Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?  (Luettu 5778 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #20 : Huhtikuu 01, 2021, 09:51:49 »
Lisäksi arkiliikuntaa aina osan matkaa työnnän autoa.
Minä aloitan aamuni proteiinijuomalla jonka jälkeen tepastelen ulos ja nostan autoni muutaman kerran ilmaan samalla karjuen kuin leijona  :weightlifting:

Kumminkos pääsee nopeammin punttisalille, autoa kantamalla vai sitä työntämällä? :o Osaako kumpikaan sanoa?
Eläkkeellä.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #21 : Huhtikuu 01, 2021, 09:53:03 »
Paras kuntoilutapa on sellainen ryskytyspano tapaapäin tai lähetyssaarnaajassa niin että rappaukset putoilee katosta ja naapurin Elman tekarit tippuu.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Vieras0345

  • Full Member
  • Viestejä: 199
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #22 : Huhtikuu 01, 2021, 09:59:18 »
Lisäksi arkiliikuntaa aina osan matkaa työnnän autoa.
Minä aloitan aamuni proteiinijuomalla jonka jälkeen tepastelen ulos ja nostan autoni muutaman kerran ilmaan samalla karjuen kuin leijona  :weightlifting:

Kumminkos pääsee nopeammin punttisalille, autoa kantamalla vai sitä työntämällä? :o Osaako kumpikaan sanoa?

Auto harteilla,kun juoksee puntille saapi ihan kohtuulliset alkulämmöt. Vaihtelun vuoksi olen välillä rintalihaksilla auton työntänyt puntille.
Meillä täytyy ottaa kaiman kanssa pieni leikkimielinen kisa kumpi on nopeammin puntilla hävinnyt hieroo rintajumit!

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #23 : Huhtikuu 01, 2021, 10:11:16 »
Tehostaakseen autonkantoa voi käyttää nilkkapainoina pari Priusta.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #24 : Huhtikuu 01, 2021, 10:13:50 »
^Lantonpohja lihaksia kuulema kannattaa treenata geisha kuulilla johon saa roikkumaan Relinat Robinin :weightlifting:
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Viola

  • Sr. Member
  • Galleria (49)
  • Viestejä: 1196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #25 : Huhtikuu 01, 2021, 10:16:38 »

Kumminkos pääsee nopeammin punttisalille, autoa kantamalla vai sitä työntämällä? :o

Mä suosin luonnollista liikuntaa. Ei mitään punttisalille pakkorautaa nostamaan.
Tankkaan autoon naftisti bensaa, ajan jonnekin huitsin nevadaan ja kun bensa loppuu ja auto pysähtyy, sitten vain työntämään sitä takaisin. ”moottoritie on kuuma* - hyräilee.

Mä en never ever kanna autoa. On se niin herkkä rautakasa. *pyyhkii kyyneleitä silmänurkasta*
kuvagalleria

**** Helsingissä****

Poissa Vieras0263

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1213
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #26 : Huhtikuu 01, 2021, 10:22:55 »
Eikös seksikkäisiin kuntoiluvinkkeihin kuulukin ne ihmepillerit, mömmöt ja pullamössöt, joilla pystyy palautumaan riittävän ENERRRRRGISELLÄ tavalla...?

Poissa Laura Lo

  • Full Member
  • Galleria (19)
  • Viestejä: 284
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #27 : Huhtikuu 01, 2021, 11:15:56 »
Onpa moni rohkiastunit tulemaan kasvokuvallaan esiin!

Mulla ei rohkeus riitä ihan siihen, mut tulin silti kertomaan kuntoiluvinkkini, jolla pääsee tummiin kesäkuntoon.

Myrskyluodolta ei pahemmin noita kuntosaleja löydy, mutta kuka niitä kaipaa, kun voi käydä törkkimässä ruotsinlaivoille vähän vauhtia. Kyllä hauis kasvaa.

Joku aika takaperin tuuppasin sitä yhtä punavalkoista vähän turhan napakasti ja se sai hankalan pohjakosketuksen. Siitä opin, että kuntoilussa on tärkeää osata myös hallita voimiaan. Se on vähän niin kuin mindfullnessiä.
Myrskyluodon seikkailijatar

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #28 : Huhtikuu 01, 2021, 11:46:30 »
Onpa moni rohkiastunit tulemaan kasvokuvallaan esiin!

Mulla ei rohkeus riitä ihan siihen, mut tulin silti kertomaan kuntoiluvinkkini, jolla pääsee tummiin kesäkuntoon.

Joo ei kannata paljastaa kasvoja ilman tosi perusteellista harkintaa. Meillekin kävi Jounin kanssa niin, että ei voida enää liikkua missään ilman, että jengi tulee vonkaamaan alennusta ja kyselemään kehonrakennusvinkkejä. Tosi rasittavaa.

Tunkeilijat me ollaan pidetty poissa tontilta sillä, että hankittiin lauma villisikoja tonne koira-aitaukseen. Jounin lapsenlapsetkin on saaneet aloittaa lihastreeninsä painimalla niiden kanssa, kun ovat meillä hoidossa joka toinen viikonloppu.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #29 : Huhtikuu 01, 2021, 12:00:45 »
Näytätte kyllä niin upeilta että jatkakaa vaan sitä kuntoilua. Yhtään ei oo L.Ä.S.K.I.Ä 
Tätä on odotettu, kiitos  :inlove:
Why so fragile?

