Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia  (Luettu 12574 kertaa)

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Miesten harhaluulot omista kyvyistään rakastajana on vanha juttu, mutta yhtäpaljon samaa naisissa.

Mulla oli exä jolla oli outo näkemys omista kyvyistään seksissä. Joskus se teki jonkun nettitestin missä kysyttiin seksitaitoja, että onko mielestään hyvä. Kysyin, että mitä vastasi? No hyvä tietenkin! Halusin välttää riidan juuri sillä hetkellä ja olin hiljaa.

Seksiä oli paljon, mutta siihen se jäikin. Kuiva ja löysä pipari ja poskihoidossa säästi syljen lapsenlapsille.

Hupakoissa törmännyt samaan. Se, että harrastaa seksiä saattaa antaa vääristyneen kuvan omista kyvyistään.

Muutama oma huomio millä nainen ku nainen saa itsestään panokoneen:

-treenaa lantiopohjalihakset hyvin ja sitten opettelee käyttää niitä. Ulosvedossa imu päälle ja sisääntyönnössä vapautus. Semmonen imu, että ei meinaa saada munaa ulos.

-ratsulla ei pompi laiskasti ylösalas vaan istualtaan kirjoittaa "coconut". Jokakirjaimen jälkeen rytminvaihto (vähä sama ku jätkä kirjoittaa nuollessa aakkoset kielellään).

-poskihoidossa sylkee, sylkee, sylkee ja kerran vielä sylkee.

Noilla saa jo kämäsestä katuhuorasta loihdittua jo ihan ok rakastajan.

Mitä muuta?

p.s. ne aakkosset toimii tosi hyvin ja ei oo itelläkää nii tylsää

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2046
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #1 : Huhtikuu 02, 2021, 18:00:06 »
Ekan varvin jälkeen uuteen nousuun pienellä käsipelillä ja huulilla. Aina ei tarvitse odottaa että se veikka nousee sieltä itsekseen. Ja tämä vinkkinä etenkin 1h varauksissa palstan laadukkaille osaajille.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #2 : Huhtikuu 02, 2021, 18:42:24 »
^ joo, oma-aloitteisuus puuttuu kyllä hyvin hyvin usein. Kuullut naisen suusta useinkin: "miesten homma on tehdä aloite". Mikä helvetin sääntö sekin on?

Monikohan parisuhde muuttuu seksittömäks ku mies kyllästyy tehdä aloitetta?

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #3 : Huhtikuu 02, 2021, 20:14:56 »
^ juuri noin. suomalainen nainen on seksissä hyvä, mutta tuo aloitteen teko on vaikeaa.
mikä hemmetti siinä mättää. puhun nyt oman sukupolven naisista, voihan nykynuoret
olla vapautuneempia jo...ei ole kukaan kaks kymppinen tullut vonkaamaan. ;D
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #4 : Huhtikuu 02, 2021, 20:28:33 »
^ Meikäläinenkin saanu olla sillä tavalla rauhassa parikymppisten lähentelyiltä vaikka olen sentään Sua jonkun verran nuorempikin ja kaikkea...  ;D

Poissa JPC

  • Full Member
  • Viestejä: 462
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #5 : Huhtikuu 03, 2021, 01:35:19 »
"miesten homma on tehdä aloite".
Niin, katsohan kun nyky tasa-arvo yhteiskunnassa meillä on vain ja ainoastaan miesten hommia ja velvollisuuksia, näiden naisten oikeuksien lisäksi, tietenkin.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #6 : Huhtikuu 03, 2021, 04:31:10 »
"miesten homma on tehdä aloite"

Jos oot mies ja huora niin kyllä!
Siviilissä, akat vonkaa ihan liikaa. Olispa mieshuoria.... enemmän, jotka panee KUNNOLLA!!!!

Käy ku talvisodassa, kaikki yhden miehen harteilla.
Why so fragile?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #7 : Huhtikuu 03, 2021, 11:36:19 »
Niin juuri! Onhan tästä ollut puhetta aiemmin. Kaikki jää yhden miehen harteille ainakin meilläpäin. Ei tahdo jaksaa aina olla pitäjän kaikkien naisten yhteisenä sonnina ja seksiobjektina...Ei enää meinaa riittää paukut runkkurinkiin. Kyllä se on niin että kaksi harrastusta on liikaa.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #8 : Huhtikuu 03, 2021, 13:59:40 »
^ juuri noin. suomalainen nainen on seksissä hyvä, mutta tuo aloitteen teko on vaikeaa.
mikä hemmetti siinä mättää. puhun nyt oman sukupolven naisista, voihan nykynuoret
olla vapautuneempia jo...ei ole kukaan kaks kymppinen tullut vonkaamaan. ;D

Tätä se on! Kaikki työ jää aina miehille, ja sitten se toinen osapuoli tulee kerää ja työn hedelmät. Joskus kuulin selityksen, että hän on nainen vanhanaikanen ja miehen kuuluu tehdä aloite. Voisiko syynä olla se, että nainen kokee, että jos mies ei aloitetta, nainen ei ole haluttava.  Mä oon kanssa ihmetellyt, mikä niitä moterneja kaksi kymppisiä pimuja vaivaa, kun ei ole iskemässä pappoja ja vonkaamassa ´anna setä munaa.´   

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9044
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Why so fragile?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5268
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #10 : Huhtikuu 03, 2021, 14:41:47 »
^ juuri noin. suomalainen nainen on seksissä hyvä, mutta tuo aloitteen teko on vaikeaa.
mikä hemmetti siinä mättää. puhun nyt oman sukupolven naisista, voihan nykynuoret
olla vapautuneempia jo...ei ole kukaan kaks kymppinen tullut vonkaamaan. ;D
Missähän vaiheessa nuo parikymppiset törötisut alkavat maksamaan meille iäkkäämmille miehille siitä että saavat munaa?
Ei tarvitsisi edes maksaa satasta ½ tunnin panoista, ihan 50€ riittäisi.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #11 : Huhtikuu 03, 2021, 15:05:47 »
....
Missähän vaiheessa nuo parikymppiset törötisut alkavat maksamaan meille iäkkäämmille miehille siitä että saavat munaa?
Ei tarvitsisi edes maksaa satasta ½ tunnin panoista, ihan 50€ riittäisi.


50e!! Mä oon myyny 25e/laaki, sisältäen nuolemisenkin! Miksei kukaan oo laittanu viestiä ja kertonu mulle että oikea hinta on 50e. Sen siitä saa ku on amatööri, oon myyny liian halvalla🤦‍♂️
Amator

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5268
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #12 : Huhtikuu 03, 2021, 15:35:01 »
....
Missähän vaiheessa nuo parikymppiset törötisut alkavat maksamaan meille iäkkäämmille miehille siitä että saavat munaa?
Ei tarvitsisi edes maksaa satasta ½ tunnin panoista, ihan 50€ riittäisi.


50e!! Mä oon myyny 25e/laaki, sisältäen nuolemisenkin! Miksei kukaan oo laittanu viestiä ja kertonu mulle että oikea hinta on 50e. Sen siitä saa ku on amatööri, oon myyny liian halvalla🤦‍♂️
Minä niin arvasin tuon. Lähetän sulle neuvovaa sähköpostia. Sun ei saa myydä itseäsi liian halvalla noille nuorille neitokaisille, käyttävät vain sinua hyväkseen. Pyydä jatkossa 50€ kuten me muutkin.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #13 : Huhtikuu 03, 2021, 15:49:34 »
Ihan yhtälailla naiset keulii omilla taidoillaan, jotka sitten loppupeleissä saavat tyydyttävän arvosanan. Parantamisen varaa löytyy.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3497
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #14 : Huhtikuu 03, 2021, 15:54:50 »
^ Meikäläinenkin saanu olla sillä tavalla rauhassa parikymppisten lähentelyiltä vaikka olen sentään Sua jonkun verran nuorempikin ja kaikkea...  ;D
Onnenpekka. Et tiedä mitä tuskaa tämä on ollut pitemmän päälle varsinkin kun nyt on käynyt ilmi että muut ovat ottaneet siitä edes jonkinmoista hintaa mutta minä tyhmä olen jakanut ilmaiseksi.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras1505

  • Full Member
  • Viestejä: 281
  • * Kelpo kaveri
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #15 : Huhtikuu 05, 2021, 21:08:36 »
Mä vähän mietin sitä, että "hyvä seksissä" voi olla aika subjektiivinen käsite. Onko edes olemassa mitään objektiivisella mittarilla mitattua "hyvää"?

Esimerkkinä vaikka itse oon ihan vaan suutelusta saanut yhdeltä palautetta, että haluaisi mun käyttävän enemmän kieltä, ja toiselta palautetta, että ei tykkää kun käyttää kieltä. Että ei ole välttämättä mitään kaikille sopivaa tapaa tehdä asioita, parasta tulee kun molemmat osapuolet osaavat mahdollisimman hyvin itse kertoa, mistä pitävät, ja yhdessäoloa räätälöidään sitten sen mukaan.

Ja miehetkö tekevät aina aloitteen...? Minä olen ainakin siviilissä ollut se, joka saa 90 % kerroista tehdä aloitteen seksiin :( Mutta halut onkin olleet mulla yleensä isommat kuin kumppaneilla. Tapahtuu sitä näinkin päin!

Poissa RobertLey

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5029
  • ********* Foorumihierarkian huipulla
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #16 : Huhtikuu 05, 2021, 21:14:06 »
^ Meikäläinenkin saanu olla sillä tavalla rauhassa parikymppisten lähentelyiltä vaikka olen sentään Sua jonkun verran nuorempikin ja kaikkea...  ;D
Onnenpekka. Et tiedä mitä tuskaa tämä on ollut pitemmän päälle varsinkin kun nyt on käynyt ilmi että muut ovat ottaneet siitä edes jonkinmoista hintaa mutta minä tyhmä olen jakanut ilmaiseksi.
Niin no jos sen tuolta kannalta katsoo... - Mutta en mä nyt silti oikein... - Tai noh, ei mitään (huokaus..), mutta kiitos ny kumminkin  ::) !

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #17 : Huhtikuu 05, 2021, 21:17:06 »
Mä vähän mietin sitä, että "hyvä seksissä" voi olla aika subjektiivinen käsite. Onko edes olemassa mitään objektiivisella mittarilla mitattua "hyvää"?
...

Mä oon itseasiassa virallinen mittari. Tarvittaessa printtaan diplomin, jonka voi laittaa vaikka seinälle (voimassa 3kk).
Maksu luonnossa. 😊
Amator

Poissa Vieras0371

  • Newbie
  • Viestejä: 25
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #18 : Huhtikuu 10, 2021, 13:41:35 »
kysymys on kahdella tapaa täysin älytön:

ensinnäkin miten mielekästä on yleistää ihmisen taitoja tai ominaisuuksia kansallisuuksien mukaan? tämä on täysin mahdotonta. sama kuin kysyisi miten hyviä vihreäsilmäiset ovat tekemään ruokaa tai miten hyviä 173 cm pitkät ihmiset on korjaamaan autoja. vihreäsilmäiset saatikka suomalaiset eivät ole homogeeninen joukko ihmisiä joilla olisi kaikilla täsmälleen samat ominaisuudet.

toisekseen mitä tarkoittaa hyvä seksissä? en ole törmännyt yhteen, yleisesti hyväksyttyyn määritelmään hyvästä seksistä. jos sellainen on, luen mielelläni, mutta pidän sitä niin mahdottomana että tuskin kenenkään kannattaa sitä yrittää tänne laittaa.


Poissa CuoreSportivo

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Onko suomalainen nainen hyvä seksissä? Kehitysehdotuksia
« Vastaus #19 : Huhtikuu 15, 2021, 13:08:17 »
Noo, äänestin "kyllä".

Yleisesti ottaen siis kyllä. Vastaani on tullut myös ns. lahnoja, jotka vaan makoilevat, vaikka kuinka itse yritin vaikka mitä. Tai sitten vika oli minussa.  :(

Mutta suurimman osan kanssa on ollut kyllä tosi kivaa ja kiihkeää.