Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa  (Luettu 12516 kertaa)

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« : Maaliskuu 09, 2021, 21:47:28 »
Olimme jo useampi viikko aiemmin sopineet Ilona Tequilan terveydentilan ja toimintakyvyn tavallista perusteellisemmasta tarkastuksesta. Saatiin sopimaan aika, joka oli sopivasti iltapäivällä ja kummallakaan ei ollut kiire minnekään. Itse olin saatellut viimeiset potilaat huoneestani puoli tuntia ennen h-hetkeä. Desinfioin huoneeni ja kävin työvaatteissa ja maskissa hakemassa Ilonan respan läheltä sovitusta paikasta.

Tulimme työhuoneeseeni, jossa on aiemmin käynyt vain yksi ainoa minulle hyvin tärkeä palveluntarjoaja. Kynnys tällaiseen tapaamiseen on korkea ja edellyttää erityistä luottamusta, koska henkilöyteni väkisinkin paljastuu. Sen verran monta kertaa Ilonan tavanneena, olin tullut vakuuttuneeksi luotettavuudesta.  Ilona sanoi suoraan, että häntä jännittää ja vastasin, että sama täällä. Kieltämättä työhuoneeni gynekologisine tutkimuspöytineen ja vieressä käynnissä olevan ultraäänilaitteen hurina sun muut vastaanottohuoneen varustukset loivat aika erilaisen tunnelman kuin hotellihuone. Varsinaista sänkyä ei tietenkään edes ollut.

Ilonalla on onneksi vapauttava halaus ja kosteat suuteluun tarkoitetut huulet. Alkuhalailujen ja suukottelun myötä jännittyneisyys hävisi, mutta toisenlainen jännitys – kiihotus – tuli tilalle. Ei kulunut kauaakaan, kun Ilonan vaatteet olivat poissa ja tyttö tutkimuspöydällä. Jalkatuet vain säädettiin mukavaan asentoon ja sitten aloitettiin tarkastus. Aluksi suullisesti.

Ensimmäisten tärinöiden jälkeeen olikin yli 2 tuntia pelkkää ilotulitusta. Ilonalla oli uusi extratehokas vibra ja se oli kyllä todella tehokas. Se olikin ahkerassa käytössä yhtäjaksoisesti varmaan puolitoista tuntia. Huomaavaisesti Ilona kysyi sopiiko, että hän sitä käyttää. Sanoin siihen että niin paljon kuin haluaa, ei haittaa minua, päinvastoin.

Olin etukäteen suunnitellut extrajutun, jota en ikinä ollut tehnyt aiemmin. Esitin suunnitelman ja Ilona oli innokas lähtemään mukaan juttuun. Osaan nimittäin tehdä ultraäänitutkimuksia aika hyvin ja olin ajatellut, että olisi hauska katsoa ultraäänellä, miltä näyttää kun kalu menee kivikovana sisään ja ulos. Siinä joutui hiukan etsimään ultraäänikiteelle sopivaa kulmaa ja löytyihän se, kun Ilona oli hyvässä tutkimusasennossa. Vaginan seinämät kuvassa näkyivät kauniisti ja pehmeinä ja karun näköinen penis tukeutui niiden väliin ja levitti seinämät kireästi ammolleen. Näky oli yhtä aikaa kiihottava ja huvittava. Hyvät naurut siinä kyllä sai.

Kun molempien voimat alkoivat vähän ehtyä, sain tutustua vielä Ilonan erityisen taitavaan lantiotyöskentelyyn takaapäin naidessa. Hän pyöritteli lantiota, välillä hidasti tahtia, välillä nopeutti ja vaihteli sisääntunkeutumissyvyyttä. Kokonaisuus oli tosi kiihottava ja sain jopa tulemaan siinä kumista huolimatta, joka on harvinaista minulle. Mutta ilman sitäkin kokemus oli aivan huippu.

Jälkikäteen juttelimme tästä skenestä. Totesimme, että meillä molemmilla oli ollut tosi kivaa, aikuisten leikkiä. Siis hauskaa. Ja kiihottavaa. Minulle se oli 2-3 tuntia täysin omaa aikaa ilman tavallisia velvoitteita. Sai keskittyä vain omaan ja toisen nautintoon ilman vakavuutta  ja negatiivisia tunteita ja kaupan päälle vielä mukavaa juttuseuraakin.

Ilonalle iso kiitos ilosta!

Ylilääkäri
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2021, 15:14:58 kirjoittanut Shark »

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3502
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #1 : Maaliskuu 10, 2021, 04:26:07 »
No huh huh. Varmaan kiihottavin rapsa minkä olen lukenut👍.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #2 : Maaliskuu 10, 2021, 06:19:31 »
Ohhoh, tässä on varmastikin vuoden rapsa. Vaikea pistää paremmaksi.  ;D

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2195
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #3 : Maaliskuu 10, 2021, 07:54:34 »
Kiitos Ylilääkäri, oli mahtava kokemus! 😘❤
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa TurunTero

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #4 : Maaliskuu 10, 2021, 09:08:29 »
Hmm... ainoa mitä mietin, niin kumpi oli maksavana osapuolena ;)
Kiihottava , huippurapsa  :drinking:

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #5 : Maaliskuu 10, 2021, 11:01:13 »
Hieno rapsa vähän erikoisemmasta tapaamisesta!  :headbang:

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #6 : Maaliskuu 10, 2021, 11:09:41 »
Kuullostaa niin mielikuvituksen tuotteelta, että ei voi olla ihan varma onko totta vai päiväunta?
Mutta kaitpa tuo sitten totta on?? Ja jos on niin olis kiva nähdä sellainen UÄ:kuva missä mulkku on sisällä siellä ittessään!!  :headbang:

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #7 : Maaliskuu 10, 2021, 11:22:36 »
No nyt meni viimeisetkin halut kirjoittaa rapsa :sheep: Oli tämä sen verran kova, että ei pysty ylittämään. Eiköhän suosiolla luovuteta jo vuoden 2021 paras rapsa -palkinto Ylilääkärille.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #8 : Maaliskuu 10, 2021, 11:36:22 »

Varmasti tämän lukeneet ukkomiehet eivät enää päästä eukkoaan muuta kuin naislääkärille!
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa abcdefg

  • Full Member
  • Viestejä: 102
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #9 : Maaliskuu 10, 2021, 11:38:07 »
Saiko Ilona muistoksi sellaisen paperille tulostetun ultraäänikuvan, jonka voi sitten kehystää takanreunalle?

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3996
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #10 : Maaliskuu 10, 2021, 12:19:42 »
Rapsana hieno.
Nyt jään odottamaan patologian laitokselta vastaavaa.
No, en oikeasti.
Ensimmäinen mielikuva ko.treffeistä ei ollut minun mielestä kovin hohdokas.
Steriili sairaalaympäristö ei itselle oikein iske.
Saitin Bud Spencer

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #11 : Maaliskuu 10, 2021, 12:37:12 »
Yhtään Ylilääkäriä, Ilonaa tai heidän hienoa tapaamistaan aliarvioimatta, niin vähän tuli rapsasta sellainen mieslukijoille tarkoitettu liian yksityiskohtainen runkkufiilis. Hyppäsin alun jälkeen loppuun, kun tällaiselle romantikolle tuli yök reaktio. Luen kyllä rakkausromaaneja, mutta lääkäriromaanit ei ole koskaan saaneet lämpenemään.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #12 : Maaliskuu 10, 2021, 12:50:25 »
Hieno yksitiskohtainen rapsa, joka on kovasti tekijänsä näköinen. Ylilääkärin rohkeutta ihailen ja toisaalta myös hieman hämmästelen. Itselläni ei riittäisi pokka työpaikkani tilojen käyttämiseen näissä harrastuksissa.

Poissa Cick

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1253
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #13 : Maaliskuu 10, 2021, 17:00:29 »
Yhtään Ylilääkäriä, Ilonaa tai heidän hienoa tapaamistaan aliarvioimatta, niin vähän tuli rapsasta sellainen mieslukijoille tarkoitettu liian yksityiskohtainen runkkufiilis. Hyppäsin alun jälkeen loppuun, kun tällaiselle romantikolle tuli yök reaktio. Luen kyllä rakkausromaaneja, mutta lääkäriromaanit ei ole koskaan saaneet lämpenemään.

 :drinking:
👍🤣

Poissa JuhaVill

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #14 : Maaliskuu 10, 2021, 17:49:18 »
Yhtään Ylilääkäriä, Ilonaa tai heidän hienoa tapaamistaan aliarvioimatta, niin vähän tuli rapsasta sellainen mieslukijoille tarkoitettu liian yksityiskohtainen runkkufiilis. Hyppäsin alun jälkeen loppuun, kun tällaiselle romantikolle tuli yök reaktio. Luen kyllä rakkausromaaneja, mutta lääkäriromaanit ei ole koskaan saaneet lämpenemään.
Saattaa olla myös sukupolvikysymys. Ehkä aukeaa vähän nuoremmille lukijoille paremmin.

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #15 : Maaliskuu 11, 2021, 00:38:14 »
En ota Ninan tavoin tästä kokemuksesta keneltäkään mitään pois.

Itse olen kovin läheinen tämän lääketieteellisen alan kanssa enkä tunne yhtään gynekologian lääkäriä, joka olisi valinnut alansa seksin vuoksi. Gynekologeja tunnen monia.

Toki ymmärrän, että välillä yksityisvastaanotolla saattaa käydä niin kuumannäköisiä potilaita, että ajatus saattaa hetkeksi häiriintyä. Itse työhön se ei vaikuta millään tavalla.

Fantasiasta ja sen toteutuksesta oli kysymys. Kaikki ok. Mutta minullekaan tämä ei tuottanut mitään viboja. Ymmärrän, että naisille tämä saattaa olla jonkinlainen salattu fantasia.

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #16 : Maaliskuu 11, 2021, 01:04:30 »
Ja tuo sana gynekologia on suomeksi naistentaudit ja synnytykset. Se antaa vähän suuntaa miksi lääkärit hakeutuvat tälle erikoisalalle.

Suurin motiivi on heillä on auttaa uutta elämää maailmaan. Gynekologi tarvitaan mm. keisarinleikkaukseen, perätilasynnytykseen, vakavaan hengen vaarantavaan synnytyksen jälkeiseen verenvuotoon... Kaikkiin vaativiin synnytyksiin, jossa tarvitaan genitaalialueen kirurgia, jolla ei mene luu kurkkuun missään tilanteessa.

Poissa Vieras1456

  • Full Member
  • Viestejä: 165
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #17 : Maaliskuu 11, 2021, 01:16:56 »
Nää tohtori leikit ei juurikaan saa allekirjoitetussa hirveesti positiivista vibaa aikaiseksi. Lähinnä wtf fiilikset. Tämä siis täysin omaa fiilistä. Kumpikin läsnäolioista voi kokea että oli paras ja "jännin" juttu ikinä.. Mutta rapsan taso ja laatu jälleen ehdotonta ylilääkäri tasoa. Kiitos siitä.

Poissa Yannis

  • Full Member
  • Viestejä: 123
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #18 : Maaliskuu 11, 2021, 01:27:02 »
Ja ettei lähdetä ihan satalaukalle niin takuuvarmasti ei ole sairaalaympäristö.

Yksityisillä lääkäriasemilla sen sijaan tämä kuvio onnistuu varmasti.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #19 : Maaliskuu 11, 2021, 08:19:08 »
Ja ettei lähdetä ihan satalaukalle niin takuuvarmasti ei ole sairaalaympäristö.

Yksityisillä lääkäriasemilla sen sijaan tämä kuvio onnistuu varmasti.

Satulaukalle.  ;D ;D ;D ;D