Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia  (Luettu 12563 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #20 : Huhtikuu 15, 2021, 14:41:21 »
kysymys on kahdella tapaa täysin älytön:

ensinnäkin miten mielekästä on yleistää ihmisen taitoja tai ominaisuuksia kansallisuuksien mukaan? tämä on täysin mahdotonta. sama kuin kysyisi miten hyviä vihreäsilmäiset ovat tekemään ruokaa tai miten hyviä 173 cm pitkät ihmiset on korjaamaan autoja. vihreäsilmäiset saatikka suomalaiset eivät ole homogeeninen joukko ihmisiä joilla olisi kaikilla täsmälleen samat ominaisuudet.

toisekseen mitä tarkoittaa hyvä seksissä? en ole törmännyt yhteen, yleisesti hyväksyttyyn määritelmään hyvästä seksistä. jos sellainen on, luen mielelläni, mutta pidän sitä niin mahdottomana että tuskin kenenkään kannattaa sitä yrittää tänne laittaa.

Kyse lienee motivaatiosta. Esim. Venäläisen naisen tehtävä on pitää huolta kodista ja lapsista, sekä löytää motivaatio antaa toosaa niin paljon kun mies haluaa ja silloin mies on onnellinen. Venäläisen miehen tehtävä on kantaa kotiin niin paljon rahaa kun nainen ehtii tuhlata ja silloin nainen on tyytyväinen.

Kun nainen on tyytyväinen, on mies onnellinen. Kun mies on onnellinen, tekee hän rahaa jolla pidetään nainen tyytyväisenä, jolla pidetään mies onnellisena.

Kyllä kulttuurieroja on. Kaikki on onnellisia ja tyytyväisiä kun jokainen tietää roolinsa. Näin ei välttämättä länsimaissa ole
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 15, 2021, 14:42:59 kirjoittanut Billheili »

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #21 : Huhtikuu 16, 2021, 07:12:04 »
Kyse lienee motivaatiosta. Esim. Venäläisen naisen tehtävä on pitää huolta kodista ja lapsista, sekä löytää motivaatio antaa toosaa niin paljon kun mies haluaa ja silloin mies on onnellinen. Venäläisen miehen tehtävä on kantaa kotiin niin paljon rahaa kun nainen ehtii tuhlata ja silloin nainen on tyytyväinen.

Kun nainen on tyytyväinen, on mies onnellinen. Kun mies on onnellinen, tekee hän rahaa jolla pidetään nainen tyytyväisenä, jolla pidetään mies onnellisena.

Kyllä kulttuurieroja on. Kaikki on onnellisia ja tyytyväisiä kun jokainen tietää roolinsa. Näin ei välttämättä länsimaissa ole

Yleensä käyttäydyn täällä ihan asiallisesti, mutta nyt tuli kyllä luettua sellasta sontaa että mun silmistä vuotaa verta.

Poissa Vieras0371

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #22 : Huhtikuu 16, 2021, 07:46:20 »
Kyse lienee motivaatiosta. Esim. Venäläisen naisen tehtävä on pitää huolta kodista ja lapsista, sekä löytää motivaatio antaa toosaa niin paljon kun mies haluaa ja silloin mies on onnellinen. Venäläisen miehen tehtävä on kantaa kotiin niin paljon rahaa kun nainen ehtii tuhlata ja silloin nainen on tyytyväinen.

Kun nainen on tyytyväinen, on mies onnellinen. Kun mies on onnellinen, tekee hän rahaa jolla pidetään nainen tyytyväisenä, jolla pidetään mies onnellisena.

Kyllä kulttuurieroja on. Kaikki on onnellisia ja tyytyväisiä kun jokainen tietää roolinsa. Näin ei välttämättä länsimaissa ole


Yleensä käyttäydyn täällä ihan asiallisesti, mutta nyt tuli kyllä luettua sellasta sontaa että mun silmistä vuotaa verta.



