Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Turskaa kaivaten  (Luettu 22219 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #40 : Tammikuu 03, 2021, 13:15:36 »
Jos kyseessä olisi Mirkku joka etsii 5v takaista panokaveriaan, niin suhtautuminen olisi eri :D Nyt kun kyseessä on Ex-hupakko niin menee tunteisiin?

Tälläinen viaton huhuilu saitilla, jolla pyörii exät ja nyksät ei ole mikään suora yhteydenotto joka saattaisi jotakuta loukata... Paitsi heitä joita asia ei koske, mutta herne menee silti nenään ;D
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #41 : Tammikuu 03, 2021, 13:16:19 »
Ei tää seksityöntekijöiden kiinnostus asiakasta kohtaan maksetun ajan ulkopuolella mun käsittääkseni kauhean yleistä ole ollut, että ei teidän kaikkien kannata stressiä ottaa asiasta.  ;D

Mikä on yleistä ja mikä ei.
Olen seurustellut kolmen kotimaisen huoran kanssa ja tapaillut muutamaa. Tulee 15 sekunnissa mieleen heti kolme huoripukkia joilla on käynyt samoin. Tulee huoria mieleen jotka seurustelee tälläkin hetkellä entisen asiakkaan kanssa. Väittäisin että on yleisempää kuin monessa muussa ammatissa.

Tai toisaalta joudun kyllä heti vetää takasin omalta kohdaltani, koska en tosiaan ollut kenenkään asiakas. Ja tässä tää mun pointti nyt tulee:

Asiakkaille ei soitella, viestitellä, perään ei huhuilla. Minä luotan siihen huoraan, jonka asiakkaana olen, että sieltä ei saatana tule mitään sellaista vääntöä mitä Lissujen kanssa joutuu vääntää.
Minä käytän maksullisia palveluita juurikin sen takia että minut jätetään rauhaan.

Myönnän että olen ehkä "vähän outo lintu" mutta sen jälkeen kuin raha on vaihtanut omistajaa niin peli on palattu. Pyllistys ja heippa. Niin kauan kuin raha ei ole vaihtanut omistajaa niin tehän olette mulle R-kioskin Lissuja...makeinen on vähän eri. Tai ehkä puhutaan pikkusuolaisesta.

Anyway, muutamaa karvapersettä kun katselen, niin onneksi huora on soittanut ja pyytänyt treffeille.
Että ainoastaan positiivistahan tässä on tapahtunut.
Why so fragile?

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #42 : Tammikuu 03, 2021, 13:23:39 »
Vaikka olenkin tässä aloittajana puolella, voi miettiä miten olisi suhtauduttu jos turska huhuilisi lopettaneen pt:n perään  :whipping: Mutta jos asiakassuhde on ollut normaalia läheisempi ja tunteita herännyt molemmin puolin, ei minulla ole oikeutta tuomita aloittajan harmitonta lähestymistä. Toivon vain että löydät etsimäsi.  :)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2021, 13:25:12 kirjoittanut Jepe »
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #43 : Tammikuu 03, 2021, 13:24:26 »
Jos kyseessä olisi Mirkku joka etsii 5v takaista panokaveriaan, niin suhtautuminen olisi eri :D Nyt kun kyseessä on Ex-hupakko niin menee tunteisiin?

Tälläinen viaton huhuilu saitilla, jolla pyörii exät ja nyksät ei ole mikään suora yhteydenotto joka saattaisi jotakuta loukata... Paitsi heitä joita asia ei koske, mutta herne menee silti nenään ;D

To be fair = jos asiakas huhuilisi huoraa, niin siinä ketjussa olisi jo viisi valkoista ritaria haukkunut sen stalkkariksi ja kuoro huorat -  The horosmiserables säestäisi tämän genren pelisääntöjä.

Sitten siellä olisi yksi vitun kyrpä, tiedättekö sen Liftin, se kyrpä heittäisi kiukaalle löylyä.

Sinänsä jännää, että huora saa huhuilla mutta turska ei.
Kyllä minä femistinä näen tässä eri arvoisuuden ja pyydän kaikkien narttujen puolesta anteeksi.
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #44 : Tammikuu 03, 2021, 13:27:31 »
^^ Täytynee alkaa varomaan suomalaisia, tai ainakaan ei kannata maksaa jos kerran lähtevät vielä perään.

