Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle  (Luettu 16498 kertaa)

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #60 : Tammikuu 08, 2021, 13:58:53 »
^Useampi on tälläkin foorumilla kirjoittanut, että kun lopettavat tämän niin työllistyvät paljon parempipalkkaiseen ammattiin kuin mitä hupakoidessa tienaavat.   :sheep:

Nyt tämä meni jo asian vierestä! Voisitko sinäkin hieman rauhoittua ja tehdä tästä  asiasta  oma aloitus?

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #61 : Tammikuu 08, 2021, 14:08:37 »
^Laita piruuttas linkki vaikkapa kolmeen tällaiseen viestiin. En tosin tiedä, että mitä sillä on tekemistä seksinmyyjien kanssa joilla on yhdistelmäkortti

Vanhalla opistolla ja täällä paljon kirjoittavaksi eivät ole voineet mennä ohitse.
Oli vastaus Jormaaholle.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #62 : Tammikuu 08, 2021, 14:12:27 »
^Tällaista vastausta odotinkin 😉 Komppaan Jippiin edellistä viestiä, laita taas jäitä housuihin.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa sannahunaja

  • Full Member
  • Galleria (4)
  • Viestejä: 145
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #63 : Tammikuu 08, 2021, 14:24:13 »
Itselläni on hieman kokemusta aiemman siviilityön puitteissa pyörätuoleista, mutta ei ko. työnkuvaan tietenkään kuulunut seksipalvelut. Nämähän ovat siis kaksi täysin eri asiaa, käsitellä pyörätuoli-ihmistä hoitsuna vs. seksipalveluiden tarjoajana. Pyörätuoli-ihmisten käsittely myös varioi, riippuen vamman syistä ja tasoista. Eikä se ainakaan omalla kohdallani mene niin, että kokemus hoitotyöstä + kokemus hutsuilusta automaattisesti pätevöittäisi olemaan hyvä palveluntarjoaja pyörätuoliasiakkaalle. Ei, niin kuin missä tahansa hommassa, niin jokaiseen erilliseen duuniin pätevyys tulee joko koulutuksen, käytännön tai molempien kautta.

Joitain kertoja olen saanut yhteydenottoja asian tiimoilta ja kaikkiin asiallisiin yhteydenottoihin totta kai pyrin vastaamaan. Oman keikkailukokemukseni perusteella voin kuitenkin kertoa, että yllättävän harva majapaikka on esteetön. Tai jos esim. ovelta liuska löytyisikin, niin asunnon/hotlahuoneen eteinen ja/tai kylppäri on niin pieni, ettei sinne voi kuvitellakaan pyörätuolia. Tämä on se yleisin syy, miksi olen ystävällisesti kieltäytynyt. Tosin tilannehan on, etten ole koskaan varsinaisesti edes etsinyt esteetöntä majapaikkaa, joten en sitten tiedä miten paljon niitä todellisuudessa on tarjolla. Myönnän toki asiaan liittyvän myös kokemattomuudesta johtuvaa epävarmuutta sekä kysymyksiä käytännön asioiden sujuvuudesta, joita kollegat jo hyvin toivatkin esille. Viimeisin saamani yhteydenotto ja josta kieltäydyin oli sellainen tilanne, että pyörätuoliasiakkaalla olisi ollut mukanaan henkilökohtainen avustaja, joka olisi avustanut nostoissa ja itse seksipuuhissakin. Tällainen skenaario menee ikävä kyllä kaikin tavoin oman mukavuusalueeni ulkopuolelle ja pidän kiinni oikeudestani tehdä hutsun hommia itselleni parhaiten sopivalla tavalla. Ei ole asiakkaankaan etu, jos tyttö yrittää epätoivoisesti palvella rajojensa yli menevässä tilanteessa. Aloittajallahan ei tosin henk.koht. avustajaa ole, joten ei siitä sitten sen enempää.

