Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?  (Luettu 5781 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« : Huhtikuu 01, 2021, 06:19:19 »
Hei tytöt ja muut henkilöt, miten oikein pidätte kunnostanne huolta niin, että näytätte hyvältä ja jaksatte painaa asiakkaiden kanssa?

Minulla on ollut tapana vähän joogailla ja punnertaa, mutta eilen tulin ihan vahingossa vääntäneeksi asiakkaan vähän solmuun :( Ei kovin seksikästä! Ajattelin, että kannattaisiko ehkä tästedes pysyä vain joogailussa?
Eläkkeellä.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #1 : Huhtikuu 01, 2021, 06:45:34 »
öööh, ensin oliko sinä vai aasiakas vai molemmat solmussa?

mutta juu, talvisin koirat hoitavat yleis kunnon ja lumet sekä polttopuut voimapuolen salikäynnin korvikkeena. toki mönkkäri, ku ei varsinaisesti saisi mainita liikunta muodoksi, on osoittanut sen ettö saliin pitäs päästä, ku varsinkin jokin olematon lihas lapaluun ja rangan välillä saanut kipeetä... jaa miten mönkkäri on liikuntamuoto? juu sitten kun on jumissa ja joutuu kaivaa sen esiin
+ kiihdytyskaistaaa jne jotta matka voi jatkua aktiivikello huutaa punaisena helli ny vähän...

kesäisin fillarointi lisäksi. nurtsin hoito korvaa lumen...

mutta se sali...  :( pohtinut jos pitäs kotiin hommata jotain mutta ku just nyt ei tunnu mahtuvan mitään suurempaa laitetta...

seksikästä? mmmm... hieman menevämpi session ptn kanssa ehkä?

sopivalla kerralla pitäs antaa kellokin nauhoittaa puuhat, jotta sais tietää kuin liikunta hyödyllinen sitä voisi olla  :headbang:
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2021, 06:48:55 kirjoittanut Prophat »
Shikita ga nai

Poissa Vieras0265

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6563
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #2 : Huhtikuu 01, 2021, 06:59:21 »
Kannattaa jatkaa myös punnerrusten tekemistä. Minusta lihakset naisilla ovat seksikkäitä.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #3 : Huhtikuu 01, 2021, 07:02:00 »

Ratsastus on ollu oiva keino nostaa pulssia. 😊
Amator

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #4 : Huhtikuu 01, 2021, 07:22:47 »
Noooh, ratsastus kyllä. Seepeli sen sanoi.

Kuten profiilikuvasta huomaa, on tullut kuntoiltua.  :weightlifting: 

kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #5 : Huhtikuu 01, 2021, 07:26:18 »
Ja sinä olet Viola selvästi harjoitellut tuota poseeraamista :o Opettaisitko kenties minullekin? Edustavien mainoskuvien ottaminen on aina niiin vaivalloista :(
Eläkkeellä.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #6 : Huhtikuu 01, 2021, 07:37:17 »
KP, toi kuva oli kyllä ihan vahinko.  ::)
Juoksin ottamaan vastaan x-ristille pyörtynyttä asiakasta kun melkein kompastuin panokoneeseen jonka mun kuvaaja oli jättänyt väärään paikkaan. 

Mä ihailen sun rintalihaksia. Mikä seksiasento aikaansaa noin ihanan ulkonäön?
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #7 : Huhtikuu 01, 2021, 08:40:13 »
Kutsun sitä "laiskan miehen ravistukseksi". Tosi tehokas asento, mutta altistaa kyynärpäävammoille.

Se aloitetaan niin, että ensin mies huhkii minun päälläni tavallisessa lähetyssaarnaajassa.

Sitten, kun mies flopsahtaa päälleni kokovartalolöysänä ja sanoo, että "ei oikeestaan kyl jaksais", niin tartun häneen. Otan käsillä kiinni hänen olkapäistään, ja asetan jalkani sammakkoasentoon hänen lantiolleen niin, että kannattelen hänen velttoa ruumistaan yläpuolellani.

Sitten sanon, että "nyt perkele ukko nussit loppuun sen minkä aloititkin", ja alan ravistella häntä villisti ylös-alas niin, että pippeli liukuu kunnolla sisään-ulos. (Tässä pitää varoa lyömästä kyynärpäitä ja polvia.)

Liitteenä havainnollistava kuva.
Eläkkeellä.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #8 : Huhtikuu 01, 2021, 08:50:40 »
Aika hyviä pointteja tullut jo esille! Mä pidän kunnostani huolta syömällä päivittäin kilon raakaa jauhelihaa. Kun on valmiiksi lihan muodossa niin se muuttuu kehossa suoraan muskeleiksi. Et muistakaa toi ravintopuoli se on tärkeä osa kokonaisuutta!  :weightlifting:
Thank you 🙏🕊️

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #9 : Huhtikuu 01, 2021, 08:53:17 »
Kuulin, että täällä kaivataan seksikkäitä kuntoiluvinkkejä, joten pakko piipahtaa paikalla. Aloitin nimittäin Arskan kultaisen kutosen (jos et tiedä, googlaa), ja se todella toimii! 😍 Parasta on se, että tällä ohjelmalla ei parane vain perC vaan myös naama, ja kehtasin vihdoin laittaa kasvokuvan profiiliin 😊😊 Suosittelen lämpimästi! 😘
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Eerikamikaela

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 143
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #10 : Huhtikuu 01, 2021, 09:04:58 »
Kuulin, että täällä kaivataan seksikkäitä kuntoiluvinkkejä, joten pakko piipahtaa paikalla. Aloitin nimittäin Arskan kultaisen kutosen (jos et tiedä, googlaa), ja se todella toimii! 😍 Parasta on se, että tällä ohjelmalla ei parane vain perC vaan myös naama, ja kehtasin vihdoin laittaa kasvokuvan profiiliin 😊😊 Suosittelen lämpimästi! 😘

Joo siis tää kokonaisvaltaisuus on ihan huikeeta, mullakin vihdoin riitti uskallus julkaista kasvoni!

