Keskustelua paikkakunnittain > Helsinki/pääkaupunkiseutu
Onko kokemuksia RE Aino nimimerkistä?
HeppiniHei:
--- Lainaus käyttäjältä: jpetke - Joulukuu 01, 2021, 16:02:22 ---^ Mun mielestä on kyseessä sama tyttö.
--- Lainaus päättyy ---
Jos näin on niin suosittelen A+. Kaikki hoituu asianmukaisesti ajanvarauksesta itse palveluun.
Ballinger:
Aino on erittäin asiallinen, mukava ja kaunis nuori neito. Hän on järjestyksessä toinen maksullinen nainen, jonka olen tavannut. Nähtiin pari vuotta sitten useamman kerran.
Pioneeri:
Ainoa joskus piti varailla mutta viestinnässä oli jotain ja jätin väliin.
Itse en enää toista kertaa ota ikinä yhteyttä pt:hen jos tekee oharit. Toimii hyvin.
Palveluntarjoajat muuten ihmettelevät joskus minne on kadonnut kun varaa vaikka parin vuoden jälkeen taas ajan. Toki sanon aina kohteliaasti että ollut kiireitä vaikka väliaikana on ollut vaikka sata palveluntarjoajaa. Mutta kiva että muistetaan!(tai ainakin lompakko).
jhstone:
Ainolle runo.
Aino, ihana nainen olet.
Jos ois pidempi nimimerkki nii runoilisin pidempään.
Ihan varmasti tapaan jälleen, yks parhaista mun makuun.
Jiijii:
Piti lukea ketju ajatuksella läpi ja miettiä pariin kertaan puhutaanko samasta henkilöstä, mutta kyllä…
Ainon kanssa tuli vietettyä lämminhenkinen hetki ja ei voi kuin yhtyä ajatuksiin että huipputapaus Aino on! Mahtava kroppa, osaa temput kyllä mainiosti ja hyvät jutut - hipsuttelua ja juttelua olisi voinut jatkaa koko illan ja ehkä yönkin :) Tulen kyllä toistekin Ainon kanssa…
Mutta siis minun kanssa viestintä ja aikataulut outcall-keikan osalta meni ”ihan kuten pitääkin”.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta