Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä jos jää kiinni?  (Luettu 6249 kertaa)

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Mitä jos jää kiinni?
« : Heinäkuu 26, 2019, 20:47:12 »
Tätä mä olen kanssa pohtinut, että mitä sanoa jos jää puolispolle kiinni huorissa käymisestä? onko teillä jotain "varasuunnitelmaa" missä sitä ollaan oltu, miksi haistaan naiselle, miksi puhelimesta tai tietokoneerla löytyy naapurivisuston tai realin sivu auki? mikä on tämä sivuhitsorian täyttävä seksisaitti? onko taktiikkana myöntää reilusti, onko joku hätä valhe jos on niin mikä, voiko kieltää kaiken? Onko mahdollista saada puolisolta ymmärrystä mitä luulet vai onko se kerrasta poikki tai luuletko puolisosi jo "jollain tasolla" tietävän kun eihän naiset kuitenkaan tyhmiä ole?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 26, 2019, 21:04:45 »
Tämä nyt ei vastaa kysymykseen, mutta...

1. Ei jätetä sivuja auki.

2. Ei jätetä jälkeen selainhistoriaa.

3. Voit halutessasi pyytää huoroja laittamaan miesten deodoranttia. Pluspuolena tuoksun tarttuminen sinuun ei herätä epäilyksiä, miinuspuolena huorula tuoksahtaa Pentiltä (mutta siltä hän luultavasti tuoksahtaisi myös, jos jättäisi deodorantin kokonaan pois).

4. Valheet kannattaa pohjustaa hätätilanteita varten jo ennen hätätilanteiden syntymistä. Eli rupea nyt jo valittelemaan kotona siitä, miten vastaanottotiskin uusi tyttö lotraa parfyymillä niin, että saat siitä päänsärkyä. Vaimo ei epäile, miksi tuoksut naiselta, ja jos sinulla ei ole tuosta vastaanottotiksin tytöstä muuta sanomista kuin valittamista, niin hän ei myöskään epäile sinun olevan suhteessa hänen kanssaan.
Eläkkeellä.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15207
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 27, 2019, 08:44:25 »
Jos jään kiinni?
Suurin osa mun tutuista tietää mun harrastuksesta ja mun jälkikasvukin sen "tietää". Jos tämä minun harrastus ei jollekulle ole mieleen, se ongelma ei ole silloin minun.
Harrastus loppuu kun minä lopun.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 27, 2019, 09:29:27 »

niinkuin KP jo mainitsi niin minimoi hölmöt virheet niin aika pitkälle pääsee. Mutta miesten dödöä sihteerille ? Wtf? Ainakin mulla tuoksut on tärkeitä, naisen pitää tuoksua luonnolliselta ( naiselta ).

Mutta joo, kysymys oli kaiketi jos jää kiinni. Sanoisin että kinkkinen paikka. Askeleet tuosta hetkestä eteenpäin riippuu siitä haluaako itse parisuhteen jatkuvan vai ei. En uskalla sanoo mitään neuvoa, joka toimis aina...

Amator

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #4 : Heinäkuu 27, 2019, 10:49:47 »
Itse olen pyrkinyt minimoimaan asiakkaan kiinnijäämisriskiä olemalla käyttämättä tuoksuja.

Myös pelipaikan pidän siistinä ja tarjolla on tuoksuton suihkugeeli sekä hajuttomilla aineilla pesty pyyhe.



Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #5 : Heinäkuu 27, 2019, 10:52:10 »
Jos jäisin kiinni...sanotaanko näin että olen aika hyvä selittämään asioita. Ja riski on olematon. En löyhyttelle ympäri kyliä kertomassa panemisen ilosanomaa.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #6 : Heinäkuu 27, 2019, 11:37:51 »
Oma asenteeni on että jos suhde on ajautunut siihen tilaan tai jos muusta syystä käyn suhteen aikana hupakoissa, kertoisin viimeistään kiinni jäädessäni syyt rehellisesti. Vaikka se olisi vain b-rapun tai jnk muun erikoisuuden saanti. Mikäli suhde sen kestäisi, niin upea juttu, tai jos suhde siihen kaatuisi, niin se varmaan olisi kaatunut jossain kohtaa muutenkin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0021

  • Full Member
  • Viestejä: 139
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #7 : Heinäkuu 27, 2019, 14:15:42 »
Jos nyt jostain syystä, pätevästäkin, olet valinnut Maksullisen seksin ja leikit sielunkumppanisi mielenterveydellä niin minulla on vain yksi ohje: älä saatana jää kiinni.

