Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä jos jää kiinni?  (Luettu 6248 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #20 : Heinäkuu 30, 2019, 12:59:57 »
Venla sanoi kuulleensa, että terveydenhuollossakin seksityöntekijöihin suhtauduttaisiin jotenkin nuivasti tai mutkat suoristaen. Kuulostaa huolestuttavalta.  Selvennätkö vähän, millä tavalla?

Minulle ainakin on aivan yhdentekevää, mitä potilas tekee tai on tehnyt. Olen hoitanut vankilakundeja, väkivaltarikollisia, huumeiden js steroidien käyttäjiä, ja kaikkia mahdollisia ammattikuntia työttömistä kirkkoherroihin ja ministereihin. Kaikki saavat saman hoidon ja saman paneutumiseni asiaan, jonka vuoksi ovat vastaanotolle tulleet.

Lääkärit vannovat valmistuessaan ns. Hippokrateen valan ja ovat sitoutuneita Lääkäriliiton eettisiin ohjeisiin. Tietenkin tässäkin ammattikunnassa on yksilöitä, jotka eivät niistä piittaa. Valitettavasti.

Ylilääkäri

Muutamilta kollegoilta kuullut jos hakee apua ongelmiin joihin voi vaikuttaa henkinen puoli, niin seksityöhön on tartuttu, ja asenne ollut että ongelmat johtuu siitä ja siihen sitten on juututtu. Vähän siihen malliin että lopeta huoraaminen niin sitten voidaan jatkaa hoitoa. Ja myös kun tietoihin kirjattu tuo niin se on otettu kummallisissa yhteyksissä esille.

Omakohtainen kokemus on ettei ainakaan ihan kaikki gynekologit ota asiaa hyvällä. Ymmärrän vielä sen, ettei julkisella puolella tavallaan ole ok ammatin takia ravata esim. sukupuolitautitesteissä alvariinsa (tuostahan mulle aikanaan huomautettiin). Mutta yksityisellä olen törmännyt ilmapiirin viilenemiseen myös kun on kertonut miksi käy tarkastuksissa. Lähellä oli ettei kieltäydytty ottamasta kerran testejä, muistaakseni lääkärin toteamus oli jotain tyyliin et tän kerran nyt sitten.
Noh, onneksi pääkaupunkiseudulla löytyy gynejä & testimahdollisuuksia runsaasti. Mutta rehellisyys ei kyllä ole kannattanut noissa tilanteissa.

Btw, yksi mistä positiivista sanottavaa on sitten taas poliisi. Pääkaupunkiseudulla toiminut mitä kuullut hyvin & kollegat muualta Suomesta myös antanut positiivista palautetta.

Tuntuu että suhtautuminen on tosi paljon henkilön omasta arvomaailmasta kiinni. Ja ei huorista tykätä kenenkään tietenkään tarvitse, mutta omat duunit kunkin olisi tietysti hyvä hoitaa neutraalilla suhtautumisella.

Aikaisempaan kommentiini vielä lisäys, julkinen keskustelu seksityöstä muistuttaa ajoittain kovin aikanaan ydinvoimasta käytyä keskustelua. Ihmisten suhtautuminen on niin tunnepohjaista, ettei faktoille oikein ole siinä aina sijaa.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #21 : Heinäkuu 30, 2019, 14:00:06 »
Käsittämätöntä, jos yksityispuolella on edes epäröity testeihin lähettämistä, jos potilas pyytää. Vaikka en itse olekaan gynekologi, tunnen Suomen keskeiset gynen vaikuttajat. Otanpa tämän asenneongelman esiin, kun seuraavan kerran tapaan. Itse näen seksityöntekijät ammattikuntans siinä kuin esim. psykoterapeutit. Toivottavasti ajan myötä asenneilmasto muuttuu.

Ylilääkäri

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #22 : Heinäkuu 30, 2019, 14:27:26 »
^Hyvä jos pystyt asiaan jotenkin vaikuttamaan.

Mulla taas ei ole ollut mitään ongelmia yksityisellä, mutta terveyskeskukseen en astu enää jalallanikaan.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #23 : Heinäkuu 30, 2019, 14:36:38 »
Käsittämätöntä, jos yksityispuolella on edes epäröity testeihin lähettämistä, jos potilas pyytää. Vaikka en itse olekaan gynekologi, tunnen Suomen keskeiset gynen vaikuttajat. Otanpa tämän asenneongelman esiin, kun seuraavan kerran tapaan. Itse näen seksityöntekijät ammattikuntans siinä kuin esim. psykoterapeutit. Toivottavasti ajan myötä asenneilmasto muuttuu.

