Tänään ansaitusta neljännestä vihreästä pallurasta. Onnittelut!Enpä ole sittenkään aivan satavarma tästä, mutta 1000 viestin rajapyykki on ainakin ylittynyt äRHäkkäällä tänään. Onnittelut siitä!
Uutiset:
Tänään ansaitusta neljännestä vihreästä pallurasta. Onnittelut!Enpä ole sittenkään aivan satavarma tästä, mutta 1000 viestin rajapyykki on ainakin ylittynyt äRHäkkäällä tänään. Onnittelut siitä!
Entto







Lähellä täydellisyyttä
Kissamainen



Nauttii muiden arvostusta

MariaEnkeli







Lähellä täydellisyyttä
Taisi olla myös kiekkomiehiä 🤔
Entto







Lähellä täydellisyyttä