Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turskaa kaivaten  (Luettu 22222 kertaa)

Poissa Ex-hutsu

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Turskaa kaivaten
« : Tammikuu 02, 2021, 21:27:27 »
Aihe on nolo 🙈, mutta kokeilenpa nyt onneani täältä...

Pohjustuksena, että lopetin hutsuilun about 5 vuotta sitten, eikä minulla ole enää aikeita palata alalle. Nyt vuosien jälkeen haaveilen kuitenkin seksistä erään ihanan asiakkaani kanssa. Vaikka lyhyeen hutsuilu-uraani mahtui paljon ihania asiakaskohtaamisia, oli seksi tämän yhden asiakkaan kanssa aivan erityisen hyvää, jopa täydellistä. Nyt vielä vuosien jälkeen muistelen lämmöllä niitä hetkiä, jotka sain viettää hänen kanssaan. Mieluusti ottaisin uusinnan, jos siihen tarjoutuisi mahdollisuus.

Hutsuilin aikoinani Sihteeriopiston kautta ja sattuneesta syystä nyt ei ole mitään mahdollisuutta saada yhteyttä tähän ihanaan asiakkaaseen sitä kautta. Sähköpostiini oli tallentunut lopettamiseni jälkeen kuukausittain hänen yrityksiä lähettää minulle viestiä SWn kautta. Viestilaatikkoni oli kuitenkin täynnä, eivätkä viestit tulleet perille. Jos saisin häneen jotenkin nyt yhteyden, haluaisin vain tiedustella, haluaisiko hän tavata vielä uudelleen.

Jos sattuisi olemaan niin hyvä tuuri matkassa, että kyseinen mies sattuisi olemaan tämän foorumin lukija ja jopa bongaamaan tämän kirjoitukseni, niin kerrottakoon muutama tieto, joilla on mahdollisuus tunnistaa:

Paikkakunta kyseessä oli Tampere, asuntoni sijaitsi tuolloin Tuomiokirkon lähellä. Sinä, jota kaipaan, olit piiiiitkä ja hyvin hoikka, vm ehkä -78. Minä olin se keskikokoinen, urheilullinen blondi, jolla oli yleensä pinkit kynnet ja jolla soi aina suomipoppia taustalla, nimimerkki jääköön tässä kohtaa salaisuudeksi. Tapasimme useita kertoja, kunnes laitoin pillit pussiin. Jos muistat minut ja tunnistat itsesi tästä epätoivoisesta kirjoituksesta, nakkaa ihmeessä viestillä 😘
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 02, 2021, 22:27:03 kirjoittanut Shark »

Poissa Aallonpohja

  • Full Member
  • Viestejä: 328
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #1 : Tammikuu 02, 2021, 22:00:17 »
Kurkasitko löytyykö nimimerkkiä käyttäjälistasta? Moni käyttää paikasta riippumatta samaa nickiä.

Poissa Ex-hutsu

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #2 : Tammikuu 02, 2021, 22:06:45 »
Kurkkasin kyllä. Ei valitettavasti löydy listalta 😔

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #3 : Tammikuu 02, 2021, 23:52:04 »
Aihe on nolo 🙈, mutta kokeilenpa nyt onneani täältä...

Pohjustuksena, että lopetin hutsuilun about 5 vuotta sitten, eikä minulla ole enää aikeita palata alalle. Nyt vuosien jälkeen haaveilen kuitenkin seksistä erään ihanan asiakkaani kanssa. Vaikka lyhyeen hutsuilu-uraani mahtui paljon ihania asiakaskohtaamisia, oli seksi tämän yhden asiakkaan kanssa aivan erityisen hyvää, jopa täydellistä. Nyt vielä vuosien jälkeen muistelen lämmöllä niitä hetkiä, jotka sain viettää hänen kanssaan. Mieluusti ottaisin uusinnan, jos siihen tarjoutuisi mahdollisuus.

Hutsuilin aikoinani Sihteeriopiston kautta ja sattuneesta syystä nyt ei ole mitään mahdollisuutta saada yhteyttä tähän ihanaan asiakkaaseen sitä kautta. Sähköpostiini oli tallentunut lopettamiseni jälkeen kuukausittain hänen yrityksiä lähettää minulle viestiä SWn kautta. Viestilaatikkoni oli kuitenkin täynnä, eivätkä viestit tulleet perille. Jos saisin häneen jotenkin nyt yhteyden, haluaisin vain tiedustella, haluaisiko hän tavata vielä uudelleen.