Riskit analysoidaan, niitä poistetaan ja minimoidaan, ne mitkä jää niin hallitaan.

Ja kun riskit realisoituu, lopputulemat on riskinoton arvoisia. 

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #8 : Heinäkuu 27, 2019, 21:00:54 »
Eikö asetuksista saa säädettyä sillä tavalla, että sivuhistoria ei tallennu..? Se ainakin minimoisi näitä tietoteknisiä hasarditilanteita.
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #9 : Heinäkuu 28, 2019, 01:06:57 »
Eikö asetuksista saa säädettyä sillä tavalla, että sivuhistoria ei tallennu..? Se ainakin minimoisi näitä tietoteknisiä hasarditilanteita.

Google cromessa on ingonito tila. Mikään ei tallennu mihinkään sivuhistoriaan ja ei tallenna mitään salasanoja mihinkään eikä tunnuksia.
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #10 : Heinäkuu 28, 2019, 20:52:59 »
Olen minimoinut riskit - en jää kiinni ;)
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #11 : Heinäkuu 28, 2019, 22:44:14 »
Käytän klassista - se oli pano joka ei merkitse mitään, sua mä rakastan/rakastelen. Toimii kuin junan vessa.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #12 : Heinäkuu 29, 2019, 21:35:08 »
Jos nyt jostain syystä, pätevästäkin, olet valinnut Maksullisen seksin ja leikit sielunkumppanisi mielenterveydellä niin minulla on vain yksi ohje: älä saatana jää kiinni.

Riskit analysoidaan, niitä poistetaan ja minimoidaan, ne mitkä jää niin hallitaan.

Ja kun riskit realisoituu, lopputulemat on riskinoton arvoisia.

Ja nämä pätee myös huoraamiseen: älä saatana jää kiinni.
Ja jos jäät kiinni, niin se ei ole mikään tunnustusten hetki, kiellä kaikki. Ole järkyttynyt/närkästynyt kuinka joku kehtaa väittää sellaista. Noi jutut saa niin helposti sekopää ihastumisen piikkiin - kun onneksi niin monet miehet kautta aikojen on haukkuneet naisia joita eivät saa huoriksi  ;D
Ja tässä tullaankin siihen, että älä koskaan julkaise kuvissa mitään mistä joku sinut voisi 100% varmuudella tunnistaa (tatskat, syntymämerkit, lempparikorusi yms.). Huomaa myös kuvien taustat jos otat kuvia esim. kotonasi.
Tällä suurimmaksi osaksi varmistat että aina tulee olemaan vain sana sanaa vastaan.

Mä en siis suosittele kellekään julkihuoraamista, tämä kun ei ole yleisesti vieläkään hyväksytty duuni. Ei taatusti helpota useiden muiden duunien saamista, tai vaikka asunnon vuokraamista. Olen myös kuullut että terveydenhuollon parissa asiasta kertominen ei kannata sielläkään. Ihmisillä on paljon ihmeellisiä mielikuvia huorien ongelmista, ja mutkia vedetään suoriksi usein surutta.
Kaapista ulostulemisella voi olla myös vaikutusta läheisinkiin.
Ja ai niin, viimeisin asia minkä olen kuullut on että pankit kieltäytyivät avaamasta yritystiliä aikuisviihdeammattilaiselle.
Näistä hommista on monestakin syytä parempi olla ihan hissukseen, niin myyjien kuin ostajienkin (osittain eri syistä).
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0003

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #13 : Heinäkuu 29, 2019, 22:28:04 »
^
Niin no...tai sitten voi tehdä Nimpparat, niin putoaa salailun ja valehtelun painolasti hartioilta.
Ennen sitä kannattaa tosin varmistaa olevansa kaikin tavoin riippumaton muista ihmisistä.
Ei kaduta, että tulin kaapista ulos.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #14 : Heinäkuu 30, 2019, 08:06:06 »
^
Niin no...tai sitten voi tehdä Nimpparat, niin putoaa salailun ja valehtelun painolasti hartioilta.
Ennen sitä kannattaa tosin varmistaa olevansa kaikin tavoin riippumaton muista ihmisistä.
Ei kaduta, että tulin kaapista ulos.