Ylilääkäri

Sun asenne on kyllä loistava. Ei voi muuta sanoa. :-*

Mutta jottei tämä mene ihan synkistelyksi, niin täytyy myös sanoa että eihän arkipäivän tilanteissa edes tule tilanteita missä seksityö ns. väkisin tulisi esille, eikä asian salassa pitäminen juurikaan valehtua vaadi. Se vaatii vain ettei ihan kaikkea aina kerro. :)
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa herra_xyz

  • Full Member
  • Viestejä: 247
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #24 : Heinäkuu 30, 2019, 21:04:32 »
Olisiko tässä hyviä selityksiä kiinnijäännin hetkellä
-kävin vaan pitämässä seksitaitojani yllä että osaan toimia jos sinua joskus sattuu vielä haluttamaan (tämä silloin jos kotona ollut sängyssä hiljaista)
-kävin vaan oppimassa uusia temppuja että voin tarjota sinulle entistä parempaa seksiä
-kävin kokeilemassa vierasta vain todetakseni että kyllä sinä olet sittenkin se minun elämäni puoliso

Poissa Seurallinen

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #25 : Elokuu 05, 2019, 19:59:16 »
Harrastus on harrastus, se on kiva harrastus, mutta et sä jumalauta voi jäädä siitä kiinni  :D Riskit minimoitu, selityksiä mietitty (tilanteeseen sopivia) eikä vielä ainakaan 6 vuoden aikana ole tullut tilannetta jossa mua olis epäilty. Tosin vannomatta paras. Jos olet valmis ottamaan riskin olet myös valmis ottamaan seuraukset vastaan, niin simppeliä se  ;)

Poissa K.Olavinen

  • Full Member
  • Viestejä: 166
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #26 : Elokuu 09, 2019, 16:57:16 »
Satoja kertoja olen hupakon kotiin tilannut ja yksi kerta vaan on liipannut läheltä,onneksi sillä kertaa oltiin pihassa asuntovaunussa eikä sisällä niin kuin yleensä.Menin siinä muijaa vähän harhauttaan että hupakko pääsi huomaamattomasti vaunusta ja pihasta pois.Sitten on jotain pikkujuttuja että koru tai joku hiusjuttu unohtunut mutta onneksi olen itse ne löytänyt ennen muijaa.
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2019, 17:01:04 kirjoittanut K.Olavinen »

Poissa Vieras0024

  • Hero Member
  • Viestejä: 514
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä jos jää kiinni?
« Vastaus #27 : Elokuu 09, 2019, 17:44:40 »
Onpa täällä huolestuttavia juttuja. Pankki ei ota asiakkaaksi? Lääkäri ei määrää testejä?
Venlan kanssa ehdottomasti samaa mieltä, etenkin nuoren hutsun suhteen: salaa, salaa, salaa, ja kiellä. Me kaikki muistamme nuoren, ihanan hutsun, joka jopa nousi barrikaadeille asian puolesta, julkisesti. Syyt on monet, mutta hän ei jaksanut.

Tuohon kiinni jäämiseen. Olen vuosikymmenten varrella saanut vain alle kymmenen soittoa naisilta, jotka kysyvät mikä tämä puhelinnumero on. Siitä selviytyy tyylikkäästi sanomalla että taitaa olla näppäilyvirhe, hyvää päivän jatkoa.

Nythän teen vain outcallia täällä Joensuussa, mutta kun taas myöhemmin syksyllä liikkunen lähikaupungeissa ja varmaankin otan asunnon paikkakunnallakin, on muutama asia, joilla voin vaikuttaa siihen ettei mies jää kiinni.

Kun avaan oven, olen aivan normaalisti pukeutunut serkkulikka tai vanha täti. Jos minulla on parfyymiä, se on selässä, josta tuoksu aika epätodennäköisesti tarttuu syvälle ihohuokosiin. Suihkussa on miestuoksuinen ja tuoksuton suihkugeeli, ja pyyhe, tietenkin.

Toivon kaikille oikein antoisia seksiseikkailuja loppuvuodeksi!