Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle  (Luettu 16433 kertaa)

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #40 : Tammikuu 08, 2021, 09:06:10 »

Mä voisin lähteä avustajaksi, jos homma toimisi samoin kuin esim Tapparan peleissä eli avustaja ilmaiseksi
Kyllä sä saat tulla avustamaan ihan ilmaiseksi. Mutta joutuisit odottelemaan ulkona.  ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #41 : Tammikuu 08, 2021, 09:15:36 »
Mä itse ainakin nostan käden pystyyn, että mulla se etten ole "hyväksynyt" johtuu omasta osaamattomuudesta ja huolesta siitä etten tiedä mitä pitää tehdä. Kyselyihin olen yleensä vastannut "valitettavasti minulla ei ole kokemusta pyörätuolissa olevista asiakkaista, joten en ole varma olisinko sopiva tyttö". Tämän jälkeen en usein itse saa enää takaisin vastausta. Olen ajatellut että asiakas
etsii tyttöä, jolla on kokemusta.

Jotenkin tuntuisi hullulta, että asiakas joutuisi käyttämään maksettua aikaa siihen että opettaa mua ja kertoo mitä pitää tehdä eli kynnys mulla siksi. Pelko omasta osaamattomuudesta/riittämättömyydestä.

En siviilissäkään tunne yhtään pyörituolilla liikkuvaa, joten mun tietämys on puhdas 0.

Ja olen pahoillani jos se on aiheuttanut joillekin pahaa mieltä ja on monen mielestä täälläkin tuomittavaa. Vastannut olen kuitenkin aina jos yhteydenotto muuten on ollut asiallinen.
Kunnitoitan toki päätöstäsi asiasta.
Mutta jotenkin en ymmärrä, että jos asiakas liikkuu pyörätuolilla olisi sillä kovinkaan suuri merkitys siihen miten hommat suoritetaan. Monet pyörätuolin käyttäjät suoriutuvan kotonaan yksin monista eri asioista, kuten suihkusta, vessassa käynneistä, vaatteiden pukemisesta, riisumisesta, sänkyyn menosta ja sieltä nousemisesta. Saman tien voisi ihmetellä, että jos asiakas tulee Vitolla eikä Transportterilla niin ne transportteriasiakkaat ei käy, mikä on tietysti totta.

Esimerkiksi minä tarvitsen aika ajoin pyörätuolia ja ainakin kyynäesauvoja, mutta siitä huolimatta yksin hoidan edellä mainitut asiat päivittäin.

Mutta siis päätös on palveluntarjoajan ja siihen on tyytyminen.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #42 : Tammikuu 08, 2021, 09:21:47 »
Tämä ketju osoittaa taas sen kuinka amatööripohjalla seksityö Suomessa valitettavasti on ja joutuu olemaan. Onneksi muutama ammattilainen jaksaa näyttää mitä se voisi myös olla.

Täytyy vain toivoa että Tiian ja kumppaneiden väsytystaistelu päättävien elimien kanssa tuo joskus tulosta...
Liian paljon on ennakkoluuloja, mikä tietysti on harmillista.

Onneksi kuitenkin on mahtavia tyttöjä täälläkin, jotka meitä liikuntavammaisia ottaa vastaan. Kiitos suuri siitä heille.  :inlove:
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #43 : Tammikuu 08, 2021, 09:24:18 »
Olen ottanut useaan hyvät arvostelut saaneeseen seuralaiseen. Hyvä keskustelu on loppunut kuin salamana tekoisyihin vedoten kertoessani liikkuvani pyörätuolilla. Löytyykö Tampereelta ennakkoluulotonta GFE:tä tajoavaa naista? Helsingissä asian kanssa ei ollut mitään ongelmaa. Ainoa puutteeni on tosiaan tämä osittainen liikuntarajoite.
Itse olen liikuntavammainen ja kyllä niitä tyttöjä käy myös Tampereella, jotka liikuntaesteisiä ottaa vastaan.

Täytyy kuitenkin muistaa se, että kannattaa aivan alusta alkaen mainita siitä, että on liikuntaesteinen ja siitä mitä apua tarvitsee siinä, että hommat saadaan hoidettua hyvin.

Palvelvelun tarjoajilla on oikeus valita asiakkaansa niin ikävältä kuin se joistakin tuntuu.

Minäkin suosittelisin heti ensimmäisessä yhteydenotossa kuvailemaan millainen rajoite on kyseessä ja millaista avustusta tarvitsee (vai tarvitseeko muuta kuin esteettömän pääsyn). Tällöin ehkä tytöllä olisi varmempi fiilis ottaa vastaan, jos asiakas kuitenkin sen verran liikuntakykyinen ettei häntä tarvitse "nostella" tai muuta riskialtista. Noi on aika oleellisia tietoja kuitenkin käytännön kannalta.
Thank you 🙏🕊️

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #44 : Tammikuu 08, 2021, 09:26:18 »

Minäkin suosittelisin heti ensimmäisessä yhteydenotossa kuvailemaan millainen rajoite on kyseessä ja millaista avustusta tarvitsee (vai tarvitseeko muuta kuin esteettömän pääsyn). Tällöin ehkä tytöllä olisi varmempi fiilis ottaa vastaan, jos asiakas kuitenkin sen verran liikuntakykyinen ettei häntä tarvitse "nostella" tai muuta riskialtista. Noi on aika oleellisia tietoja kuitenkin käytännön kannalta.
Omalla kohdalla muistan tämän mainita.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9047
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #45 : Tammikuu 08, 2021, 11:40:54 »
Ja sitten jos mennään vielä lisää tuohon kämppäasiaan, niin Lifti sua ei varmaankaan ole koskaan heitetty kämpästä pihalle huoraamisen takia?


Totta turiset.
Tein vain outcall keikkoja

MUTTA:  Yhtään huoraa ei ole heitetty ulos pyörätuolissa istuvan pokan takia. Pyörätuolissa istuvaa tuijottaa ehkä pari junttia, mutta ei mitään sen suurempaa.
Nyt alettaisiin olemaan taas jännän äärellä ja juuri tästä aiheesta jos yhtä törkeästi jatketaan kun eilen niin juuri siitä ihmisestä alkaa tuntumaan TAAS pahalta joka siinä tuolissa istuu...ihan vaan vinkkinä kun eiliset vinkit tais mennä harakoille ja VIELÄKÄÄN ei tajuta että määrätyistä asioista kannattaa olla TYST NY jos sattuu tunneäly olee hukassa.

Ehdotan että ei jatketa. Tack.
Tai mä en ainakaan jatka. Alkaa meinaan näyttää siltä että nyt ei haluta nähdä kun noin älykkäät naiset esittää tyhmää ja harhauttaa päätieltä sivukujalle.
Why so fragile?

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5168
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #46 : Tammikuu 08, 2021, 11:52:14 »
Mä itse ainakin nostan käden pystyyn, että mulla se etten ole "hyväksynyt" johtuu omasta osaamattomuudesta ja huolesta siitä etten tiedä mitä pitää tehdä. Kyselyihin olen yleensä vastannut "valitettavasti minulla ei ole kokemusta pyörätuolissa olevista asiakkaista, joten en ole varma olisinko sopiva tyttö". Tämän jälkeen en usein itse saa enää takaisin vastausta. Olen ajatellut että asiakas
etsii tyttöä, jolla on kokemusta.

Jotenkin tuntuisi hullulta, että asiakas joutuisi käyttämään maksettua aikaa siihen että opettaa mua ja kertoo mitä pitää tehdä eli kynnys mulla siksi. Pelko omasta osaamattomuudesta/riittämättömyydestä.

En siviilissäkään tunne yhtään pyörituolilla liikkuvaa, joten mun tietämys on puhdas 0.

Ja olen pahoillani jos se on aiheuttanut joillekin pahaa mieltä ja on monen mielestä täälläkin tuomittavaa. Vastannut olen kuitenkin aina jos yhteydenotto muuten on ollut asiallinen.
Kunnitoitan toki päätöstäsi asiasta.
Mutta jotenkin en ymmärrä, että jos asiakas liikkuu pyörätuolilla olisi sillä kovinkaan suuri merkitys siihen miten hommat suoritetaan. Monet pyörätuolin käyttäjät suoriutuvan kotonaan yksin monista eri asioista, kuten suihkusta, vessassa käynneistä, vaatteiden pukemisesta, riisumisesta, sänkyyn menosta ja sieltä nousemisesta. Saman tien voisi ihmetellä, että jos asiakas tulee Vitolla eikä Transportterilla niin ne transportteriasiakkaat ei käy, mikä on tietysti totta.

