Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mikä huorissa eniten vituttaa  (Luettu 41334 kertaa)

Poissa Jermukka

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #100 : Maaliskuu 31, 2021, 13:36:41 »
5. Ylihintaa yrittävät
Jokainenhan saa pyytää mitä haluaa ja hyvästähän kannattaa maksaa, mutta joillain tuntuu olevan ihme käsitys että joku autossa suoritettu suikkari/runkkaus on 100€ arvoinen ja puolituntinen ihan normaalin (tylsän) näköisen naisen kanssa 200€ tai yli ja niin edespäin.

Miten niin yrittävät? Asunto-auton kun myin, niin enää ei onnistu runkkaus autossa. Ja runkkaus/suihinotto/paneminen on 200 puolituntia ja tunti 350. Näytän Peppi Pitkätossulta, jostain se on ehkä tylsää. Paitsi käytös on kuin herra Tossavaisella.
Vaikka olen apina, niin ei jaksa katsella muita apinoita ketkä roikkuu oksalla banaanin voimalla.

Ollaan Nimppara pari kertaa tavattu ja silloin hinta oli 150€ puolikkaalta ja molemmilla kerroilla nautin käynnistä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #101 : Maaliskuu 31, 2021, 13:49:01 »
Niin olikin aiemmin. On vähän kinkkinen juttu tuo hinnannosto. Tutuille myyn samaan hintaan, vaan tosi tutuille, ketkä tiedän. Hinnannostolla säästän itseäni.

Poissa Jermukka

  • Newbie
  • Viestejä: 5
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #102 : Maaliskuu 31, 2021, 13:51:49 »
Niin olikin aiemmin. On vähän kinkkinen juttu tuo hinnannosto. Tutuille myyn samaan hintaan, vaan tosi tutuille, ketkä tiedän. Hinnannostolla säästän itseäni.

Nosta puolikas suoraan 300€ niin ei tarvitse varoa että tulen käymään  ;)

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #103 : Maaliskuu 31, 2021, 14:14:08 »
1. Sähköpostin välityksellä tapaamisen sopiminen

Samaa copypastea voi ihan huoletta laittaa Whatsappissakin. Lisäksi näyttää että varsinkin ei-niin-aktiiviset huorat ei edes lue sähköpostejaan ja vastaavat kun mielenkiinto kyseiseen naiseen mennyt. Lisäksi kun kysyy puhelinnumeroa että olisi helpompi kommunikoida niin noustaan raivoon että aika varataan näin.

2. Kuvien ruinaajat

Yleensä ovat näitä sähköpostin takana olevia tapauksia. Ja harvoin kyseessä on että halutaan se rantakunnossa oleva uros asiakkaaksi vaan jonkinlainen kiristys/yms takana. Tai sitten mies joka saa kicksejä.

3. Ei kuvia/huonot kuvat

Tää nyt ei vielä ole mikään este tapaamiselle, mutta kiva olis tietää kuinka paljon laitettu ehdolle ilmoituksessa. Lisäksi jollain N70lla otetut kuvat ei herätä isoja haluja tavata kyseistä huoraa.

4. Tiuskijat

Asiallisesti kysyy esim. juuri vaihtoehtoista tapaa olla yhteydessä tai onnistuuko tietyt palvelut ja vastaukseksi saa tympeitä sanan-kahden vastauksia niin saa olla mun puolesta.

5. Ylihintaa yrittävät

Jokainenhan saa pyytää mitä haluaa ja hyvästähän kannattaa maksaa, mutta joillain tuntuu olevan ihme käsitys että joku autossa suoritettu suikkari/runkkaus on 100€ arvoinen ja puolituntinen ihan normaalin (tylsän) näköisen naisen kanssa 200€ tai yli ja niin edespäin.


Miksi sähköpostilla ei voi varata aikaa kun siellä kerran kirjoittelee vaan pitää pyytää helpompaa yhtydenpitoa? Jos kerran on ajanvaraustyttö kyseessä eikä päivystävä.

Ja miksi ollenkaan ottaa yhteyttä tylsännäköiseen huoraan? Jotta pääsee halvalla? Rumat antaa halvemmalla?

Kunhan ihmettelen.

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #104 : Maaliskuu 31, 2021, 17:36:52 »
Vituttaa koska nyt vaan sattuu vituttamaan kaikki. Menköön siis niin huorat kuin lapsivedetkin (koska olen mies, olen raskaana ja minulla on vielä perioidi samaan aikaan, repikää siitä).
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #105 : Maaliskuu 31, 2021, 17:51:05 »
Niin olikin aiemmin. On vähän kinkkinen juttu tuo hinnannosto. Tutuille myyn samaan hintaan, vaan tosi tutuille, ketkä tiedän. Hinnannostolla säästän itseäni.

Ai, normaaali hintaan sille pienimunaiselle aasille, joka aina elviselee naapurissa omaavansa ison kikkelin. Omapahan on asiasi.  :whipping:

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #106 : Maaliskuu 31, 2021, 18:01:02 »
^
Me ei enää tavata, en viiti siitä sen enempää. Ei johdu hinnasta kuitenkaan. Minulla on vaan ikuiset kuukautiset.

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2205
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #107 : Maaliskuu 31, 2021, 18:19:35 »
Vituttaa koska nyt vaan sattuu vituttamaan kaikki. Menköön siis niin huorat kuin lapsivedetkin (koska olen mies, olen raskaana ja minulla on vielä perioidi samaan aikaan, repikää siitä).

Tuo perioidi kuulostaa pelottavalta. Onko se seuraava korona?

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2057
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #108 : Maaliskuu 31, 2021, 18:27:29 »
Ne on näitä miesnaisten juttuja, en itsekään tiedä siitä hevon vittujakaan
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa IirisNinni

  • Newbie
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 1
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #109 : Toukokuu 14, 2021, 20:52:43 »
^
Iirisninni ainakin mainostaa ettei olisi posliini.
  :)


En tosiaan ole posliini :)
Välillä toki siistitympi ja toisinaan tuuheampi, mutta aina karvoja löytyy päältä sekä alhaalta  ;)
Joku sanoi ettei karvoja saa edes lisähinnasta, no minua ei saa posliiniksi edes ekstrasta!
Kaunista nuorta seksiseuraa <3

Poissa mattssonni

  • Hero Member
  • Viestejä: 783
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #110 : Kesäkuu 14, 2021, 17:33:45 »
Fonecta vaatijat. Ei tunnu yksittäisyys kiinnostavan.

Tarkoittanet yksityisyyttä. Mutta kyllä, tässä yksi asioista, joita itsekin eniten ihmettelen (siis ihmetyttää vain, ei vi**ta, eihän minun tarvitse heidän palveluitaan ostaa). Anonymiteetti lienee useimmille asiakkaille että ja monille palveluntarjoajillekin ihan peruslähtökohta ja yksi niistä asioista, joista hupakoinnissa maksetaan.

Tänään tuli Naapurissa vastaan ilmoitus, jossa luki vieläpä "Kuvasi tulen myös pyytämään, ennen mahdollista tapaamista."
-> Kas kun ei pyydä myöskin työpaikkaa, esimiehen yhteystietoja, kotiosoitetta ja lasten nimiä. Voisin kuvitella, että karsii aika paljon asiakaskuntaa.

Ymmärrän kyllä, että taustalla on sinänsä täysin perusteltu huoli turvallisuudesta, mutta henkilötodistukset sopivat hieman huonosti tähän palveluun, jossa asiakas usein maksaa juuri anonymiteetista.
Harva asia on mustavalkoinen, useimmiten niissä on monia, vähintäänkin harmaan, sävyjä.

Poissa Vieras0185

  • Full Member
  • Viestejä: 416
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #111 : Kesäkuu 14, 2021, 17:40:57 »
Fonecta vaatijat. Ei tunnu yksittäisyys kiinnostavan.