Uskoisin kyllä, että sopiva palveluntarjoja sinullekin löytyy! Avoimuus ja asioiden rauhallinen selitys auttanee jo paljon. Olisiko helpompi pyytää tyttöä tulemaan sinun luoksesi?
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 08, 2021, 14:33:10 kirjoittanut sannahunaja »
Hunajata sulle! Ks. kalenterista missä ja milloin 💋

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #64 : Tammikuu 08, 2021, 14:25:14 »
^Tällaista vastausta odotinkin 😉 Komppaan Jippiin edellistä viestiä, laita taas jäitä housuihin.

Auttaisiko tuo? Kyllä yläpäähän tarvittaisiin kaataa nyt jäitä ja kunnolla! Pysytään hei pojat ja horotkin AIHEESSA  ketään syyllistämättä! Asia on herkkä, mutta jos se alkaa mennä pahasti aiheen vierestä niin tehkää siitä oma aloitus!

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #65 : Tammikuu 08, 2021, 17:03:48 »
Todennäköisesti yhdellä huoralla ei kävisi koko Suomen pyörätuolia käyttävät asiakkaat, että olikohan nyt vähän liioittelua tuo sata.

Mut jos ne pitää invalidiliiton kevätpäivät

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #66 : Tammikuu 08, 2021, 17:13:35 »
Todennäköisesti yhdellä huoralla ei kävisi koko Suomen pyörätuolia käyttävät asiakkaat, että olikohan nyt vähän liioittelua tuo sata.

Mut jos ne pitää invalidiliiton kevätpäivät

Ne ja nuo? Tässä oli taas hyvin syyttävä ilmaisu! Aloittaisitko sinä, Nina tai joku muu aloituksen siitä, minkä vuoksi huorat ovat surkeita kaikin puolin!

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #67 : Tammikuu 08, 2021, 17:26:51 »
Todennäköisesti yhdellä huoralla ei kävisi koko Suomen pyörätuolia käyttävät asiakkaat, että olikohan nyt vähän liioittelua tuo sata.

Mut jos ne pitää invalidiliiton kevätpäivät

Tästä tähänkin asiaan vuodatuksesta tulee mieleen, ettö on taas monella paha mieli ja syytä ei tiedä kuin asianomainen itse! Huoriin se taas jotenkin kohdistui! Hei mutta kuules, sun pitää järjestää sellaiset kesäpäivät, jossa kaikki tanhuaa ja saa sanoa sanansa! Älä siirrä vastuuta huorille vaan toimi!

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #68 : Tammikuu 08, 2021, 17:41:46 »
Todennäköisesti yhdellä huoralla ei kävisi koko Suomen pyörätuolia käyttävät asiakkaat, että olikohan nyt vähän liioittelua tuo sata.

Mut jos ne pitää invalidiliiton kevätpäivät

Ne ja nuo? Tässä oli taas hyvin syyttävä ilmaisu! Aloittaisitko sinä, Nina tai joku muu aloituksen siitä, minkä vuoksi huorat ovat surkeita kaikin puolin!

Ai kuin sinä minulta tuollaista kyselet? Huorista en ole sanonut mitään tässä ketjussa. Sen vaan, että pyörätuolilla crossaajat on tervetulleita esteettömään asuntooni, enkä usko, että pyörätuoli kiinnittää sen enempää huomiota, kun kävelevä asiakas. Toisessa ketjussa voi keskustella surkeista huorista ;D

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #69 : Tammikuu 08, 2021, 17:44:37 »
Todennäköisesti yhdellä huoralla ei kävisi koko Suomen pyörätuolia käyttävät asiakkaat, että olikohan nyt vähän liioittelua tuo sata.

Mut jos ne pitää invalidiliiton kevätpäivät

Anteeksi vielä lisäys, mutta jos ihmisellä on oikeasti rohkeutta taistella jostain, se tekee sen!  Olkoon sitten vaikka pienimunaisen oikeudesta saada pillua! Silloin ihminen tekee sen, eikä vittuile huorille täällä! Missä tästäkin asiasta kokoonnutaan ja sinä sen järjestät. Kyllä! Tulen paikalle! Toivottavasti te kakki muutkin! Sannahunajan tavoin olen tehnyt noin 10 vuotta vammaistyötä. Nyt on sinun vuoro järjestää asiasta tapahtuma, jossa ei ketään tarvitse loukata! Sitä odotellessa! Missä nähdään?

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #70 : Tammikuu 08, 2021, 17:49:54 »
Todennäköisesti yhdellä huoralla ei kävisi koko Suomen pyörätuolia käyttävät asiakkaat, että olikohan nyt vähän liioittelua tuo sata.

Mut jos ne pitää invalidiliiton kevätpäivät

Ne ja nuo? Tässä oli taas hyvin syyttävä ilmaisu! Aloittaisitko sinä, Nina tai joku muu aloituksen siitä, minkä vuoksi huorat ovat surkeita kaikin puolin!

Ai kuin sinä minulta tuollaista kyselet? Huorista en ole sanonut mitään tässä ketjussa. Sen vaan, että pyörätuolilla crossaajat on tervetulleita esteettömään asuntooni, enkä usko, että pyörätuoli kiinnittää sen enempää huomiota, kun kävelevä asiakas. Toisessa ketjussa voi keskustella surkeista huorista ;D

Sinun täytyy Nimara muistaa ja ymmärtää myös se, että monenkaan asunto ei ole esteetön, kuten sinun! Ja jos sinäkin haluat järjestää tapahtuman ilman ”huorapalkkaa”, tee se välittömästi! Tulen kyllä mukaan!

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #71 : Tammikuu 08, 2021, 17:52:51 »
Todennäköisesti yhdellä huoralla ei kävisi koko Suomen pyörätuolia käyttävät asiakkaat, että olikohan nyt vähän liioittelua tuo sata.

Mut jos ne pitää invalidiliiton kevätpäivät

Ne ja nuo? Tässä oli taas hyvin syyttävä ilmaisu! Aloittaisitko sinä, Nina tai joku muu aloituksen siitä, minkä vuoksi huorat ovat surkeita kaikin puolin!

Ai kuin sinä minulta tuollaista kyselet? Huorista en ole sanonut mitään tässä ketjussa. Sen vaan, että pyörätuolilla crossaajat on tervetulleita esteettömään asuntooni, enkä usko, että pyörätuoli kiinnittää sen enempää huomiota, kun kävelevä asiakas. Toisessa ketjussa voi keskustella surkeista huorista ;D

Ja lue tuo keskutelu kunnolla ja niin että ymmärrät missä mennään!

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #72 : Tammikuu 08, 2021, 18:17:17 »
^
Luin, enkä siltkään ymmärrä, mistä sinä oikein vaahtoat nyt.

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #73 : Tammikuu 08, 2021, 18:29:15 »
^
Luin, enkä siltkään ymmärrä, mistä sinä oikein vaahtoat nyt.

Vaahtoan siitä ehkä hieman, että sinulla on oman etusi mukaan tapana splitata milloin mitäkin ja mieluiten muita horoja. Mutta aiheeseen liittyen! Milloin ajattelit järjestää asiasta jonkun mielenosoituksen? Vammaistyötä tehneenä tulen taatusti mukaan! 😉

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #74 : Tammikuu 08, 2021, 18:33:42 »
Onpas tästä tullu värikäs keskustelu ;D Onhan tuo ikävää, että liikuntarajoitteisille ei välttämättä palveluita ole tarjolla siinä määrin kuin toivoisi. Se on ymmärrettävää jos hupakko kokee, ettei pysty palvelemaan liikuntarajoitteista samalla tavalla kuin muita. Enemmän se luultavasti harmittaisi, jos homma ei oikein luonaisi palveluntarjoajan kokemattomuuden vuoksi, niin helpompaa on mainita, ettei kykene palvelemaan.

Ilmoituksessa mainittu "minulle ulkonäkösi, ikäsi, kokosi yms. ovat sivuseikkoja" ovat mun käsityksen mukaan ns. normaaleja seikkoja jotka käsittävät pääosan asiakas kuntaa. Lähinnä rohkaisee niitä jotka pohtivat omaa ulkonäköään huoriin mennessä. Pyörätuolissa oleva on ihan eri asia ja vaatii esteettömän kulun tai mahdollisesti muita juttuja, jotka ei välttämättä joka hupakolle sovi.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #75 : Tammikuu 08, 2021, 18:41:00 »
^
Luin, enkä siltkään ymmärrä, mistä sinä oikein vaahtoat nyt.

