Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turskaa kaivaten  (Luettu 22356 kertaa)

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11394
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #60 : Tammikuu 03, 2021, 15:28:00 »
... Samaan ei ole pystynyt vielä kukaan, vaikka kokemusta on kertynyt seksin saralla, sattuneesta syystä, elämäni aikana aika paljon. Monen muun kanssa seksi on ollut erinomaista, mutta yhtä huipulle ei ole ollut pääsyä. ...

Challenge accepted! 😁
Amator

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #61 : Tammikuu 03, 2021, 15:30:30 »
Minä ainakin kyseenalaistaisin todellisen syyn etsiä se turska. Voihan tää jokin todella romanttisen erikoinen juttu olla, mut silti..
...

No usko tai älä, niin minulla ei ole mitään "hämärää" syytä taustalla. Syy on aivan puhtaasti se, että koin hänen kanssaan elämäni parasta seksiä ja mieluusti haluaisin kokea sen uudelleen. Samaan ei ole pystynyt vielä kukaan, vaikka kokemusta on kertynyt seksin saralla, sattuneesta syystä, elämäni aikana aika paljon. Monen muun kanssa seksi on ollut erinomaista, mutta yhtä huipulle ei ole ollut pääsyä. Kemioistahan tämä on pitkälti kiinni, kai, ja hänen kanssaan ne kohtasivat seksissä täydellisesti.

Noinhan stalkkeri juuri kirjoittaisi :)

Ei vaan, onnea etsintään, olivat syysi sitten mitkä tahansa

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (119)
  • Viestejä: 3039
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #62 : Tammikuu 03, 2021, 15:38:18 »
Minä ainakin kyseenalaistaisin todellisen syyn etsiä se turska. Voihan tää jokin todella romanttisen erikoinen juttu olla, mut silti..
...

No usko tai älä, niin minulla ei ole mitään "hämärää" syytä taustalla. Syy on aivan puhtaasti se, että koin hänen kanssaan elämäni parasta seksiä ja mieluusti haluaisin kokea sen uudelleen. Samaan ei ole pystynyt vielä kukaan, vaikka kokemusta on kertynyt seksin saralla, sattuneesta syystä, elämäni aikana aika paljon. Monen muun kanssa seksi on ollut erinomaista, mutta yhtä huipulle ei ole ollut pääsyä. Kemioistahan tämä on pitkälti kiinni, kai, ja hänen kanssaan ne kohtasivat seksissä täydellisesti.

Noinhan stalkkeri juuri kirjoittaisi :)

Ei vaan, onnea etsintään, olivat syysi sitten mitkä tahansa

Ois ehkä huonoin stalkkeri ikinä, kun pyytää kohdetta ottaan itse yhteyttä & antaa vain omia tietojaan ;D ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Rovaniemellä ma 20.5.!

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #63 : Tammikuu 03, 2021, 15:39:10 »
Minä ainakin kyseenalaistaisin todellisen syyn etsiä se turska. Voihan tää jokin todella romanttisen erikoinen juttu olla, mut silti..
...

No usko tai älä, niin minulla ei ole mitään "hämärää" syytä taustalla. Syy on aivan puhtaasti se, että koin hänen kanssaan elämäni parasta seksiä ja mieluusti haluaisin kokea sen uudelleen. Samaan ei ole pystynyt vielä kukaan, vaikka kokemusta on kertynyt seksin saralla, sattuneesta syystä, elämäni aikana aika paljon. Monen muun kanssa seksi on ollut erinomaista, mutta yhtä huipulle ei ole ollut pääsyä. Kemioistahan tämä on pitkälti kiinni, kai, ja hänen kanssaan ne kohtasivat seksissä täydellisesti.

Noinhan stalkkeri juuri kirjoittaisi :)

Ei vaan, onnea etsintään, olivat syysi sitten mitkä tahansa

Ois ehkä huonoin stalkkeri ikinä, kun pyytää kohdetta ottaan itse yhteyttä & antaa vain omia tietojaan ;D ;D

Eiku täydellisen kiero ;)

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #64 : Tammikuu 03, 2021, 16:06:58 »
Jos kyseessä olisi Mirkku joka etsii 5v takaista panokaveriaan, niin suhtautuminen olisi eri :D Nyt kun kyseessä on Ex-hupakko niin menee tunteisiin?

Tälläinen viaton huhuilu saitilla, jolla pyörii exät ja nyksät ei ole mikään suora yhteydenotto joka saattaisi jotakuta loukata... Paitsi heitä joita asia ei koske, mutta herne menee silti nenään ;D

Jos kyseessä olisi Markku joka etsii 5v takaista hupakko panokaveriaan joka jo lopettanutkin, niin suhtautuminen olisi täysin eri.

Poissa dijon

  • Full Member
  • Viestejä: 491
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #65 : Tammikuu 03, 2021, 16:09:14 »
Aihe on nolo 🙈, mutta kokeilenpa nyt onneani täältä...

No nyt on nolo nimimerkki xD Muuten ihan söpöä.


Sexwork on kuulemma tulossa takaisin, mutta kukaan ei tiedä milloin ja missä muodossa. Jos täällä ei tärppää, niin ehkä sieltä sitten.

Kaivavat vanhan databasen ja vBulletin version ja kovaa ajoa. Huge if true

olit piiiiitkä ja hyvin hoikka
Mahdoitko puhua sellaista ihanaa itäsuomalaista murretta? Olla yksi kaupungin kuumimmista tytöistä? Lopetit kun stalkkari iski?
Itse en valitettavasti ole se komea jätkä.


Missä luetun ymmärtäminen? Tämä on maksullisen seksin foorumi eikä mikään ylilauta.

Sinänsä jännää, että huora saa huhuilla mutta turska ei.
Kyllä minä femistinä näen tässä eri arvoisuuden ja pyydän kaikkien narttujen puolesta anteeksi.

Onhan noita huhuiluketjuja varsinkin Tampereen osiossa pilvin pimein. Ei tosin noin ällösiirappisia kuten AP:n.


Ootpa sä katkera kun hupakko haikailee hyvän pokan perään ;D Sehän oli pelkästään imartelevaa jos omaan luuriin kilahtaisi viestiä tälläisen asian tiimoilta vuosia myöhemmin  ;)



Mitä sä paasaat jostain numerosta?!

Vastasi varmaan sun edelliseen viestiisi...

_
dijon on sinappi



Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #66 : Tammikuu 03, 2021, 16:11:36 »
Avaus taitaa olla foorumin sääntöjen kohdan 2 vastainen, ainakin yksityisviestin pyytämisen osalta.

En tietääkseni ole pyytänyt laittamaan yv:tä. Asianosainen voi ilmoittautua viestillä tähän ketjuun, jos haluaa.



Tapasimme useita kertoja, kunnes laitoin pillit pussiin. Jos muistat minut ja tunnistat itsesi tästä epätoivoisesta kirjoituksesta, nakkaa ihmeessä viestillä 😘

Ai jaa

Poissa Ex-hutsu

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #67 : Tammikuu 03, 2021, 16:26:38 »
^
No olisiko pitänyt selvyyden vuoksi laittaa, että nakkaa viestillä TÄHÄN KETJUUN. Hohhoijaa... 🙄

Poissa Gentleman Tampere

  • Hero Member
  • Viestejä: 508
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #68 : Tammikuu 03, 2021, 16:28:39 »
Aloittajaa lyödään kuin vierasta sikaa, ja täysin aiheetta. Kuinka moni turska tai hutsu voi tunnustaa, että yksikään elämän parhaista seksisessioista ei ole tapahtunut maksun ohessa? Itse kyllä olen kokenut monenlaista kivaa maksullisissa ja myös maksutta.

Pesunkestävien ammattihuorien närkästyksen ymmärrän, joskaan en hyväksy. Ay-mafiaa tämäkin, tavallaan.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #69 : Tammikuu 03, 2021, 16:33:06 »
Jännä seurata miten erilaiset asiat asiat menevät foorumilaisten ihon alle. Täällä mainostetaan, julkaistaan deittipyyntöjä, perustellaan vaatimusta fonecta-numerohin eli henkilöllisyyden paljastamiseen anonyymille hupakolle, viljellään poliittisia äärimielipiteitä, mutta pyyntö vanhalle asiakkaalle olla yhteydessä saa kupin nurin.

Eihän siinä mitään, ei kai tästäkään asiasta ole kiellettyä julistaa tuohtumustaan, kun paljon muutakin on sallittua. Cheers  :drinking:
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #70 : Tammikuu 03, 2021, 17:00:42 »
Saa nähdä tuleeko mikään muu ketju tänä vuonna päihittämään tätä huvittavuudessaan.

Poissa kimura

  • Jr. Member
  • Viestejä: 70
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #71 : Tammikuu 03, 2021, 17:02:39 »
Harmiton ja hyväntahtoiselta vaikuttava etsintäkuulutus minusta.

Tosin etsinnän kohteena saattaisin muistella oliko niihin aikoihin jotain sählinkiä ehkäisyn kanssa... ja ehkä googlailisin maksetaanko elatusmaksuja takautuvasti  :-X

Poissa PapaRomeo

  • Jr. Member
  • Viestejä: 63
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #72 : Tammikuu 03, 2021, 17:10:12 »
Ah, ollapa kaivattu turska! Onnea etsintään.

Jäin miettimään tuota kommenttia että mitä jos turska huhuilisi lopettaneen hupakon perään, mutta tarvitseeko ihan kaikkien asioiden tasan mennäkään. Jos Titanic uppoaisi tänään niin pelastusveneissä olisi varmaan puolet naisia ja toisen puolen täyttäisivät miesfeministit


Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #73 : Tammikuu 03, 2021, 17:42:54 »
^
No olisiko pitänyt selvyyden vuoksi laittaa, että nakkaa viestillä TÄHÄN KETJUUN. Hohhoijaa... 🙄

Tämä oli muuallakin ja pyydettiin yksityisviestejä.

Poissa mika45v

  • Full Member
  • Viestejä: 153
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #74 : Tammikuu 03, 2021, 17:52:49 »
Hieno tarina toivottavasti löydät etsimäsi. :)

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #75 : Tammikuu 03, 2021, 18:12:10 »
Valivali ja uliuli. 🤣 Kyllä lopettaneiden tyttöjenkin perään huudellaan ja pyydetään pistää viestiä jos ottaisivat vielä kuitenkin edes yhden kerran vastaan (heitä joskus yritetään epätoivoisesti tavoittaa myös muita teitä). Niin kauan kun se tapahtuu tälleen anonyyminä foorumilla loukkaamatta kenenkään yksityisyyttä niin kovin vaarallista se ei ole.

Onko järkevää tai tulosta tuottavaa haikailla menneiden perään on sit asia erikseen, mut kai yrittänyttä ei panna jne. Tärkeintä ehkä kuitenkin on kunnioittaa sitä mikäli vastakaikua ei tule niin sit antaa asian olla, ettei lähdetä kenenkään elämää sen enempää kaivelemaan (mikä tuskin tällä aloittajalla oli mielessä).
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2021, 18:19:45 kirjoittanut NinniNeiti »
Thank you 🙏🕊️

Poissa Kesava

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1981
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #76 : Tammikuu 03, 2021, 18:36:17 »
Valivali ja uliuli. 🤣 Kyllä lopettaneiden tyttöjenkin perään huudellaan ja pyydetään pistää viestiä jos ottaisivat vielä kuitenkin edes yhden kerran vastaan (heitä joskus yritetään epätoivoisesti tavoittaa myös muita teitä). Niin kauan kun se tapahtuu tälleen anonyyminä foorumilla loukkaamatta kenenkään yksityisyyttä niin kovin vaarallista se ei ole.
Kyllähän tää stalkkaukselle tuoksahtaa: "Miksi tänne kirjoitin? Koska ajattelin kysäistä, sattuisiko jollakulla olemaan ideoita, miten voisin ehkä tavoittaa häntä."

Joku hyväuskoinen kanssaturska saattaa mennä antamaan vaikka tämän etsityn turskan ihan oikeat henkilötiedot, ja sitten perässä tuleekin elatusmaksuvaatimus...
Perfektionisti.

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #77 : Tammikuu 03, 2021, 18:38:33 »
Nyt kun katsoin tarkemmin, niin eihän täällä ole kuin muutama muutenkin trollaava jäsen tästä pulttia ottanut.

Ja siis miksi muuten turska ei voisi kysyä samalla tavalla, että "huomasin yhden hupakon yrittäneen tavoitella minua monta kertaa, mutta viestit eivät tulleet perille. Jos on vielä kiinnostusta, niin nakkaa viestillä. Tavattiin useita kertoja Ypäjällä kolme vuotta sitten ja oli kivaa. Olen se ruma nylkyttäjä."
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2021, 18:46:19 kirjoittanut Jimmy-setä »

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 306
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #78 : Tammikuu 03, 2021, 19:02:15 »
^Unohdit mainita suurimman osan nimimerkistä ketä haet, samalla kuitenkin paljastamatta omaa vanhaa nimimerkkiäsi.

Vaikka aloitus näyttäkin romanttiselta, se sotii kaikkea sitä vastaan mitä ex-hupakoidenkin pitäisi kunnioittaa ja lähes jokainen kirjoittaa kunnioittavansa.

Olen skeptinen. mutta avauksen viestistä ei ole pitkä matka siihen, että otetaan yhteyttä muutakin kautta. Ja jos ne yhteystiedot olisivat, niin tätä ketjua ei olisi aloitettu vaan olisi jo ottanut yhteyttä.

« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2021, 19:04:53 kirjoittanut thorath »

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 777
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #79 : Tammikuu 03, 2021, 19:06:35 »
^ No itse asiassa laittaisin koko nickin. Siis sen hupakon.