Kyllähän tämä aika lapsenomainen yksinkertaistus oli venäläisestä kulttuurista ja toisaalta täysin ohi aiheen. (Hyvällä uskolla pystyn arvaamaan että yritit kertoa tässä länsimäisen ja venäläisen kulttuurin eroista yksilön asemasta yhteisössä). Mutta.

Vertauskuva naapurikulttuuriin ei vastaa kysymykseen, mitä on olla "hyvä seksissä". Jos joku pitää lahnoista, onko lahna silloin hyvä seksissä? Seksissä on kyse kahden ihmisen halujen kohtaamisessa, ei siitä että joku tapa olisi absoluuttisesti ja objektiivisesti mitattuna parempi. Jälkimmäinen edustaa sitä haitallista narratiivia, jonka parissa ainakin oma ja vanhemmat sukupolvet ovat kasvaneet aikuisiksi. Aloittajan kysymyksestä ja keskustelun kommenteista päätellen tämä uskomus yhdestä hyvästä seksitavasta elää ja voi hyvin. Toivottavasti nykypäivänä aikuisiksi kasvavat elävät toisenlaisessa ympäristössä, jotta tällaisia kysymyksiä ei enää esitettäisi.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #23 : Huhtikuu 16, 2021, 08:34:11 »
Kyllähän tämä aika lapsenomainen yksinkertaistus oli venäläisestä kulttuurista ja toisaalta täysin ohi aiheen. (Hyvällä uskolla pystyn arvaamaan että yritit kertoa tässä länsimäisen ja venäläisen kulttuurin eroista yksilön asemasta yhteisössä). Mutta.

Vertauskuva naapurikulttuuriin ei vastaa kysymykseen, mitä on olla "hyvä seksissä". Jos joku pitää lahnoista, onko lahna silloin hyvä seksissä? Seksissä on kyse kahden ihmisen halujen kohtaamisessa, ei siitä että joku tapa olisi absoluuttisesti ja objektiivisesti mitattuna parempi. Jälkimmäinen edustaa sitä haitallista narratiivia, jonka parissa ainakin oma ja vanhemmat sukupolvet ovat kasvaneet aikuisiksi. Aloittajan kysymyksestä ja keskustelun kommenteista päätellen tämä uskomus yhdestä hyvästä seksitavasta elää ja voi hyvin. Toivottavasti nykypäivänä aikuisiksi kasvavat elävät toisenlaisessa ympäristössä, jotta tällaisia kysymyksiä ei enää esitettäisi.
Yksinkertaistus venäläisestä kulttuurista, mutta ylipäätään mulla puistattaa tämä ajattelu, että on jotkut tietynlaiset "oikeat" roolit, mitä miehen ja naisen kuuluu olla. Mies tuo leivän pöytään ja nainen sitten sitä vastaan antaa pillua. Että silleen, kaikki on tyytyväisiä kun tietävät roolinsa, harmi kun länsimaissa on unohtunut välillä tämä Jumalan luoma järjestys. Hei oikeesti...

Tosiaankin, hyvä seksi tulee hyvästä kommunikaatiosta, siitä että osapuolet osaavat kertoa, mistä pitävät ja myös kuunnella, mistä toinen pitää. Huoran kanssa tietysti asiakkaan nautinto on keskiössä, huomaan ainakin itse että kun asiakas kysyy mistä mä tykkään niin on siinä vähän kynnystä alkaa luetella kaikkea mistä pidän, kun siellä joukossa on paljon asioita, joita en halua asiakkaiden kanssa edes tehdä. Eikä sillä oo musta väliäkään ihan hirveästi, kun mun tehtävä siinä tilanteessa on tuottaa toiselle nautintoa ja mä tykkään siitä. Toisaalta tietysti ymmärrän, et monelle asiakkaalle on tärkeää, et huorakin nauttii, koska yhtä lailla hekin tykkäävät nautinnon tuottamisesta.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #24 : Huhtikuu 16, 2021, 12:18:24 »
Mies tuo leivän pöytään ja nainen sitten sitä vastaan antaa pillua. Että silleen, kaikki on tyytyväisiä kun tietävät roolinsa, harmi kun länsimaissa on unohtunut välillä tämä Jumalan luoma järjestys. Hei oikeesti...

Hei oikeesti, näinhän se menee ja niinhän sen kuuluu mennäkin. Huoraaminenkin perustuu siihen. On karju, joka tuo saaliin ja  lieden lämpöisenä pitävä nainen, joka antaa pillua. Jos ei anna, niin karju vie saaliinsa muualle. Ihan perusasiota, mitä ei varmaan pariin vuosituhanteen vielä pysty feministitkään muuttamaan.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #25 : Huhtikuu 16, 2021, 12:30:56 »
Kyse lienee motivaatiosta. Esim. Venäläisen naisen tehtävä on pitää huolta kodista ja lapsista, sekä löytää motivaatio antaa toosaa niin paljon kun mies haluaa ja silloin mies on onnellinen. Venäläisen miehen tehtävä on kantaa kotiin niin paljon rahaa kun nainen ehtii tuhlata ja silloin nainen on tyytyväinen.

Kun nainen on tyytyväinen, on mies onnellinen. Kun mies on onnellinen, tekee hän rahaa jolla pidetään nainen tyytyväisenä, jolla pidetään mies onnellisena.

Kyllä kulttuurieroja on. Kaikki on onnellisia ja tyytyväisiä kun jokainen tietää roolinsa. Näin ei välttämättä länsimaissa ole


Yleensä käyttäydyn täällä ihan asiallisesti, mutta nyt tuli kyllä luettua sellasta sontaa että mun silmistä vuotaa verta.



Kyllähän tämä aika lapsenomainen yksinkertaistus oli venäläisestä kulttuurista ja toisaalta täysin ohi aiheen. (Hyvällä uskolla pystyn arvaamaan että yritit kertoa tässä länsimäisen ja venäläisen kulttuurin eroista yksilön asemasta yhteisössä). Mutta.

Vertauskuva naapurikulttuuriin ei vastaa kysymykseen, mitä on olla "hyvä seksissä". Jos joku pitää lahnoista, onko lahna silloin hyvä seksissä? Seksissä on kyse kahden ihmisen halujen kohtaamisessa, ei siitä että joku tapa olisi absoluuttisesti ja objektiivisesti mitattuna parempi. Jälkimmäinen edustaa sitä haitallista narratiivia, jonka parissa ainakin oma ja vanhemmat sukupolvet ovat kasvaneet aikuisiksi. Aloittajan kysymyksestä ja keskustelun kommenteista päätellen tämä uskomus yhdestä hyvästä seksitavasta elää ja voi hyvin. Toivottavasti nykypäivänä aikuisiksi kasvavat elävät toisenlaisessa ympäristössä, jotta tällaisia kysymyksiä ei enää esitettäisi.

Venäläinen nainen löytää paremmin motivaation harrastaa seksiä kuin länsimaalainen vaikkei niin tekis mielikään

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #26 : Huhtikuu 16, 2021, 12:32:23 »
Kyllähän tämä aika lapsenomainen yksinkertaistus oli venäläisestä kulttuurista ja toisaalta täysin ohi aiheen. (Hyvällä uskolla pystyn arvaamaan että yritit kertoa tässä länsimäisen ja venäläisen kulttuurin eroista yksilön asemasta yhteisössä). Mutta.

Vertauskuva naapurikulttuuriin ei vastaa kysymykseen, mitä on olla "hyvä seksissä". Jos joku pitää lahnoista, onko lahna silloin hyvä seksissä? Seksissä on kyse kahden ihmisen halujen kohtaamisessa, ei siitä että joku tapa olisi absoluuttisesti ja objektiivisesti mitattuna parempi. Jälkimmäinen edustaa sitä haitallista narratiivia, jonka parissa ainakin oma ja vanhemmat sukupolvet ovat kasvaneet aikuisiksi. Aloittajan kysymyksestä ja keskustelun kommenteista päätellen tämä uskomus yhdestä hyvästä seksitavasta elää ja voi hyvin. Toivottavasti nykypäivänä aikuisiksi kasvavat elävät toisenlaisessa ympäristössä, jotta tällaisia kysymyksiä ei enää esitettäisi.
Yksinkertaistus venäläisestä kulttuurista, mutta ylipäätään mulla puistattaa tämä ajattelu, että on jotkut tietynlaiset "oikeat" roolit, mitä miehen ja naisen kuuluu olla. Mies tuo leivän pöytään ja nainen sitten sitä vastaan antaa pillua. Että silleen, kaikki on tyytyväisiä kun tietävät roolinsa, harmi kun länsimaissa on unohtunut välillä tämä Jumalan luoma järjestys. Hei oikeesti...