Tarkoittanet yksityisyyttä. Mutta kyllä, tässä yksi asioista, joita itsekin eniten ihmettelen (siis ihmetyttää vain, ei vi**ta, eihän minun tarvitse heidän palveluitaan ostaa). Anonymiteetti lienee useimmille asiakkaille että ja monille palveluntarjoajillekin ihan peruslähtökohta ja yksi niistä asioista, joista hupakoinnissa maksetaan.

Tänään tuli Naapurissa vastaan ilmoitus, jossa luki vieläpä "Kuvasi tulen myös pyytämään, ennen mahdollista tapaamista."
-> Kas kun ei pyydä myöskin työpaikkaa, esimiehen yhteystietoja, kotiosoitetta ja lasten nimiä. Voisin kuvitella, että karsii aika paljon asiakaskuntaa.

Ymmärrän kyllä, että taustalla on sinänsä täysin perusteltu huoli turvallisuudesta, mutta henkilötodistukset sopivat hieman huonosti tähän palveluun, jossa asiakas usein maksaa juuri anonymiteetista.

Tommoiset ilmoitukset kannattaa jättää ihan alkuunsa huomiotta. Siellä on todennäköisesti joku karvainen Pentti asialla.
Yksikään oikea hupakko ei yritä kalastella asiakkaan henkilöllisyyttä kuvien tai puhelin numeron muodossa.

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #112 : Kesäkuu 14, 2021, 17:51:46 »
Yleensä fiilis ennen tapaamista on 🌞 ja jälkeen 🌞🌞, ja muutenkin kaikki on "fun and games". Kunnes tulee ohari.

Oharin herkistämässä tunteiden myrskyssä on vituttanu ihan kaikki asiat. Siis kaikki. Kaikki. Vittu.

Aattele ku tälleen palveluntarjoajana noin 60% varaajista tekee oharit 🥴 Ei mutta siis ymmärrän tuonkin puolen ihan täysin! Itse olen joutunut vissiin kerran perumaan yhden aamuajan kun yön aikana oli noussut kuume. Jos tällaisia tulee niin laitan tietysti heti viestiä pahoitteluiden kera! Harmittaa itseäki ajatus siitä että joutuisi perumaan.. 😬

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #113 : Kesäkuu 14, 2021, 18:02:29 »
Vetää kyllä hiljaiseksi vitutuksen määrä tässä ketjussa. Mua ei huorat vituta yhtään. Päinvastoin, ne on ihania! Jos jonkun kanssa kemiat ei pelaa, niin menen seuraavalle. Elämästään voi tehdä mukavan tai sitten rimpuilla vitutuksessa. Oma valinta.

Vituttaa pitkät postaukset siitä kuinka ollaan niin rakettitohtoriastronauttilentäjäinsinööriä mutta silti jostain VITUN syystä myydään persettä netissä.

En ymmärrä tätä joko-tai -asetelmaa. Mulla on hyvä koulutus ja duuni mutta jos oisin niin hot, että naiset maksais 250€/h seksistä mun kanssa, niin totta helvetissä myisin persettä sen duunin lisäksi! Ois kyllä todella cool combo!

Let's face the facts. Hupakot jotka onnistuvat menestymään sekä siviiliduunissa että seksin myyjänä ovat ihmiskunnan kermaa. Sanoi kateelliset mitä tahansa.

Vituttaa pitkät lätinät siitä että minkä värisenä taivaanranta kimaltelee kun pikkutuntien pyhätössä kaksi sielua kohtaavat ja koskettavat ja kuinka kosmos säteilee rakkauden pulssien rummuttaessa linnunradan tähtiä tuhannen orastavan aamunkoin lailla. Vittu.

Hei bro, jos tunteen palo sattuu roihuamaan, niin kyllä sitä tuollakin tavalla voi maailmalle julistaa. Päästä herkkyytesi kahleista ja anna sen lentää vapaana ;D Halkojen pilkkominen ei ole ainut ok tunneilmaisumuoto miehille.