Tarkoitatko tuolla riippumattomuudella muista ihmisistä että käytännössä kaveri/ystäväpiiri vaihtui kun tulit kaapista ulos? Jos kyllä niin tuntuu aika ikävältä :(



Amator

Poissa Vieras0003

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #15 : Heinäkuu 30, 2019, 09:28:47 »
Ystäviin tai kavereihin ei vaikuttanut mitään, eikä eri elämän osa-aluiden tuttavuuksiin. Siihen on varmaan niin totuttu, että aina touhuan uusia ja omia juttujani. Ainoa kenellä meni vähän herne nenään oli pikku Hitler, eli isäni ja äiti alkoi jauhaa turhanpäiväisiä asioita entistä enemmän soittaessaan, kun ei halua keskustella aiheesta.
Pikkuveli ja ne sukulaisista, jotka vielä ovat elossa ja joiden kanssa olen ollut tekemisissä yleensäkin suhtautuvat hyvinkin positiivisesti. Kukaan ei ole myöskään osoitellut vaikka kaupassa, että tuossa se huora menee.
Oman kokemukseni perusteella myös sihteerit itse liioittelevat ammattiin liittyvää häpeän tunnetta ja se on omiaan lisäämään negatiivista suhtautumista alaan. Mikään yleisessä ilmapiirissä ammatikseen tätä työtä tekeviä itsenäisiä toimijoita kohtaan ei tule muuttumaan, jos sihteerit Venlan sanoin ovat hissukseen. Jos ei voi olla ylpeä siitä mitä tekee, niin miksi tehdä ollenkaan.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #16 : Heinäkuu 30, 2019, 10:37:39 »
Mä en oikein usko että monikaan voi pystyä tietämään varsinkaan nuorena kuinka riippumaton tai riippuvainen jossain vaiheessa elämäänsä voi olla tahoista jotka eivät välttämättä huoraamista hyvällä katso.
Ei munkaan ystävät tätä duunia nyt kovin huonolla ole ottaneet, jos nyt eivät kovin iloisiakaan mun valinnoista aluksi olleet. Mutta ystävät ja perhe voi olla vähän eri asia kuin työnantaja, vuokrantaja, lääkäri, pankkivirkailija jne.

Julkihuoria on toki aina ollut, ja myös aika pitkään jo mun uralla olo aikana näkynyt paljon hyviä kirjoituksia & haastatteluja mediassa aiheesta. Itsekin olen useampaan osallistunut, ja sen olen tehnyt ajatellen että ehkä sillä voisi olla positiivinen vaikutus miten tää duuni nähdään.
En kuitenkaan ole ihan täysin varma kuinka paljon se auttaa yleisen ilmapiirin muuttamiseen. Voisi ajatella että kun haastatteluissa avaa tätä duunia ja millaisia henkilöitä alalla on, niin se auttaisi ihmisiä muuttamaan omia käsityksiään neutraalimpaan suuntaan. Mutta, sillä tuntuu olevan myös se toinen puoli. On olemassa ihmisiä joita vain ärsyttää enemmän ja enemmän kuulla onnellisista huorista, tai kuulla huoria ylipäätään. Ja reaktio siihen on että taas halutaan kieltää kaikki.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0003

  • Jr. Member
  • Viestejä: 53
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #17 : Heinäkuu 30, 2019, 10:44:13 »
^
Sitä tarkoitinkin, että kannattaa ensin varmistaa olevansa riippumaton muista ihmisistä. Minä esim. asun omistusasunnossa, toimin yrittäjänä, pankki- ja kaikki muut viralliset asiat hoituu kuin ennenkin ja tuota lääkärijuttua en ymmärrä, ei minulla ole ollut mitään hankaluuksia. No paskasäilijöiden tyhjentäjä viimeeksi vähän hymyili tietävästi ;D

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #18 : Heinäkuu 30, 2019, 12:17:19 »
Venla sanoi kuulleensa, että terveydenhuollossakin seksityöntekijöihin suhtauduttaisiin jotenkin nuivasti tai mutkat suoristaen. Kuulostaa huolestuttavalta.  Selvennätkö vähän, millä tavalla?

