Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Onko kokemuksia RE Aino nimimerkistä?
Namiskuukkeli:
Noh, vedetäänpä vähän takas. Aino ei enää useista tapaamisista huolimatta vastaa ollenkaan, vaikka nytkin ilmoittelee incallia. Viime kerran perui pari tuntia ennen ilman sen kummempia selityksiä eikä ole sen jälkeen vastannut. Tiedä sitten mikä on ongelma, mutta sen verta vituttaa että ei enää kiinnosta.
Villerius:
^
Palveluntarjoajalla on oikeus valita asiakkaansa.
Namiskuukkeli:
--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 10, 2021, 20:29:37 ---^
Palveluntarjoajalla on oikeus valita asiakkaansa.
--- Lainaus päättyy ---
Tottakai on. Mutta jos on ollut tapaamisia säännöllisen epäsäännöllisesti vuosia ja sitten ghostataan kesken kaiken, en mä tiedä, jotenkin ei tunnu kauheen mukavalta. Jos syystä tai toisesta ei haluakkaan enää nähdä niin sen voisi varmaan paremminkin hoitaa.
Hottis puuma:
Vastaamattomuuteen on aina syynsä. Itse olen mm lopettanut vastaamasta jos edellisellä tapaamiskerralla on alettu vinkumaan alennusta, parisuhdetta tai yritetty ehdottaa jotain muuta asiakkaan ja palveluntarjoajan väliseen suhteeseen sopimatonta.
Viola:
--- Lainaus käyttäjältä: Namiskuukkeli - Maaliskuu 01, 2021, 16:29:32 ---
Sellanenkin eräs tapaus itelle tullu vastaan että sain oharit ilman ilmotusta ja seuraavana päivänä tuli viestiä että oli kiidätetty akuutisti leikkaukseen munasarjakasvaimen tms takia :o ei ollut Aino siis kyseessä.
--- Lainaus päättyy ---
Juuri tällaisten yllättävien tapausten takia ei ole järkevää antaa aikaa tuntemattomista numeroista soittaville. Mihin ilmoittaa tapaamisen peruuntumisen jos pt joutuu peruuttamaan jostain syystä.
Tämä näin yleisenä huomiona.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta