2021, 13:48:34 »
Parhaassa tapauksessa se voi olla. Mutta pitää olla tietyllä tavalla varovainen. Hyvän asian voi tuhota niin helposti.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6328
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #9 : Huhtikuu 20, 2021, 13:51:36 »
Ylilääkärin kirjoitus aika napissa, sielun hoito ei ole sillai tähtäimessä, mutta itselleni on tullut tavallaan kaupan päällä lähes aina...

- yksi jännä esimerkki: oli "hetken hiljaisuutta" jälkijäähdytyksessä, josta muistin kiittä ptltä erikseen kun just silloin oli arvokkaita sekunteja... ei tarvi olla paljon...
Shikita ga nai

Poissa Vieras1476

  • Jr. Member
  • Viestejä: 55
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #10 : Huhtikuu 20, 2021, 14:19:19 »
Vanha vaari lähestyy asiaa siltä kantilta että jos menet hoitamaan pääkoppaasi huoriin - voi tulla pettymys
Jos hoidat huorissa sieluasi - voi tulla pettymys
Jos hoidat huorissa murtunutta jalkapöytääsi - voi tulla pettymys
Jos hoidat huorissa kilpirauhaslääkitystäsi - voi tulla pettymys

Jos tyhjennät huorissa pallisi - olet tyytyväinen

Se minkälainen suhde huoran ja asiakkaan välille syntyy on tietysti tapauskohtaista. Molemmat puolet moneen kertaan nähneenä, kaikenlaista kaunista voi tapahtua.

Yleisesti kuitenkin vanha vaari ehdottaa että jätetään se sielu Jeesuksen hoidettavaksi tai kuka mihinkin uskoo.
MT ongelmat psykiatrille ja psykologille.
Murtumat lääkärille ja kirurgille.
Selkävaivat ortopedille sekä reseptilääkitys lekurille.
Ja ne PT palvelut hoituu edelleen kuntoklubilla. Vaikka minä olen vanha huora, PT kollegat eivät ole - oottepa hupsuja  :-*

Kyllä hyvästä pillusta aina vaarikin sekoaa mutta ei se henkisiä/hengellisiä ongelmia poista.

Vaari on viisas! 🥰

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #11 : Huhtikuu 20, 2021, 15:59:08 »

Hyviä kommentteja jo tullu, samoilla linjoilla. Vaikka etenkin pitemmillä tapaamisilla saatetaan puhella vaikka mistä niin psykiatrit on erikseen. Puolin ja toisin. Hmm... Mutta tokihan  tapaaminen on kokonaisuus ja jälkifiilikseen vaikuttaa seksin lisäksi se kaikki muukin. Ehkä se on sitä henkilökemiaa 🤔
Amator

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #12 : Huhtikuu 20, 2021, 16:47:57 »
Juutas ja ylilääkäri antoi aikasta tyhjentävät vastaukset.

Ainoa mitä voi lisätä, niin toiselle riittää lyhkäsempi , kun toinen tarvitsee pidemmän ajan keskusteluihin/rauhoitumiseen, mutta lopputulokset on varmaan monille yhtä antoisia 8)
Feel so good...

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2038
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #13 : Huhtikuu 20, 2021, 16:48:28 »
Vastaus aiheen kysymykseen:

Ei ole.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #14 : Huhtikuu 20, 2021, 16:49:53 »
Ovat jotkut toki sitäkin.  :)
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #15 : Huhtikuu 20, 2021, 17:38:09 »
Multa löytyis kyllä ihan terapeutinkin koulutus, mutta en tiedä kannattaako siitä maksaa tuollaista tuntihintaa.  ;D Terapiatapaamisesta pyydän vähän vähemmän, mutta siinä taas on aika tärkeää pitää näpit erossa asiakkaasta. Ja en tällä aliaksella ole kyllä terapiaa vielä tarjonnut :D

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #16 : Huhtikuu 20, 2021, 17:52:26 »
Ei tässä nyt terapeutille tai muulle ammattiauttajalle asiaa ole, mutta kyllä kivaa seuraa, jutustelua ja läheisyyttä kaipaan  tapaamisilta itse panemisen lisäksi. Runkata voi kuitenkin himassa ihan ilmaiseksikin.

Poissa Vieras0415

  • Full Member
  • Galleria (9)
  • Viestejä: 223
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #17 : Huhtikuu 20, 2021, 17:54:20 »
Mä koen sen mahtavana asiana jos pystyn seksin ohella olemaan toiselle luotettava henkilö jolle purkaa muutenkin fiiliksiä. Mielestäni se(kin) kuuluu gfe kokemukseen ❤️

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #18 : Huhtikuu 20, 2021, 18:29:57 »
No sikäli kun paneminen sielua hoitaa, niin mikä ettei. Mun kanssa saa toki jutellakin, mikä nyt vaan tuntuu siltä, että tekis tänään gutaa.
Helsingissä <3

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #19 : Huhtikuu 20, 2021, 19:22:33 »
Joo, kyllä se tulee siinä samalla. Tietysti seura ratkaisee, mutta kaikin tavoin valoisampaa ja hymy huulilla visiittien jälkeen  ☀️ 8)