Taidankin nimetä pippelini kosmokseksi, jos se vaikka pääsisi seuraavalla tapaamisella säteilemään rakkauden pulsseja hupakon pikkutuntien pyhättöön. Ai niin. Kosmos laajenee kiihtyvällä vauhdilla. :(

Mahtavaa kommentointia, miks täällä ei ole tykkäys nappia?? 😂
P.S. itsekin opiskelen ja pyrin luomaan pian uraa tekniikan parissa, silti myös "myyn persettä netissä". Koska tykkään siitä! 😎

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #114 : Kesäkuu 14, 2021, 18:07:15 »
Mahtavaa kommentointia, miks täällä ei ole tykkäys nappia?? 😂
P.S. itsekin opiskelen ja pyrin luomaan pian uraa tekniikan parissa, silti myös "myyn persettä netissä". Koska tykkään siitä! 😎

Kyllä täältä tavallaan löytyy tykkäysnappi, voi antaa palautetta/mainetta kommentin kera. Androidissa näkyy tietokonesivusto-näkymässä.

Ps. Tervetuloa pk-seudulle käymään :)

Poissa Vieras0232

  • Jr. Member
  • Viestejä: 78
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #115 : Kesäkuu 14, 2021, 18:30:56 »
Mahtavaa kommentointia, miks täällä ei ole tykkäys nappia?? 😂
P.S. itsekin opiskelen ja pyrin luomaan pian uraa tekniikan parissa, silti myös "myyn persettä netissä". Koska tykkään siitä! 😎

Kyllä täältä tavallaan löytyy tykkäysnappi, voi antaa palautetta/mainetta kommentin kera. Androidissa näkyy tietokonesivusto-näkymässä.

Ps. Tervetuloa pk-seudulle käymään :)

Ahaa okei, kiitos vinkistä! Joo olen uusi tällä saitilla enkä ole oppinut vielä täysin miten tämä toimii 😁
Ja kiitos, kiva on vierailla sielläkin suunnilla välillä 😊

Poissa Suomipoika85

  • Full Member
  • Viestejä: 109
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #116 : Kesäkuu 15, 2021, 10:21:42 »
Fonecta vaatijat. Ei tunnu yksittäisyys kiinnostavan.

Tarkoittanet yksityisyyttä. Mutta kyllä, tässä yksi asioista, joita itsekin eniten ihmettelen (siis ihmetyttää vain, ei vi**ta, eihän minun tarvitse heidän palveluitaan ostaa). Anonymiteetti lienee useimmille asiakkaille että ja monille palveluntarjoajillekin ihan peruslähtökohta ja yksi niistä asioista, joista hupakoinnissa maksetaan.

Tänään tuli Naapurissa vastaan ilmoitus, jossa luki vieläpä "Kuvasi tulen myös pyytämään, ennen mahdollista tapaamista."
-> Kas kun ei pyydä myöskin työpaikkaa, esimiehen yhteystietoja, kotiosoitetta ja lasten nimiä. Voisin kuvitella, että karsii aika paljon asiakaskuntaa.

Ymmärrän kyllä, että taustalla on sinänsä täysin perusteltu huoli turvallisuudesta, mutta henkilötodistukset sopivat hieman huonosti tähän palveluun, jossa asiakas usein maksaa juuri anonymiteetista.

Omasta mielestä kuvan pyytäminen mahdolliselta asiakkaalta on ihan ymmärrettävää ja enemmän ihmettelen sitä että kuinka harva tätä pyytää.

Kyllähän asiakaskin valitsee pt:n pitkälti kuvien (ja mahdollisten rapsojen) perusteella, niin miksi pt ei voisi valita asiakasta myös kuvan perusteella?


Olisi hyvä jos myös asiakkaista olisi samanlainen raportti systeemi kuin mitä myyjistä on, pt:n olisi helppo katsoa miten muut olisi ko. Asiakkaan arvostellut ja jos on paljon negatiivista palautetta ei asiakasta kannattaisi tavata tai voisi ainakin pyytää kovempaa hintaa.

Poissa Vieras0282

  • Hero Member
  • Viestejä: 736
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #117 : Kesäkuu 15, 2021, 10:24:43 »
^ Koska palveluntarjoaja tekee työtä eikä etsi omaa nautintoa. Onkohan siinä pienepieni ero?
Vaikka usein siinä tuppaa menemään niin että nautintoa tulee palkan kera  :blowjob:


Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #118 : Kesäkuu 15, 2021, 10:55:28 »

Omasta mielestä kuvan pyytäminen mahdolliselta asiakkaalta on ihan ymmärrettävää ja enemmän ihmettelen sitä että kuinka harva tätä pyytää.

