Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?  (Luettu 6515 kertaa)

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2448
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #40 : Kesäkuu 03, 2021, 23:00:21 »
Toki voi olla, mutta ei minulle.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #41 : Kesäkuu 03, 2021, 23:28:27 »
Voi varmasti.
Joskus asiakkaat tulee hyvinkin vaikeiden tapahtumien keskellä hakemaan ns. irtiottoa, ja saattavat haluta vaikeammistakin asioista keskustella.
Mikään ei ole liian synkkää, ja pystyn hyvin käymään keskusteluja vaikeistakin asioista.

Mutta en itse lähde höpötellessä viemään keskustelua kovin syvälle tasolle, siihen avauksen täytyy tulla asiakkaalta.
Pysyn siis turvallisesti kevyessä small talkissa jos ei muuta aloitetta tule.

Mähän ihmisrakkaana sosiaalisena ihmisenä olen ihan narkkari keskusteluille, ja pystyn keskustelemaan tiettyyn ns. syvyyteen asti kohtuu laajalti melkein aiheesta kuin aiheesta. Mutta asiakas saa valita sen aiheen. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #42 : Lokakuu 29, 2022, 17:03:51 »
Mulle tapaamiset on totaalisia pakopaikkoja arjesta.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5268
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #43 : Lokakuu 29, 2022, 17:09:12 »
Eikö teillä ole ystäviä joiden kanssa voi keskustella omista asioistanne vaan pitää päästä puhumaan huoralle?

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #44 : Lokakuu 29, 2022, 17:25:27 »
Maksullinen seuralainen on mitä parhain sielunkin hoitaja.  :inlove: Jotenkin sen kokee, että hupakolle on joskus helpompi avautua myös kipeistä asioista kuin ystäville.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #45 : Lokakuu 29, 2022, 18:24:58 »
Hyvä maksullinen on kuin hyvä quarterback ja wide receiver yhdessä.

Hupsun pitää vielä osata olla hyvä kicker, jos sielunhoito meinaa mennä yliajalle, eikä turska tajua lähteä ajoissa.

Vilppiset turskat harrastavat myös juoksupeliä, joten sielunhoitajan pitää olla hyvä Defensive Tackler ja Running Back sielussa.

Jenkkifutiksessa sielu lepää.     

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #46 : Lokakuu 29, 2022, 18:57:19 »
Hyvä maksullinen on kuin hyvä quarterback ja wide receiver yhdessä.

Hupsun pitää vielä osata olla hyvä kicker, jos sielunhoito meinaa mennä yliajalle, eikä turska tajua lähteä ajoissa.

Vilppiset turskat harrastavat myös juoksupeliä, joten sielunhoitajan pitää olla hyvä Defensive Tackler ja Running Back sielussa.

Jenkkifutiksessa sielu lepää.     

Kaikki ei varmaan seuraa NFL:ää  :)

Poissa FortySexN2

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1379
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #47 : Lokakuu 29, 2022, 19:11:57 »
Eikö teillä ole ystäviä joiden kanssa voi keskustella omista asioistanne vaan pitää päästä puhumaan huoralle?

Monella meistä on mutta monella taas ei. Minulle riittää hyvin seksi ja palveluntarjoajan hyvä asenne siihen. Olen kuitenkin kuullut näistä tapauksista, missä ollaan vain istuttu käsi kädessä sängyn reunalla ja asiakas höpöttänyt elämäänsä. Hyvä, että joku kuuntelee. Ei se sielunhoito varmaan kaikille sovi. Odotus sielunhoitoosaamisesta ja toisten murheiden kuuntelemisesta voi olla pimulle raskastakin.

Poissa Vieras0407

  • Full Member
  • Viestejä: 126
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #48 : Lokakuu 29, 2022, 19:45:09 »
Ei ainakaan minulle ole. Tunnistan tuon monen mainitseman kuplaan pääsemisen tarpeen, mutta omalla kohdallani se ei tarkoita henkilökohtaisista asioista puhumista. Jos kysytään, niin valehtelen. Kuunteleminen ei sen sijaan haittaa, koska ihan mielelläni pohdin juurikin niitä toisen ihmisen asioita ja kuulen hänen tarinoitaan. Niitä omia juttujahan mulla on päivät täynnä muutenkin. :)

Ymmärrän kyllä, että jotkut saattavat kokea asian toisin. Jos se on pt:lle ookoo, niin se heille suotakoon. Jokainen meistä tarvitsee jotakin.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #49 : Lokakuu 29, 2022, 20:09:42 »
Maksullinen seuralainen on mitä parhain sielunkin hoitaja.  :inlove: Jotenkin sen kokee, että hupakolle on joskus helpompi avautua myös kipeistä asioista kuin ystäville.