Itseasiassa luulin että tämä olisi seksisaitti, mutta näyttää kovaa vauhtia muodostuvan sokerihuurrutetuksi treffisaitiksi.

No älä  ;D

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #45 : Tammikuu 03, 2021, 13:46:46 »
Vaikka olenkin tässä aloittajana puolella, voi miettiä miten olisi suhtauduttu jos turska huhuilisi lopettaneen pt:n perään  :whipping: Mutta jos asiakassuhde on ollut normaalia läheisempi ja tunteita herännyt molemmin puolin, ei minulla ole oikeutta tuomita aloittajan harmitonta lähestymistä. Toivon vain että löydät etsimäsi.  :)

Hmmm...mä oon bongannut aika paljonkin täällä pt huhuiluja, eikä niihin oo mielestäni reagoitu yleensä mitenkään erikoisesti kuin joihinkin jotka ruinaa muilta niitä tietoja. Siinä on ero kohdistaako viestin henkilölle itselleen vai koittaako kalastella toisen käden tietoja. Ja tietysti sitten siinä keskittyykö antamaan omia tunnistettavuus tietojaan vai sen etsinnän kohteen. Eka jokaisen oma valinta, tokassa kannattaa olla hyvin varovainen.
Onhan tää hieman erikoinen aloitus, kun alalta poistuvat usein haluavat just lopettaa kaiken kommunikaation asiakkaiden kanssa.
Mutta tuo harmiton kuvaa aloitusta mun mielestä myös hyvin.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Vieras0128

  • Hero Member
  • Viestejä: 756
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #46 : Tammikuu 03, 2021, 13:50:02 »
Kyllä tämä naru ”Maajussille morsian” tai ”Ensitreffit alttarilla” - formaatit voittaa ihan 6-0 ;D

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #47 : Tammikuu 03, 2021, 13:52:39 »
Avaus taitaa olla foorumin sääntöjen kohdan 2 vastainen, ainakin yksityisviestin pyytämisen osalta.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #48 : Tammikuu 03, 2021, 14:02:03 »
Kyllä tämä naru ”Maajussille morsian” tai ”Ensitreffit alttarilla” - formaatit voittaa ihan 6-0 ;D

Kyllä tässä olisi tosi tv- sarjan paikka.
Ensin laitetaan seksikäs naaras etsimään urhoa ja lopuksi ukoille paljastetaan että naaras tekee työkseen seksityötä.

Tai joku rikas ja komea pena etsii emäntää ja katsotaan naisten reaktioita kun Pena sanoo " viimeiset 15 vuotta olen nussinut huoria...yleensä vaan imettänyt paljasta kullia ja laskenu mällit nieluun. Töissä ollut kiirusta niin ei ole ollut aikaa. Mutta nyt olisi emännälle paikka."

Edittiä: Ketjuna tämä on nerokas!

Eli Tibelle, Kesavalle ja Throrathille älkää soitelko.
Lifti on kiikun kaakun. Se ei oikein itekään tiedä saako sille soittaa vai eikö sille saa. Kannattaa katsoa minkälainen forkkapäivä sillä on ollut. En kyllä ymmärrä minkä takia kukaan sille mulkulle haluaisi soittaa.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2021, 14:10:34 kirjoittanut Lifti »
Why so fragile?

Poissa Jepe

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3152
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #49 : Tammikuu 03, 2021, 14:05:37 »
Vaikka olenkin tässä aloittajana puolella, voi miettiä miten olisi suhtauduttu jos turska huhuilisi lopettaneen pt:n perään  :whipping: Mutta jos asiakassuhde on ollut normaalia läheisempi ja tunteita herännyt molemmin puolin, ei minulla ole oikeutta tuomita aloittajan harmitonta lähestymistä. Toivon vain että löydät etsimäsi.  :)

Hmmm...mä oon bongannut aika paljonkin täällä pt huhuiluja, eikä niihin oo mielestäni reagoitu yleensä mitenkään erikoisesti kuin joihinkin jotka ruinaa muilta niitä tietoja. Siinä on ero kohdistaako viestin henkilölle itselleen vai koittaako kalastella toisen käden tietoja. Ja tietysti sitten siinä keskittyykö antamaan omia tunnistettavuus tietojaan vai sen etsinnän kohteen. Eka jokaisen oma valinta, tokassa kannattaa olla hyvin varovainen.
Onhan tää hieman erikoinen aloitus, kun alalta poistuvat usein haluavat just lopettaa kaiken kommunikaation asiakkaiden kanssa.
Mutta tuo harmiton kuvaa aloitusta mun mielestä myös hyvin.

Pointtini olikin jos turska tekisi vastaavan yhtä "tunteellisen" aloitteen, vastaanotto voisi olla eri. Tällainen lähestyminen on tietysti harmiton koska kohde voi ottaa yhteyttä jos haluaa.
Se nuolijatyyppi 😋

Poissa Ex-hutsu

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #50 : Tammikuu 03, 2021, 14:11:38 »
Avaus taitaa olla foorumin sääntöjen kohdan 2 vastainen, ainakin yksityisviestin pyytämisen osalta.

En tietääkseni ole pyytänyt laittamaan yv:tä. Asianosainen voi ilmoittautua viestillä tähän ketjuun, jos haluaa.

Tästäkin tulee varmasti kivitystä, mutta itse antaisin olla.

Jos on ehtinyt uransa lopettaa, niin musta tuntuisi kummalle kysellä jollain forkalla jonkun vanhan vakkarin perään. Alalle tulee kokoajan uutta tuoretta kasvoa ja kroppaa joihin mielenkiinto kohdistuu.

En minä kenen tahansa perään huutelisikaan. Enkä varsinkaan näin pitkän ajanjakson jälkeen. Kyllä tämä ihminen (tai siis seksi hänen kanssaan) on aika syvälle mieleeni painunut, kun tänne tulin nyt kirjoittamaan.  Outoa käytöstä? Epänormaalia? Olkoon sitten niin 🙄
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2021, 14:15:45 kirjoittanut Ex-hutsu »

Poissa PaksUkko

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 648
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #51 : Tammikuu 03, 2021, 14:26:01 »
Kyllä minua taas tätä ketjua lukiessa ihmetyttää, miten jotkut kirjoittajat pystyvät niinkin älykkääseen suoritukseen kuin Seksisaitille kirjautumiseen.
Kun Ex-husun viestissä selkeästi lukeelaisuudeksi. "Jos muistat minut ja tunnistat itsesi tästä epätoivoisesta kirjoituksesta, nakkaa ihmeessä viestillä 😘", niin nää urpot vaahtoovat jo kiihkon puna otsalla, että "ei jumalauta saa huorat etsiä asiakkaitaan vaikka kuinka olisivat ihastuneet".
Ettekö te urpot todellakaan tajua, mitä tarkoittaa virke "nakkaa ihmeessä viestillä".

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #52 : Tammikuu 03, 2021, 14:35:52 »
Jos on jäänyt mieleen ja "ikävä", niin miksei kyselisi, ajanjakso pituudesta riippumatta. Se on sitten turskan (jos löytyy) asia vastata tai olla vastaamatta. Itseä ainakin sykähdyttäisi ajatus että joku pano viiden vuoden takaa kyselisi sen takia että oli niiiiin hyvä. Erityisesti jos ammattilainen vielä asialla. Sitten jo vetäisin kyllä itselleni henkisen lipun salkoon silkasta ylpeydestä. Turska ilmoittautuu jos haluaa.

Tietysti, jos sattuukin olemaankin niin, että tällä ex-hupakolla sattuu olemaan n. 4 vuotias isätön lapsi.........

Narsistinen manipulaattori osaisi hyvinkin muotoilla tarinansa siirappiseen muotoon etsiessään lapselleen komeaa ja rikasta iskää.. Harvinaistako?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #53 : Tammikuu 03, 2021, 14:39:14 »
^^ Voi IsäKissanVittu mä repesin.

Meneehän tämä tunteeseen kun moni reppana tunnistaa itsensä ja alaleuka väpättäen toteaa " määääääää, jouduin maksaa ja Pena *niisk niisk* sais ilmatteeks"
Why so fragile?

Poissa Jimmy-setä

  • Hero Member
  • Viestejä: 773
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #54 : Tammikuu 03, 2021, 14:47:20 »
Ei voi taas ymmärtää, että mikä tässä on nyt ongelmana.  Entinen maksullinen etsii entistä asiakasta ja pyytää tätä nakkaamaan viestillä, jos kiinnostaa. Ja tämä tapahtuu ANONYYMILLÄ NETTIFOORUMILLA.

Ainut mikä harmittaa on se, että tässä ei kuitenkaan etsitty minua...

Poissa Vieras0116

  • Full Member
  • Viestejä: 330
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #55 : Tammikuu 03, 2021, 14:57:32 »
Ei voi taas ymmärtää, että mikä tässä on nyt ongelmana.  Entinen maksullinen etsii entistä asiakasta ja pyytää tätä nakkaamaan viestillä, jos kiinnostaa. Ja tämä tapahtuu ANONYYMILLÄ NETTIFOORUMILLA.

Ainut mikä harmittaa on se, että tässä ei kuitenkaan etsitty minua...

Minä ainakin kyseenalaistaisin todellisen syyn etsiä se turska. Voihan tää jokin todella romanttisen erikoinen juttu olla, mut silti..

Esimerkkinä kun joitain vuosia sitten oli facebookissa äidin tunteellinen kirjoitus kuvan kera, että: "lapseni on kadonnut" ja sai tosi paljon myötätuntoa ja vinkkejä lapsen olinpaikasta. Sit selvisi, että lastensuojelu oli ottanut lapsen huostaan ja piilottanut sen..

Paikalla Kellopeliappelsiini

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2060
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #56 : Tammikuu 03, 2021, 15:10:46 »
Kyllä tämä naru ”Maajussille morsian” tai ”Ensitreffit alttarilla” - formaatit voittaa ihan 6-0 ;D

Kyllä tässä olisi tosi tv- sarjan paikka.
Ensin laitetaan seksikäs naaras etsimään urhoa ja lopuksi ukoille paljastetaan että naaras tekee työkseen seksityötä.

Tai joku rikas ja komea pena etsii emäntää ja katsotaan naisten reaktioita kun Pena sanoo " viimeiset 15 vuotta olen nussinut huoria...yleensä vaan imettänyt paljasta kullia ja laskenu mällit nieluun. Töissä ollut kiirusta niin ei ole ollut aikaa. Mutta nyt olisi emännälle paikka."

Edittiä: Ketjuna tämä on nerokas!

Eli Tibelle, Kesavalle ja Throrathille älkää soitelko.
Lifti on kiikun kaakun. Se ei oikein itekään tiedä saako sille soittaa vai eikö sille saa. Kannattaa katsoa minkälainen forkkapäivä sillä on ollut. En kyllä ymmärrä minkä takia kukaan sille mulkulle haluaisi soittaa.

Ohjelman formaattihan on jo olemassa, "Ex on the Beach".

Nyt keräillään samalle saarelle kahdeksan "kuumaa" turskaa ja horoa. Sitten pari kerrallaan pääsee "treffeille" ja turska yrittää ostaa tietenkin seksiä :D

Välillä rantsulle tuodaan jonkun ex-horo tai ex-turska ja katsotaan saako tämä ilmakseksi ja tunteet kiristymään (☞゚ヮ゚)☞
I see what is right and approve, but I do what is wrong

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #57 : Tammikuu 03, 2021, 15:14:26 »
^ Minua varten sinne tuotaisiin Pömppö rannalle ottamaan aurinkoa niin unohtaisin huorat sillä sekunilla!
Why so fragile?

Poissa Ex-hutsu

  • Newbie
  • Viestejä: 10
  • * Kelpo kaveri
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #58 : Tammikuu 03, 2021, 15:22:08 »
Minä ainakin kyseenalaistaisin todellisen syyn etsiä se turska. Voihan tää jokin todella romanttisen erikoinen juttu olla, mut silti..
...

No usko tai älä, niin minulla ei ole mitään "hämärää" syytä taustalla. Syy on aivan puhtaasti se, että koin hänen kanssaan elämäni parasta seksiä ja mieluusti haluaisin kokea sen uudelleen. Samaan ei ole pystynyt vielä kukaan, vaikka kokemusta on kertynyt seksin saralla, sattuneesta syystä, elämäni aikana aika paljon. Monen muun kanssa seksi on ollut erinomaista, mutta yhtä huipulle ei ole ollut pääsyä. Kemioistahan tämä on pitkälti kiinni, kai, ja hänen kanssaan ne kohtasivat seksissä täydellisesti.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Turskaa kaivaten
« Vastaus #59 : Tammikuu 03, 2021, 15:28:00 »
... Samaan ei ole pystynyt vielä kukaan, vaikka kokemusta on kertynyt seksin saralla, sattuneesta syystä, elämäni aikana aika paljon. Monen muun kanssa seksi on ollut erinomaista, mutta yhtä huipulle ei ole ollut pääsyä. ...

Challenge accepted! 😁
Amator