Tosiaankin, hyvä seksi tulee hyvästä kommunikaatiosta, siitä että osapuolet osaavat kertoa, mistä pitävät ja myös kuunnella, mistä toinen pitää. Huoran kanssa tietysti asiakkaan nautinto on keskiössä, huomaan ainakin itse että kun asiakas kysyy mistä mä tykkään niin on siinä vähän kynnystä alkaa luetella kaikkea mistä pidän, kun siellä joukossa on paljon asioita, joita en halua asiakkaiden kanssa edes tehdä. Eikä sillä oo musta väliäkään ihan hirveästi, kun mun tehtävä siinä tilanteessa on tuottaa toiselle nautintoa ja mä tykkään siitä. Toisaalta tietysti ymmärrän, et monelle asiakkaalle on tärkeää, et huorakin nauttii, koska yhtä lailla hekin tykkäävät nautinnon tuottamisesta.

Venäläinen nainen on silminnähden tyytyväisempi elämääsä kuin länsimaalainen. Mut jos kysyy, niin tietysti keksivät narinaa. Pitää vaan olla kysymättä

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #27 : Huhtikuu 16, 2021, 12:39:27 »
Hei oikeesti, näinhän se menee ja niinhän sen kuuluu mennäkin. Huoraaminenkin perustuu siihen. On karju, joka tuo saaliin ja  lieden lämpöisenä pitävä nainen, joka antaa pillua. Jos ei anna, niin karju vie saaliinsa muualle. Ihan perusasiota, mitä ei varmaan pariin vuosituhanteen vielä pysty feministitkään muuttamaan.
En oo ihan varma oliko tää ironiaa vai ei. Mutta sehän olis hienoa, kun rahavirta olis aina vaan miehiltä naisille, ei koskaan toisin päin. Ens kerralla kun käyn korjaamassa autoni niin nostan vaan vähän hameenhelmaa, jos töissä sattuu olemaan mies, ei varmaan mitään seteleitä tai pankkikortteja tarvita.

Mä en pidä seksin myymistä tuossa suhteessa sen kummoisempana kuin autonkorjauspalveluiden myymistä. Onhan noita alalla työskenteleviä miehiäkin, vaikka vähän vähemmän, ja naisasiakkaitakin.

Eli jos mä tienaan huoraamalla rahaa niin kyllä se on ihan työnteolla tienattua rahaa, siinä missä nekin eurot, mitä se miespuolinen autonkorjaaja tienaa. Ja enpä oo ollut koskaan tilanteessa, missä puoliso elättäisi mua. Jostain syystä oon itse ollut kaikissa parisuhteissani se taloudellisesti paremmin pärjäävä osapuoli. Nuorempia poikia deittaillessa varsinkin tuli usein maksettua esimerkiks safkat tai tarjottua lasillinen viiniä jossain ravintolassa.

Ja parisuhteissani oon aina ollut se enemmän haluava osapuoli... Aina... Oikeesti kun mulle se 5 kertaa päivässä on hyvä määrä seksiä. Niin harva yksittäinen mies pystyy siihen. Lopputuloksena on aina se että molempia vituttaa. Parempi vaan huorata.

Nyt kyllä taisin jo vähän eksyä aiheesta.

Poissa Verkkosukka Neiti

  • Hero Member
  • Viestejä: 667
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #28 : Huhtikuu 16, 2021, 13:32:49 »
Hyvä seksi ei kait ole kansallisuudesta kiinni. Siinä mielessä kysymys on hieman absurdi.