Jos sattuisi olemaan niin hyvä tuuri matkassa, että kyseinen mies sattuisi olemaan tämän foorumin lukija ja jopa bongaamaan tämän kirjoitukseni, niin kerrottakoon muutama tieto, joilla on mahdollisuus tunnistaa:

Paikkakunta kyseessä oli Tampere, asuntoni sijaitsi tuolloin Tuomiokirkon lähellä. Sinä, jota kaipaan, olit piiiiitkä ja hyvin hoikka, vm ehkä -78. Minä olin se keskikokoinen, urheilullinen blondi, jolla oli yleensä pinkit kynnet ja jolla soi aina suomipoppia taustalla, nimimerkki jääköön tässä kohtaa salaisuudeksi. Tapasimme useita kertoja, kunnes laitoin pillit pussiin. Jos muistat minut ja tunnistat itsesi tästä epätoivoisesta kirjoituksesta, nakkaa ihmeessä viestillä 😘

Olipa samastuttava hyvänmielen tarina. Toivottavasti tämä etsintäoperaatio tuottaisi toivottua tulosta!  :inlove:
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #4 : Tammikuu 03, 2021, 00:01:00 »
Ei tämä mikään pretty woman elokuva ole tai seuranhaku sivusto.

Näyttää monella menevän normielämä ja maksullinen seksi sekaisin.

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #5 : Tammikuu 03, 2021, 00:08:50 »
Ei tämä mikään pretty woman elokuva ole tai seuranhaku sivusto.

Näyttää monella menevän normielämä ja maksullinen seksi sekaisin.

Ollaanpa sitä ärripurrina. Hengitä ja hymyile välillä.  :kiss:
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #6 : Tammikuu 03, 2021, 00:13:53 »
Tästä tulee vielä hieno ketju, mä veikkaan. Kyl muakin oikeesti vähä vituttaa, kun exhupakot ei huutele mun perään.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #7 : Tammikuu 03, 2021, 00:21:51 »
Ei tämä mikään pretty woman elokuva ole tai seuranhaku sivusto.

Näyttää monella menevän normielämä ja maksullinen seksi sekaisin.

Ootpa sä katkera kun hupakko haikailee hyvän pokan perään ;D Sehän oli pelkästään imartelevaa jos omaan luuriin kilahtaisi viestiä tälläisen asian tiimoilta vuosia myöhemmin  ;)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa jpetke

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 1686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #8 : Tammikuu 03, 2021, 00:29:07 »
Kuulostaa siltä, että tässä olisi molemmilla osapuolilla kiinnostusta jatkaa harrastusta ja jos tämä on ainut kanava mitä kautta yhteys voisi löytyä niin siitä vaan, toivottavasti löydätte toisenne ja :xmas:

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #9 : Tammikuu 03, 2021, 00:31:46 »
Ootpa sä katkera kun hupakko haikailee hyvän pokan perään ;D Sehän oli pelkästään imartelevaa jos omaan luuriin kilahtaisi viestiä tälläisen asian tiimoilta vuosia myöhemmin  ;)

Ei kysymys ole katkeruudesta.

Aikoja sitten käytin omaa numeroa hupakointiin.
Näistä yksi hupakko jolla kävin paljon sitten keksi alkaa lähettämään viestejä ja soittelemaan iltaisin kuukausia jälkikäteen.

Viestit oli sellaisia, että jos joku olisi ne lukenut kotona, niin ei olisi pystynyt selittämään mitenkään.
Jouduin lähes vaihtamaan numeron. En todellakaan haluaisi samaa varsinkaan vuosia jälkikäteen.

Poissa Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2060
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #10 : Tammikuu 03, 2021, 00:41:16 »
Sanoisin kyllä, että ei näin.

Maksettu mikä maksettu, naitu mikä naitu ja unohdettu mikä unohdettu. Näin omista lähtökohdista mietittynä.
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5171
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #11 : Tammikuu 03, 2021, 00:41:51 »
^^ Toi ei oo ok.

Täällä kun huhuilee pelkkää forumnikkiä niin no harm done.

Lisäksi romantikko mun sisällä ajatteli, että tässä kyseessä olisi kaksi sinkkua ja lopputulema on rakkautta ja hyvää seksiä 😁❤️ :xmas:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #12 : Tammikuu 03, 2021, 00:43:40 »
^^^ No mikäs tässä on sulle ongelma, kun ilmeisesti numeroita ei ole kellään tallessa? Omat kokemuksesi ovat sun omiasi, ja muiden kokemukset heidän omiaan.

Itsekin sain vajaa vuosi sitten viestin kännykkääni jo alalta häipyneeksi luulemaltani hupakolta. Harvoja, joille siviilinumeroni olen antanut. Olin kyllä enemmän kuin iloisesti yllättynyt, eikä ne muutamat sataset pitemmällä tapaamisella missään tuntuneet. Sain taas parasta seksiä piiitkään aikaan.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #13 : Tammikuu 03, 2021, 00:44:05 »

Aikoja sitten käytin omaa numeroa hupakointiin.
Näistä yksi hupakko jolla kävin paljon sitten keksi alkaa lähettämään viestejä ja soittelemaan iltaisin kuukausia jälkikäteen.

