Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle  (Luettu 11679 kertaa)

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Ihan vaan vastaava ketju turskille kuin huorille on jo olemassa. Kysymys siis kuuluu, mitä olet oppinut elämästä tai seksistä käymällä huorissa.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 23, 2019, 23:18:32 kirjoittanut Turskapappa »
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Turskapappa

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1642
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanutsinullei
« Vastaus #1 : Heinäkuu 23, 2019, 23:16:08 »
Itse olen oppinut paljon, mutta nostettakoon alkuun kulttuurien tuntemus. Käyn aika usein huorissa ulkomailla. Olen oikeasti oppinut vieraista kulttuureista panemalla enemmän kuin turistikierroksilla ja museoissa.
Kino - Перемен  (Peremen) https://www.youtube.com/watch?v=z5xQfUScep4

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #2 : Heinäkuu 24, 2019, 07:45:37 »
On opettanut sen, että Suomalaiset tytöt ovat maailman parhaita.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0370

  • Full Member
  • Viestejä: 401
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #3 : Heinäkuu 24, 2019, 07:51:07 »
Itselle on tullut enemmän arvostusta naisia kohtaan. Olen tavannut tyyppejä, joiden kaltaisiin ei siviilissä olisi tullut törmättyä ikinä. Kuva naisista ja naiseudesta on laajentunut.

Tällaiselle pikkukylässä kasvaneelle maalaispojalle on ollut todella maailmankuvaa avartavaa käydä maksullisissa ja keskustella tyttöjen kanssa aiheesta ja aiheen vierestä. Plus tietysti se ihan loistava seksi.
Välillä on vähän sellainen olo kuin pikkupojalla karkkikaupassa. Jokaista haluaisi maistaa!

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #4 : Heinäkuu 24, 2019, 08:06:36 »


Matkalle on mahtunut taivaallisia hetkiä mahtavien naisten kanssa ja malttamattomana odotan tulevia tapaamisia.

Olen samalla oppinut itsestäni paljon. On tullut vastaan asioita joista en tykkää ja asioita joita rakastan.
Tavoitteena on kokea kaikenlaista. Ei voi muuten tietää mikä tuntuu hyvältä :)
Amator

Poissa Vieras0036

  • Hero Member
  • Viestejä: 513
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #5 : Heinäkuu 24, 2019, 08:11:57 »
Hupakointi on opettanut arvostamaan kotimaisten naisten laatutyötä ja käsityötaitoja.  :) Ja sen että last day:lle tunti on viisitoista minutttia ja minulla täysi tunti.  ::) Hupsuilu on muuttanut täysin ennakkokäsitykseni maksuseksistä positiivisella tavalla. Ja olen huomannut, ettei tätä työtä tee riistetyt, tähän pakotetut rikoksen uhrit vaan turskien narraamisesta ja kalastuksesta pitävät naiset, jotka ovat olleet suurimmalta osin todella fiksuja kaunottaria. Olen oppinut myös, että törröhuuliset sillariblondit, joilla on fitness-peppu rakastavat minua ainakin muutaman tunnin.  ::) Ja meinaisi unohtua. Tosiaan, että pillun nuoleminen voi aiheuttaa syöpää. Tosin tämä tieto on peräisin hevosmiesten tietotoimistosta.         
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 24, 2019, 08:19:00 kirjoittanut Lord Nelson »

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #6 : Heinäkuu 24, 2019, 18:05:05 »
Mulla on saatanan iso kyrpä.
Why so fragile?

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #7 : Heinäkuu 24, 2019, 19:37:17 »
Seksi tuntuu hyvälle ja hyvä seksi erittäin hyvälle!
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2634
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #8 : Heinäkuu 25, 2019, 00:03:31 »
Olen varmaan tullut paremmaksi pillun nuolijaksi tässä neljän vuoden aikana :P
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa Julius86

  • Newbie
  • Viestejä: 22
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #9 : Heinäkuu 25, 2019, 16:37:51 »
Olen hyväksynyt sen että en tule "saamaan" siviilissä, pakko käydä maksullisella.

Poissa Crashtestdummy

  • Full Member
  • Viestejä: 259
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #10 : Heinäkuu 26, 2019, 16:38:36 »
Mulla on saatanan iso kyrpä.

Onnenpoika. olen oppinut sen että huorat ovat hyviä feikkaamaan pettymystään nähdessään "pikku dummyn"  :( :o

Poissa irritaatio

  • Hero Member
  • Viestejä: 959
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #11 : Elokuu 03, 2019, 14:49:31 »
Olen oppinut että nainen se on maksullinenkin ja useimmissa (90%) naisissa piilee potenttiaalinen maksullinen.