Minkä kukin kokee hyväksi seksiksi on jokaisesta itsestään kiinni ja siihen vaikuttavat lukuisat eri osa-alueet. Suomalaisia ja suomalaisia naisia on pidetty pidättyväisinä ja huonoina tekemään aloitteita. Tämä asia on muuttunut valtavasti viime vuosina ja tulee hyvin esiin mm. uusien nuorten hupakoiden esiintuloissa.





Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #29 : Huhtikuu 16, 2021, 13:38:30 »
Hyvä seksi ei kait ole kansallisuudesta kiinni. Siinä mielessä kysymys on hieman absurdi.

Minkä kukin kokee hyväksi seksiksi on jokaisesta itsestään kiinni ja siihen vaikuttavat lukuisat eri osa-alueet. Suomalaisia ja suomalaisia naisia on pidetty pidättyväisinä ja huonoina tekemään aloitteita. Tämä asia on muuttunut valtavasti viime vuosina ja tulee hyvin esiin mm. uusien nuorten hupakoiden esiintuloissa.

Kulttuuri kysymys se on. Venäläisessä kulttuurissa äiti opettaa tyttärelleen, että kun annat persettä silloin kun mies haluaa, niin saat kaiken mistä olet aina haaveillut. Sitten on miehestä kiinni antaako se naiselle kaiken vai olettaako, että pystyy tuhlaamaan paritonnia kavereiden baari-iltaan, antaa naiselle parikymppiä ja olettaa naisen olevan tyytyväinen.

Suomalainen opettaa tyttärelleen, että persettä ei tarvii antaa ja hommaat itse mitä haluat

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1252
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #30 : Huhtikuu 16, 2021, 13:43:22 »
Kyllä on :blowjob: :behind:

Poissa Ara

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #31 : Huhtikuu 16, 2021, 14:42:13 »
On hyvä,tykkään suomi hupakoista,kannatan itse kotimaista. :kiss: :inlove: :behind: :blowjob:

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9040
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #32 : Huhtikuu 16, 2021, 14:50:25 »
Vaari on sitä mieltä että kansalaisuudella ei ole väliä kunhan antaa persettä
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #33 : Huhtikuu 16, 2021, 14:57:21 »
Luin aiemmin tässä ketjussa että nainen jolla on treenatut vaginalihakset löysää niitä kun kalu menee sisäänja kiristää kun kalu vetää ulos. Kokeilin sitä tänä aamuna kahden 45 min sessioissa, mutta en minä vaan saa sitä tehtyä, minä vaan nautin. Mitens muut mimmit, onko teillä tuollainen kontrolli, vai oliko se, mitä tästä aiemmin luin, silkkaa miesfantasiaa?

Katsos kun näin 70-vuotiaana on jo ehtinyt, etenkin viimeiset vuosikymmenet hutsuillessa, kokemaan kalun jos toisenkin. Ongelman on useimmiten ollut että sisään ei pääse jos kalu ei ole kova, ja se on surullista. Ja että kalu lentää ulos kun saan orgasmin.

Tarkemmin kun mietin niin ehkä ne vaginalihakset aukeavat ja supistuvat kun liikuttaa lantiota yhdynnän aikana? Nyt menee syvälliseksi.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #34 : Huhtikuu 16, 2021, 15:06:15 »
Luin aiemmin tässä ketjussa että nainen jolla on treenatut vaginalihakset löysää niitä kun kalu menee sisäänja kiristää kun kalu vetää ulos. Kokeilin sitä tänä aamuna kahden 45 min sessioissa, mutta en minä vaan saa sitä tehtyä, minä vaan nautin. Mitens muut mimmit, onko teillä tuollainen kontrolli, vai oliko se, mitä tästä aiemmin luin, silkkaa miesfantasiaa?

Katsos kun näin 70-vuotiaana on jo ehtinyt, etenkin viimeiset vuosikymmenet hutsuillessa, kokemaan kalun jos toisenkin. Ongelman on useimmiten ollut että sisään ei pääse jos kalu ei ole kova, ja se on surullista. Ja että kalu lentää ulos kun saan orgasmin.

Tarkemmin kun mietin niin ehkä ne vaginalihakset aukeavat ja supistuvat kun liikuttaa lantiota yhdynnän aikana? Nyt menee syvälliseksi.

Vaatii treeniä ja vaivannäköä

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7753
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #35 : Huhtikuu 16, 2021, 15:15:29 »
Vaari on sitä mieltä että kansalaisuudella ei ole väliä kunhan antaa persettä

Ei passilla paneskella.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #36 : Huhtikuu 16, 2021, 16:10:13 »
Luin aiemmin tässä ketjussa että nainen jolla on treenatut vaginalihakset löysää niitä kun kalu menee sisäänja kiristää kun kalu vetää ulos. Kokeilin sitä tänä aamuna kahden 45 min sessioissa, mutta en minä vaan saa sitä tehtyä, minä vaan nautin. Mitens muut mimmit, onko teillä tuollainen kontrolli, vai oliko se, mitä tästä aiemmin luin, silkkaa miesfantasiaa?

Katsos kun näin 70-vuotiaana on jo ehtinyt, etenkin viimeiset vuosikymmenet hutsuillessa, kokemaan kalun jos toisenkin. Ongelman on useimmiten ollut että sisään ei pääse jos kalu ei ole kova, ja se on surullista. Ja että kalu lentää ulos kun saan orgasmin.

Tarkemmin kun mietin niin ehkä ne vaginalihakset aukeavat ja supistuvat kun liikuttaa lantiota yhdynnän aikana? Nyt menee syvälliseksi.

Vaatii treeniä ja vaivannäköä

Kerro miten teet sen? Vai tarkoitatko sitä että nainen saa orgasmin kun panet, silloinhan on voimakkaat supistukset.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #37 : Huhtikuu 16, 2021, 16:57:31 »
Luin aiemmin tässä ketjussa että nainen jolla on treenatut vaginalihakset löysää niitä kun kalu menee sisäänja kiristää kun kalu vetää ulos. Kokeilin sitä tänä aamuna kahden 45 min sessioissa, mutta en minä vaan saa sitä tehtyä, minä vaan nautin. Mitens muut mimmit, onko teillä tuollainen kontrolli, vai oliko se, mitä tästä aiemmin luin, silkkaa miesfantasiaa?

Katsos kun näin 70-vuotiaana on jo ehtinyt, etenkin viimeiset vuosikymmenet hutsuillessa, kokemaan kalun jos toisenkin. Ongelman on useimmiten ollut että sisään ei pääse jos kalu ei ole kova, ja se on surullista. Ja että kalu lentää ulos kun saan orgasmin.

Tarkemmin kun mietin niin ehkä ne vaginalihakset aukeavat ja supistuvat kun liikuttaa lantiota yhdynnän aikana? Nyt menee syvälliseksi.

Vaatii treeniä ja vaivannäköä

Kerro miten teet sen? Vai tarkoitatko sitä että nainen saa orgasmin kun panet, silloinhan on voimakkaat supistukset.

Vähemmän tullut vaginaa treenattua😁 Mut siis miten sitä treenataan niin katkaisemalla esimerkiksi pissaamisen.

Tuntuu helevetin hyvältä ku pidät vehjettä piparissa paikallaan ja ja nainen jolla on vahvat lantiopohjalihakset ikäänkuin lypsää sinua. Käsittääkseni geishakuulat toimii tuossa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9040
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #38 : Huhtikuu 16, 2021, 17:03:38 »
^ Vaari muistaa orapillut  :inlove: Ne kiipesivät maagisesti kyrvänvarttapitkin  :inlove: " Imu " oli päällä koko ajan  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #39 : Huhtikuu 16, 2021, 17:23:25 »
^ Toi just. Sit ku vedät munan pois niin alipaine vetää lakanan muijan perseeseen