Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Työnteko raskaana ollessa  (Luettu 15936 kertaa)

Poissa Vieras0336

  • Full Member
  • Viestejä: 490
  • * Kelpo kaveri
Työnteko raskaana ollessa
« : Helmikuu 23, 2021, 16:42:45 »
No ni, kenelle turskalle se vahinko meni sattuu. Itteä lähinnä tuo ilmo puistattaa vaikka luonnollinen asia onkin (raskaus). Ei mahdu meikäläisen kaaliin et on täällä kioskii jakamassa tuossa tilassa. Omasta mielestä vastenmielistä et eri turskat käy höylää. No meitä on moneen junaan. :-\

Edit: muutettu Preggy Taylor-ketjun nimi ja siirretty
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 24, 2021, 09:47:54 kirjoittanut Shark »

Poissa Vieras0138

  • Hero Member
  • Viestejä: 733
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #1 : Helmikuu 23, 2021, 17:21:18 »
Eikait tässä ole mitään ihmeellistä. Hyvä myynti valtti, kun eihän toi raskaus fetissi ole mitään ennen kuulumatonta.

Jos meinaat että se tuleva sinappikone vaurioitusi tosta jotenkin, niin voit lakata huolehtimasta.



Poissa antero pee

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1161
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #2 : Helmikuu 23, 2021, 18:01:35 »
Samalla linjalla Hetvieldin kanssa, eihän tuossa mitään vahingollista tai vastenmielistä ole.
Tollaset pehmeän täyteläiset mommy milkers toimii ainakin mulle ja noin periaatteessa kiinnostaisi testatakin Taylorin palveluita.
Käytännössä tällä hetkellä en lähde kokeilemaan, mutta vika ei ole naisessa vaan tässä perkeleen koronassa.

You and me, part-time lovers

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #3 : Helmikuu 23, 2021, 18:07:22 »
Kaikilla ei ole mahdollisuuksia tai haluja olla yhdeksää kuukautta poissa töistä. Aloittajalle suosittelen syvällisiä pohdiskeluja, että mikä tässä aiheessa niin kovasti oikein yököttää.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #4 : Helmikuu 23, 2021, 18:40:34 »
Ei raskaudessa mikään yökätä, mutta huoraaminen uusi elämä sisällä yököttää ja se ettei tuleva äiti tunne siitä vastuuta. Muuttuiko huoraaminen yhtäkkiä vaarattomaksi? Tämä Taylor kirjoittaa asuvansa Suomessa, jos isä ei ole tiedossa, niin Pro-tukipisteestä saanee apua. Jos on suhteessa isukin kanssa, niin äityli ja isukki parittaa samalla syntymätöntä lastaan, mikä on varmaan innoissaan asiasta jos sitä vanhempana kuulee.
Raskaana oleva nainen monesti kiinnostaa iskää seksuaalisesti, mutta ei mene minun järkeen, että jollain ukolla on fetissi panna toisen paksuksi panemaa naista. Ällöä ja epäeettistä, raskaushan näyttää olevan jo aika pitkällä  :whipping:

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #5 : Helmikuu 23, 2021, 18:47:11 »
Vai että parittaa syntymätöntä lasta, my ass...  :laught:

Mikään työ ei ole vaaratonta ja seksityö ei ole kyllä sieltä vaarallisimmasta päästä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #6 : Helmikuu 23, 2021, 19:07:04 »
^
Pieni provo sallittakoon :laught:
Juu on vaarallisia ammatteja muitakin. Aika vähän kuitenkin sellaisia missä naistyöntekijä on yksin suljetussa tilassa intiimissä kanssakäymisessä asiakkaan kanssa. Mitä kävi vaikka Teealle ja kuinka paljon väkivallan vuoksi huorat on yhteydessä pro-tukipisteeseen, ulkkarit ilmeisesti heikommassa asemassa senkin suhteen. Kuka äiti haluaa vaarantaa tieten tahtoen lapsensa, jos ei ole pakko. Äläkä vaan väitä, että aika viimeisillään raskaana on pakko huorata. Onhan näistä kuultu, ketkä huoraa myös pienet lapset samassa asunnossa. Sorry vaan, minun ymmärrys ei riitä tänään eikä huomenna. Vittu näitä feministejä kaiken sallivia pöllöjä  :whipping:

