Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle  (Luettu 11664 kertaa)

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9041
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #60 : Joulukuu 29, 2022, 12:46:49 »
Rehellisesti sanottuna ei yhtään mitään. Olisin aika huolissani omasta tilastani jos tätä kautta olisin oppinut.

"Ei yhtään mitään"?!
Eikö tosiaan yhtään mitään? Kyllä elämässä kaikesta on mahdollisuus oppia jotakin ja kaikki kokemukset voivat opettaa jotain. Tämäkin harrastus voi opettaa asioita, joita ei olisi oppinut, jos ei tästä harrastuksesta mitään tiennyt. Toki kenenkään ei ole pakko oppia mitään, mutta itse olisin huolissani siitä, jos tätä mahdollisuutta ei näe tai ei käytä.
Kyllä mun oppitunnit on käyty naisten kanssa jotka eivät ole kanssani rahasta, pillua nuollessa sieltä tulee jotakin muuta kuin liukkaria, orgasmit ovat aitoja ja yhdessä olo ilman roolia. Lähdetään nyt vaikka siitä liikenteeseen että olen tiennyt naisen nimen.

Mun mielestä on ihan hienoa jos olet oppinut huorissa ramppaamalla. Eikä siinä ole mitään pahaa. Itselläni homma menee vain täysin toisin päin. Huoriin tyhjennän lompakon ja pallit. Siviilityttöjen kanssa harrastan aitoa seksiä, pervoilua, roolileikkejä, mistä kukakin nauttii ja miten yhdessä ollaan.

Anatomia opiskeltiin muistaakseni yläasteella.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 29, 2022, 12:53:56 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Vieras1442

  • Hero Member
  • Viestejä: 685
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #61 : Joulukuu 29, 2022, 12:49:28 »
Vakkaritapaamiseen viety viini tai kuohuviinipullo saattaa sotkea aikatauluja tai suunnitelmia😃

Poissa Zorbas

  • Hero Member
  • Viestejä: 925
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #62 : Joulukuu 29, 2022, 17:25:12 »
Aivan helvetisti!  Tiivistelmä:

Alussa halusin vain päästä sänkyyn ihanien naisten kanssa ja toteuttamaan fetissejäni.  Vaatefetissini lisäksi toiveeni oli melko vaniljaa GFE-seksiä, ehkä normaalia enemmän 'alkulämmittelyä' - sitä hetkeä joka siviiliseksissä olisi vähän ennen kuin tajuat pääseväsi sänkyyn, vielä vaatteet päällä mutta kädet hakeutuu jo levottomasti vaatteiden alle ja toinen on mukana touhussa.  Se tunne on mieletön!  Aika pian ryhdyin myös preferoimaan pidempiä tapaamisia jos kemiat kohtasivat edes jotenkin.  Joka tapauksessa oli upea kokemus kun pt:t ottivat minut vastaan lämpimästi.  Pikkuhiljaa pystyin heittäytymään nautintoon ilman nolostelua ja pelkoa, että olen fetissini kanssa pervo tai vastenmielinen.

Alussa oli myös pidempiaikainen vakkari joka olisi voinut olla trendikkään yökerhon kuumin kaunotar.  Siinä sai joku alitajuntainen teinipojan toteutumaton unelma täyttymyksensä kun täysin tavoittamaton nainen pukeutui seksikkääksi minua varten ja sain tehdä hänen kanssaan mitä vaan (oma uskallukseni ja rajani olivat reilusti suppeammat kuin hänen rajansa).  Hän oli myös todella mukava tyyppi, hyvän seksin lisäksi taisin päästä eroon 'liian kauniin naisen' pelosta.  Upea fiilis tuli jo siitä, että voin kohdata hänet kuin kenet tahansa, jutella, koskea, suudella, mennä sänkyyn.  All the way ilman, että vapisen kuin haavanlehti.  Epävarmuus ja pelko keskittävät huomion itseeni.  Maksuseksi on auttanut minua pääsemään tästä irti, olemaan läsnä ja tällä on valtava merkitys!

