Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia  (Luettu 12583 kertaa)

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #60 : Huhtikuu 29, 2021, 14:43:28 »
Ajatus siitä, että kotona saatu hyvä seksi pitäisi poissa vieraista, on väärä. Join eilen erinomaista ranskalaista valkoviiniä Pouilly-Fumén alueelta. Tänään ajattelin avata espanjalaisen punaviinin Riojan alueelta. Naisissa on vähän sama. Erilaisiin tunnetiloihin ja tilanteisiin sopivat erilaiset naiset.
Vaihtelu virkistää, vai mites se meni? Vähän niin kuin että jos tortillat on se oma lemppariruoka niin koitapa syödä 20 vuotta joka päivä samanlaisia tortilloja, voi olla että alkaa vähän kyllästyttää vaikka hyviä oiskin...

Hieno esimerkki, mutta kielimiehelle maistuu aina piirakka..
Uusi piirakka on aina mukava kohde, kun samalla jo tutusta piirakkaassa tietää miten kieli laitetaan..😉

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6686
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #61 : Toukokuu 09, 2021, 15:25:29 »
Vaari on sitä mieltä että kansalaisuudella ei ole väliä kunhan antaa persettä

Mietin ihan samaa, mahtaako kansalaisuudella olla väliä. Palveluntarjoajista jos puhutaan niin itse olen käyttänyt vain kotimaisten palveluita, joten vaikea sanoa, olenko jäänyt paitsi jostain erityisestä. Tyytyväinen olen ollut kotimaisiin kyllä.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 09, 2021, 15:31:27 kirjoittanut HuliVili »
Pörrö on aina plussaa

Poissa HauskaJaHyvä

  • Newbie
  • Viestejä: 26
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #62 : Toukokuu 28, 2021, 20:03:53 »
Itsellä ei paljoakaan kokemusta maksullisista, mutta Tinder-maailmasta sanoisin, että siellä on TODELLA paljon kesytettyjä naarasleijonia, jotka itsekin yllättyvät mitä osaavat, kun vaan villit halut herätetään henkiin.
Tähänkö pitäisi kirjoittaa jotain hauskaa?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #63 : Toukokuu 28, 2021, 20:08:50 »
Vaari on sitä mieltä että kansalaisuudella ei ole väliä kunhan antaa persettä

Mietin ihan samaa, mahtaako kansalaisuudella olla väliä. Palveluntarjoajista jos puhutaan niin itse olen käyttänyt vain kotimaisten palveluita, joten vaikea sanoa, olenko jäänyt paitsi jostain erityisestä. Tyytyväinen olen ollut kotimaisiin kyllä.

Hmm, sitähän voisi tietysti myös kysyä, että käykö Suomalaiset naiset kuumempina ulkomaalaisille miehille kuin Suomalaisille?

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #64 : Toukokuu 28, 2021, 20:17:03 »
Vaari on sitä mieltä että kansalaisuudella ei ole väliä kunhan antaa persettä

Mietin ihan samaa, mahtaako kansalaisuudella olla väliä. Palveluntarjoajista jos puhutaan niin itse olen käyttänyt vain kotimaisten palveluita, joten vaikea sanoa, olenko jäänyt paitsi jostain erityisestä. Tyytyväinen olen ollut kotimaisiin kyllä.

Hmm, sitähän voisi tietysti myös kysyä, että käykö Suomalaiset naiset kuumempina ulkomaalaisille miehille kuin Suomalaisille?

Samaa voisi kysyä, että oletko sä älykääpiö suomalaisille vai esitätkö vain??

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #65 : Toukokuu 28, 2021, 20:17:46 »
Vaari on sitä mieltä että kansalaisuudella ei ole väliä kunhan antaa persettä

Mietin ihan samaa, mahtaako kansalaisuudella olla väliä. Palveluntarjoajista jos puhutaan niin itse olen käyttänyt vain kotimaisten palveluita, joten vaikea sanoa, olenko jäänyt paitsi jostain erityisestä. Tyytyväinen olen ollut kotimaisiin kyllä.

Hmm, sitähän voisi tietysti myös kysyä, että käykö Suomalaiset naiset kuumempina ulkomaalaisille miehille kuin Suomalaisille?

Samaa voisi kysyä, että oletko sä älykääpiö suomalaisille vai esitätkö vain??

Kaikille tasapuolisesti

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #66 : Toukokuu 30, 2021, 14:13:42 »
Mikähän narun aloittajalle on tullut mieleen, kun kyseisen ketjun aloitti. On ja ei ole, ei seksinharrastamisen paremmuus riipu kansallisuudesta. Minä olen suomalainen ja ihan huippu, jostain olen lukenut, että on huippuja muitakin. Vitsi oon niin hyvä, etten tarvi enää mitään kehitysehdotuksia. Sitten olen lukenut, että nigerialainen kusettaa, toinen taas ei, virolaiset ja venäläiset heittää ulos ennen ajan loppumista, mutta kaikki ei, romanialaiset laittaa käden pillun eteen ja on paritettuja, mutta kaikki ei, tsekit on romanialaisia, mutta kaikki ei. Millainen nainen on hyvä seksissä olisi osuvampi otsikko.

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #67 : Kesäkuu 01, 2021, 08:24:32 »
Mikähän narun aloittajalle on tullut mieleen, kun kyseisen ketjun aloitti. On ja ei ole, ei seksinharrastamisen paremmuus riipu kansallisuudesta. Minä olen suomalainen ja ihan huippu, jostain olen lukenut, että on huippuja muitakin. Vitsi oon niin hyvä, etten tarvi enää mitään kehitysehdotuksia. Sitten olen lukenut, että nigerialainen kusettaa, toinen taas ei, virolaiset ja venäläiset heittää ulos ennen ajan loppumista, mutta kaikki ei, romanialaiset laittaa käden pillun eteen ja on paritettuja, mutta kaikki ei, tsekit on romanialaisia, mutta kaikki ei. Millainen nainen on hyvä seksissä olisi osuvampi otsikko.

Yhdyn edelliseen puheenvuoroon.  :)

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #68 : Kesäkuu 01, 2021, 09:01:29 »
Nyt minä sen vasta hokasin, kuka on ketjun aloittaja ;D Billy the kid; imetys-ketju on jo vähän väsynyt, uutta aihetta peliin.

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15196
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #69 : Kesäkuu 01, 2021, 09:45:32 »
Suomalainen nainen on hyvä seksissä ja hyvä noin muutenkin.

Pitää kotona äijän kurissa ja nuhteessa.
 :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #70 : Kesäkuu 01, 2021, 11:16:16 »
Nyt minä sen vasta hokasin, kuka on ketjun aloittaja ;D Billy the kid; imetys-ketju on jo vähän väsynyt, uutta aihetta peliin.

😅

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #71 : Kesäkuu 04, 2021, 19:28:41 »
Nyt minä sen vasta hokasin, kuka on ketjun aloittaja ;D Billy the kid; imetys-ketju on jo vähän väsynyt, uutta aihetta peliin.

Better?