Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi  (Luettu 38827 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #180 : Huhtikuu 02, 2021, 19:45:15 »
Yksi mätä omena pilaa koko sadon jos sitä ei heitä roskikseen äkkiä.

Mitäs jos on allerginen omenille, mutta voi syödä, kuten WTF:n Yli-Viksu maan omenia(pommes de terre);perunoita, onko silloin sato pilalla?  ::)

Poissa Vieras0181

  • Newbie
  • Viestejä: 17
  • * Kelpo kaveri
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #181 : Huhtikuu 02, 2021, 19:48:09 »
:wanker:
Koska kyseessä on laillinen liiketoiminta on asia aika simppeli. Jos hintasi on 120-130 euroa puolikas ja olet melko söpö on toimeentulosi taattu.

Jos pyydät enemmän, Turskat menee satasen ulkkareita moikkaamaan. Siinä ei mafiat auta.

Ikävää, jos jokin asia on 20€:sta kiinni. 150€/30 min (ilman lisäpalveluita) kyl pärjään hyvin.

Pärjäät hyvin, hyvä kuulla. Kai maksat jotain eläkevakuutusmaksua tuloistasi, oletan että olet nuori ja kuolematon?

Minulle pyytämäni satanen puolesta tunnista antaa ns pärjäämisen yli kivaa lisärahaa. Eläkkeeni olen jo maksanut.

Kaikki pakolliset yritysasiat on kunnossa 🙂

Mitä tarkoitat yritysasioilla? Miten on sinun eläkevakuutusmaksut?

Mikä vittu sun ongelma on joka vitun keskustelussa?

Joskus oikein pyysit, et modet poistas sun profiilin, niin tee se oikeesti - 99% varmuudella sinua ei jää monikaan kaipaamaan!!!

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #182 : Huhtikuu 02, 2021, 19:51:42 »
Minä olen ihan laillisella työkyvyttömyyseläkkeellä, joten minun menot kustantaa Keva.

Jos oot kiinnostunut kovasti muiden talousasioista, niin aika jännä että kierrät itse veroja 🤔(paitsi jos tienaisit bruttona alle 837,59 e/kk, jolloin kys. tukea yhä voi saada). Mutta tienaat omien sanojesi mukaan paljon enemmän.

Mitä muuten tarkoitat ”jolloin kys. Tuykea yhä voi saada” Mitä tukea? En tietääkseni ole hakenut mitään tukea.
Joo, en minä seksinmyyntituloja verottajalle ilmoita, ilmoitatko sinä?

Työkyvyttömyyseläkettä.

Luulin, että se oli kirjoitusvirhe ”Kelasta”.

Ilmoitan kyllä, kultaseni. Haluan maksaa edes jotakin takaisin yhteiskunnalle koulutuksesta, lapsuuden terveydenhuollosta ja leikkipuistoista. Olen myös hyvilläni siitä, että minua ei yritetty siepata lapsena ja sain ylipäätänsä käydä peruskoulun ILMAISEKSI. Se on kallista se. Ja että ruoaksi oli koulussa jotakin muuta kuin pizzaa ja limonadia.

Olen myös kiitollinen siitä, että poliisi ei raiskaa tai pidätä minua, jos myyn seksiä.

Suomi on todella hyvä maa moneen muuhun verrattuna ja tästä syystä haluan maksaa sen kaiken ylläpidosta, mikä täällä on hyvää.

Ymmärrän kyllä hyvin miksi monet kollegat eivät maksa veroja tästä ammatista. Se on tehty kohtuuttoman vaikeaksi ja monimutkaiseksi+stigma.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #183 : Huhtikuu 02, 2021, 19:55:23 »
Tuli vähän humputeltua ja katoin äsken peiliin. Jos joku maksaisi tästä lärtystä 50:-, niin olisi aika kova hinta. Joo, takaisin nukkumaan.

Aina aamulla 6h yöunien jälkeen, kun katson peiliin😂
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #184 : Huhtikuu 02, 2021, 19:57:13 »
Kotimainen laatu maksaa ja ainankaan tähän mennessä ei ole valittamisen aihetta ollut :behind:

Voisin ajatella, että jos asiakkaan olisi pakollista tuoda oma pyyhe (myös käsipyyhe), kumit, liukkarit, kosteuspyyhkeet, tyynyliina ja lakana, niin menisi liian vaikeaksi. Tekstiilien pesu maksaa, pesuaineet, valkaisu, käyttökelvottomien tilalle uusien osto. Lisäksi niiden ostoon kuluu aikaa.

Olen tämän kotimaisen "laadun" perään kysellyt kotimaisilta horoilta, kukaan ei vielä ole osannut sitä sanoittaa miksi hänen palvelunsa on niin erinomaisen laadukasta että siitä kannattaa maksaa 50% enemmän kuin osaavan keski-eurooppalaisen sisaren. Mitään järkevää vastausta en ole saanut, paitsi nyt tuon Veeran vuodatuksen, enkä kylläkään osta tätä.

Niillä samoilla smekmaisilla lakanoilla hässitään, oli puolituntisen hinta sitten 100 tai 150 erkulaa. Olen muuten joutunut huomauttamaan tällaisen erinomaisen palveluntarjoajan lakanoille jääneestä käytetystä kumista  :laught:. Yksi hortsu vastasi kysymykseen: "Öö no saat minut", ei tullut kauppoja.

Mutta, onko siis niin, että Veeran luona saa jokainen asikas puhtaat valkeat pinkasta vedetyt lakanat?

Jossakin ketjussa oli se ostajan opas. Lukeehan siellä ensimmäisenä, ettei kannata maksaa puolituntisesta 150€?

Tietenkin nuoret ostohousut jalassa olevat jannut on helppoja tapauksia: kun veri pakkautuu kulliin loppuu happi aivoilta. Näin vanhempana sitä alkaa ymmärtämään asioita paremmin :D

Kyllä, mun vastaanotolla kukaan ei pane likaisilla lakanoilla.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #185 : Huhtikuu 02, 2021, 19:58:08 »
Minä olen ihan laillisella työkyvyttömyyseläkkeellä, joten minun menot kustantaa Keva.

Jos oot kiinnostunut kovasti muiden talousasioista, niin aika jännä että kierrät itse veroja 🤔(paitsi jos tienaisit bruttona alle 837,59 e/kk, jolloin kys. tukea yhä voi saada). Mutta tienaat omien sanojesi mukaan paljon enemmän.

Mitä muuten tarkoitat ”jolloin kys. Tuykea yhä voi saada” Mitä tukea? En tietääkseni ole hakenut mitään tukea.
Joo, en minä seksinmyyntituloja verottajalle ilmoita, ilmoitatko sinä?

Työkyvyttömyyseläkettä.

Luulin, että se oli kirjoitusvirhe ”Kelasta”.

Ilmoitan kyllä, kultaseni. Haluan maksaa edes jotakin takaisin yhteiskunnalle koulutuksesta, lapsuuden terveydenhuollosta ja leikkipuistoista. Olen myös hyvilläni siitä, että minua ei yritetty siepata lapsena ja sain ylipäätänsä käydä peruskoulun ILMAISEKSI. Se on kallista se. Ja että ruoaksi oli koulussa jotakin muuta kuin pizzaa ja limonadia.

Olen myös kiitollinen siitä, että poliisi ei raiskaa tai pidätä minua, jos myyn seksiä.

Suomi on todella hyvä maa moneen muuhun verrattuna ja tästä syystä haluan maksaa sen kaiken ylläpidosta, mikä täällä on hyvää.

Ymmärrän kyllä hyvin miksi monet kollegat eivät maksa veroja tästä ammatista. Se on tehty kohtuuttoman vaikeaksi ja monimutkaiseksi+stigma.

KEVA, ei KELA.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #186 : Huhtikuu 02, 2021, 19:59:11 »
:wanker:
Koska kyseessä on laillinen liiketoiminta on asia aika simppeli. Jos hintasi on 120-130 euroa puolikas ja olet melko söpö on toimeentulosi taattu.

Jos pyydät enemmän, Turskat menee satasen ulkkareita moikkaamaan. Siinä ei mafiat auta.

Ikävää, jos jokin asia on 20€:sta kiinni. 150€/30 min (ilman lisäpalveluita) kyl pärjään hyvin.

Pärjäät hyvin, hyvä kuulla. Kai maksat jotain eläkevakuutusmaksua tuloistasi, oletan että olet nuori ja kuolematon?

Minulle pyytämäni satanen puolesta tunnista antaa ns pärjäämisen yli kivaa lisärahaa. Eläkkeeni olen jo maksanut.

Kaikki pakolliset yritysasiat on kunnossa 🙂

Mitä tarkoitat yritysasioilla? Miten on sinun eläkevakuutusmaksut?

Mikä vittu sun ongelma on joka vitun keskustelussa?

Joskus oikein pyysit, et modet poistas sun profiilin, niin tee se oikeesti - 99% varmuudella sinua ei jää monikaan kaipaamaan!!!

Mitä?
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15298
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #187 : Huhtikuu 02, 2021, 20:04:57 »
Minä olen ihan laillisella työkyvyttömyyseläkkeellä, joten minun menot kustantaa Keva.
Entä sitten? Olen minäkin, mutta silti eläkkeen lisäksi tulevista tuloista on maksettava veroa. Ei se sinua siitä mitenkään pelasta. Siellä eläketiedoissasi on myös maininta siitä mitä voit tienata kuukaudesse, ettei se vaikuta eläkkeesi määrään. Jos kiinni jäät tulee mätkyt olemaan tähtitieteelliset.
Olen tyrmistynyt.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6780
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #188 : Huhtikuu 02, 2021, 20:07:05 »

Ilmoitan kyllä, kultaseni. Haluan maksaa edes jotakin takaisin yhteiskunnalle koulutuksesta, lapsuuden terveydenhuollosta ja leikkipuistoista. Olen myös hyvilläni siitä, että minua ei yritetty siepata lapsena ja sain ylipäätänsä käydä peruskoulun ILMAISEKSI. Se on kallista se. Ja että ruoaksi oli koulussa jotakin muuta kuin pizzaa ja limonadia.

Olen myös kiitollinen siitä, että poliisi ei raiskaa tai pidätä minua, jos myyn seksiä.

Suomi on todella hyvä maa moneen muuhun verrattuna ja tästä syystä haluan maksaa sen kaiken ylläpidosta, mikä täällä on hyvää.

Ei voi kuin arvostaa tällaista näkemystä, nostan hattua Veeralle. 👍
Pörrö on aina plussaa

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #189 : Huhtikuu 02, 2021, 20:13:55 »
Minä olen ihan laillisella työkyvyttömyyseläkkeellä, joten minun menot kustantaa Keva.
Entä sitten? Olen minäkin, mutta silti eläkkeen lisäksi tulevista tuloista on maksettava veroa. Ei se sinua siitä mitenkään pelasta. Siellä eläketiedoissasi on myös maininta siitä mitä voit tienata kuukaudesse, ettei se vaikuta eläkkeesi määrään. Jos kiinni jäät tulee mätkyt olemaan tähtitieteelliset.
Olen tyrmistynyt.

Seksinmyynti ei ole laillista, eikä laitonta, toimintaa Suomessa. En siis ilmoita siitä verottajalle.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #190 : Huhtikuu 02, 2021, 20:16:51 »
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #191 : Huhtikuu 02, 2021, 20:33:16 »
Minähän voin valehdella tai puhua totta, sitä kukaan teistä ei koskaan saa tietää.
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 745
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #192 : Huhtikuu 02, 2021, 20:50:54 »
^^Seksinmyynti itseasiassa on laillista liiketoimintaa Suomessa. Sen sijaan paritus tai tilojen vuokraus ko. toimintaan ei ole.
Joten ei muuta kun toiminimeä perustamaan. Elinkeinoilmoitukseen toimialan kohdalle "hyvinvointipalvelut".
Tästä tapojeni  vastaisesti ilmainen vinkki.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2021, 20:54:13 kirjoittanut herra48 »

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #193 : Huhtikuu 02, 2021, 21:03:29 »
Kannatan myös toiminimen perustamista, se ei edes maksa paljoa. Itse pyörittänyt jo useamman vuoden bisnestä toimarina, TOL: muualla luokittelematon henkilökohtainen palvelu.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #194 : Huhtikuu 02, 2021, 21:09:56 »
Seksinmyynti ei ole laillista, eikä laitonta, toimintaa Suomessa.

Öööö...? Ihanko ammattilaisen statuksella näin väität kirkkain silmin?

Lainaus
En siis ilmoita siitä verottajalle.

En nyt halua olla ilonpilaaja, mut verottaja jos saa asiasta vihiä niin voi tulla yllättäviä lisäkuluja ja sit saa painaa hommia pers sauhuten.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2214
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #195 : Huhtikuu 02, 2021, 21:12:51 »
Minä olen ihan laillisella työkyvyttömyyseläkkeellä, joten minun menot kustantaa Keva.

Jos oot kiinnostunut kovasti muiden talousasioista, niin aika jännä että kierrät itse veroja 🤔(paitsi jos tienaisit bruttona alle 837,59 e/kk, jolloin kys. tukea yhä voi saada). Mutta tienaat omien sanojesi mukaan paljon enemmän.

Mistä ihmeestä tempaisit tuon summan ja oletit että haen tukia? Minun eläke on niin iso, etten saa yhtään mitään sosiaalitukea.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2021, 21:17:18 kirjoittanut Aurora Mature »
15.5. viimeinen päivä ennen 6 kk reissua. Alaikäraja 35 💃

Poissa herra48

  • Hero Member
  • Viestejä: 745
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #196 : Huhtikuu 02, 2021, 21:24:58 »
^Jos ei lasketa sitä 2k pimeänä😂

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15298
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #197 : Huhtikuu 02, 2021, 21:28:15 »
Minähän voin valehdella tai puhua totta, sitä kukaan teistä ei koskaan saa tietää.
Toki voit, mutta en jaksa siihen uskoa. Mutta sen minkä taakseen jättää edestään löytää.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15298
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #198 : Huhtikuu 02, 2021, 21:33:14 »
Minä olen ihan laillisella työkyvyttömyyseläkkeellä, joten minun menot kustantaa Keva.
Entä sitten? Olen minäkin, mutta silti eläkkeen lisäksi tulevista tuloista on maksettava veroa. Ei se sinua siitä mitenkään pelasta. Siellä eläketiedoissasi on myös maininta siitä mitä voit tienata kuukaudesse, ettei se vaikuta eläkkeesi määrään. Jos kiinni jäät tulee mätkyt olemaan tähtitieteelliset.
Olen tyrmistynyt.

Seksinmyynti ei ole laillista, eikä laitonta, toimintaa Suomessa. En siis ilmoita siitä verottajalle.
Seksin myynti suomessa on laillista, kuten on sen ostaminenkin. Mitä enemmän täällä elvistelet sillä, ettet maksa veroja olen sitä vakuuttuneempi siitä, että jossain vaiheessa narahdat. Maksamattomat verot ovat sellainen asia, mistä ei niin kauheasti kannata elvistellä, esimerkkejä on paljon.
Tyhmyys on tiivistynyt. Olen entistä tyrmistyneenpi.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1540
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Muiden tyttöjen painostusta hintojen vuoksi
« Vastaus #199 : Huhtikuu 02, 2021, 22:04:26 »

Ilmoitan kyllä, kultaseni. Haluan maksaa edes jotakin takaisin yhteiskunnalle koulutuksesta, lapsuuden terveydenhuollosta ja leikkipuistoista. Olen myös hyvilläni siitä, että minua ei yritetty siepata lapsena ja sain ylipäätänsä käydä peruskoulun ILMAISEKSI. Se on kallista se. Ja että ruoaksi oli koulussa jotakin muuta kuin pizzaa ja limonadia.

Olen myös kiitollinen siitä, että poliisi ei raiskaa tai pidätä minua, jos myyn seksiä.

Suomi on todella hyvä maa moneen muuhun verrattuna ja tästä syystä haluan maksaa sen kaiken ylläpidosta, mikä täällä on hyvää.

Ei voi kuin arvostaa tällaista näkemystä, nostan hattua Veeralle. 👍

Kiitoksia😌
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?