Pitkiä hiuksia mulla on vähän ikävä, mut mun vinkki: sillon kun tosissaan kuntoilee, ni tukka on vaan tiellä.
Mammaloma, "tavattavissa" vain OnlyFansissa!

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #11 : Huhtikuu 01, 2021, 09:05:22 »
Ilona, vai arskan kultainen kutonen ja naamakuva.  :o
Oletkohan ollut väärällä sivulla. Muistuttaa nyt lähinnä Uuno Turhapuron ohjeita.
Toisaalta mikä minä olen arvostelemaan, omani on kuin petolinnun perCee.

Uskaltaisinkohan kokeilla Ninnin ruokavihjeitä ja KP:n piirroshahmotelman seksiasentoa. *miettii*
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #12 : Huhtikuu 01, 2021, 09:05:57 »
Joku sen jo sanoi mutta ravintopuolen on kunnossa kun ylläpidetään lihasmassaa.
Minä nautin joka aamu 12 munaa sisäisesti.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #13 : Huhtikuu 01, 2021, 09:08:13 »
Kuulin, että täällä kaivataan seksikkäitä kuntoiluvinkkejä, joten pakko piipahtaa paikalla. Aloitin nimittäin Arskan kultaisen kutosen (jos et tiedä, googlaa), ja se todella toimii! 😍 Parasta on se, että tällä ohjelmalla ei parane vain perC vaan myös naama, ja kehtasin vihdoin laittaa kasvokuvan profiiliin 😊😊 Suosittelen lämpimästi! 😘

Ooh, kuulostaapa tehokkaalta, ja oletkin kyllä tosi hyvännäköinen! Kuinka kauan olet nyt treenannut tällä?
Eläkkeellä.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #14 : Huhtikuu 01, 2021, 09:14:36 »
Jaanpas minäkin tipsini tähän. Koiran ulkoiluttaminenhan on niin last season!! Mä käyn ulkoiluttamassa traktorin rengasta. Tämä on erittäin monipuolinen liikuntamuoto, sillä rengasta voi vetää perässään tai sitä voi käännellä koko matkan. Jos nämä ovat liian helppoja, voi rengasta käyttää hula-vanteena tai rengasta pyörittää nilkassaan! Tehokasta! 💪
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vieras0345

  • Full Member
  • Viestejä: 199
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #15 : Huhtikuu 01, 2021, 09:20:13 »
Minä aloitan aamuni proteiinijuomalla jonka jälkeen tepastelen ulos ja nostan autoni muutaman kerran ilmaan samalla karjuen kuin leijona  :weightlifting:

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #16 : Huhtikuu 01, 2021, 09:25:44 »
Aamupalan jälkeen etsitään uhri, harrastetaan tunti yllä näkyvän kuvan mukaista aktiviteettia ja sitten on toisen aamiaisen aika. On tärkeää muistaa syödä tarpeeksi!! 🥚🥚🍆🍆🍑
Munien sekaan voi tässä vaiheessa sekoittaa noin puoli kiloa proteiinijauhetta. Tosireenaaja ei sotke nestettä tähän. Se voi yskittää vähän mutta kyllähän kovanaama sen kestää.

Toisen aamupalan jälkeen käyn yleensä kauneushoitolassa vahaamasa naama ja rintakarvoja sekä kiillottamassa sprayrusketusta.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #17 : Huhtikuu 01, 2021, 09:28:26 »
Mä oon huomannut lihasten kasvun nyt selkeästi kun olen aloittanut aamut smoothiella. Luin silloin siitä spermaa syövästä naisesta, joten kokeilin samaa. Eli aamun terveyssmoothie, nimeltään valkoinenherkku: 6 kananmunan valkuaista, purkki maustamatonta rahkaa, tujaus spermaa, lusikallinen raejuustoa ja desi täysmaitoa.

Lisäksi arkiliikuntaa aina osan matkaa työnnän autoa.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa MiniVenus-Minni

  • Jr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 54
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #18 : Huhtikuu 01, 2021, 09:37:13 »
Kuntoilu sujuu kaverin kanssa aina parhaiten.
Olen todennut että tehokkaimmat treenit saadaan silloin. Ruoskintaa unohtamatta!

 :whipping:

« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2021, 09:46:57 kirjoittanut MiniVenus-Minni »
💗 Jyväskylässä  5.-6.5  💗

💗 Sex is an experience not a performance 💗

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #19 : Huhtikuu 01, 2021, 09:51:24 »
Nyt on asiallinen ketju.  :laught:

Kehonrakennus on ihmisen parasta aikaa.

Putosin kun näin neitojen profiilikuvat.

Näkee ainakin että salilla on käyty ja on komeet lihakset teillä.  :whipping: 

Ruvetkaa vielä Men´s Health-lehden tilaajiksi, sieltä saa hyviä kuntoiluvinkkejä.

Rupeatte syömään pelkkää raakajauhelihaa ja juotte kananmunia, niin kyllä rauta nousee ja voi painia jääkarhujen ja alligaattoreiden kanssa, ja kehtaa ihalla omaa peilikuvaa.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 01, 2021, 09:55:02 kirjoittanut Hese69 »