Minulle ainakin on aivan yhdentekevää, mitä potilas tekee tai on tehnyt. Olen hoitanut vankilakundeja, väkivaltarikollisia, huumeiden js steroidien käyttäjiä, ja kaikkia mahdollisia ammattikuntia työttömistä kirkkoherroihin ja ministereihin. Kaikki saavat saman hoidon ja saman paneutumiseni asiaan, jonka vuoksi ovat vastaanotolle tulleet.

Lääkärit vannovat valmistuessaan ns. Hippokrateen valan ja ovat sitoutuneita Lääkäriliiton eettisiin ohjeisiin. Tietenkin tässäkin ammattikunnassa on yksilöitä, jotka eivät niistä piittaa. Valitettavasti.

Ylilääkäri

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #19 : Heinäkuu 30, 2019, 12:59:57 »
Venla sanoi kuulleensa, että terveydenhuollossakin seksityöntekijöihin suhtauduttaisiin jotenkin nuivasti tai mutkat suoristaen. Kuulostaa huolestuttavalta.  Selvennätkö vähän, millä tavalla?

Minulle ainakin on aivan yhdentekevää, mitä potilas tekee tai on tehnyt. Olen hoitanut vankilakundeja, väkivaltarikollisia, huumeiden js steroidien käyttäjiä, ja kaikkia mahdollisia ammattikuntia työttömistä kirkkoherroihin ja ministereihin. Kaikki saavat saman hoidon ja saman paneutumiseni asiaan, jonka vuoksi ovat vastaanotolle tulleet.

Lääkärit vannovat valmistuessaan ns. Hippokrateen valan ja ovat sitoutuneita Lääkäriliiton eettisiin ohjeisiin. Tietenkin tässäkin ammattikunnassa on yksilöitä, jotka eivät niistä piittaa. Valitettavasti.

Ylilääkäri

Muutamilta kollegoilta kuullut jos hakee apua ongelmiin joihin voi vaikuttaa henkinen puoli, niin seksityöhön on tartuttu, ja asenne ollut että ongelmat johtuu siitä ja siihen sitten on juututtu. Vähän siihen malliin että lopeta huoraaminen niin sitten voidaan jatkaa hoitoa. Ja myös kun tietoihin kirjattu tuo niin se on otettu kummallisissa yhteyksissä esille.

Omakohtainen kokemus on ettei ainakaan ihan kaikki gynekologit ota asiaa hyvällä. Ymmärrän vielä sen, ettei julkisella puolella tavallaan ole ok ammatin takia ravata esim. sukupuolitautitesteissä alvariinsa (tuostahan mulle aikanaan huomautettiin). Mutta yksityisellä olen törmännyt ilmapiirin viilenemiseen myös kun on kertonut miksi käy tarkastuksissa. Lähellä oli ettei kieltäydytty ottamasta kerran testejä, muistaakseni lääkärin toteamus oli jotain tyyliin et tän kerran nyt sitten.
Noh, onneksi pääkaupunkiseudulla löytyy gynejä & testimahdollisuuksia runsaasti. Mutta rehellisyys ei kyllä ole kannattanut noissa tilanteissa.

Btw, yksi mistä positiivista sanottavaa on sitten taas poliisi. Pääkaupunkiseudulla toiminut mitä kuullut hyvin & kollegat muualta Suomesta myös antanut positiivista palautetta.

Tuntuu että suhtautuminen on tosi paljon henkilön omasta arvomaailmasta kiinni. Ja ei huorista tykätä kenenkään tietenkään tarvitse, mutta omat duunit kunkin olisi tietysti hyvä hoitaa neutraalilla suhtautumisella.

Aikaisempaan kommentiini vielä lisäys, julkinen keskustelu seksityöstä muistuttaa ajoittain kovin aikanaan ydinvoimasta käytyä keskustelua. Ihmisten suhtautuminen on niin tunnepohjaista, ettei faktoille oikein ole siinä aina sijaa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!