Sitten koin erään toisen kanssa ensimmäisen kerran pt:n orgasmin.  Fyysinen reaktio oli sellainen, ettei sitä kukaan feikkaa!  Tämän tapaamisen jälkeen olin todella pyörällä päästäni.  Mitä helvettiä!  Tämäkin oli mahdollista maksuseksissä!  The next level!  Jälkeen päin ajatellen aiemminkin oli yksi joka neuvoi mielellään mistä nauttii ja sanoi tulleensa.  Olin vain niin kypsymätön idiootti ja skeptikko, etten osannut uskoa sitä ja sanoin lähtiessäni, että "oli se aitoa tai ei niin nautin kovasti".  Jos kyseinen pt sattuisi lukemaan tämän niin pyydän anteeksi!  Hän oli minulle ihana ja antoi jotain minulle jotain merkittävää, minä olin nulikka.

Tätä hedonistisissa nautinnoissa piehtarointia kesti aika pitkään, useamman vuoden.  Lähes joka kerta tapaamiselta lähdettyäni hypähtelin riemusta.  Piti oikein katsoa näkikö kukaan!  En ollenkaan arvannut, että se voi mennä vielä paremmaksi.

Vuodet vierivät ja vakkarit vaihtuivat.  Välissä oli useampia miellyttäviä kohtaamisia, mutta hyvän asiakassuhteen syntymiseen menee minulla useampi tapaaminen.  Äärimmäisen harvoin tiedän vielä ensimmäisen kerran jälkeen tuleeko tästä hyvä asiakassuhde vai ei.  Minulla oli ehkä etsikkoaika, kokeilin, hain eri palveluntarjoajilta parhaita kiksejä.  Jotkut katosivat alalta, kävivät liian harvoin paikkakunnallani tai jonkun uuden forkkatekstit tai kuvat herättivät mielenkiintoni kunnes korona vei seikkailuni tauolle.

Tauon jälkeen etsintä / kokeilut jatkuivat kunnes törmäsin nykyisiin vakkareihini.  Kemiat tuntuivat kohtaavan todella hyvin.  Tapaamisilla oli ihanan ja osaavan naisen aiheuttamasta kuumasta kiihotuksesta huolimatta poikkeuksellisen luonteva ja hyvä fiilis.  Seksi alkoi laajeta normaalien kuvioni ulkopuolelle.  Olin noudattanut kaavaa jonka oletin 'kuuluvan' kuvioon - melko nopeasti vaatteet pois ja sänkyyn pikaista ejakulaatiota hakemaan.

Kokeiltiin erilaisia juttuja, tantra-tyylistä läheisyyttä, katseita, hipaisuja, hyväilyjä, määrätietoisempia otteita, otan naisen kiimaisesti (yhteisymmärryksessä ja sovitusti), nainen päättää mitä tapahtuu, minä vastaanottajana ja kaikenlaista kivaa nautintoa laukeamisen jälkeen jolloin aistit ovat herkimmillään ja mieli nirvanassa.  Tai heti oven avauksesta tajunnan räjäyttävän kiimaista himoa jota voi pitkittää ja jossa voi piehtaroida ilman kiirettä!

Kokemus on syventynyt kun en ole enää niin epävarma itsestäni, kommunikointi käy avoimemmaksi ja luottamus seksikumppaniin kasvaa.  Maksullisen kumppaniin kanssa on helpompi avautua kaikista haluistaan, puutteistaan ja epävarmuuksistaan.  Ei ole esteitä kokeilla, myös sellaisia juttuja jotka eivät sitten toimikaan.  Kokeilu ja intuition seuraaminen on hienoa!  Joillakin palveluntarjoajilla on huikea intuitio joka vain paranee kun pt oppii tuntemaan asiakkaan ja osaa johdattaa kokemuksiin joita en olisi itse keksinyt pyytää!

Vakkarit ovatkin ohjanneet minut löytämään uusia juttuja, usein pieniä asioita, asentoja, tapoja koskettaa, reagoida, kommunikoida kehollisesti, löytää nyanssien maailma.  Nyt tapaamisilla on enemmän tapoja nauttia, vaikka jotkut herkulliset jutut kyllä toistuvat uudestaan ja uudestaan <3

Yksi kulminaatiopiste oli, kun koin pt:n käsittelyssä sellaista nautintoa, että koko vartaloni tärisi.  Nykyisten vakkareiden kanssa tätä toki tapahtuu ajoittain ennen orgasmiani, mutta tällä kertaa se tapahtui orgasmin jälkeen!  Hyvin harvoin tulen tapaamisella kahta kertaa enkä nytkään ejakuloinut mutta se nautinto toisen vartalosta ja käsittelystä vei totaalisesti pois tästä maailmasta.

