Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huora  (Luettu 9629 kertaa)

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Huora
« : Maaliskuu 12, 2021, 16:10:07 »
Otsikkohan on todella raflaava, mutta asiaan...
Saako maksullista naista kutsua huoraksi? Olen törmännyt skenessä naisiin jotka ei siedä edes sanan käyttöä ja täysin päin vastaista, että ollaan jopa ylpeitä jos kutsutaan huoraksi.

Mitä tunteamuksia kyseinen sana herättää :)

Poissa Pimu

  • Sr. Member
  • Galleria (137)
  • Viestejä: 2345
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora
« Vastaus #1 : Maaliskuu 12, 2021, 16:51:54 »
Kyllä minua ainakin saa sanoa huoraksi!  :stiletto: Mielestäni jos seksipalveluita myy niin eikös sitä sillon huorata, turhaa siitä on pahoittaa mieltä  :whipping:
Keikat kalenterissa 😘
📸𝔾𝕒𝕝𝕝𝕖𝕣𝕚𝕒𝕤𝕤𝕒 𝕜𝕦𝕧𝕚𝕒 𝕡𝕒𝕙𝕚𝕞𝕡𝕒𝕒𝕟 𝕙ä𝕥ää𝕟
https://www.seksisaitti.net/index.php?action=gallery;cat=156

Poissa Mondos

  • Full Member
  • Viestejä: 227
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Huora
« Vastaus #2 : Maaliskuu 12, 2021, 16:59:10 »
Pitää. Ja kirjekuoressakin oltava tittelinä ehdottomasti. Samoin lahjakääröissä oltava. Voivat muuten kokea syrjintää,masentuvatkin ehkä...
Ja kasakka se kantoi vettä.Vaikkei sitä kyrpeä vittuhu menny ku kirvesvarre verra juu,vain kirvesvarre verra juu.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora
« Vastaus #3 : Maaliskuu 12, 2021, 17:04:27 »
Huora on epäkunniottava haukkumasana, joten en ole käyttänyt sitä koskaan tapaamisella.

Vähän olen rivien välistä lukenut, ettei palveluntarjojat siitä hirveästi pidä, vaikka maksullisia naisia ovatkin.

Ainakaan yksi vakkari ei toivonut itseään kutsuttavan huoraksi ja hänen kanssaan usein unohtui, että huorissa Hese sitten on eikä missään Linnanmäen Vekkulassa.     

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Huora
« Vastaus #4 : Maaliskuu 12, 2021, 17:18:38 »
Mua saa myös sanoa huoraksi. Kutsun itsekin itseäni sillä nimellä. Miehet tuntuu usein kauhistuvan "Älä sano noin, et oo mikään huora!" Rakas, sä maksoit just seksistä. Kyllä mä olen pesunkestävä huora!  :whipping:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora
« Vastaus #5 : Maaliskuu 12, 2021, 17:21:20 »
Huora-sanassa on negatiivinen sävy, en sitä käytä ollenkaan...

...eli en näe tässä mitään negatiivista. Käytän jokin muu termi kuten pt...
Shikita ga nai

Paikalla Meeme

  • Sr. Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 1450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora
« Vastaus #6 : Maaliskuu 12, 2021, 17:35:15 »
Mie oon omasta mielestäni myös huora, mutta oon lopettanu asiakastapaamisissa sen sanan käytön. Yleensä asiakas pitää sanaa sopimattomana. Eikä oo yhtään kivaa tapaamisessa pahoittaa asiakkaan mieltä. Se ei oo millään tavalla tarkoituksenmukaista.
Nykyjään siten nimeän itseni palveluntarjoajaksi. Mikä on miun mielestä oivallinen nimitys itselleni kylläkin.
Maistuvaista Karjalanpiirakkaa Helsingissä pe - ti.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3522
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora
« Vastaus #7 : Maaliskuu 12, 2021, 18:01:35 »
En julkisessa keskustelussa mielelläni kutsu naista huoraksi. Mutta asiakastapaamisessa jos se palveluntarjoajalle sopii niin kutsunpa hyvinkin. Huora on minulle silloin jonkunlainen hellittelysana, tosin kieltämättä tuhma sellainen. Minä nyt vain satun rakastamaan huoria. :inlove:
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Huora
« Vastaus #8 : Maaliskuu 12, 2021, 18:18:43 »
Mä en muista kuin yhden asiakkaan joka sitä olisi käyttänyt, eikä kyllä haitannut yhtään. En ehkä silti toivoisi ihan jatkuvasti kuulevani :)

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora
« Vastaus #9 : Maaliskuu 12, 2021, 18:31:23 »
En tykkää käyttää kun se sana tuntuu niin haukkumasanalta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora
« Vastaus #10 : Maaliskuu 12, 2021, 19:22:16 »
Huora on kaunis sana. Sointuu korvaan yhtä kauniisti kuin satakielen laulu. Muuta nimitystä en maksullisesta naisesta suostu käyttämään (oho, just käytin)
Sitten on tietysti niitä siviililissuja jotka haluaa päästä makuuhuoneessa kunnon fiilikseen ja heidän korvaan karjahtelen "HUORA" oikein mielelläni. Sanathan on vain sanoja ja tarkoitus niiden takana määrittää onko sanan käyttö sopivaa vai ei.

Esim. eräässä työpaikassa minua kutsuttiin ...ksi. esimies kehui että parissa kuukaudessa sain korkeimman mahdollisen arvonimen työkavereilta. olin ... rinta rottingilla. tällä ei ollut mitään tekemistä akselivaltioiden kanssa ja minulla ei ollut mitään ruskeasilmäisiä vastaan. ... oli vain sana - tarkoitus ratkaisi ja tarkoitus ei ollut loukkaava.

Ai, että se oli romanttista kun omaa akkaa kouri perseestä ja kuiskasin korvaan " nyt huora naidaan " Akka siihen pienellä ilkikurisella irvistyksellä vastasi yleensä  " mitä sinä vielä odotat. pitääkö pojalle ihan lupa antaa "  Vittu, ei tarvittu kynttilöitä eikä lässynläätä!
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora
« Vastaus #11 : Maaliskuu 12, 2021, 19:48:42 »
Makkarin puolella saa huoritella, tai no keittiössäkin jos pannaan pöydällä pikku huora lutkaa.
Kadulla jos joku huutelisi huoraksi, niin luultavasti hän poistuisi paikalta jollain lailla vahingoittuneena.

Poissa Eerikamikaela

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 143
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora
« Vastaus #12 : Maaliskuu 12, 2021, 20:21:00 »
Huorittelen itseäni ja minua saa muutkin ihan vapaasti huoritella! <3

Tietty ihan vähäsen riippuu asiayhteydestä, onhan se ikävää jos joku huorittelee loukatakseen, mutta harvemmin silti jaksan loukkaantua :D
Mammaloma, "tavattavissa" vain OnlyFansissa!

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora
« Vastaus #13 : Maaliskuu 12, 2021, 20:25:19 »

Mitä sinäkin HUORA(lausuu satakielen kauniilla noutilla) mistään tiedät. ::)  Eiku. Sitä piti sanomaan, että Lifti on aikuisten oikeasti mukava, kekseliäs ja älykäs kaveri, sen huomasin wörkillä.     

Huora tietää kaiken, kysy vaan jos joku muu askaruttaa mieltä :inlove:

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora
« Vastaus #14 : Maaliskuu 12, 2021, 20:46:25 »

Mitä sinäkin HUORA(lausuu satakielen kauniilla noutilla) mistään tiedät. ::)  Eiku. Sitä piti sanomaan, että Lifti on aikuisten oikeasti mukava, kekseliäs ja älykäs kaveri, sen huomasin wörkillä.     

Huora tietää kaiken, kysy vaan jos joku muu askaruttaa mieltä :inlove:

Mua on askarruttanut tuo peniskateus. En ole vielä tähän ikään mennessä törmännyt kehenkään/mihinkään joka edes etäisesti saattais olla kateellinen tästä säälittävästä lerputtimesta. Mutta pillukateus sen sijaan... Se kun laskeutuu taivaista maan ylle, niin peniskateudet lakoaa silmät kauhusta pullottaen ja kitarisat lepattaen. Selitä oi suuri huora! ???
#maksuseksionihanaa

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora
« Vastaus #15 : Maaliskuu 12, 2021, 21:17:14 »
Pillukateuden saa selätettyä panemalla sitä samaa HUORAA (lausuttu lirkuttaen kuin satakieli) kun pillukateuden kohde ja sitten kertomalla foorumilla että minäkin panin lällällää ja HUORA (lausuttu visertäen kuin västäräkki) sanoi minun olevan paras pano ikinä. Näin toimien saa siirrettyä pillukateuden seuraavalle pois omaa mieltä painamasta.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Huora
« Vastaus #16 : Maaliskuu 12, 2021, 22:36:48 »
Ite en tykkää käyttää huora sanaa, hupakkoa tulee sitten kyllä käytettyä. Se on mun mielestä vähän pehmeempi ilmasu.
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6707
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora
« Vastaus #17 : Maaliskuu 12, 2021, 23:12:38 »
Rakkaalla lapsella on monta nimeä mutta huora on mielestäni haukkumasana enkä sen vuoksi käytä sitä palveluntarjoajasta. Hupakko menettelee.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora
« Vastaus #18 : Maaliskuu 13, 2021, 08:08:37 »
Kyllä se vähän pahoittaa mieltä, jos en jonkun mielestä kelpaa huoraksi. Mutta eihän sille mitään mahda, ei kaikkia voi miellyttää.

Ei kuitenkaan tarvitsisi miksikään hupakoksi ruveta haukkumaan, vaikken hyvä olisikaan. Parhaani kuitenkin yritän.
Eläkkeellä.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3522
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora
« Vastaus #19 : Maaliskuu 13, 2021, 08:14:42 »
Kyllä se vähän pahoittaa mieltä, jos en jonkun mielestä kelpaa huoraksi. Mutta eihän sille mitään mahda, ei kaikkia voi miellyttää.

Ei kuitenkaan tarvitsisi miksikään hupakoksi ruveta haukkumaan, vaikken hyvä olisikaan. Parhaani kuitenkin yritän.
Asia on justihin noin! Huora on arvonimi ja se pitää ansaita.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.