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #7 : Helmikuu 23, 2021, 19:34:19 »
Mitä kävi vaikka Teealle ja kuinka paljon väkivallan vuoksi huorat on yhteydessä pro-tukipisteeseen, ulkkarit ilmeisesti heikommassa asemassa senkin suhteen.

Minuakin kiinnostaisi tilastotiedot siitä, kuinka paljon pro-tukipiste kuulee väkivaltatapauksia. Jos puhutaan väkivallasta, niin kaikkein vaarallisin tilanne naisilla on parisuhteessa. Vuosittain tilastoidaan noin 6000 naisiin kohdistuvaa perhe- ja lähisuhdeväkivaltarikosta. Ja todellakaan kaikki tapaukset eivät tule julki. Seksityötä tekeviä naisia on tietysti huomattavasti pienempi määrä kuin parisuhteessa olevia, että näitä lukuja ei voi suoraan vertailla.

Edelleen olen sitä mieltä, että raskaana oleva saa halutessaan tehdä seksityötä. Yksi kuollut seksityöntekijä Suomessa ei sitä asiaa muuta. Kuolemaan johtavia työtapaturmia on Suomessa vuosittain noin 20-40 kappaletta.



Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #8 : Helmikuu 23, 2021, 19:40:08 »


Muistan joskus exän kanssa kun harrastettiin seksiä raskauden ollessa jo pitkällä, niin hän oli aika halukas toimenpiteeseen. Paikatkin tuntui entistä tiukemmalta ja aika hyvää settiä oli kaikenkaikkiaan.

Missä tämä ko tapaus ilmoittelee? En ole itä-Suomeen lähdössä, ihan mielenkiinnosta kyselen
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #9 : Helmikuu 23, 2021, 20:49:43 »
Minuakin kiinnostaisi tilastotiedot siitä, kuinka paljon pro-tukipiste kuulee väkivaltatapauksia. Jos puhutaan väkivallasta, niin kaikkein vaarallisin tilanne naisilla on parisuhteessa. Vuosittain tilastoidaan noin 6000 naisiin kohdistuvaa perhe- ja lähisuhdeväkivaltarikosta. Ja todellakaan kaikki tapaukset eivät tule julki. Seksityötä tekeviä naisia on tietysti huomattavasti pienempi määrä kuin parisuhteessa olevia, että näitä lukuja ei voi suoraan vertailla.
Edelleen olen sitä mieltä, että raskaana oleva saa halutessaan tehdä seksityötä. Yksi kuollut seksityöntekijä Suomessa ei sitä asiaa muuta. Kuolemaan johtavia työtapaturmia on Suomessa vuosittain noin 20-40 kappaletta.

Minun melestä sinun kuin minunkin pitäisi olla huolissaan yhdestäkin työssään kuolleesta seksityöntekijästä. Ihmeellistä välinpitämättömyyttä ja omahyväisyyttä, jos et ole.
Tässä ketjussa keskusteltin raskana olevan naisen huoraamisesta. Ei parisuhdeväkivallasta eikä muissa ammateissa tapahtuvista työtapaturmista. Voisitko yrittää pysyä asiassa.

Poissa andreas

  • Full Member
  • Viestejä: 128
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #10 : Helmikuu 23, 2021, 21:59:09 »
Samaa olen itsekin miettinyt. Taylor on kuitenkin yksi arvostetuimpia ulkkareita ainakin realin arvostelujen lukumäärän perusteella kun hänellä oli vanhempi profiili. Fiksu hupakko, joka ei varmasti tullut raskaaksi jollekin asiakkaalle. Uskon että kyseessä on hänen oma päätös ja tietää mitä tekee. Olisi kyllä mielenkiintoista tietää isän ajatukset tästä. Vaikea ainakaan itse samaistua hänen asemaansa (sallia oma vaimo hupakoida raskaana). Lähinnä molempien turvallisuus olisi suurin huolenaihe, toissijaisena huolenaiheena omatunto ja parisuhde.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #11 : Helmikuu 23, 2021, 22:08:32 »
Eiköhän se ole Taylorin ihan oma asia ja oikeus päättää, että milloin hupakoi ja milloin ei.
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #12 : Helmikuu 24, 2021, 09:10:21 »
Voisitko yrittää pysyä asiassa.

Samat sanat. Yksi kuollut seksityöntekijä ei liity millään tavalla siihen, saako raskaana oleva tehdä töitä. Ja se, että kerron tämän, ei ole mikään osoitus siitä, että olisin välinpitämätön kuolleen kollegan suhteen. Sinuna kiinnittäisin kyllä huomiota enemmän siihen, kuinka kohtelet elossa olevia kollegoitasi. Varmaan kenellekään ei ole täällä jäänyt epäselväksi, miten dissaat meitä jatkuvasti ja se on todella surullista.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #13 : Helmikuu 24, 2021, 09:30:02 »
Voisitko yrittää pysyä asiassa.

Samat sanat. Yksi kuollut seksityöntekijä ei liity millään tavalla siihen, saako raskaana oleva tehdä töitä. Ja se, että kerron tämän, ei ole mikään osoitus siitä, että olisin välinpitämätön kuolleen kollegan suhteen. Sinuna kiinnittäisin kyllä huomiota enemmän siihen, kuinka kohtelet elossa olevia kollegoitasi. Varmaan kenellekään ei ole täällä jäänyt epäselväksi, miten dissaat meitä jatkuvasti ja se on todella surullista.

Teea ei ole ainut kuollut seksityöntekijä Suomessa, lisäksi eriasteisia pahoinpitelyitä tapahtuu, joten minusta on välinpitämätöntä ja moraalisesti perseestä huorata raskaana. Olen asiasta eri mieltä kanssasi ja se ei ole sinun dissaamista, saati muiden sihteerien dissaamista. Sinulla on tapana syyllistää ja vedota joukkovoiman mielipiteeseen, jos sinun kanssa on eri mieltä, se on minusta surullista.
Äläkä yleistä, sihteereissä on myös älykkäitä

Poissa Vieras0198

  • Full Member
  • Viestejä: 184
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #14 : Helmikuu 24, 2021, 09:50:30 »
Kuulostaa omaankin korvaani aika erikoiselta toiminnalta. Mutta asiahan ei minulle mitenkään edes kuulu ja näin hyvinvointivaltiossa asuvana naisena on aika helppo olla tuomitsemassa. Ei taida olla äitiyspakkausta, äitiysvapaata tai minkään sortin kelan tukia vastaavaa systeemiä Tsekeissä.Tai muuallakaan maailmassa. Siellä on alhainen hintataso, mutta palkat ovat myös surkeat. Monet kokopäiväisesti työskentelevät ja koulutetutkin ihmiset kituuttavat minipalkalla, jolla ehkä juuri ja juuri tulee toimeen. Sen vuoksihan nuo tsekit ja muut täällä keikkailevat. Taitaa muuten olla siellä myös maksullinen koulutuskin. Eli ei varmasti ole unelmien täyttymys kenelläkään tehdä seksityötä raskaana. Joidenkin tapauksessa se voi kuitenkin olla ainoa keino vaikka rahoittaa hankinnat vauvalle tai kustantaa elämä, jos aikoo jäädä vaikka kotiin vauvan kanssa. Mielestäni hän vaikuttaa fiksulta naiselta ja osaa varmasti huolehtia turvallisuudestaan.

