Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä huorissa eniten vituttaa  (Luettu 41306 kertaa)

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #120 : Kesäkuu 15, 2021, 11:12:46 »
Todella hyvä systeemi, kannatan. Ja paremmille asiakkaille voisi antaa alennusta, ehkä ilmaiseksikin.  ::)

Jos tapaamisia ruvettaisiin hinnoittelemaan sen perusteella, miten kiva tapaaminen on palveluntarjoajalle itselleen, niin Suomen rikkaimpien ihmisten kärkikymmenikköön pätkähtäisi kymmenen lesboa huoraa.

Otettaisiinko samalla käyttöön testinäytökset? Asiakas varaisi esittäytymispuolituntisen, joka maksaisi hänelle vaikka pari sataa, ja 20 minuutin kohdalla huora rupeaa täyttämään suoriutumisraporttia. "Joo sinulla oli helppo erektio ja nopea laukeaminen, plussaa siisteistä kynsistä ja käsien pesusta, mutta kullisi oli kivuliaan iso ja vanhan kusen hajuinen, etkä ojentanut rahoja ennen kuin erikseen pyysin. Joten sinulle tapaamiset tulevat tästä lähtien maksamaan 150 € / 30 min. On se silti ihan hyvä suoritus, vain 20 % miehistä pääsevät halvempaan hintaluokkaan."
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 15, 2021, 11:21:38 kirjoittanut Kuningatar Perse »
Eläkkeellä.

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #121 : Kesäkuu 15, 2021, 11:17:24 »


Siis olisihan tuo kivaa, ja hermotkin säästyisivät kun asiakkaiden kanssa ei tarvitsisi olla ihan yhtä varuillaan... Mutta en minä ainakaan tuollaiseen lähtisi.

Ensinnäkään minä en valikoi asiakkaita ulkomuodon perusteella, joten kuvat olisivat vain turvallisuustekijä, eivätkä valintaperuste.

Kuvat ovat aina yksityisyysriski. Kasvokuvat varsinkin, mutta olen (pyytämättä) vastaanottanut myös paljon kasvot piilossa napsittuja kikkelinkuvia, joissa kuvan taustalle tai metadataan on jätetty jotain sellaista, minkä avulla pystyisin suoraan henkilöimään kuvassa esiintyvän ihmisen hyvin pienellä vaivannäöllä.

Netissä kuvien leviämistä ei voi mitenkään vahtia, plus vesileimattomat kuvat voivat päätyä käytettäviksi laittomuuksiin. Tämän vuoksi minä en lähettele asiakkailleni kuvia, ja koska en itse ole valmis lähettelemään kuvia, niin en myöskään vaadi sitä asiakkailtani. Reilu peli.

Hinnoittelu rapsojen perusteella kuulostaa vaikealta ja epäreilulta ajatukselta. Minun hintani vaihtelevat tapaamisen keston, erityispalveluiden ja tapaamiskaupungin mukaan, mutta hinnat ovat aina kaikille asiakkaille samat. Jos jonkun asiakkaan kohdalla tulee sellainen fiilis, että maksettu korvaus ei ole tarpeeksi suuri siitä hyvästä, että siedän häntä, niin sitten en tapaa kyseistä asiakasta.

Ja milläs perusteilla asiakas sitten saisi negarapsaa? Jos jätetään pois raiskaukset, ryöstöt yms. vittupaskat, niin jäljelle jäisi huono käytös ja henkilökohtaiset ominaisuudet. Ja okei, huonosta käytöksestä sietäisikin saada nenilleen, mutta henkilökohtaisille ominaisuuksille ei välttämättä mahda mitään.

Meitä palveluntarjoajia rapsataan aina silloin tällöin tosi inhottavasti asioista, joille emme mitään mahda, tai joihin meillä on joku hyvä syy. Rehelliset asiakkaat eivät ansaitse joutua samanlaisen ryöpytyksen kohteeksi. Maksullisen seksin on kuitenkin tarkoitus olla heille kivaa, eikä tuottaa ahdistusta ja epävarmuuksia.

No tärkein negatiivisen palautteen syy olisi tietysti juurikin se että jos asiakas on väkivaltainen tai käyttäytyy uhkaavasti.
Muita negatiivisesti mainittavia tekijöitä juurikin muuten törkeä tai huono käytös, epäkunnioitus pt:tä kohtaan, jne.
Huono hygienia, paha haju, haluttomuus peseytyä vaikka sitä pyydettäisiin, näkyvät sukupuoli taudit, tai muut vastaavat esim. Jalkasieni, huuliherpes.
Huono kommunikointi.