Poissa Vieras0095

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1240
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #12 : Kesäkuu 17, 2020, 21:52:37 »
Opettamisesta en tiedä sanoa mitään, mutta sen, että kahta samanlaista hupsukkaa ei löydy. Ihan helvetin(sorrykirosana) hienoja persoonia, yksilöitä, olen saanut tavata. Eivät tietenkään ihan kaikki ;), mutta ihanuuksia on matkalla tullut vastaan ihan hyvällä prosentilla ja toivottavasti näin jatkuukin. Pettymyksetkin kuuluvat elämään ja niin myöskin tähän juttuun.



Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6679
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #13 : Tammikuu 03, 2021, 21:26:34 »
Käsitykseni maksullisesta seksistä työnä ja sen työn tekijöistä on kyllä positiivisella tavalla muuttunut kutakuinkin täysin. Tämä on asiakaspalvelutyötä sieltä parhaasta mutta aivan takuulla myös vaativimmasta päästä, ja tekijät tavallisia ihmisiä iloineen ja murheineen.

Olen päässyt tapaamaan kyllä aivan älyttömän upeita ja mielenkiintoisia naisia, joihin tuskin olisin muualla törmännytkään. Kauniita ja älykkäitä, hauskoja ja välittömiä. Monta kiinnostavaa keskustelua on käyty. Erityisen positiivisena yllätyksenä on tullut ihan nuorten naisten omistuneisuus asialle ja heidän kadehdittavan kova työmoraalinsa joka näkyy mm. toiminnan luotettavuutena.

Seksistä olen myös oppinut uutta, ihan asennoista ja sopivan kumin valinnasta alkaen, kiitos vaan ohjauksesta :) Hienoa on ollut myös tapaamieni palveluntarjoajien estottomuus, en esimerkiksi ole vielä onnistunut esittämään sellaista sessiotoivetta, jota palveluntarjoaja ei olisi kyennyt tai halunnut toteuttaa. Olen saanut elämäni parasta seksiä maksullisilta naisilta. Upeeta touhua!
Pörrö on aina plussaa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #14 : Tammikuu 03, 2021, 21:30:44 »
Huora tulee aina kolmasti.
Osa laukeaa ensimmäisen kerran ennen ensimmäistä kosketusta.
Why so fragile?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #15 : Tammikuu 03, 2021, 21:37:54 »
Huora tulee aina kolmasti.
Osa laukeaa ensimmäisen kerran ennen ensimmäistä kosketusta.

Mää ku vähemmän siviilin kautta tunnen noita hupakoita, niin onko hupakot silleen samalla lailla kaksinaismoralisteja kuin "tavalliset naiset", vai ymmärtävätkö he olla ottamatta paremmin kantaa ja avaamatta suutansa sellaisista asioista mitkä ei niille kuulu?

Poissa Stan

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5344
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #16 : Tammikuu 03, 2021, 21:59:44 »
^^^ samat ajatukset HuliVilin kanssa. Upeita hetkiä ja elämyksiä hienojen persoonien kanssa. Parit oppirahat tietysti maksettu ;D Noh, niistäkin opittiin :D

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #17 : Tammikuu 03, 2021, 22:08:05 »
Huora tulee aina kolmasti.
Osa laukeaa ensimmäisen kerran ennen ensimmäistä kosketusta.

Mää ku vähemmän siviilin kautta tunnen noita hupakoita, niin onko hupakot silleen samalla lailla kaksinaismoralisteja kuin "tavalliset naiset", vai ymmärtävätkö he olla ottamatta paremmin kantaa ja avaamatta suutansa sellaisista asioista mitkä ei niille kuulu?

Olen ihan vakavasti sitä mieltä että huorat eroaa positiivisesti perus Lissusta.
Ei "tavallinen nainen" siedä minua kuin muutaman minuutin.

Siis kyllähän huora ja turska toisiaan ymmärtää ihan eri tavalla.
Why so fragile?

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #18 : Tammikuu 03, 2021, 22:16:34 »
^ Ootko nähny tai kuullu, että joku hupakko ottaisi vastaan vain eettisesti tienattua rahaa?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #19 : Tammikuu 03, 2021, 22:28:23 »
^ Ootko nähny tai kuullu, että joku hupakko ottaisi vastaan vain eettisesti tienattua rahaa?

En ole kiinnittänyt huomiota, koska itselläni ei eettisesti tienattua rahaa ole ollut vuosikymmeneen.
Huorissakin kiihottaa ne joille saa maksaa pimeesti. (Ehkä vitsailin, ehkä en)

Ihan ensi meidän pitäisi varmaan riidellä siitä mikä on eettisesti tienattua rahaa ja mikä ei ole.
Mutta koska aihe kiinnostaa minua yhtä paljon kuin Tyson Fyrun kalsarit niin en taida jaksaa siitä vääntää.

Mulle on yksi vitun hailee miten kukakin rahansa tienaa ja maksetaanko siitä veroa.
Raha on mulle maailman tylsin asia keskustella.
Why so fragile?