Viestit oli sellaisia, että jos joku olisi ne lukenut kotona, niin ei olisi pystynyt selittämään mitenkään.
Jouduin lähes vaihtamaan numeron. En todellakaan haluaisi samaa varsinkaan vuosia jälkikäteen.

Oman numeron käyttö on sitten oma juttunsa. Turskan ABC-oppaassa on mainittu ekalla sivulla: KÄYTÄ VAIN HUPAKOINTIKÄYTTÖÖN TARKOITETTUA PUHELINTA JA  SÄHKÖPOSTIA!
Jotkut käyttävät virallisia viestimiä kaikesta varoitteluista huolimatta ja saattavat saada siipeensä.

Se on kuitenkin eri juttu kuin tämän ketjun aloitus.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa thorath

  • Full Member
  • Viestejä: 301
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #14 : Tammikuu 03, 2021, 00:46:40 »
^Rinnastan tämän kyllä toiminnaltaan täysin samaan.
Jos olisi numero tallessa, niin varmasti olisi jo laittanut viestiä siihenkin.

Tämä ketju on hyvä muistutus pelkästään siihen miksi kannattaa pitää siitä omasta identiteetistä kiinni.

Poissa CNG

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #15 : Tammikuu 03, 2021, 01:12:58 »
... Paikkakunta kyseessä oli Tampere, asuntoni sijaitsi tuolloin Tuomiokirkon lähellä.... Minä olin se keskikokoinen, urheilullinen blondi, jolla oli yleensä pinkit kynnet ja jolla soi aina suomipoppia taustalla, 😘
Mahdoitko puhua sellaista ihanaa itäsuomalaista murretta? Olla yksi kaupungin kuumimmista tytöistä? Lopetit kun stalkkari iski?
Itse en valitettavasti ole se komea jätkä.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #16 : Tammikuu 03, 2021, 01:27:13 »
Ei kysymys ole katkeruudesta.

Aikoja sitten käytin omaa numeroa hupakointiin.
Näistä yksi hupakko jolla kävin paljon sitten keksi alkaa lähettämään viestejä ja soittelemaan iltaisin kuukausia jälkikäteen.

Viestit oli sellaisia, että jos joku olisi ne lukenut kotona, niin ei olisi pystynyt selittämään mitenkään.
Jouduin lähes vaihtamaan numeron. En todellakaan haluaisi samaa varsinkaan vuosia jälkikäteen.

Mitä sä paasaat jostain numerosta?! Nyt yritetään tavoittaa foorumin kautta jota tuskin koko suku lukee. Se että sulla on ollut joku paska kokemus ei tarkoita, että kaikilla olisi.

En silti kiellä hupakkoluurin tärkeyttä, koska tilanteet saattaa vuosien päästä olla täysin eri ja aikaisemman elämän ei ole toivottavaa ottaa suoraa kontaktia. Nyt kuitenkin on yritetty anonyymisti toivoa tavoittettavuuden saavuttamista tätä kautta.
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #17 : Tammikuu 03, 2021, 06:12:43 »
Aika erikoista, että tällainen hyvänmielen viestikin herättää joissakin negatiivisia tunteita. Onhan jotkut menneet naimisiinkin asiakkaansa kanssa, pitäisikö heidän nyt erota vain siksi, kun suhde on väärällä tavalla alkanut..? Vai sekö tässä hiertää, että tästä jutusta saa sellaisen kuvan, että seksinmyynti voisi sittenkin olla ihan kivaa, eikä aina se viimeinen vaihtoehto saada voita leivän päälle..?

En silti kannusta ketään haaveilemaan parisuhteesta seksityöntekijän kanssa, hyvin harva heistä etsii mitään sellaista asiakkaista.

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #18 : Tammikuu 03, 2021, 07:00:25 »
Aivan ihana kuulla että palveluntuottaja jää kaipaamaan jotain asiakasta. Minäkin kaipaan joskus entisiä tai nykyisiä vakkareita, enkä nyt puhu vain pelkästä seksistä.

Mieheltä parisuhde entisen tai alalla olevan palveluntuottajan kanssa vaatii ei rautaista - vaan ruostumattomasta teräksestä tehdyn itsetunnon.

Toivon vilpittömästi että löydät tämän entisen asiakkaan. 👍🏻
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #19 : Tammikuu 03, 2021, 07:42:45 »
Nyt varmaan kivitetään, mutta olen samaa mieltä Thorathin kanssa. Huorat, edes ex sellaiset ei huhuile turskien perään, vielä vähemmän vonkuvat tapaamista. Vaikkakin tässä tapauksessa ei varmaan vahinkoa tule kun ollaan anonyymejä, mutta noin niinkuin periaatteessa. Luultavasti tämä etsitty unelmaturska käy jo polkemassa muita huoria tai on löytänyt unelmiensa naisen, eikä voisi ex huora vähempää kiinnostaa. Minusta tuo aloitus on vähän nolo, anteeksi.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2021, 07:45:19 kirjoittanut Nina »