Kyllähän asiakaskin valitsee pt:n pitkälti kuvien (ja mahdollisten rapsojen) perusteella, niin miksi pt ei voisi valita asiakasta myös kuvan perusteella?


Olisi hyvä jos myös asiakkaista olisi samanlainen raportti systeemi kuin mitä myyjistä on, pt:n olisi helppo katsoa miten muut olisi ko. Asiakkaan arvostellut ja jos on paljon negatiivista palautetta ei asiakasta kannattaisi tavata tai voisi ainakin pyytää kovempaa hintaa.

Siis olisihan tuo kivaa, ja hermotkin säästyisivät kun asiakkaiden kanssa ei tarvitsisi olla ihan yhtä varuillaan... Mutta en minä ainakaan tuollaiseen lähtisi.

Ensinnäkään minä en valikoi asiakkaita ulkomuodon perusteella, joten kuvat olisivat vain turvallisuustekijä, eivätkä valintaperuste.

Kuvat ovat aina yksityisyysriski. Kasvokuvat varsinkin, mutta olen (pyytämättä) vastaanottanut myös paljon kasvot piilossa napsittuja kikkelinkuvia, joissa kuvan taustalle tai metadataan on jätetty jotain sellaista, minkä avulla pystyisin suoraan henkilöimään kuvassa esiintyvän ihmisen hyvin pienellä vaivannäöllä.

Netissä kuvien leviämistä ei voi mitenkään vahtia, plus vesileimattomat kuvat voivat päätyä käytettäviksi laittomuuksiin. Tämän vuoksi minä en lähettele asiakkailleni kuvia, ja koska en itse ole valmis lähettelemään kuvia, niin en myöskään vaadi sitä asiakkailtani. Reilu peli.

Hinnoittelu rapsojen perusteella kuulostaa vaikealta ja epäreilulta ajatukselta. Minun hintani vaihtelevat tapaamisen keston, erityispalveluiden ja tapaamiskaupungin mukaan, mutta hinnat ovat aina kaikille asiakkaille samat. Jos jonkun asiakkaan kohdalla tulee sellainen fiilis, että maksettu korvaus ei ole tarpeeksi suuri siitä hyvästä, että siedän häntä, niin sitten en tapaa kyseistä asiakasta.

Ja milläs perusteilla asiakas sitten saisi negarapsaa? Jos jätetään pois raiskaukset, ryöstöt yms. vittupaskat, niin jäljelle jäisi huono käytös ja henkilökohtaiset ominaisuudet. Ja okei, huonosta käytöksestä sietäisikin saada nenilleen, mutta henkilökohtaisille ominaisuuksille ei välttämättä mahda mitään.

Meitä palveluntarjoajia rapsataan aina silloin tällöin tosi inhottavasti asioista, joille emme mitään mahda, tai joihin meillä on joku hyvä syy. Rehelliset asiakkaat eivät ansaitse joutua samanlaisen ryöpytyksen kohteeksi. Maksullisen seksin on kuitenkin tarkoitus olla heille kivaa, eikä tuottaa ahdistusta ja epävarmuuksia.
Eläkkeellä.

Poissa Tonava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2450
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mikä huorissa eniten vituttaa
« Vastaus #119 : Kesäkuu 15, 2021, 11:08:17 »
Olisi hyvä jos myös asiakkaista olisi samanlainen raportti systeemi kuin mitä myyjistä on, pt:n olisi helppo katsoa miten muut olisi ko. Asiakkaan arvostellut ja jos on paljon negatiivista palautetta ei asiakasta kannattaisi tavata tai voisi ainakin pyytää kovempaa hintaa.

Todella hyvä systeemi, kannatan. Ja paremmille asiakkaille voisi antaa alennusta, ehkä ilmaiseksikin.  ::)