Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu

Onko kokemuksia RE Aino nimimerkistä?

<< < (3/8) > >>

dijon:

--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Elokuu 11, 2021, 08:19:36 ---Vastaamattomuuteen on aina syynsä. Itse olen mm lopettanut vastaamasta jos edellisellä tapaamiskerralla on alettu vinkumaan alennusta, parisuhdetta tai yritetty ehdottaa jotain muuta asiakkaan ja palveluntarjoajan väliseen suhteeseen sopimatonta.

--- Lainaus päättyy ---

Syynhän ei tarvitse olla asiakkaassa :D mm. parempi diili toiselta pokalta, kuun asento, 4:20 tai muuhun kellon aikaan tapahtuva trippailu,...

--- Lainaus käyttäjältä: Villerius - Elokuu 10, 2021, 20:29:37 ---^
Palveluntarjoajalla on oikeus valita asiakkaansa.

--- Lainaus päättyy ---

No, kumpikaan valinta ei poissulje vastaamasta ;)

_
dijon on sinappi

Lifti:

--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Elokuu 11, 2021, 08:19:36 ---Vastaamattomuuteen on aina syynsä. Itse olen mm lopettanut vastaamasta jos edellisellä tapaamiskerralla on alettu vinkumaan alennusta, parisuhdetta tai yritetty ehdottaa jotain muuta asiakkaan ja palveluntarjoajan väliseen suhteeseen sopimatonta.

--- Lainaus päättyy ---
Sori, mä vähän innostuin kun viimekerrasta pamahti pillupsykoosi - https://www.youtube.com/watch?v=KmtzQCSh6xk

Hottis puuma:

--- Lainaus käyttäjältä: Lifti - Elokuu 11, 2021, 08:55:05 ---

--- Lainaus päättyy ---
Sori, mä vähän innostuin kun viimekerrasta pamahti pillupsykoosi - https://www.youtube.com/watch?v=KmtzQCSh6xk

--- Lainaus päättyy ---

Saat anteeksi, besos!  :-*

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: Namiskuukkeli - Elokuu 11, 2021, 07:43:26 ---

--- Lainaus päättyy ---

Tottakai on. Mutta jos on ollut tapaamisia säännöllisen epäsäännöllisesti vuosia ja sitten ghostataan kesken kaiken, en mä tiedä, jotenkin ei tunnu kauheen mukavalta. Jos syystä tai toisesta ei haluakkaan enää nähdä niin sen voisi varmaan paremminkin hoitaa.

--- Lainaus päättyy ---
Niin, itse olen tavannut monta kertaa ja tapaan yhä edelleen. Vastaa kyllä minulle aina ja on aina vastannut. Ja ellei enää vastaa niin sitten ei. Palvelun tarjoajalla on aina omat syynsä ja ei ole tilivelvollinen kenellekään, ei edes minulle tai sinulle. Meidän osa on karu.

Villerius:

--- Lainaus käyttäjältä: dijon - Elokuu 11, 2021, 08:38:58 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Hottis puuma - Elokuu 11, 2021, 08:19:36 ---

--- Lainaus päättyy ---

No, kumpikaan valinta ei poissulje vastaamasta ;)

_
dijon on sinappi

--- Lainaus päättyy ---

Palvelun tarjoajalla ei ole mitään vastausvelvollisuutta. Meidän osa on tyytyä siihe. Itku markkinoilla on jokseenkin turhaa.

--- Lainaus päättyy ---

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta