Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi  (Luettu 38761 kertaa)

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #220 : Huhtikuu 03, 2021, 12:00:58 »
Mä luulen että poliiseillakin on jonkinlainen naamaraja siinä ketä käyvät painamassa? Ja jos haluaa välttämättä rikkoa lakia, ei pidä olla niin tyhmä että jättää jälkeensä dataa jota pikkumuksukin osaa tutkia. Mut täähän onkin vaan trollaamista, noin sekaisin en edes itse haluaisi olla. Koskaan. ;D

Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 745
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #221 : Huhtikuu 03, 2021, 12:13:58 »
Tulipa vaan mieleen että mites tälläinen veronkierto korreloi Maturen politiikkaketjussa esittämiin kommentteihin?
Tuollaisesta on nimittäin Sanna täti hyvin hyvin vihainen.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3537
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #222 : Huhtikuu 03, 2021, 12:19:42 »
Tuohan on täydellinen esimerkki tyypillisen demarin, varsinkin varttuneemman, ajattelumallista. Minulle kaikki edut ensin ja muut maksaa sitten tasavertaisesti. Varallisuutta pitää jakaa paitsi ei omaa  varallisuutta (jos sitä on).
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #223 : Huhtikuu 03, 2021, 12:27:44 »
Tulipa vaan mieleen että mites tälläinen veronkierto korreloi Maturen politiikkaketjussa esittämiin kommentteihin?
Tuollaisesta on nimittäin Sanna täti hyvin hyvin vihainen.

”Koskee kaikkia muita paitsi minua.”
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3537
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #224 : Huhtikuu 03, 2021, 12:51:36 »
Sellaista vaan mietin että soittaako joku maturelle omasta numerostaan ja saako tapaamisen vielä väännettyä.
Ilkka Kanerva?
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9055
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #225 : Huhtikuu 03, 2021, 12:57:48 »
Sellaista vaan mietin että soittaako joku maturelle omasta numerostaan ja saako tapaamisen vielä väännettyä.
Ilkka Kanerva?
Taitaa olla Ilen makuun vähän liian rapsakkaa. Ile on nuoriin päin kallellaan. Laadusta mies ei kyllä ymmärrä *tirsk tirsk* TUKSU *tirsk tirsk*
Why so fragile?

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #226 : Huhtikuu 03, 2021, 15:38:56 »
Sitä mä vaan tulin kyselemään, että voitteko nyt lähteä täältä Tampereelta painostamasta? Menkää vaikka Valkeakoskelle, hajussa kasvatte kun olla jaksatte.

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 745
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #227 : Huhtikuu 04, 2021, 12:04:36 »
Ei siellä tehdä enää sellua. Eli hajuhaitat on poissa

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #228 : Huhtikuu 04, 2021, 12:54:17 »
Sitä mä vaan tulin kyselemään, että voitteko nyt lähteä täältä Tampereelta painostamasta? Menkää vaikka Valkeakoskelle, hajussa kasvatte kun olla jaksatte.

Ai tää koski Tamperetta! No kyllähän tamperelaisia voi aina vähän painostella.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #229 : Huhtikuu 04, 2021, 13:00:31 »
Sitä mä vaan tulin kyselemään, että voitteko nyt lähteä täältä Tampereelta painostamasta? Menkää vaikka Valkeakoskelle, hajussa kasvatte kun olla jaksatte.


Se on teille tamperelaisille ihan oikein, jos teitä tamperelaisia joku painostaa. Muuta vittu ite Valkeakoskelle.  :whipping:

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #230 : Huhtikuu 04, 2021, 13:35:23 »
Siellä ole kuin Mokkapirtti ja sekin vaan telkkarissa. Ruoska sentään löytyy omasta takaa ja lyöntitekniikkakin kuin tennismestarilla ikään,vain sivallus kuuluu Näsijärven toiselta rannalta kun kankkua pistetään mureaksi.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #231 : Huhtikuu 04, 2021, 13:39:15 »
Siellä ole kuin Mokkapirtti ja sekin vaan telkkarissa.

Mitä? Eikö Mokkapirttiä oo oikeasti olemassa?  :'(
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #232 : Huhtikuu 04, 2021, 13:40:43 »
Sitä mä vaan tulin kyselemään, että voitteko nyt lähteä täältä Tampereelta painostamasta? Menkää vaikka Valkeakoskelle, hajussa kasvatte kun olla jaksatte.

Tämä ketju vähän laukannut Keravalle mutta nyt kun päästiin takaisin aiheeseen, anna Pupu7000 sanaisen ruoskan laulaa. Kuka painostaa ja miten? Olisi mukava vihdoinkin jos joku astuisi varjoista ja saataisiin joku roti tähän touhuun.
☮️and💟

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #233 : Huhtikuu 04, 2021, 13:42:41 »
DeeDee = Pupu7000.
 :whipping:
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #234 : Huhtikuu 04, 2021, 13:45:40 »
Mustakin olis ihan aikuisten oikeasti kiva tietää, soitteleeko joku/jotkut edelleen tuntemattomille kollegoille jotain hintapainostuspuheluita, ja jos niin miksi vitussa. Luulin, että tää oli jotain 1990-luvun meininkiä ja alkoi G-kirjaimella. (Isot pojat on kertoneet.)

Mutta mä voin vannoa, että pupu ei oo deedee. Pupu on söpö.

Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Pupu7000

  • Jr. Member
  • Viestejä: 86
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #235 : Huhtikuu 04, 2021, 14:47:30 »
OT: OK, koko ketjuhan on off topic ja aiheen vierestä niin että joka viestillä on kahden kilsan turvaväli.

Tulin tänne vaan vähän rölläämään, myönnän sen. Enköhän mä nopeasti kyllästy. Mutta sen sanon, etten ole täällä koskaan kirjoitellut, enkä ole näissä piireissä ostohousut jalassa. Vanha tekijä ja kettu pupuasussa.

Tiia oli oikeassa, tietäjät tietää ja muita ei kiinnosta.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #236 : Huhtikuu 04, 2021, 15:43:21 »
Jänis, kettu tai mikä lie pitää nyt vaan sen suunsa supussa tai pääset häpeäpuuhun. Ei kun taidan heittää sut pataan kiehumaan.  :stiletto:
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #237 : Huhtikuu 05, 2021, 11:03:23 »
Mustakin olis ihan aikuisten oikeasti kiva tietää, soitteleeko joku/jotkut edelleen tuntemattomille kollegoille jotain hintapainostuspuheluita, ja jos niin miksi vitussa. Luulin, että tää oli jotain 1990-luvun meininkiä ja alkoi G-kirjaimella. (Isot pojat on kertoneet.)

Mutta mä voin vannoa, että pupu ei oo deedee. Pupu on söpö.

Tuskin kukaan enää soittelee. Tätä tapahtui 2000-luvun puolivälissä ja soittajan nicki alkoi M:llä. Saattoi tietty muutama muukin soitella.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #238 : Huhtikuu 05, 2021, 12:42:30 »
No jos soittelisi, niin kysyisin, miksi sun pilde on halvempi kun minulla, onks siinä jotain vikaa.
Kerran on toinen kollegaksi itseään tituleeraava/tai sitten taloudenhoitaja soittanut kun olin jossain...no missä muualla kun Porissa. Että onko sulla käynyt sellanen ja sellanen mies ja jos soittaa, niin et ota vastaan ja ilmoitat hänelle jos ottaa yhteyttä. No ei ollut käynyt, tai muistiin jää lähinnä kikkeli eikä naama. Suottaapi olla, että oli tullut nusaistua hänen miestään tai vakkariaan, mutta en tunnusta vaikka poltettaisin pääsiäspupuna roviolla. Hyvää pääsiäistä  :inlove:
Ei ollut luuri jääkaapssa, viittittekö kattoa omat jääkaappinne, ettei löydy sieltä.

Poissa Hormonihiiri

  • Full Member
  • Viestejä: 162
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #239 : Huhtikuu 05, 2021, 13:07:48 »
No jos soittelisi, niin kysyisin, miksi sun pilde on halvempi kun minulla, onks siinä jotain vikaa.
Kerran on toinen kollegaksi itseään tituleeraava/tai sitten taloudenhoitaja soittanut kun olin jossain...no missä muualla kun Porissa. Että onko sulla käynyt sellanen ja sellanen mies ja jos soittaa, niin et ota vastaan ja ilmoitat hänelle jos ottaa yhteyttä. No ei ollut käynyt, tai muistiin jää lähinnä kikkeli eikä naama. Suottaapi olla, että oli tullut nusaistua hänen miestään tai vakkariaan, mutta en tunnusta vaikka poltettaisin pääsiäspupuna roviolla. Hyvää pääsiäistä  :inlove:
Ei ollut luuri jääkaapssa, viittittekö kattoa omat jääkaappinne, ettei löydy sieltä.
Hattua nostan, että pystyt tuossa iässä pitämään noita hintoja! Ei onnistu kaikilta nuoremmiltakaan, vaikka olisi ulkonäkö kohdillaan. Jotain olet tehnyt asiakaspalvelussasi oikein.