Se voi olla. Jos on hyvä luotettava vakkari ja tapaaminen on molemmin puolin hyvin diskreetti ja luottamuksellinen niin voihan pt :lle puhua hyvinkin luottamuksellisia asioita itsestään koska arvelee että se pysyy kahdenvälisenä. Toivottavasti silloin näin myös on. Ystävien piirissä ei välttämättä voi luottaa niin paljon että jutut pysyy kahdenkeskisinä. Se voi olla myös kiusallisempaa.
En nyt muista missä mutta jossakin haastattelussa joku sanoi ettei miehet käy psykologilla koska ne käy huorissa.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras1542

  • Full Member
  • Viestejä: 240
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #50 : Lokakuu 29, 2022, 20:33:54 »
Maksullinen seuralainen on mitä parhain sielunkin hoitaja.  :inlove: Jotenkin sen kokee, että hupakolle on joskus helpompi avautua myös kipeistä asioista kuin ystäville.

Se voi olla. Jos on hyvä luotettava vakkari ja tapaaminen on molemmin puolin hyvin diskreetti ja luottamuksellinen niin voihan pt :lle puhua hyvinkin luottamuksellisia asioita itsestään koska arvelee että se pysyy kahdenvälisenä. Toivottavasti silloin näin myös on. Ystävien piirissä ei välttämättä voi luottaa niin paljon että jutut pysyy kahdenkeskisinä. Se voi olla myös kiusallisempaa.
En nyt muista missä mutta jossakin haastattelussa joku sanoi ettei miehet käy psykologilla koska ne käy huorissa.

Juuri näin. Tosin mä en arvele että mun jutut pysyy luottamuksellisina vaan olen varma siitä. Kyse on luottamisesta palveluntarjoajaan.

Poissa punaniska

  • Full Member
  • Viestejä: 134
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #51 : Lokakuu 29, 2022, 20:52:55 »
Kyllä se osittain sitäkin on, varsinkin jos on tuttu PT ja synkkaa hyvin. Ei niinkään syvällisten keskustelemisen muodossa, mutta minulle on hyvin tärkeää läheisyys ja koskettaminen. Tällä hetkellä elämässäni ei sitä liialti ole.

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6824
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #52 : Lokakuu 29, 2022, 21:09:14 »
Toki pääasia on pimpissä&nautinnossa&panemisessa - juttujen&kemioiden kohdatessa on toki mahdollista jutella syvemmistäkin asioista, mutta yleensä vasta useamman tapaamiskerran jälkeen

Hyvä mieli&nautinto varmasti auttaa jaksamaan paremmin  :inlove: :drinking:
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa CoinMint

  • Full Member
  • Viestejä: 160
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #53 : Lokakuu 29, 2022, 21:21:42 »
Juuri tänään olen nauttinut sielun hoidosta.

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #54 : Lokakuu 29, 2022, 21:22:03 »
Eikö teillä ole ystäviä joiden kanssa voi keskustella omista asioistanne vaan pitää päästä puhumaan huoralle?

Ei ole. Muutema moimoi tuttu on, mutta niiden kanssa voi keskustella lähinnä säästä. Mutta siinäkin tarvitsee olla tarkkana ettei vaan vahingossa erehdy kehumaan Kertun persettä ja täten esineelistää häntä.

Kaupan kassalla jono kasvaa jos alat tilittää.

Terapiaan ei pääse ja jos pääsee, niin tulee taatusti kalliimaksi kuin huorissa käynti ja suurella todennäköisyydellä ei saa edes pillua.

Joten eiku se puolentunnin aika. Sekunnin suihku. 3 sekunnin "pano" ja loppu lörpötystä. Sätkä kannattaa kääriä vasta rapussa tai ulkona jos ei sada.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #55 : Lokakuu 30, 2022, 11:39:12 »
Hyvä maksullinen on kuin hyvä quarterback ja wide receiver yhdessä.

Hupsun pitää vielä osata olla hyvä kicker, jos sielunhoito meinaa mennä yliajalle, eikä turska tajua lähteä ajoissa.

Vilppiset turskat harrastavat myös juoksupeliä, joten sielunhoitajan pitää olla hyvä Defensive Tackler ja Running Back sielussa.

Jenkkifutiksessa sielu lepää.     

Kaikki ei varmaan seuraa NFL:ää  :)

Mikä se NFL on?

Minä seuraan jenkkifutista.  ;D

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #56 : Lokakuu 30, 2022, 12:00:27 »
"Orandum est ut sit mens sana in corpore sano"

Kun sielu voi hyvin nauttii puolet enemmän fyysisestikin suorituksesta.

Poissa Ahmattilainen

  • Full Member
  • Viestejä: 207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #57 : Lokakuu 30, 2022, 12:01:19 »
Saisikohan työterveyslääkäriltä lähetteen, niin saisi myös Kela-korvausta "tähän terapiaan"? Toki palveluntarjoaja pitäisi olla rekisteröity Valvirassa.  :)
"Tuhma setä"

Poissa VanGils

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1341
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #58 : Lokakuu 30, 2022, 12:23:29 »
Varmaankin jos sielunhoitoa palveluntarjoajalta hakee ja hän sitä pystyy antamaan. Itselläni on lähinnä mielessä seksi ja siihen liittyvä nautinnonhakuisuus. 😊

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15191
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko maksullinen sielunkin hoitaja?
« Vastaus #59 : Lokakuu 30, 2022, 13:45:40 »
En varmasti milloinkaan unohda tapaamisiani Ninnineidin kanssa. Todellista "sexual healing" joka ikinen kerta kun tapasimme.  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant