Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa  (Luettu 12515 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #20 : Maaliskuu 11, 2021, 08:19:08 »
Ja ettei lähdetä ihan satalaukalle niin takuuvarmasti ei ole sairaalaympäristö.

Yksityisillä lääkäriasemilla sen sijaan tämä kuvio onnistuu varmasti.

Satulaukalle.  ;D ;D ;D ;D

Poissa kahvinkeittaja

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #21 : Maaliskuu 12, 2021, 11:02:45 »
Mahtavia tarinoita nämä. Olisihan se itsekin kiva kokea tuollainen "tuhannen taalan paikka", mutta ei minun lompakko kestä useamman tunnin ilakointia tai sitten pitäisi säästää pidempään ja kasautuisi kauheat paineet tähän yhteen käyntiin. Ylilääkärin seikkailut ovat onneksi hieno esimerkki siitä, että voi rohkeasti toteuttaa omia mielihalujaan ja nautiskella elämästä. Ilonalle kiitos että lähdit leikkiin mukaan! Tarinan jälkeen tulee aina tarkistettua hupakon profiili, kuvat ja mahdolliset ilmoitukset ihan erilaisella mielenkiinnolla.
Nyt pitääkin mennä googlaamaan josko tuollaista ultraäänivideota löytyisi internetin ihmemaailmasta nähtäväksi, sillä kiinnostus heräsi todella voimakkaasti.

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #22 : Maaliskuu 13, 2021, 14:10:28 »
Ultraäänikuvia löytyy joitain googlettamalla, mutta ne ovat yleensä still-kuvia, joten vaikeahkosti hahmotettavissa. Livetilanteessa sen sijaa homma näkyy hauskasti. Häpyluu vaikeuttaa näkyvyyttä, mutta sen alapuolelta saa aika hyvän näkymän 7.5 Mhz lineaarikiteellä. Magneettikuvista (MRI) saisi aivan huikean näkymän, mutta se edellyttäisi homman tekemistä MRI-kuvausputkessa ja sitä en edes minä pysty järjestämään. Voisi olla myös hiukan ahdas paikka seksille:).

Tuossa joissain palautteissa puhuttiin ”lääkärileikeistä”. Ei se sellaista ollut. Ultraäänijuttu kesti muutaman minuutin ja se siiinä sai nauraa. Se oli vilpittömän hauskaa. Se, että seksi tapahtui pääosin gynekologisella tutkimusöydällä, ei tee jutusta lääkärileikkiä. Tosin olen lääkäri, joten ei tarvitse edes harrastaa mitään lääkärileikkejä. En muuten ole gynekologi, vaan lääketieteelliset erikoisalani ovat ihan muita.

Voin vakuuttaa, että jalkatuellinen sähköinen gynen tutkimuspöytä on vain oikeasti niin järjettömän hyvä paikka seksiin, etenkin jos pitää asennosta, jossa nainen makaa selällään ja mies seisoo. Näkymät  ovat todella kiihottavat ja pöydän korkeutta säätämällä voi kokeilla erilaisia penetraatiokulmia. Ja B-rappua, jos se on molemmille ok. Miehelle selän kannalta asento on hyvä, etenkin jos on pari selkäleikkausta takana. Siinä on helppo käyttää erilaisia vibroja ym. Naisen osaksi jää maata ja nauttia.

Kiitos vain palautteista, joita on tullut runsaasti kommentetina ja tykkäämisinä. 90% on ollut positiivisia ja tsemppaavia.

Erikoista on , että negatiivista ihmettelyä ja yökkimistä on tullut samoilta henkilöiltä, jotka toisessa ketjussa valittavat rapsojen vähyyttä ja huonoa rapsakulttuuria. Ymmärrän sitä taustaa vasten kyllä, että rapsojen kirjoittamiseen on korkea kynnys, mutta kun on ollut 2002 alkaen ensin wörkillä ja sitten saitilla, niin ne ei paljoa minua hetkauta, mutta aloittelijoille varmasti kova pala.

Ylilääkäri
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 15, 2021, 15:16:27 kirjoittanut Shark »

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #23 : Maaliskuu 13, 2021, 14:56:01 »
Ei olisi pitänyt kirjoittaa mitään, kun en tosiaan halunnut loukata. Yök reaktio johtui liian yksityiskohtaisesta runkkausmateriaaliksi hyvin kelpaavasta tapahtuman kuvailusta. Minun kannattaa varmaan jättää rapsat lukematta, etten järkytä itseäni jonkun pillun poimuilla.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3502
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #24 : Maaliskuu 13, 2021, 15:08:17 »
Miehenä, jonka kirjahyllyä somistaa jallu- ja rattolehtien vuosikerrat 1973-1987 oli ylilääkärin ja IlonaTequilan raportin muodossa luettava eroottinen seikkailu erittäin viihdyttävä, etten sanoisi suorastaan mukaansa tempaava lukukokemus.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #25 : Maaliskuu 13, 2021, 15:28:26 »
hiukan ahdas paikka seksille:).

Tosin olen lääkäri, joten ei tarvitse edes harrastaa mitään lääkärileikkejä.

Voin vakuuttaa, että jalkatuellinen sähköinen gynen tutkimuspöytä on vain oikeasti niin järjettömän hyvä paikka seksiin, etenkin jos pitää asennosta, jossa nainen makaa selällään ja mies seisoo. Näkymät  ovat todella kiihottavat ja pöydän korkeutta säätämällä voi kokeilla erilaisia penetraatiokulmia. Ja B-rappua, jos se on molemmille ok. Miehelle selän kannalta asento on hyvä, etenkin jos on pari selkäleikkausta takana. Siinä on helppo käyttää erilaisia vibroja ym. Naisen osaksi jää maata ja nauttia (vaikka Ilona oli sen pari tuntia hiestä märkä ja lopuksi molemmat olimme aika puhki).

 kova pala.

Ylilääkäri

Pyydän nöyrästi anteeksi tekstin lyhentämiseen, mutta halusin nostaa oleelliset asiat näkyviin.

Toi MRI putki voisi laittaa bucketlistaan kun kuulosti jännältä... Toisaalta ei tule toteutettua...

Mutta, nyt meille joka oikeesti pitää leikkiä lääkäriä, mistä tollanen pöytä sais käyttöön...? Välttämättä ultrakone ei tarvita...  :headbang: Toisaalta omassa sähköpöydässä on rajallinen kallistus säätökin, joka voisi miettiä...  :drinking:
Mutta ehkä ei..

Kovan palan laitoit jos haluaa elvistellä paremmiksi ehkä...  :boozing:
Shikita ga nai

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 685
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #26 : Maaliskuu 13, 2021, 15:57:31 »
Huh, luin tän suun auki, ihailun, kateuden ja kiihotuksen kiertäessä päässä. Hieno rapsa :D
Helsingissä <3

Poissa Jannikostee

  • Newbie
  • Galleria (5)
  • Viestejä: 27
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #27 : Maaliskuu 25, 2021, 10:26:54 »
Olipa kiva rapsa  :inlove:
Hyvää kevättä Tohtorille, Ilonalle ja muille ihanille  :headbang:
"mä en päästä sua kotiin ennen kun olet lauennut"
Itä Tampere.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3502
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #28 : Maaliskuu 25, 2021, 12:14:44 »
^Kuten myös, hyvää kevättä Jannille.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3502
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #29 : Maaliskuu 25, 2021, 12:45:30 »
^Vaikka en välttämättä kuulukaan niihin ihaniin😏.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0168

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #30 : Toukokuu 17, 2021, 12:23:38 »
Aahhaha. Hyvä fantasia. Uskokoon ken tahtoo. 😂

Poissa Ylilääkäri

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #31 : Toukokuu 18, 2021, 21:55:16 »
Ehkä SecretLady42 haluaa tulla kokeilemaan? Ilmoittele toki, jos olet Turkuun tulossa, niin eiköhän sinutkin saadaan tutkittua ja hoidettua, niin kokisit tämän "fantasian" ihan itse. Itse asiassa olen katsellut kuviasi sillä silmällä, että olisi mukava tavata.

Ylilääkäri

P.S. en ole tällä saitilla enkä vanhalla Sexworkillä valehdellut yhtään ainutta kertaa.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3502
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #32 : Toukokuu 18, 2021, 22:44:42 »
Se on Secret Ladylla nyt Turun reissu edessä. Ylilääkäri ottaa vastaan.😄
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä misogynistinen natzi.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #33 : Toukokuu 18, 2021, 22:54:09 »
Se on Secret Ladylla nyt Turun reissu edessä. Ylilääkäri ottaa vastaan.😄

Kostukohan Ladyllä pöksy kun tajusi, että tuohan olikin totta? ;D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #34 : Toukokuu 19, 2021, 06:03:46 »

Jaha, jatkoa on ehkä tulossa! Hienoa😊 Lääkärileikki-trilogia ois aika mahtava!
Amator

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #35 : Toukokuu 19, 2021, 06:28:16 »
 :o

nyt vasta hiffasin kuinka outo juttu tämä on...

Mieti, uä-tutkimus mistä palkkio liikkuu vastakkaiseen suuntaan...
ja lisäksi viime omasta uästa, liitettiin arkiation kuvamateriaalia myöhempään tutkimuksta varten, Mieti liikkuvaa kuvaa...

Ei, odotetaan tästä trilogy of trilogies starwarsin tapaan...

go go go...  :drinking:
Shikita ga nai

Poissa Vieras0168

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #36 : Toukokuu 19, 2021, 12:49:56 »
Ehkä SecretLady42 haluaa tulla kokeilemaan? Ilmoittele toki, jos olet Turkuun tulossa, niin eiköhän sinutkin saadaan tutkittua ja hoidettua, niin kokisit tämän "fantasian" ihan itse. Itse asiassa olen katsellut kuviasi sillä silmällä, että olisi mukava tavata.

Ylilääkäri

P.S. en ole tällä saitilla enkä vanhalla Sexworkillä valehdellut yhtään ainutta kertaa.
Kyllähän sitä mukava olis tavata, mut ultraäänet jääköön muille. Ellet sit halua tarkastaa, onko kystia, mitä kierukalle kuuluu yms ns.oikeaa. Eeeeh, olis eka kerta, että tutkija maksaa mulle eikä toistepäin. 😅😘

Poissa Vieras0168

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #37 : Toukokuu 19, 2021, 12:59:11 »
Miehenä, jonka kirjahyllyä somistaa jallu- ja rattolehtien vuosikerrat 1973-1987 oli ylilääkärin ja IlonaTequilan raportin muodossa luettava eroottinen seikkailu erittäin viihdyttävä, etten sanoisi suorastaan mukaansa tempaava lukukokemus.
Kuulosti eroottisesta seikkailukertomukselta omaankin korvaan. 😊

Poissa Vieras0168

  • Newbie
  • Viestejä: 39
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #38 : Toukokuu 19, 2021, 13:05:46 »


Kiitos vain palautteista, joita on tullut runsaasti kommentetina ja tykkäämisinä. 90% on ollut positiivisia ja tsemppaavia.

Erikoista on , että negatiivista ihmettelyä ja yökkimistä on tullut samoilta henkilöiltä, jotka toisessa ketjussa valittavat rapsojen vähyyttä ja huonoa rapsakulttuuria. Ymmärrän sitä taustaa vasten kyllä, että rapsojen kirjoittamiseen on korkea kynnys, mutta kun on ollut 2002 alkaen ensin wörkillä ja sitten saitilla, niin ne ei paljoa minua hetkauta, mutta aloittelijoille varmasti kova pala.

Ylilääkäri
Ei siitä mieltään kannata pahoittaa, että saa kirjoituksestaan palautetta. Tiesitkö, että naisilla on pillun lisäksi aivot ja he voivat kirjoittaa ajatuksiaan pelkäämättä, että omat rapsat tai rapsaamattomuudet kärsii.  :headbang:

Poissa NiinaKoo

  • Newbie
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 13
  • * Kelpo kaveri
Vs: Ilona Tequila ultraäänitutkimuksessa
« Vastaus #39 : Kesäkuu 27, 2021, 22:37:39 »
Ai vitsi, omasta viimeisimmästä sisätutkimuksesta onkin jo aikaa... ::)
Tampere 3.-4.7. <3