Positiivista palautetta voisi antaa hyvästä käytöksestä, puhtaudesta, pt:n kunnoituksesta, pt:n omien halujen tyydytyksestä.

Ja sitten tietysti voisi luetella neutraalisti ominaisuuksia jotka voivat toisille olla plussaa ja toisille miinusta.
Ulkonäkö, pituus, paino, ikä, vehkeen koko jne.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #122 : Kesäkuu 15, 2021, 11:21:28 »
Olisi hyvä jos myös asiakkaista olisi samanlainen raportti systeemi kuin mitä myyjistä on, pt:n olisi helppo katsoa miten muut olisi ko. Asiakkaan arvostellut ja jos on paljon negatiivista palautetta ei asiakasta kannattaisi tavata tai voisi ainakin pyytää kovempaa hintaa.

Todella hyvä systeemi, kannatan. Ja paremmille asiakkaille voisi antaa alennusta, ehkä ilmaiseksikin.  ::)

Jaa että kalatiski pitäisi perustaa mmm. Tällaisen listan pitäminen yhtäläillä, kuin pt rapsojen tekeminen on aina osittain kiinni yhteisistä kemioista. Hakkaajat yms vastaavat listat hyvin ymmärtää, mutta muuten asiakkaista lista on toisella tavalla kyseenalainen. Jos sellaista pitäisi, niin näkisin pt lista olisi ennemmin pelkkä +/- merkintä. Ja tuo mitä Kuningatar Perse heitti, että henkilökohtaisille ominaisuuksille ei asiakas eikä sihteeri välttämättä voi mitään ja esimerkiksi lääkittys/sairaus voi näkyä ulospäin, mutta silti toinen henkilö ei sitä tunnista. Yksi hyvä esimerkki lääkkeistä on kortisoni. Muuttaa pitkäaikaiskäytössä kehoa jonkun verran ja mistä toinen osapuoli edes tietää sen käytöstä?
Feel so good...

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #123 : Kesäkuu 15, 2021, 11:32:41 »
No tärkein negatiivisen palautteen syy olisi tietysti juurikin se että jos asiakas on väkivaltainen tai käyttäytyy uhkaavasti.
Muita negatiivisesti mainittavia tekijöitä juurikin muuten törkeä tai huono käytös, epäkunnioitus pt:tä kohtaan, jne.
Huono hygienia, paha haju, haluttomuus peseytyä vaikka sitä pyydettäisiin, näkyvät sukupuoli taudit, tai muut vastaavat esim. Jalkasieni, huuliherpes.
Huono kommunikointi.

Positiivista palautetta voisi antaa hyvästä käytöksestä, puhtaudesta, pt:n kunnoituksesta, pt:n omien halujen tyydytyksestä.

Ja sitten tietysti voisi luetella neutraalisti ominaisuuksia jotka voivat toisille olla plussaa ja toisille miinusta.
Ulkonäkö, pituus, paino, ikä, vehkeen koko jne.

Kuten sanoin, tämä olisi kivaa ja helpottaisi työtä, mutta minusta se ei vain ole asiakkaita kohtaan reilu idea.

Ulospäin näkyviä oireita ei lääkäritkään aina osaa diagnosoida oikein, joten miten huora pystyisi tunnistamaan asiakkaiden eri tauteja? Esim. lievä, allerginen reaktio saattaa nopeasti vilkaisten näyttää huuliherpekseltä.

Muiden ulkoisten ominaisuuksien luetteleminen vaarantaisi asiakkaan yksityisyyden.

Ja mikä taas tulee huoran omien halujen tyydyttämiseen, niin minun haluni ainakin on raha, ja sitä saan jokaiselta mieheltä, joka sisälle tulee. Myös niiltä, jotka eivät ole tervetulleita uudestaan.
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #124 : Kesäkuu 15, 2021, 11:54:51 »
niin minun haluni ainakin on raha,

Eiks sun halu ookkaa mennä minun kanssa naimisiin ja elää askeettista elämää hippikommuunissa kuuden lapsen kanssa ja sä peset pyykit käsin kun sähkö on ihan nounou?

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #125 : Kesäkuu 15, 2021, 11:59:54 »
niin minun haluni ainakin on raha,

Eiks sun halu ookkaa mennä minun kanssa naimisiin ja elää askeettista elämää hippikommuunissa kuuden lapsen kanssa ja sä peset pyykit käsin kun sähkö on ihan nounou?