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #15 : Helmikuu 24, 2021, 09:55:45 »
En kommentoi nyt muuta, mutta mä olen tehnyt normaalisti seksityötä raskaana ollessanikin. En tosin ihan ensimmäisten 1-3 kk aikana kun olin suurinpiirtein kokoajan pää vessanpöntössä pahoinvoinnin takia. Ei ole yksikään asiakas valittanut ja kohdellut huonosti sen enempää kuin muulloinkaan. Seksityö ei poikkea raskauden aikana tavanomaisesta muuten kuin että asiakkaat kannattaa valita tarkemmin ja ekstrahuolellisempi olla ehkäisyn suhteen ettei vauvalle koituisi haittaa. Myös kaiken muunkin osalta varovaisuus on tarpeen.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa IlonaTequila

  • Sr. Member
  • Galleria (17)
  • Viestejä: 2193
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #16 : Helmikuu 24, 2021, 10:47:58 »
^ Ja näin ne ennakkoluulot murenee, mahtavaa kun kerroit, Hottis Puuma :)

Raskaushan tosiaan ei ole sairaus, eikä Suomessakaan mistään duunista saa sairaslomaa vain siksi, että on raskaana. Äitiysloma alkaa vasta just ennen laskettua aikaa. Jos verrataan vaikka lähihoitajan tai vähittäistavarakaupan työntekijän työn kuormittavuutta seksityöntekijän vastaavaan, niin voidaan varmasti olla ainakin kahta mieltä, missä kehittyvä elämä on alttiimpi riskeille.

On monia duuneja, joissa joutuu miettimään toimintatapoja/ergonomiaa/työnkuvaa raskaana ollessa, ja varmasti seksityö on yksi niistä. Mutta kun me kaikki olosuhteiden pakosta ollaan yksinyrittäjiä tällä alalla, niin loppujen lopuksi se on jokaisen oma asia pohtia ne itselleen toimivat ratkaisut.
🍑 livekeikat kalenterissa, pikseleinä onlyfansissa 🍑
~baby mä oon rock'n'roll~

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7748
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #17 : Helmikuu 24, 2021, 11:15:50 »

Jos meinaat että se tuleva sinappikone vaurioitusi tosta jotenkin, niin voit lakata huolehtimasta.

Eipä tuossa lapselle haittaa aiheudu. Jonkun toisen alulle panemaa tainta vierastan, enkä varaisi aikaa. Ymmärrän, että kysyntää kuitenkin on.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Eerikamikaela

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 143
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #18 : Helmikuu 24, 2021, 14:01:35 »
Eipä nyt juuri ole ajankohtaista, mutta mä olen ajatellut, että sitten kun elämäntilanne on sopiva ni lapsi saisi tulla. En ajatellut lopettaa seksityötä siinä vaiheessa.

Näin vertailuna, olin ennen hoitaja, ja näin vierestä raskaana olevien työkavereiden kärsimystä. Oli nostelua, väkivallan uhkaa, järjetöntä kiirettä (stressi on huono raskaana). Sairaslomaa ei tippunut, koska "raskaus ei ole sairaus".

Ihan varovaisesti uskallan väittää hoitotyön olevan vaarallisempaa kun seksityön, oli työntekijä sit raskaana tai ei (ainakin näin Suomen oloissa). Jotain töitä sitä raskaanakin täytyy tehdä, ellei sitten tilanne oikeasti vaadi sängyn pohjalle jäämistä.
Mammaloma, "tavattavissa" vain OnlyFansissa!

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1281
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Työnteko raskaana ollessa
« Vastaus #19 : Helmikuu 24, 2021, 14:22:19 »
Se unohtui lisätä että tein hommia ihan loppuun asti, jostain syystä nuorin muksu päätti olla hankala eikä lähtenyt syntymään millään, vaikka muut muksut oli olleet täsmällisiä. No, yksi vakkari vähän auttoi, (laskettu aika oli jo tuolloin viikolla ylittynyt) nussittiin niin reippaaseen tahtiin pari tuntia että siitä kolmen tunnin päästä vauva oli viimeinkin sylissä. Hilkulla oli sairaalaan ehtiminen jo siinä kohtaa. :)
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.