Vaahtoan siitä ehkä hieman, että sinulla on oman etusi mukaan tapana splitata milloin mitäkin ja mieluiten muita horoja. Mutta aiheeseen liittyen! Milloin ajattelit järjestää asiasta jonkun mielenosoituksen? Vammaistyötä tehneenä tulen taatusti mukaan! 😉

Sis voisiko joku minua fiksumpi nyt vähän suomentaa minulle näitä Jippiin juttuja. Ei hajuakaan, miksi hän puhuu huorista tässä ketjussa ja sotkee minut mukaan noihin juttuihinsa.

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #76 : Tammikuu 08, 2021, 18:46:52 »
Onpas tästä tullu värikäs keskustelu ;D Onhan tuo ikävää, että liikuntarajoitteisille ei välttämättä palveluita ole tarjolla siinä määrin kuin toivoisi. Se on ymmärrettävää jos hupakko kokee, ettei pysty palvelemaan liikuntarajoitteista samalla tavalla kuin muita. Enemmän se luultavasti harmittaisi, jos homma ei oikein luonaisi palveluntarjoajan kokemattomuuden vuoksi, niin helpompaa on mainita, ettei kykene palvelemaan.



Ilmoituksessa mainittu "minulle ulkonäkösi, ikäsi, kokosi yms. ovat sivuseikkoja" ovat mun käsityksen mukaan ns. normaaleja seikkoja jotka käsittävät pääosan asiakas kuntaa. Lähinnä rohkaisee niitä jotka pohtivat omaa ulkonäköään huoriin mennessä. Pyörätuolissa oleva on ihan eri asia ja vaatii esteettömän kulun tai mahdollisesti muita juttuja, jotka ei välttämättä joka hupakolle sovi.

Jos kelaat ylös päin ja paljon ymmärrät, että keskustelu meni sivuraiteille jo kaun akaa sitten ja siitä näitä kommenteja on minulta tullut! Tästä on nyt vain tehty enemmän vammaiskysymys kuin vammaisen tasavertaisuudesta ostaa seksiä. Se häiritsee ja todellakin ketään loukkaamatta tai ainakaan vammaisia!

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #77 : Tammikuu 08, 2021, 18:49:22 »
^
Luin, enkä siltkään ymmärrä, mistä sinä oikein vaahtoat nyt.

Vaahtoan siitä ehkä hieman, että sinulla on oman etusi mukaan tapana splitata milloin mitäkin ja mieluiten muita horoja. Mutta aiheeseen liittyen! Milloin ajattelit järjestää asiasta jonkun mielenosoituksen? Vammaistyötä tehneenä tulen taatusti mukaan! 😉

Sis voisiko joku minua fiksumpi nyt vähän suomentaa minulle näitä Jippiin juttuja. Ei hajuakaan, miksi hän puhuu huorista tässä ketjussa ja sotkee minut mukaan noihin juttuihinsa.

Ehkä älysi ei nyt riitäkään tähän!

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #78 : Tammikuu 08, 2021, 18:50:46 »

Sis voisiko joku minua fiksumpi nyt vähän suomentaa minulle näitä Jippiin juttuja. Ei hajuakaan, miksi hän puhuu huorista tässä ketjussa ja sotkee minut mukaan noihin juttuihinsa.

Mun piikkiin menee tuo sinun mukaan ottaminen. Pahoittelut siitä

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #79 : Tammikuu 08, 2021, 18:59:07 »

Sis voisiko joku minua fiksumpi nyt vähän suomentaa minulle näitä Jippiin juttuja. Ei hajuakaan, miksi hän puhuu huorista tässä ketjussa ja sotkee minut mukaan noihin juttuihinsa.

Jep! Eli pyydä sinä sitä anteeksi Nimaralta! Sorry sinullekin, mutta taisi mennä jo aikaa sitten raiteiltaan tämä keskustelu sinunkin puolesta! Hyvää illanjatkoa sinullekin!

Mun piikkiin menee tuo sinun mukaan ottaminen. Pahoittelut siitä