Hmm, montakos vuohta sinulla oli lyödä pöytään?
Eläkkeellä.

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #126 : Kesäkuu 15, 2021, 12:55:05 »
niin minun haluni ainakin on raha,

Eiks sun halu ookkaa mennä minun kanssa naimisiin ja elää askeettista elämää hippikommuunissa kuuden lapsen kanssa ja sä peset pyykit käsin kun sähkö on ihan nounou?

Hmm, montakos vuohta sinulla oli lyödä pöytään?

5 vuohta ja kaupan päälle 3 kanaa. Lähteekö vai myynkö pois?

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #127 : Syyskuu 26, 2021, 00:43:49 »
Se. Saatanan. V*tun. Muistuttelu. Ja. Kitinä. Rahasta.


Poissa Kunigazz

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3242
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #128 : Syyskuu 26, 2021, 10:23:48 »
^No veä sitte käteen jos ei kiinosta maksaa huoralle hänen tekemästä mahtavasta työstä :whipping:
Rakastettava rahtari.Kokemuksen karismaa ja suorituskykyistä kalustoa!!

Poissa Thurber

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #129 : Syyskuu 26, 2021, 12:45:30 »
Se. Saatanan. V*tun. Muistuttelu. Ja. Kitinä. Rahasta.

Jos ei raha riitä tai ei muista ilman muistuttelua niin ei tarvi käydä.

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6338
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #130 : Syyskuu 26, 2021, 17:11:00 »
En kyllä keksi mitään joka vituttaisi...

Välillä voi olla vaikea sopia, mutta lienee olla normipäivä ja voi johtua itsestänikin...
Shikita ga nai

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6841
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #131 : Syyskuu 26, 2021, 19:59:29 »
Jossain tapauksissa olen törmännyt "liukuhihnatoimintaan", mutta kaiken kaikkiaan
Pt:n "witutus-su" on lähtökohtaisesti parantanut fiilistä ja päivää.

Sinällään voi jopa sanoa, että "witutus" lisääntyy, koska haluaa maistella sitä pimppiä useammin  :behind:

Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 32 )

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #132 : Syyskuu 29, 2021, 19:41:47 »
Se että hommasta tehdään vaikeampaa kuin se on tai romantisoidaan jollakin IsäKissanVitun hömpällä. Vaari antaa rahaa ja huora imee kyrpää. Ei pitäisi olla kovin monimutkaista.
Why so fragile?

Poissa Vieras0219

  • Newbie
  • Viestejä: 16
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #133 : Lokakuu 01, 2021, 08:10:04 »
Se että luvataan aikaa alustavasti ja sitten kun yritän varata. Pelkkää radiohiljaisuutta  Seuraavana päivänä kylmästi ilmoitetaan että kalenteri olikin täynnä. Onneksi ammattilainen ei toimi näin.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 01, 2021, 08:15:45 kirjoittanut Santtu71 »

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #134 : Lokakuu 01, 2021, 09:17:56 »
Puskista tulevat ekstrahinnat

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #135 : Lokakuu 01, 2021, 09:36:52 »
Hierontailmoitus joka ei ole hierontaa

Poissa Mie

  • Full Member
  • Viestejä: 352
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #136 : Lokakuu 01, 2021, 10:27:07 »
Joittenkin huorien ylimielinen asenne! Yhelle asiasta kysyinkin, että miksi sinulla on noin ylimielinen asenne. Vastaus oli että No koska mä voin näin tehdä! Ota tai jätä!!  :headbang:

Tässä tapauksessa jätin.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 01, 2021, 10:28:40 kirjoittanut Mie »

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7770
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #137 : Lokakuu 01, 2021, 11:30:58 »
^Hienoa, että huora pystyi tekemään noin.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Cece

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 2635
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #138 : Lokakuu 01, 2021, 11:36:10 »
Ei oikeen mikään, mä käyn vaan sellaisilla hupakoilla, mitkä ei aiheuta vitutusta :D
Helläkätinen herrasmies lassie

Poissa orjamies

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1792
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #139 : Lokakuu 01, 2021, 12:00:54 »
Se että luvataan aikaa alustavasti ja sitten kun yritän varata. Pelkkää radiohiljaisuutta  Seuraavana päivänä kylmästi ilmoitetaan että kalenteri olikin täynnä. Onneksi ammattilainen ei toimi näin.

eli olit varamies muilla aloilla toimittu pitkään noin jos joku oisi peruuttanut oisit saanut ajan
kysyvälle vastataan