Esimerkiksi minä tarvitsen aika ajoin pyörätuolia ja ainakin kyynäesauvoja, mutta siitä huolimatta yksin hoidan edellä mainitut asiat päivittäin.

Mutta siis päätös on palveluntarjoajan ja siihen on tyytyminen.

Mähän sanoinkin että mun tietämys asioista on 0.Ehkä jos asiakas selkeästi ilmoittaisi mulle mitä mun pitää tietää tai pitääkö mun osata toimia jotenkin 🤷‍♀️ Varmaan siis vaan omassa päässäni kuvittelen, että mun pitää osata jotain mitä en osaa. Eli nimenomaan toikin tarttis asiakkaan kertoa mulle, että pyörätuolilla ei ole vaikutusta. Kun en minä tiedä 🤷‍♀️ Olen ehkä lintukodossa kasvanut, mutta mun ainoa kokemus pyörätuolilla liikkuvasta henkilöstä on Leo-Pekka Tähti telkussa.
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa eskot

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #47 : Tammikuu 08, 2021, 11:56:49 »
Mä itse ainakin nostan käden pystyyn, että mulla se etten ole "hyväksynyt" johtuu omasta osaamattomuudesta ja huolesta siitä etten tiedä mitä pitää tehdä. Kyselyihin olen yleensä vastannut "valitettavasti minulla ei ole kokemusta pyörätuolissa olevista asiakkaista, joten en ole varma olisinko sopiva tyttö". Tämän jälkeen en usein itse saa enää takaisin vastausta. Olen ajatellut että asiakas etsii tyttöä, jolla on kokemusta.

Jotenkin tuntuisi hullulta, että asiakas joutuisi käyttämään maksettua aikaa siihen että opettaa mua ja kertoo mitä pitää tehdä eli kynnys mulla siksi. Pelko omasta osaamattomuudesta/riittämättömyydestä.
muuten on ollut asiallinen.

Olet sentään vastannut ja se on hienosti tehty. Täysi hiljaisuus on se ikävä asia mistä en tykkää. Et ole mielestäni yhtään ikävä.

Olen itse Helsingissä ollessani ohjaistanut paria tyttöä. Ei siihen mennyt puolta minuuttia kauempaa. En ole siis millään tavalla poikkeava, minulla ei ole erityispiirteitä, liikun vain pyörätuolilla.

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #48 : Tammikuu 08, 2021, 12:09:21 »
Tästä on nyt tehty vammaiskysymys ja tunteet käy samalla kuumana!

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #49 : Tammikuu 08, 2021, 12:14:44 »
Mä itse ainakin nostan käden pystyyn, että mulla se etten ole "hyväksynyt" johtuu omasta osaamattomuudesta ja huolesta siitä etten tiedä mitä pitää tehdä. Kyselyihin olen yleensä vastannut "valitettavasti minulla ei ole kokemusta pyörätuolissa olevista asiakkaista, joten en ole varma olisinko sopiva tyttö". Tämän jälkeen en usein itse saa enää takaisin vastausta. Olen ajatellut että asiakas
etsii tyttöä, jolla on kokemusta.

Jotenkin tuntuisi hullulta, että asiakas joutuisi käyttämään maksettua aikaa siihen että opettaa mua ja kertoo mitä pitää tehdä eli kynnys mulla siksi. Pelko omasta osaamattomuudesta/riittämättömyydestä.

En siviilissäkään tunne yhtään pyörituolilla liikkuvaa, joten mun tietämys on puhdas 0.

Ja olen pahoillani jos se on aiheuttanut joillekin pahaa mieltä ja on monen mielestä täälläkin tuomittavaa. Vastannut olen kuitenkin aina jos yhteydenotto muuten on ollut asiallinen.
Kunnitoitan toki päätöstäsi asiasta.
Mutta jotenkin en ymmärrä, että jos asiakas liikkuu pyörätuolilla olisi sillä kovinkaan suuri merkitys siihen miten hommat suoritetaan. Monet pyörätuolin käyttäjät suoriutuvan kotonaan yksin monista eri asioista, kuten suihkusta, vessassa käynneistä, vaatteiden pukemisesta, riisumisesta, sänkyyn menosta ja sieltä nousemisesta. Saman tien voisi ihmetellä, että jos asiakas tulee Vitolla eikä Transportterilla niin ne transportteriasiakkaat ei käy, mikä on tietysti totta.

Esimerkiksi minä tarvitsen aika ajoin pyörätuolia ja ainakin kyynäesauvoja, mutta siitä huolimatta yksin hoidan edellä mainitut asiat päivittäin.

Mutta siis päätös on palveluntarjoajan ja siihen on tyytyminen.

Mähän sanoinkin että mun tietämys asioista on 0.Ehkä jos asiakas selkeästi ilmoittaisi mulle mitä mun pitää tietää tai pitääkö mun osata toimia jotenkin 🤷‍♀️ Varmaan siis vaan omassa päässäni kuvittelen, että mun pitää osata jotain mitä en osaa. Eli nimenomaan toikin tarttis asiakkaan kertoa mulle, että pyörätuolilla ei ole vaikutusta. Kun en minä tiedä 🤷‍♀️ Olen ehkä lintukodossa kasvanut, mutta mun ainoa kokemus pyörätuolilla liikkuvasta henkilöstä on Leo-Pekka Tähti telkussa.

Näin! Se johtuu monesti juuri omasta kokemattomuudesta ja epävarmuudesta! 

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15192
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #50 : Tammikuu 08, 2021, 12:21:49 »
Tästä on nyt tehty vammaiskysymys ja tunteet käy samalla kuumana!
Kenen tunteet kuumina käy?

Ei ainakaan minun. Ei ole mitään syytä siihen, terveet ihmiset käsittelevät vammaisuutta eri tavoin kuin ne vammaiset, tässä mitään muuta ole. Usein kysymys on ennakkoluuloista ja kuten ME sanoi tietämättömyydestä.

On myöskin sanottava se, että omista rajoitteista pitää kertoa ennen tapaamista palveluntarjoajalle selvästi, koska muuten et voi olettaa palvelun olevan sitä mitä haetaan.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #51 : Tammikuu 08, 2021, 12:26:20 »
Tästä on nyt tehty vammaiskysymys ja tunteet käy samalla kuumana!
Kenen tunteet kuumina käy?

Ei ainakaan minun. Ei ole mitään syytä siihen, terveet ihmiset käsittelevät vammaisuutta eri tavoin kuin ne vammaiset, tässä mitään muuta ole. Usein kysymys on ennakkoluuloista ja kuten ME sanoi tietämättömyydestä.

On myöskin sanottava se, että omista rajoitteista pitää kertoa ennen tapaamista palveluntarjoajalle selvästi, koska muuten et voi olettaa palvelun olevan sitä mitä haetaan.

Juuri näin! Sinua en nyt tarkoittanut! Hyvää päivänjatkoa sinulle! 😊

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #52 : Tammikuu 08, 2021, 12:32:06 »
Ja sitten jos mennään vielä lisää tuohon kämppäasiaan, niin Lifti sua ei varmaankaan ole koskaan heitetty kämpästä pihalle huoraamisen takia?


Totta turiset.
Tein vain outcall keikkoja

MUTTA:  Yhtään huoraa ei ole heitetty ulos pyörätuolissa istuvan pokan takia. Pyörätuolissa istuvaa tuijottaa ehkä pari junttia, mutta ei mitään sen suurempaa.
Nyt alettaisiin olemaan taas jännän äärellä ja juuri tästä aiheesta jos yhtä törkeästi jatketaan kun eilen niin juuri siitä ihmisestä alkaa tuntumaan TAAS pahalta joka siinä tuolissa istuu...ihan vaan vinkkinä kun eiliset vinkit tais mennä harakoille ja VIELÄKÄÄN ei tajuta että määrätyistä asioista kannattaa olla TYST NY jos sattuu tunneäly olee hukassa.

Ehdotan että ei jatketa. Tack.
Tai mä en ainakaan jatka. Alkaa meinaan näyttää siltä että nyt ei haluta nähdä kun noin älykkäät naiset esittää tyhmää ja harhauttaa päätieltä sivukujalle.

Jep ja kiitos, kun tämä asia vaatisi jo alas istumista foorumin sijaan!

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #53 : Tammikuu 08, 2021, 13:26:26 »
Vielä sekin tuli mieleen, että valitettavasti tähän hommaan ei ole minkäänlaista koulutusta olemassa. Ainoana "pätevöitymisenä" alalle on vaikkapa oma parisuhde ja eletty elämä. Sitten pitäisi valikoida ne sellaiset asiakkaat, joita uskoo pystyvänsä palvelemaan kohtuullisesti. Entinen sairaanhoitaja ehkä ottaa rohkeasti vammautuneita asiakkaita, entinen rekkakuski välttämättä ei ole koskaan ollut pyörätuolissa olevan ihmisen kanssa tekemisissä tai yleensäkään tehnyt asiakaspalvelutyötä.

Edittiä vielä; Mä kyllä uskon siltikin, että tuo eletty elämä on sitä parasta koulutusta tähän(kin) työhön, koska empatiaa ei tahdo pelkällä lukemisella oppia.

Sairaanhoitajia on varmasti moniakin palveluntarjoajana, mutta yhtäkään entistä rekkakuskia en ole tietääkseni tavannut.

Poissa Kuningatar Perse

  • Perseiden Kuningatar
  • Hero Member
  • Viestejä: 999
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #54 : Tammikuu 08, 2021, 13:40:00 »
Ikävä homma kaikin puolin :(

Itselleni pelkkä pyörätuoli ei ole ongelma. Keikkapaikkani ovat joskus olleet esteellisiä, mutta normaali incall-paikkani on esteetön ja tilava, enkä oikeasti ymmärrä, miten pyörätuolia käyttävä asiakas muka herättäisi naapureissa enemmän huomiota kuin muutkaan asiakkaat.

Pyörätuoli kuitenkin pakottaa minut esittämään paljon lisäkysymyksiä, juuri siksi koska vammoja on niin erilaisia. Tarvitseeko asiakas nostelua tai muuta fyysisesti raskasta avustusta? Minkälainen seksi onnistuu ja minkälainen ei? Miten asiakkaan seksuaalisuus ylipäänsä toimii, eli onko kikkelissä tunto, nouseeko se pystyyn, onnistuuko normaali yhdyntä, vai millä tavalla minä voin palvella asiakkaani tarpeita?

Täytyy myös ottaa huomioon, että kun liikuntavammaisen ihmisen kanssa tapaamisen sopiminen voi olla tavallista hankalampaa ja hitaampaa, niin ruuhka-aikoina tapaaminen voi helposti jäädä sopimatta. Jos saan päivässä vaikka sen 80 sähköpostia, niin minulla ei yksinkertaisesti riitä aikaa eikä jaksamista kartoittaa yhden asiakkaan erityistarpeita, johtuivat ne sitten pyörätuolista tai asiakkaan erityisen monimutkaisesta sessiotoiveesta. Silloin jätän vastaamatta monille, enkä kohdistetusti juuri pyörätuolin käyttäjille :) Hiljaisempina päivinä ongelmaa ei kuitenkaan ole.

Ja valitettavasti vammaiset asiakkaat ovat sillä lailla pieni vähemmistö, että koko joukko voi saada päälleen huonon leiman yhden ääliön toheloinnin vuoksi. Joku aika sitten sain ihan erikoisia viestejä yhdeltä tyypiltä, joka oli kuulemma pyörätuolissa. Hän ei puhunut mistään muusta kuin siitä, miten minun pitäisi kaksi kertaa tapaamisen aikana tuseerata ulosteet pois hänen suolestaan. Ajattelin, että tämä on joku hoiva-kakka-yhdistelmäfetissi (minkä mielelläni toteuttaisin), mutta hän vakuutti, että kyse ei ole fetissistä, vaan lääkärin määräämästä hoidosta, joka pelastaa hänet hengenvaaralliselta suolitukokselta. Hän ei kuitenkaan voinut hoidattaa näitä asioita ammatillisella terveydenhuollolla, vaan paha terveydenhuolto oli täysin hyljännyt hänet kerjäämään apua ulostamisongelmiinsa satunnaisilta tuttavuuksilta, ettei kuolisi suolitukokseen. Tyypillä oli todennäköisesti joku fetissi, jota hän ei kehdannut avoimesti myöntää fetissiksi, tai sitten hän halusi vain hyppyyttää minua. En tiedä, mahtoiko hän edes oikeasti tarvita pyörätuolia, vai oliko sekin osa esitystä.