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #30 : Huhtikuu 01, 2021, 12:47:22 »

Kumminkos pääsee nopeammin punttisalille, autoa kantamalla vai sitä työntämällä? :o Osaako kumpikaan sanoa?

Oon tykännyt työntää, kun öljyttynä lipsuu välillä ote.
Auton heitossa taas toi öljy on ihan hyvä apu.

Mites toi syöminen, millä teillä lähtee salipäivä käyntiin?
Itse tykkään vetää litran rahkaa vitamiinien kanssa aina aamuisin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #31 : Huhtikuu 01, 2021, 12:49:19 »
Mitä muuten ihonhoitovinkkejä?!? Että iho pysyis naisellisen sileänä ja pehmeänä samalla kun haba kasvaa.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #32 : Huhtikuu 01, 2021, 13:07:43 »
Mitä muuten ihonhoitovinkkejä?!? Että iho pysyis naisellisen sileänä ja pehmeänä samalla kun haba kasvaa.

Eikö se ole vauvaöljyä vain päivästä toiseen
Feel so good...

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #33 : Huhtikuu 01, 2021, 13:10:24 »
Mitä muuten ihonhoitovinkkejä?!? Että iho pysyis naisellisen sileänä ja pehmeänä samalla kun haba kasvaa.

Totta, pari kertaa viikossa saa vetää koko kropan läpi höylällä...
Mutta fokus pitää olla siinä haban kasvattamisessa!
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0345

  • Full Member
  • Viestejä: 199
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #34 : Huhtikuu 01, 2021, 13:12:01 »
Saa ihanan hehkun ja pitää rypyt loitolla,kun hieroo spermaa kasvoille aamuin illoin.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #35 : Huhtikuu 01, 2021, 13:25:56 »
Saa ihanan hehkun ja pitää rypyt loitolla,kun hieroo spermaa kasvoille aamuin illoin.

Onks sillä muuten merkitystä kuinka tuoretta tavaraa levittää..? Mietin että jos neidot vois tehdä pikkunyyttejä pakkaseen varmuusvarastoksi ettei keikkojen välillä tule hoitoihin katkoksia...🤔
Amator

Poissa Tiia

  • Tiia Forsström
  • Sr. Member
  • Galleria (18)
  • Viestejä: 1097
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #36 : Huhtikuu 01, 2021, 13:56:31 »
Saa ihanan hehkun ja pitää rypyt loitolla,kun hieroo spermaa kasvoille aamuin illoin.

Tätähän mä olen aina sanonut! Mutta jos se on pakastettua niin suosittelen tupla-annoksia. Antioksidantit puoliintuu kun lämpötila on alle -4.
Helsingissä 7.-8.5. 🌺🐝


Uusimpia kuvia

Poissa Eerikamikaela

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 143
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #37 : Huhtikuu 01, 2021, 15:23:32 »
Tätähän mä olen aina sanonut! Mutta jos se on pakastettua niin suosittelen tupla-annoksia. Antioksidantit puoliintuu kun lämpötila on alle -4.

Onpa hyvä tietää, onneksi tuli puheeksi! Olen itse käyttänyt pakasteesta vain yhtä annosta. Onkin tuntunut, että muilla on paljon näkyvämpiä tuloksia.
Mammaloma, "tavattavissa" vain OnlyFansissa!

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #38 : Huhtikuu 01, 2021, 16:46:50 »
Mitä muuten ihonhoitovinkkejä?!? Että iho pysyis naisellisen sileänä ja pehmeänä samalla kun haba kasvaa.

Totta, pari kertaa viikossa saa vetää koko kropan läpi höylällä...
Mutta fokus pitää olla siinä haban kasvattamisessa!

Karvojen höyläilyn jälkeen kun valelee vartalon parranajoon tarkoitetulla aftershavella, niin iho jää muuten tosi pehmoiseksi! Ja ne aineet ovat yleensä tosi hellävaraisia, kun ovat kasvojen iholle tarkoitettu.

Sitten kelpaa esitellä haboja kun oikein kimmeltelee auringossa 8) Ainoa huono puoli on se, kun se tulee niin kalliiksi. Minullakin alkaa tätä ihopinta-alaa olla sen verran, että yhden kokovartalosheivauksen jälkeen menee melkeinpä se pullollinen aftershavea.

Mistäs te toiset muuten löydätte sporttimimmille imartelevia vaatteheita? Minulla tahtoo aina tissiliivit napsahtaa irti, kun jännitän ylävartalon lihaksia :( Onhan se asiakkaiden kanssa kätevää, kun vaatteet saa nopeasti pois, mutta punttisalilla ei niinkään, kun tissiliivit lentävät varoittamatta vastapäätä treenailevan herran taikka leidin silmille...
Eläkkeellä.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seksikkäitä kuntoiluvinkkejä?
« Vastaus #39 : Huhtikuu 01, 2021, 17:33:46 »

 Minulla tahtoo aina tissiliivit napsahtaa irti, kun jännitän ylävartalon lihaksia :( Onhan se asiakkaiden kanssa kätevää, kun vaatteet saa nopeasti pois, mutta punttisalilla ei niinkään, kun tissiliivit lentävät varoittamatta vastapäätä treenailevan herran taikka leidin silmille...

Tämä näky ehdottomasti bucket listaan...  :headbang: kunhan ei ole oma näky... :inlove:
Shikita ga nai