Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Työnteko raskaana ollessa  (Luettu 16031 kertaa)

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #60 : Helmikuu 28, 2021, 12:10:41 »
Jos oikein muistan niin täälläkin sivuilla on kyselty imettäviä tai raskaana olevia. Tai sitten se oli vanhoilla sivuilla. Tai sitten olen nähnyt unta. Mutta jokatapauksessa se osalle on fetissi panna raskaana olevaa. Miksi siis raskaana oleva nainen ei ottaisi rahoja pois kuleksimasta tämän fetissin omaavilta miehiltä? Toivottavasti on älynnyt hinnoitella palvelunsa korkealle, koska kilpailijoita ei kauheasti ole! :headbang: You go girl!

Raskaus on luonnollista. Seksi on luonnollista. Ei mulla muuta lisättävää.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #61 : Helmikuu 28, 2021, 12:18:42 »
^Sen verran lisään että tämä ketju lähti käyntiin ulkomaisen raskaana olevan palveluntarjoajan ilmoituksesta. Tsekinmaassa tai Romaniassa ei ole häävi sosiaaliturva.

Siellä sen ymmärtää!
Mä otin kantaa kotimaan kottaraisiin.

Mä puolustan ihan yleisesti naisen oikeutta päättää itse kehostaan, seksuaalisuudestaan ja työnteostaan, riippumatta kansalaisuudesta.

Samoin tietenkin jokaisella asiakkaalla on oikeus ostaa palvelunsa itseään miellyttävältä tarkoajalta, eikä tietenkään tarvitse innostua raskaana olevista. Moni on tässäkin ketjussa sanonut, että ei itse ostaisi, mutta ei myöskään koe tarvetta lähteä moralisoimaan toisten valintoja.

Sorry minusta on sairasta ja äijät täällä ei uskalla sanoa mitään, ettei vaan jää pillua vaille.

Eikö me huorat oltu just niitä, joilta saa pillua rahalla, eli ei tartte olla (tai edes esittää olevansa) samaa mieltä...?  ;D
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #62 : Helmikuu 28, 2021, 12:27:08 »
^ Nii-i se nainen ei tuossa kohtaan ole yksin ja siltä toiselta osapuolelta ei asiaa päästä kysymään. Jos asiaan ei ketään muuta sotkeennu niin tottakai tammat saa päättää mitä kehollaan touhuaa. Mutta silloin kun mukana on parasiitti niin tuo ei argumentti ei päde vaikka kuinka vääntää.
Why so fragile?

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7779
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #63 : Helmikuu 28, 2021, 12:32:20 »
^ Nii-i se nainen ei tuossa kohtaan ole yksin ja siltä toiselta osapuolelta ei asiaa päästä kysymään. Jos asiaan ei ketään muuta sotkeennu niin tottakai tammat saa päättää mitä kehollaan touhuaa. Mutta silloin kun mukana on parasiitti niin tuo ei argumentti ei päde vaikka kuinka vääntää.

Totta.

Mutta eikös nykyään ole muotia hankkia lapsia ilman parisuhdetta, hankkien vain riittävä määrä geenejä luovuttajalta. Tarvii kaikennäköisiä kusipäitä sitten sietää jatkuvasti.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #64 : Helmikuu 28, 2021, 12:41:33 »
Vähän olisi outoa maksaa siitä että panisi raskaana olevaa. Muutenhan se on ihan normi touhua...mukavaa vaihtelua.
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #65 : Helmikuu 28, 2021, 12:47:50 »
^ Nii-i se nainen ei tuossa kohtaan ole yksin ja siltä toiselta osapuolelta ei asiaa päästä kysymään. Jos asiaan ei ketään muuta sotkeennu niin tottakai tammat saa päättää mitä kehollaan touhuaa. Mutta silloin kun mukana on parasiitti niin tuo ei argumentti ei päde vaikka kuinka vääntää.

Totta.

Mutta eikös nykyään ole muotia hankkia lapsia ilman parisuhdetta, hankkien vain riittävä määrä geenejä luovuttajalta. Tarvii kaikennäköisiä kusipäitä sitten sietää jatkuvasti.

Se on todella muodikasta mutta tässäkään esimerkissä nainen ei ole yksin ja suuressa itsekeskeisyydessään ei voi parasiitin puolesta päättää. Parasiitti ei ehkä haluaisi että päiväunet menee waterworldissä pilalle ku Pena ja Jykä paukuttaa äiteetä kilpaa perseeseen. #pelastakaavauvat
Why so fragile?

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2196
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #66 : Helmikuu 28, 2021, 12:59:17 »
^ Nii-i se nainen ei tuossa kohtaan ole yksin ja siltä toiselta osapuolelta ei asiaa päästä kysymään. Jos asiaan ei ketään muuta sotkeennu niin tottakai tammat saa päättää mitä kehollaan touhuaa. Mutta silloin kun mukana on parasiitti niin tuo ei argumentti ei päde vaikka kuinka vääntää.

Miten seksityö raskaana ollessa poikkeaa muista fyysisesti kuormittavista töistä sikiön kannalta? Kotimaan kottaraiset, jotka työskentelevät hoitoalalla, teollisuudessa, kaupanalalla, jne, eivät saa lomaa raskauden ajaksi ja heidän työntekonsa on ihan yleisesti hyväksyttyä.

Vai onko se nimenomaan se seksi, mikä sua häiritsee? Meinaatko, että raskaana olevien pitäisi pitää 9kk selibaatti...? Vai saako seksiä harrastaa vain biologisen isän kanssa? Miten ja miksi seksi eroaa, jos se on puolison/kumppanin kanssa, jonkun satunnaisen siviilihoidon kanssa ilmaiseksi, tai rahasta asiakkaan kanssa?

Parasiitti ei ehkä haluaisi että päiväunet menee waterworldissä pilalle ku Pena ja Jykä paukuttaa äiteetä kilpaa perseeseen. #pelastakaavauvat

Oikeasti, keskustellaanko me sikiön suostumuksesta naisen harjoittamaan seksiin raskauden aikana...? 😅
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #67 : Helmikuu 28, 2021, 13:04:01 »
^ Onhan se nyt ihan selvää, että sikiö tuosta traumatisoituu. Sikiö oppii tunnistamaan isänsä peniksen tuoksun ja ulkonäön perusteella. Sitten, jos sen sikiön kotiin tunkeutuukin yllättäen joku vieras penis, niin se on sikiölle kamala tilanne.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #68 : Helmikuu 28, 2021, 13:15:51 »
^^ Tiedän mitä sanoin ja tarkoitin mitä sanoin. En ole papukaija, eikä ole mitään lisättävää.
^ Traumatisoitumisella voi aina hihitellä mutta jos jaksaa lueskella niin löytyy niitäkin tutkimuksia jotka tukee sitä väittämää että elämä voi mennä vituiksi ennen kuin ehtii edes syntymään. Yritä siitä sitten ponnistaa. Kait mä oon vähän papukaija = onneksi äitee ei huorannut kun minua odotti. Kait se tajus että en olis ollu kovin mielissään. Faijakaan ei olis tykänny. Onneksi äitee ei ollu itsekeskeinen kusipää joka päättää omasta kehostaan ihan yksin...vaikka ei oo yksin.
Why so fragile?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #69 : Helmikuu 28, 2021, 14:18:43 »
Ei sillä foorumin avautumisella mitään merkitystä loppupeleissä ole. Itse ainakin mieluummin heitän setelit vaikka mereen kuin lähtisin niitä viemään niitä forkalla paljon äänessä oleville. Tai ne joille voisin viedä olen jo näin tehnyt. Mutta itse aiheeseen. Jokainen tehkööt mitä haluaa. Minä en ainakaan raskaana tai parisuhteessa olevan luona kävisi. Tuntuisi ikävältä.


Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 642
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #70 : Helmikuu 28, 2021, 14:48:01 »
^ Nii-i se nainen ei tuossa kohtaan ole yksin ja siltä toiselta osapuolelta ei asiaa päästä kysymään. Jos asiaan ei ketään muuta sotkeennu niin tottakai tammat saa päättää mitä kehollaan touhuaa. Mutta silloin kun mukana on parasiitti niin tuo ei argumentti ei päde vaikka kuinka vääntää.

Miten seksityö raskaana ollessa poikkeaa muista fyysisesti kuormittavista töistä sikiön kannalta? Kotimaan kottaraiset, jotka työskentelevät hoitoalalla, teollisuudessa, kaupanalalla, jne, eivät saa lomaa raskauden ajaksi ja heidän työntekonsa on ihan yleisesti hyväksyttyä.

Vai onko se nimenomaan se seksi, mikä sua häiritsee? Meinaatko, että raskaana olevien pitäisi pitää 9kk selibaatti...? Vai saako seksiä harrastaa vain biologisen isän kanssa? Miten ja miksi seksi eroaa, jos se on puolison/kumppanin kanssa, jonkun satunnaisen siviilihoidon kanssa ilmaiseksi, tai rahasta asiakkaan kanssa?

Parasiitti ei ehkä haluaisi että päiväunet menee waterworldissä pilalle ku Pena ja Jykä paukuttaa äiteetä kilpaa perseeseen. #pelastakaavauvat

Oikeasti, keskustellaanko me sikiön suostumuksesta naisen harjoittamaan seksiin raskauden aikana...? 😅

Näinhän se pitkälti on. Eihän sitä sikiötä tykitetä spermalla tajuttomaksi. Huumeet, alkoholi ja tupakka saattavat aiheuttaa terveyshaittoja syntymättömälle lapselle. En muista mistään lukeneeni että paneminen sitä tekisi.
Oman lähikokemuksen mukaan entinen kumppani jopa halusi ja nautti seksistä enemmän kuin normaalisti, hormonitoiminta on monimutkaista kuin pappatunturin sytytysjärjestelmä.
Kyllä tämä kysymys on lähinnä eettinen, jotenkin naisen raskaus mielletään joksikin jumalalliseksi tilaksi
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #71 : Helmikuu 28, 2021, 15:07:56 »
Voi IsäKissanVittu. Tää ei ole enää edes hauskaa.
Mä yritin, yritin oikeasti trollata niin räikeästi, niin ylilyöden, niin selvästi että ei ole epäselvää....mutta rupesi pillut hikoamaan ja sitten oli ritarikin ihmettelemässä että " mitäs, mitäs, eihän tää nyt näin voi olla "

No vittu ku ei ookkaa. Hei aplodit sulle  :laught:

Tai siis tätä mieltä minä todella olen.
Imetysajan jälkeen vasta niitä seksijuttuja!
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 28, 2021, 15:10:20 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #72 : Helmikuu 28, 2021, 15:10:34 »
^^ Tiedän mitä sanoin ja tarkoitin mitä sanoin. En ole papukaija, eikä ole mitään lisättävää.
^ Traumatisoitumisella voi aina hihitellä mutta jos jaksaa lueskella niin löytyy niitäkin tutkimuksia jotka tukee sitä väittämää että elämä voi mennä vituiksi ennen kuin ehtii edes syntymään. Yritä siitä sitten ponnistaa. Kait mä oon vähän papukaija = onneksi äitee ei huorannut kun minua odotti. Kait se tajus että en olis ollu kovin mielissään. Faijakaan ei olis tykänny. Onneksi äitee ei ollu itsekeskeinen kusipää joka päättää omasta kehostaan ihan yksin...vaikka ei oo yksin.

Uskallan väittää, että sikiönä sä et ois tiennyt jos äitisi olisi huorannut. Ylilääkäri voi korjata jos olen väärässä, mutta mielestäni sikiö ei osaa tunnistaa kyrpiä.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #73 : Helmikuu 28, 2021, 15:19:21 »
Niin että kun ollaan aviomiehelle raskaana (tai kuka kulkukoira onkaan kyseessä) niin sitten nussitaan penoja parista sadasta.
Hyi saatana! Jotain rajaa huoraamisellekin. Edes tuo hetki siviilityötä tai työttömyyttä.
Täytyy yhtyä tuohon "sairasta touhua"

( onneksi äitee ei nussinu mitään pappoja silloin kun olin parasiittina "hautomossa". kiitti äiti. )

Vaikka itsekin olen sieltä turskalammen saastaisimmasta päästä niin tästä olen Liftin kanssa samaa mieltä.

Joku saatanan roti näissäkin hommissa on oltava. Jatkakoot sitten kun penskat on tarhassa jne, mut sen aikaa kun ollaan raskaana tai on vauva ni sen aikaa vois olla kunnon kansalainen tai työtön.

Hävetkää.

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #74 : Helmikuu 28, 2021, 15:23:53 »
ni sen aikaa vois olla kunnon kansalainen tai työtön.

Hävetkää.

En tiedä mitä näin ajatteleville on tapahtunut äidin raskausaikana.

Hupakot ei ole kunnon kansalaisia? Voi vittu.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #75 : Helmikuu 28, 2021, 15:32:16 »
Taitaa olla monella enemmän mielipide asia kuin tietoon pohjautuvaa. Raskaana hupakointi voi olla monelle moraalisesti nou-nou ja toisille taas seksiä siinä missä muutenkin. Joillekin fetissi. Tuntuu vähän kaukaa haetulta, että raskaana oleva hupakko olisi automaattisesti kohde jollekin väkivaltaiselle raiskaaja, murhaaja, raiskaajalle.

https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/a/2010022611206889

Iltalehden mukaan menee joko halut jommalta kummalta tai sitten mamma muuttuu seksin nälkäiseksi hirviöksi ja isukin on joko pantava 9kk kuin kani tai oikeasti opeteltava golffaamaan.

Varmaan meillä kaikilla olisi traumoja jos raskaus seksi todellakin vaikuttaisi sikiön kehitykseen.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #76 : Helmikuu 28, 2021, 15:40:09 »
Monta sataa vuotta tyttölapsi oli hupakolle vanhuuden vara, sillä tyttölapsi saattaisi jatkaa äitinsä ammatissa ja elättäisi vanhempana myös äitinsä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Prostituutio_antiikin_Kreikassa

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #77 : Helmikuu 28, 2021, 15:44:07 »
Niin että kun ollaan aviomiehelle raskaana (tai kuka kulkukoira onkaan kyseessä) niin sitten nussitaan penoja parista sadasta.
Hyi saatana! Jotain rajaa huoraamisellekin. Edes tuo hetki siviilityötä tai työttömyyttä.
Täytyy yhtyä tuohon "sairasta touhua"

( onneksi äitee ei nussinu mitään pappoja silloin kun olin parasiittina "hautomossa". kiitti äiti. )

Vaikka itsekin olen sieltä turskalammen saastaisimmasta päästä niin tästä olen Liftin kanssa samaa mieltä.

Joku saatanan roti näissäkin hommissa on oltava. Jatkakoot sitten kun penskat on tarhassa jne, mut sen aikaa kun ollaan raskaana tai on vauva ni sen aikaa vois olla kunnon kansalainen tai työtön.

Hävetkää.

Voi vittu että repesin.

Kyllä mulle jos akka rupiais jotain oikeuksistaan ja omasta kehostaan poruamaan...löisin jalkarautoihin tuonne kellariin ja syöttäisin puuroa kolme kertaa päivässä. Häviäis ne saatanan illuusiot oikeuksistaan saman tien. Oppisi perkele olee ku kunnon kansalainen. Joku raja se ahneellakin pitää olla. Sikiönä jo näkee että äiti pettää isiä. #hävetkää
Why so fragile?

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 642
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #78 : Helmikuu 28, 2021, 15:46:05 »
Niin että kun ollaan aviomiehelle raskaana (tai kuka kulkukoira onkaan kyseessä) niin sitten nussitaan penoja parista sadasta.
Hyi saatana! Jotain rajaa huoraamisellekin. Edes tuo hetki siviilityötä tai työttömyyttä.
Täytyy yhtyä tuohon "sairasta touhua"

( onneksi äitee ei nussinu mitään pappoja silloin kun olin parasiittina "hautomossa". kiitti äiti. )

Vaikka itsekin olen sieltä turskalammen saastaisimmasta päästä niin tästä olen Liftin kanssa samaa mieltä.

Joku saatanan roti näissäkin hommissa on oltava. Jatkakoot sitten kun penskat on tarhassa jne, mut sen aikaa kun ollaan raskaana tai on vauva ni sen aikaa vois olla kunnon kansalainen tai työtön.

Hävetkää.

Voi vittu. Häpee ite!
Millä perusteella väität seksityöntekijöiden olevan jotain alemman luokan kansalaisia? Itse en satojen asiakkaana olleena tunnista ensimmäistäkään. Vai pidätkö itseäsi seksinostajana jotenkin ylempiarvoisena? Kuitenkin täällä pyörit ja kirjoittelet tarinoita seksin ostamisesta ja kehut perseenporaamisenkin olevan mukava harrastus
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9051
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #79 : Helmikuu 28, 2021, 15:47:59 »
^^ Tiedän mitä sanoin ja tarkoitin mitä sanoin. En ole papukaija, eikä ole mitään lisättävää.
^ Traumatisoitumisella voi aina hihitellä mutta jos jaksaa lueskella niin löytyy niitäkin tutkimuksia jotka tukee sitä väittämää että elämä voi mennä vituiksi ennen kuin ehtii edes syntymään. Yritä siitä sitten ponnistaa. Kait mä oon vähän papukaija = onneksi äitee ei huorannut kun minua odotti. Kait se tajus että en olis ollu kovin mielissään. Faijakaan ei olis tykänny. Onneksi äitee ei ollu itsekeskeinen kusipää joka päättää omasta kehostaan ihan yksin...vaikka ei oo yksin.

Uskallan väittää, että sikiönä sä et ois tiennyt jos äitisi olisi huorannut. Ylilääkäri voi korjata jos olen väärässä, mutta mielestäni sikiö ei osaa tunnistaa kyrpiä.

En tietenkään tiennyt. Mutta nyt tietäisin ja soittaisin heti " saatanan akka, etkö muutamaa kuukautta malttanu! mä kiellän sut. et oo enää mun äiti. häpeä. "
Why so fragile?