Olen oppimut, ettei orgasmi ole tärkein juttu vaan se syvä tunne ja nautinto.  Tapaamisen alussa vaatteet päällä kun nälkäisenä ja kiimaisena ahmin pt:n vartaloa, seksin aikana koko vartalon kosketus ja lämpö, iho ihoa vasten tai laukeamisen jälkeen katselen, hyväilen ja ihailen naisen vartalon kaaria, aistia kuinka kosketus tuntuu toisesta hyvältä!

Kaikki tämä voi tapahtua kun ei ole kiire ja mikään edellisistä ei ole tavoite tai pakko.  Kun on molemminpuolinen luottamus ja ennakkoluulottomasti heittäytyy vain hetkeen.  Tulee mitä tulee ja aina ei niin maailmoja järisyttävää mutta silti niin ihanaa kun osaa nauttia hetkestä ja olla totaalisesti läsnä!

Orgasmin ja tavoitteen pakottomuus on sitten avannut uuden tien kokeilla kaikkea kiireettömästi, aistit auki ilman päämäärää.  Aivan huikeita hetkiä olen kokenut laukeamisen jälkeen nautiskellen ihanasta vartalosta pt:n tehdessä taikojaan tapaamisen loppuun asti ilman, että haettaisiin 'toista kierrosta'.  Hyvää olo sen itsensä takia.

Mitä tästä eteenpäin?  En tiedä.  Olen raottanut ovea estottomien nautintojen maailmaan ja ehjempään, vahvempaan ja helvetin paljon onnellisempaan minään.
#maksuseksionihanaa

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 774
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #63 : Tammikuu 04, 2023, 13:23:16 »
Rehellisesti sanottuna ei yhtään mitään. Olisin aika huolissani omasta tilastani jos tätä kautta olisin oppinut.

"Ei yhtään mitään"?!
Eikö tosiaan yhtään mitään? Kyllä elämässä kaikesta on mahdollisuus oppia jotakin ja kaikki kokemukset voivat opettaa jotain. Tämäkin harrastus voi opettaa asioita, joita ei olisi oppinut, jos ei tästä harrastuksesta mitään tiennyt. Toki kenenkään ei ole pakko oppia mitään, mutta itse olisin huolissani siitä, jos tätä mahdollisuutta ei näe tai ei käytä.
Kyllä mun oppitunnit on käyty naisten kanssa jotka eivät ole kanssani rahasta, pillua nuollessa sieltä tulee jotakin muuta kuin liukkaria, orgasmit ovat aitoja ja yhdessä olo ilman roolia. Lähdetään nyt vaikka siitä liikenteeseen että olen tiennyt naisen nimen.

Mun mielestä on ihan hienoa jos olet oppinut huorissa ramppaamalla. Eikä siinä ole mitään pahaa. Itselläni homma menee vain täysin toisin päin. Huoriin tyhjennän lompakon ja pallit. Siviilityttöjen kanssa harrastan aitoa seksiä, pervoilua, roolileikkejä, mistä kukakin nauttii ja miten yhdessä ollaan.

Anatomia opiskeltiin muistaakseni yläasteella.

Hieman suppeasti ajateltu oppimisesta, että se voi koskea vain naisen anatomiaa, orgasmeja ja seksiä. Onhan tämä koko lajikulttuuri ilmiöineen kuitenkin aika laaja kokonaisuus, suorastaan oma maailmansa, josta ei juuri mitään tietäisi jos sitä ei olisi harrastanut ja lajiin tutustunut. Luulisi siihen tutustumisen avartavan maailmankuvaa. Kyllä tämä harrastus lienee sinullekin opettanut ainakin alan käytäntöjä, jos ei muuta. Vaikea kuvitella, että tietämys tästä alasta olisi yhtä laaja ja näkemys yhtä avara ennen ensimmäistä käyntiä kuin useiden kokemusten jälkeen. OKyllähän ihan kaikissa asioissa sellainen ihminen, jolla on ko. asiasta kokemusta ja joka on siihen perehtynyt, ymmärtää asiaa laajemmin kuin sellainen, joka ei ole. Myös ihmiskohtaamisista voi aina oppia. Kuten sanottu, elämässä ylipäätään kaikesta voi aina oppia jotain. Ei mihinkään elämässä kannata suhtautua niin, että ei voi oppia yhtään mitään.