Pyörätuolia käyttävät asiakkaat ovat edelleen tervetulleita, mutta joka kerta, kun joku uusi ottaa yhteyttä, niin minulla käy mielessä sellainen epäilys, että ei kai tämä vain taas ole se hullu pyörätuolisormikakkamies. Joka tapauksessa, jos tapaamisen toteuttaminen vaikuttaa mahdolliselta, niin ei muuta kuin menoksi. Ei minulla ole paljoa kokemusta liikuntavammaisten kanssa toimimisesta, mutta aina voi oppia, kun tuolia ei pelkää.
Eläkkeellä.

Poissa Sowhat

  • Hero Member
  • Viestejä: 639
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #55 : Tammikuu 08, 2021, 13:40:24 »

Mä voisin lähteä avustajaksi, jos homma toimisi samoin kuin esim Tapparan peleissä eli avustaja ilmaiseksi
Kyllä sä saat tulla avustamaan ihan ilmaiseksi. Mutta joutuisit odottelemaan ulkona.  ;D

Ei Hakamettässäkään avustaja pihalle jää, kyllä voi tulla ihan sisälle asti
Hupakointia jo kuudella vuosikymmenellä

Poissa Jormaaho

  • Full Member
  • Viestejä: 403
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #56 : Tammikuu 08, 2021, 13:40:31 »
Vielä sekin tuli mieleen, että valitettavasti tähän hommaan ei ole minkäänlaista koulutusta olemassa. Ainoana "pätevöitymisenä" alalle on vaikkapa oma parisuhde ja eletty elämä. Sitten pitäisi valikoida ne sellaiset asiakkaat, joita uskoo pystyvänsä palvelemaan kohtuullisesti. Entinen sairaanhoitaja ehkä ottaa rohkeasti vammautuneita asiakkaita, entinen rekkakuski välttämättä ei ole koskaan ollut pyörätuolissa olevan ihmisen kanssa tekemisissä tai yleensäkään tehnyt asiakaspalvelutyötä.

Edittiä vielä; Mä kyllä uskon siltikin, että tuo eletty elämä on sitä parasta koulutusta tähän(kin) työhön, koska empatiaa ei tahdo pelkällä lukemisella oppia.

Sairaanhoitajia on varmasti moniakin palveluntarjoajana, mutta yhtäkään entistä rekkakuskia en ole tietääkseni tavannut.

Et voi tietää, ellet ole niitä pervoja, jotka kiihottuvat siviiliammattien utelemisesta.  ;D :whipping:

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #57 : Tammikuu 08, 2021, 13:45:43 »
^Useampi on tälläkin foorumilla kirjoittanut, että kun lopettavat tämän niin työllistyvät paljon parempipalkkaiseen ammattiin kuin mitä hupakoidessa tienaavat.   :sheep:

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #58 : Tammikuu 08, 2021, 13:54:12 »
^Laita piruuttas linkki vaikkapa kolmeen tällaiseen viestiin. En tosin tiedä, että mitä sillä on tekemistä seksinmyyjien kanssa joilla on yhdistelmäkortti
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0114

  • Newbie
  • Viestejä: 33
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Seuralainen pyörätuolilla liikkuvalle
« Vastaus #59 : Tammikuu 08, 2021, 13:58:53 »
^Useampi on tälläkin foorumilla kirjoittanut, että kun lopettavat tämän niin työllistyvät paljon parempipalkkaiseen ammattiin kuin mitä hupakoidessa tienaavat.   :sheep:

Nyt tämä meni jo asian vierestä! Voisitko sinäkin hieman rauhoittua ja tehdä tästä  asiasta  oma aloitus?