Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Huora  (Luettu 9632 kertaa)

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3522
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora
« Vastaus #40 : Maaliskuu 13, 2021, 14:52:52 »
^Itse olen pitänyt sanasta hupsukka, se kuulostaa omiin korviini jotenkin hyväntahtoiselta hellittelysanalta mutta sehän liippaa läheltä hupsu-sanaa josta et diggaa. Horo taas kuulostaa omiin korviini aivan kamalalta ;D: "Aikamoinen läskipersehoro".
Jokaisella on näköjään omat mieltymyksensä🙂.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora
« Vastaus #41 : Maaliskuu 13, 2021, 15:01:32 »
^ Joo, ymmärrän kyllä tuon "hupsukan" asiakkaan käyttämänä, mutta en voisi ikinä sanoa kollegasta niin, tai viitata itseeni tuolla sanalla (paitsi ehkä todella itseironisella otteella  ;D). Eli merkitystä on myös sillä, kuka ja kenestä mitäkin sanaa käyttää. :)
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora
« Vastaus #42 : Maaliskuu 13, 2021, 15:06:03 »
Minä käyn huorissa ja panen huoria. Nimitys ei ole loukkaava vaan kunnioittava ammattinimike. Toistan erään kuuluisan espanjalaisen kirjailijan lausahduksen: hyvä vaimo nyt on melkein jokaisella miehellä, joten hyvän huoran löytämiseen kannattaa panostaa paljon enemmän.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora
« Vastaus #43 : Maaliskuu 13, 2021, 15:09:29 »
Huora-sana yhdistetään yleisessä kielenkäytössä negatiivisiin asioihin. Haukkumasana vaikkapa parisuhteissa. Jo esimurkkuikäiset tytöt ja pojat käyttävät sitä, ja taatusti usein tietämättä edes, mistä on kyse. Minun korviini ikävän kuuloinen ja negatiivisesti leimaava. Itse en käytä ikinä.
Tuo on huora-sanan väärinkäyttöä. Sana pitäisi suojata samalla tavalla kuin vaikka lääkäriksi ei saa kutsua ketä tahansa ensiapukurssin käynyttä.


Minä olen muuten ylpeä turska. Saa nimitellä.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora
« Vastaus #44 : Maaliskuu 13, 2021, 16:04:38 »
Mua saa huoritella tapaamisissa sielunsa kyllyydestä, itekin kutsun itseäni sillä tai horo-sanalla. Huoraaminen ei jostain syystä tunnu sopivalta tähän duuniin omassa mielessä, horoilu ehdottomasti joo.

Se, että naisia, jotka ei tee tätä työkseen tai tulee vaikka temppareista tutuksi sillä, että näyttelee herkästi tissejä kännissä, kutsutaan muitta mutkitta huoriksi, on musta väärin. On otettava huomioon, että se on myös haukkumasana, jota käytetään viemään valtaa ja häpäisemään naista seksuaalisuudestaan. Jos joku sokerityttö ei halua kutsua itseään huoraksi, niin ei mua haittaa, se elää sen makeaa elämää, mä elän huorana omaani.
Helsingissä <3

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2058
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Huora
« Vastaus #45 : Maaliskuu 13, 2021, 17:13:39 »
Huh, hyvä kuulla. Säikähdin jo, että kohta täällä on kaiken maailman intellektuaaleja oven takana kärkkymässä. Ei sellaisia uskalla sisään päästää.

Mutta milloinkas sinä olisit tulossa, katsotaanko nyt jo aikaa? :)

Oliko tää mulle?

Jos oli, niin vaikea on lähteä näillä olemassa oleveilla spekseillä suunnistamaan minnekään. Ajanvaraus voidaan toki tehdä, mutta vastuu asiakkaan saapumisesta paikalle jää sulle.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Huora
« Vastaus #46 : Maaliskuu 13, 2021, 18:26:22 »
^ Joo, ymmärrän kyllä tuon "hupsukan"

No hyvä! Koska sana hupsu on mun ja Pömpsyn rakkaudesta syntynyt hellyttely nimi huorille. Ja jos Pömpsyä rupeet yhtään härkkii, nii se tietää sotaa.
#pömpsyonpyhä
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora
« Vastaus #47 : Maaliskuu 13, 2021, 18:29:47 »
MSe, että naisia, jotka ei tee tätä työkseen tai tulee vaikka temppareista tutuksi sillä, että näyttelee herkästi tissejä kännissä, kutsutaan muitta mutkitta huoriksi, on musta väärin. On otettava huomioon, että se on myös haukkumasana, jota käytetään viemään valtaa ja häpäisemään naista seksuaalisuudestaan. Jos joku sokerityttö ei halua kutsua itseään huoraksi, niin ei mua haittaa, se elää sen makeaa elämää, mä elän huorana omaani.

No en minäkään heitä huoriksi kutsuisi, huora sanan väärinkäyttöä. Ne on vosuja, ketkä peitellysti jakavat toosaansa.

Poissa jotakin

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • * Kelpo kaveri
Vs: Huora
« Vastaus #48 : Maaliskuu 14, 2021, 08:15:59 »
Makkarin puolella saa huoritella, tai no keittiössäkin jos pannaan pöydällä pikku huora lutkaa.
Kadulla jos joku huutelisi huoraksi, niin luultavasti hän poistuisi paikalta jollain lailla vahingoittuneena.


Ihanan kuuloinen nimitys, "pikku huora lutka". Herättää minussa hellyyden tunteita. :inlove:

Jotkut asiakkaat eivät käy luonani ainoastaan siksi, koska tarvitsevat pallien tyhjennystä, vaan siksi, koska heitä kiihottaa nussia huoraa.

Tällaisten asiakkaiden kanssa on aina tosi rento olo. Sängyssä saa puhua mitä kielelle sattuu tulemaan, koska liukuhihnahuoralle parrua tykittävä setä tykkää sitä enemmän, mitä puhkinussitumpaa ja likaisempaa reikää pääsee vuokraamallaan ajalla höyläämään. Monesti he haluavatkin kuulla, millaisen kyrvän jälkiliukkaille olen heidät ottanut.

Ja vielä parempi, jos muistan jättää edellisten asiakkaiden sotkut siivoamatta ennen tällaisen asiakkaan tuloa. Lattioilla lojuvat mällikumit, myllerretyt petivaatteet ja tuolin selkämyksillä roikkuvat pyyhkeet ovat silmänruokaa huoran reikää nussimaan tulleelle sedälle.

Kuulostaa kiihottavalta. Pitää ehkä joskus kokeilla itsekin tuollaista.