Esimerkiksi tässä on hyvä esimerkki siitä, mitä tästä harrastuksesta voi oppia, eikä siinä ole kyse anatomiasta eikä orgasmeista:

Opettanut arvostamaan enemmän ja enemmän hupakkoammattilaisia, jotka todella osaavat hommansa, ottavat asiakkaan huomioon, näyttävät ja tuntuvat hyvältä jne.

Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5262
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #64 : Tammikuu 21, 2023, 13:48:15 »
Sitin tänään eräälle palveluntarjajalle aikeinani sopia tapaaminen. Kyseinen lady on ei-suomalainen. Soitin ja keskustelimme englanniksi.

Ilmoituksensa on RE-sivustolla jossa naiset tapaavat laittaa saatavilla olevat palvelut kätevästi listaan. Kysyin naiselta palvelusta joka oli hänellä listattuna. Nainen vastasi että tätä hän ei tarjoa johon vastasin että palveluhan on listattuna ilmoitukseesi. Nainen vastasi jotakin tyyliin "joo, tiedän". Toivotin hyviä päivänjatkoja ja suljin puhelun sopimatta tapaamista.

Mistä kertoo se että ilmoituksessa tarjotaan palvelua jota ei kuitenkaan aiota antaa ja tämä myönnetään jo puhelimessa? Ehkäpä maksullisissa käyminen ei ole opettanut minua tarjoten vastausta mutta tämän saitin lukeminen saa tuntosarveni pystyyn: onkohan tuo neiti liikkeellä ihan omasta vapaasta tahdostaan?

Poissa kollikissi

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #65 : Tammikuu 22, 2023, 08:11:32 »
Tosi paljon opettanut, niinkuin tuolla ketjun alussa sanottiin että tunti on ”last day”  tapauksessa 15 minuuttia ja suomalaisella hupakolla se on se tunti. Onhan sitä tullut pantua elokuvatähtiä joita ei siviilissä saisi millään. Ja nuo 40 vuotta nuoremmat törötisut, on niitä vain kiva panna, ei niitäkään siviilissä saisi millään. Nykyään keskittynyt pelkästään kotimaisiin sillä kyllä sieltä ne parhaat kokemukset ovat tulleet. Baarista jos saa jonkun mukaansa niin koskaan ei tiedä mihin ilta päätyy, usein jää ilman tai muuten aivan huonoa  mutta kun raha on vaihtanut omistajaa hupakon luona tai kotonani niin sen tietää että nyt nussitaan ja pitkän kaavan mukaan. Ja toinen sellainen jota suosin on kahden tunnin tapaaminen, kyllä sitä vanhakin jaksaa kun on hyvä hupakko joka tietää mitä tekee. Lopuksi haluan kiittää kaikkia ihania törötisuja ja vanhempia leidejä olette te ihania, toivottavasti saan nauttia teistä vielä pitkään. T;vanhempi herrasmies

Poissa Jukkis1

  • Full Member
  • Viestejä: 327
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #66 : Tammikuu 22, 2023, 20:51:54 »
On opettanut kyllä paljon. Ennen kuin olin käynyt maksullisissa niin mielikuva oli jotenkin aivan väärä. Narkkareita luulin huorien olevan järjestään. Vaan enpä yhteenkään sellaiseen ole törmännyt tietääkseni.
Olen oppinut myös sen, että samalla rahalla voi saada varsin eritasoista palvelua. Riippuu toki turskasta itsestäänkin millasta palvelua keneltäkin saa. Kauniita ja nuoria naisia on saanut panna muutamalla värillisellä paperilapulla. Se hämmentää vähän edelleenkin. Vuosikaudet haaveissa oli päästä sänkyyn nättien tyttöjen kanssa. Nyt kun pääsin skeneen sisälle niin parilla viestillä ja pankkiautomaatilla käynnin jälkeen se onnistuu.
Onhan tää opettanut myös paljon ihmisyydestä. Kun suhtautuu hupakkoon kunnioittavasti ja arvostaa tasavertaisena ihmisenä niin saa kyllä hyvää palvelua!
Lisäksi olen oppinut huomaamatta englantia ulkomaalaisten tyttöjen kanssa. Kielitaito on ollut varsin heikko aiemmin ja varsinkin uskallus puhua kieltä jota ei kunnolla osaa.
Opiskelu jatkukoon…  :)
Suuteluaddikti

Poissa TuomasTJK

  • Full Member
  • Viestejä: 111
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #67 : Tammikuu 22, 2023, 21:20:29 »
Pakko itsekin kirjoittaa tähän ketjuun - uskomattomia lurituksia tästä jo löytyykin. Kuka ties että turska voi olla näin tunne älykäs ja herkkä eläin! Siinä kun parvessa mennään pimperon perässä niin harvemmin tulee näin ajatuksia vaihdettua. Minusta tämän foorumin ihan parasta antia!

Minutkin tähän harrastukseen ajoi nuorempana puhdas pillun himo. Nostihan se sitten itsetuntoa ja seksuaalista osaamista kun oli pannut ja harjoitellut järjettömän hyvännäköisten ja taitavien naisten kanssa. Varmasti toi rentoutta ja parempia seksisuhteita ja sitä kautta lisää onnea siviiliin. Pikkuhiljaa hutien määrä alkoi vähetä ja oppi panostamaan laatuun. Nykyään tapaan uusia tuttavuuksia harvemmin ja vain kunnolla rapsattuja tai kotimaisia joiden ilmoituksessa on sitä jotain;-) Sen kyllä oppi että erot palveluntarjoajien välillä ovat jäätävän isoja - kannattaa todella etsiä ne oikeat PT:t.

Nykyään haen tapaamisilta syvempään nautintoa, läheisyyttä, yhteyttä ja uusia kokemuksia - pelkkä pimperon jahtaaminen on jäänyt kauan sitten eikä se riitä kuvamaan hyvää sessiota mitenkään. Ylipäänsä pelkkä genitaalien kautta saavutettava nautinto ei vaan yksin riitä!  Enää en koe harrastuksestani morkkista. En lopettaisi tätä kenekään takia. Olen parisuhteessa ja toivoisin että vaimoni harrastaisi myös nyt kun on ilmeisesti edes jotain semi decent tarjontaa naisillekin. Ainut parisuhde mitä tavoittelisin olisi avoin.

Väitän että tämä harrastus on tehnyt musta paremman miehen. Kun on iloa sydämmessä, elinvoima kunnossa, jotakin mitä odottaa, niin jaksaa olla vaan niin paljon parempi tyyppi kaikille ihmisille joita sun ympärillä on. Myös nykyinen parisuhde voi paremmin.

Kaikille suomi tytöille täytyy sanoa, että olette keskimäärin aivan parasta mitä markkinoilta löytyy! Ei ihme että ollaan maailman onnellisin kansa!

Poissa ShyGuy

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1152
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #68 : Tammikuu 22, 2023, 21:31:36 »
Että tämäkin alkoi kyllästyttämään vaikka toisin joskus luulin.

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 774
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä maksullisissa naisissa käyminen on opettanut sinulle
« Vastaus #69 : Tammikuu 23, 2023, 18:56:34 »
Vakkaritapaamiseen viety viini tai kuohuviinipullo saattaa sotkea aikatauluja tai suunnitelmia😃

Tätä voisi vielä jatkaa, että kun hieman panostaa ja vie kuohuviinin sijaan sampanjaa, niin se sotkee aikatauluja ja suunnitelmia vielä enemmän. Yksi oppimani asia on, että naisten kanssa sampanja -pullo on hintaansa arvokkaampi lahja ja aivan erityisesti tässä lajissa  :drinking:.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.