Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi  (Luettu 38843 kertaa)

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #200 : Huhtikuu 02, 2021, 22:30:57 »
Minä olen ihan laillisella työkyvyttömyyseläkkeellä, joten minun menot kustantaa Keva.
Entä sitten? Olen minäkin, mutta silti eläkkeen lisäksi tulevista tuloista on maksettava veroa. Ei se sinua siitä mitenkään pelasta. Siellä eläketiedoissasi on myös maininta siitä mitä voit tienata kuukaudesse, ettei se vaikuta eläkkeesi määrään. Jos kiinni jäät tulee mätkyt olemaan tähtitieteelliset.
Olen tyrmistynyt.

Seksinmyynti ei ole laillista, eikä laitonta, toimintaa Suomessa. En siis ilmoita siitä verottajalle.
Seksin myynti suomessa on laillista, kuten on sen ostaminenkin. Mitä enemmän täällä elvistelet sillä, ettet maksa veroja olen sitä vakuuttuneempi siitä, että jossain vaiheessa narahdat. Maksamattomat verot ovat sellainen asia, mistä ei niin kauheasti kannata elvistellä, esimerkkejä on paljon.
Tyhmyys on tiivistynyt. Olen entistä tyrmistyneenpi.

Kun on kyseessä tämä foorumi, on jotkut asiat totta, toiset valhetta. Odotan mielenkiinniolla kun teet verottajalle ilmiannon Paulatttaren / Aurora Maturen tuloista.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #201 : Huhtikuu 02, 2021, 22:34:29 »
^Jos ei lasketa sitä 2k pimeänä😂

Tulot seksinmyynnistä ei ole sosiaalitukia.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15299
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #202 : Huhtikuu 02, 2021, 22:40:05 »
Kun on kyseessä tämä foorumi, on jotkut asiat totta, toiset valhetta. Odotan mielenkiinniolla kun teet verottajalle ilmiannon Paulatttaren / Aurora Maturen tuloista.
Minä en tiedä kuka olen, enkä edes halua tietää, eikä minulla ole mitään aikomusta tehdä mitään ilmoitusta sinusta kenellekään. Mutta joku varmasti tuntee.

Mutta toki oli hyvä tietää, millainen oikeastaan olet. No respect.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #203 : Huhtikuu 03, 2021, 04:06:26 »
Lähden nyt tienaamaan vuokrarahoja. Pilluakin joudun nuolemaan. Otan parista tunnista 300€. Enkä vittu maksa eläkettä!

Paljon velotat koko yöstä?  :-*

En oo vielä miettiny uusia hintoja. 800€/melkein koko yö!
Vittu että väsyttää.
Voi horo-Lifti parkaa. Aamuyöhän joutu nuolee, hikoilee ja nussimaan. Säälikää nyt saatana, vaan 800 € tienasin et leikin pillulla. Tää on ihan hirveetä!
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2021, 04:16:03 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #204 : Huhtikuu 03, 2021, 06:45:11 »
Minä olen ihan laillisella työkyvyttömyyseläkkeellä, joten minun menot kustantaa Keva.

Jos oot kiinnostunut kovasti muiden talousasioista, niin aika jännä että kierrät itse veroja 🤔(paitsi jos tienaisit bruttona alle 837,59 e/kk, jolloin kys. tukea yhä voi saada). Mutta tienaat omien sanojesi mukaan paljon enemmän.

Mitä muuten tarkoitat ”jolloin kys. Tuykea yhä voi saada” Mitä tukea? En tietääkseni ole hakenut mitään tukea.
Joo, en minä seksinmyyntituloja verottajalle ilmoita, ilmoitatko sinä?

Työkyvyttömyyseläkettä.

Luulin, että se oli kirjoitusvirhe ”Kelasta”.

Ilmoitan kyllä, kultaseni. Haluan maksaa edes jotakin takaisin yhteiskunnalle koulutuksesta, lapsuuden terveydenhuollosta ja leikkipuistoista. Olen myös hyvilläni siitä, että minua ei yritetty siepata lapsena ja sain ylipäätänsä käydä peruskoulun ILMAISEKSI. Se on kallista se. Ja että ruoaksi oli koulussa jotakin muuta kuin pizzaa ja limonadia.

Olen myös kiitollinen siitä, että poliisi ei raiskaa tai pidätä minua, jos myyn seksiä.

Suomi on todella hyvä maa moneen muuhun verrattuna ja tästä syystä haluan maksaa sen kaiken ylläpidosta, mikä täällä on hyvää.

Ymmärrän kyllä hyvin miksi monet kollegat eivät maksa veroja tästä ammatista. Se on tehty kohtuuttoman vaikeaksi ja monimutkaiseksi+stigma.

Veronmaksu on eri asia kuin
Ëläkevakuutusmaksu,
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15299
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #205 : Huhtikuu 03, 2021, 07:26:33 »
Kun on kyseessä tämä foorumi, on jotkut asiat totta, toiset valhetta. Odotan mielenkiinniolla kun teet verottajalle ilmiannon Paulatttaren / Aurora Maturen tuloista.
Minä en tiedä kuka olen, enkä edes halua tietää, eikä minulla ole mitään aikomusta tehdä mitään ilmoitusta sinusta kenellekään. Mutta joku varmasti tuntee.

Mutta toki oli hyvä tietää, millainen oikeastaan olet. No respect.
Kappas, kirjoitusvirhe paholainen on jäänyt. Minä en siis tiedä kun Aurora Mature on, sen tiedän hyvin kuka itse olen.  :laught:...aika ajoin ainakin.  ;)
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15299
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #206 : Huhtikuu 03, 2021, 07:29:44 »
Veronmaksu on eri asia kuin
Ëläkevakuutusmaksu,
Niin, ajattele. Sitten on vielä työttömysvakuutusmaksu ja paljon muuta. :drinking:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #207 : Huhtikuu 03, 2021, 07:49:37 »
Veronmaksu on eri asia kuin
Ëläkevakuutusmaksu,
Niin, ajattele. Sitten on vielä työttömysvakuutusmaksu ja paljon muuta. :drinking:

Voiko yksilö maksaa työttömyysvakuutusmaksua?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15299
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #208 : Huhtikuu 03, 2021, 07:55:55 »
^
Jos yksilö maksaa itselleen palkkaa.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #209 : Huhtikuu 03, 2021, 08:00:14 »
^
Jos yksilö maksaa itselleen palkkaa.

OK joten silloin hän on yritys.  Eläkevakuutusta voi maksaa vaikkei maksa itselleen palkkaa.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #210 : Huhtikuu 03, 2021, 09:25:45 »
Minä olen ihan laillisella työkyvyttömyyseläkkeellä, joten minun menot kustantaa Keva.
Entä sitten? Olen minäkin, mutta silti eläkkeen lisäksi tulevista tuloista on maksettava veroa. Ei se sinua siitä mitenkään pelasta. Siellä eläketiedoissasi on myös maininta siitä mitä voit tienata kuukaudesse, ettei se vaikuta eläkkeesi määrään. Jos kiinni jäät tulee mätkyt olemaan tähtitieteelliset.
Olen tyrmistynyt.

Seksinmyynti ei ole laillista, eikä laitonta, toimintaa Suomessa. En siis ilmoita siitä verottajalle.
Seksin myynti suomessa on laillista, kuten on sen ostaminenkin. Mitä enemmän täällä elvistelet sillä, ettet maksa veroja olen sitä vakuuttuneempi siitä, että jossain vaiheessa narahdat. Maksamattomat verot ovat sellainen asia, mistä ei niin kauheasti kannata elvistellä, esimerkkejä on paljon.
Tyhmyys on tiivistynyt. Olen entistä tyrmistyneenpi.

Kun on kyseessä tämä foorumi, on jotkut asiat totta, toiset valhetta. Odotan mielenkiinniolla kun teet verottajalle ilmiannon Paulatttaren / Aurora Maturen tuloista.

Kyllä poliisi kotietsinnässä rahat löytää. Viranomaisilla on oikeus saada tiliotteet kaikista pankeista. Myös pankkiholvit voidaan tutkia, jos on syytä epäillä rikosta. Myös vapaa-ajan asunnot voidaan tutkia.

Jos haluaa mainostaa sitä, että tekee rikollista toimintaa, niin saa syyttää vain itseään, kun lopulta jää kiinni.
 Mutta onnea valitsemallesi tielle🙂
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2021, 09:29:21 kirjoittanut veeras »
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #211 : Huhtikuu 03, 2021, 10:07:29 »
Myös ulosottomiehellä on oikeus avauttaa ovia ja tutkia niin liikehuoneistot kuin yksityisasunnotkin jos on syytä epäillä velallisen kätkeneen omaisuutta.

Mun exä oli juuri samanlainen ylimielinen narsisti kuten sinä Mature ja jäi lopulta housut kintuissa kiinni. Kaikki pimeästi hankittu raha ja muu omaisuus lähti kävelemään. Voin kertoa etten ole milloinkaan nauranut makeammin kun kuulin asiasta. :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2021, 10:09:24 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #212 : Huhtikuu 03, 2021, 10:08:22 »
Lähden nyt tienaamaan vuokrarahoja. Pilluakin joudun nuolemaan. Otan parista tunnista 300€. Enkä vittu maksa eläkettä!

Paljon velotat koko yöstä?  :-*

En oo vielä miettiny uusia hintoja. 800€/melkein koko yö!
Vittu että väsyttää.
Voi horo-Lifti parkaa. Aamuyöhän joutu nuolee, hikoilee ja nussimaan. Säälikää nyt saatana, vaan 800 € tienasin et leikin pillulla. Tää on ihan hirveetä!

Tuuks viekkuun silkkilakanoihini, honey!  :inlove:
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #213 : Huhtikuu 03, 2021, 10:13:11 »
Minä olen ihan laillisella työkyvyttömyyseläkkeellä, joten minun menot kustantaa Keva.
Entä sitten? Olen minäkin, mutta silti eläkkeen lisäksi tulevista tuloista on maksettava veroa. Ei se sinua siitä mitenkään pelasta. Siellä eläketiedoissasi on myös maininta siitä mitä voit tienata kuukaudesse, ettei se vaikuta eläkkeesi määrään. Jos kiinni jäät tulee mätkyt olemaan tähtitieteelliset.
Olen tyrmistynyt.

Seksinmyynti ei ole laillista, eikä laitonta, toimintaa Suomessa. En siis ilmoita siitä verottajalle.
Seksin myynti suomessa on laillista, kuten on sen ostaminenkin. Mitä enemmän täällä elvistelet sillä, ettet maksa veroja olen sitä vakuuttuneempi siitä, että jossain vaiheessa narahdat. Maksamattomat verot ovat sellainen asia, mistä ei niin kauheasti kannata elvistellä, esimerkkejä on paljon.
Tyhmyys on tiivistynyt. Olen entistä tyrmistyneenpi.

Kun on kyseessä tämä foorumi, on jotkut asiat totta, toiset valhetta. Odotan mielenkiinniolla kun teet verottajalle ilmiannon Paulatttaren / Aurora Maturen tuloista.

Kyllä poliisi kotietsinnässä rahat löytää. Viranomaisilla on oikeus saada tiliotteet kaikista pankeista. Myös pankkiholvit voidaan tutkia, jos on syytä epäillä rikosta. Myös vapaa-ajan asunnot voidaan tutkia.

Jos haluaa mainostaa sitä, että tekee rikollista toimintaa, niin saa syyttää vain itseään, kun lopulta jää kiinni.
 Mutta onnea valitsemallesi tielle🙂


Ihan mahtavaa, noi sun tiedot. Minullahan on naintirahaa tileilllä, pankkiholveissa ja kaikissa vapaa-ajanasunnoissani.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #214 : Huhtikuu 03, 2021, 10:17:21 »
Ei sulla oikeesti mitään rahaa ole missään, ei sulla ole muuta kun tuulenhuuhtoma vittu ja perse. Voit lopettaa jo fantasiamaailmassa elämisen. Ja hei lainatkaa joku tätä ja tuota missä kirjoitin ulosotosta viestiäni, kun oon Thö Maturen estoilla. :D
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2021, 10:18:57 kirjoittanut Hottis puuma »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #215 : Huhtikuu 03, 2021, 10:34:50 »
Sellaista vaan mietin että soittaako joku maturelle omasta numerostaan ja saako tapaamisen vielä väännettyä. Meinaa, yksinkertaiset asiat näyttäisi olevan vähän hankalia ymmärtää.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2021, 10:41:51 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #216 : Huhtikuu 03, 2021, 11:07:25 »
Sellaista vaan mietin että soittaako joku maturelle omasta numerostaan ja saako tapaamisen vielä väännettyä. Meinaa, yksinkertaiset asiat näyttäisi olevan vähän hankalia ymmärtää.

Mieti vaan, Et tykkääl lopputuloksesta.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 03, 2021, 11:10:04 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15299
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #217 : Huhtikuu 03, 2021, 11:33:27 »
^
Jos yksilö maksaa itselleen palkkaa.

OK joten silloin hän on yritys.  Eläkevakuutusta voi maksaa vaikkei maksa itselleen palkkaa.
Entä sitten?
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15299
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #218 : Huhtikuu 03, 2021, 11:40:33 »
Ihan mahtavaa, noi sun tiedot. Minullahan on naintirahaa tileilllä, pankkiholveissa ja kaikissa vapaa-ajanasunnoissani.
Ei sinun tarvitse esittää tyhmempää mitä jo olet.
Mene rinta rottingilla niin kauan kuin voit.

Itse olen aina ajatellut niin, että kun maksaa kaiken minkä kuuluu maksaa, voi nukkua yönsä aina rauhassa. Tiedän vaan niin monta tarinaa siitä, kun poliisi on oven takana veroviranomaisten lähetteestä ja käry on käynyt. Et sinä on yhtään nokkelampi tässä kuin kukaan muukaan.  ;)

Veeras sanoi hyvin, onnea valitsemallesi tielle.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #219 : Huhtikuu 03, 2021, 11:54:10 »
Mun luona poliisi käy vain nauttimassa.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