Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaikessa kokematon  (Luettu 11698 kertaa)

Poissa Medium

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Kaikessa kokematon
« : Tammikuu 02, 2021, 13:40:48 »
Ikää on. Kokemusta ei ole. Ainoa mahdollisuus seksiin olisi maksullinen.

Miten kehtaan? Miten löydän palveluntarjoajan, joka suhtautuu tilanteeseeni oikein?

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5295
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #1 : Tammikuu 02, 2021, 15:18:55 »
Miten asiaan suhteudutaan oikein tai väärin?
Miten poikkeat muista seksinostajista noin yleensä ja miten palveluntarjoajan tulisi se huomioida?

Poissa Prophat

  • Sr. Member
  • Galleria (1)
  • Viestejä: 6343
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #2 : Tammikuu 02, 2021, 15:44:21 »
Kun olet tätä paikkaa löytänyt olet jo pitkällä...

etsi mieluisa (sinua varten tätä teet) kotimainen ja ole hänelle avoin jännityksestä jne...

Useammat pt:t osaavat ottamaan sitä huomioon väittäsin...
Shikita ga nai

Poissa Medium

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #3 : Tammikuu 02, 2021, 17:02:11 »
Miten asiaan suhteudutaan oikein tai väärin?
Miten poikkeat muista seksinostajista noin yleensä ja miten palveluntarjoajan tulisi se huomioida?
Paras olisi, että muhun suhtauduttaisiin kuin muihinkin. Vaikka hyvä olisi tietää tilanteeni.

Tosiaan, kun olen tässä kokematon niin kai odottaisin empaattisuutta ja ymmärrystä.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #4 : Tammikuu 02, 2021, 17:19:19 »
Tällä foorumilla ja ilmoitusalustoilla mainostavat seksityöntekijät ovat siinä mielessä ammattilaisia että suhtautuminen asiakkaisiin on tietenkin aina omanlaisensa, asiakkaan mukaan, joten voidaan sanoa, että keneenkään ei suhtauduta kuin muihin. Aika monikin seksityöntekijä kertoo täällä auttaneensa usein asiakkaan sen ensikerran yli. Kannattaa mainita aikaa tiedustellessasi ja tilatessa ensikertalaisuus, kannattaa myös miettiä että haluatko lämmittelyn vaiko suoraan asiaan miettiessäsi varatun ajan pituutta.

Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #5 : Tammikuu 02, 2021, 18:00:52 »
Miten asiaan suhteudutaan oikein tai väärin?
Miten poikkeat muista seksinostajista noin yleensä ja miten palveluntarjoajan tulisi se huomioida?
Paras olisi, että muhun suhtauduttaisiin kuin muihinkin. Vaikka hyvä olisi tietää tilanteeni.

Tosiaan, kun olen tässä kokematon niin kai odottaisin empaattisuutta ja ymmärrystä.
En tiedä mistäpäin olet, mutta vahva suositus Venlalle. Häneltä riittävän pitkä aika, se on siinä!

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #6 : Tammikuu 02, 2021, 18:06:34 »
Lisäyksenä vielä, että mitä perusteellisemmin tuota neitsyyden menetystä maksullisten kanssa analysoit ja pohdit, sen epätodennäköisemmäksi se muuttuu. Tästä ketjusta tulee monen sivun mittainen keksiessäs aina jotain uutta, minkä haluat tietää ennen kuin teet päätöksen. Vahva suositus on, että selaa rapsoja, mainoksia, tyttöjen gallerioita (löytyy profiilista) sekä tämän saitin kalenteria ja heti kun löytyy tapaus joka aiheuttaa puntissa nykimistä, niin tuumasta toimeen.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Julia

  • Hero Member
  • Galleria (8)
  • Viestejä: 686
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #7 : Tammikuu 02, 2021, 18:13:34 »
Uskon, että suurimmalle osalle ainakin suomalaisista palveluntarjoajista asia ei ole ongelma eikä mitään ja empatiaa ja ymmärrystä on tarjolla. Itse ajattelisin, että kannattaa varata ainakin tunnin aika jos yhtään uskoo jännittävänsä.
Helsingissä <3

Poissa Medium

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #8 : Tammikuu 02, 2021, 18:15:24 »
Uskon, että suurimmalle osalle ainakin suomalaisista palveluntarjoajista asia ei ole ongelma eikä mitään ja empatiaa ja ymmärrystä on tarjolla. Itse ajattelisin, että kannattaa varata ainakin tunnin aika jos yhtään uskoo jännittävänsä.
Oletan kanssa, että suomalaisen kanssa mun olisi helpompi toimia ja kertoa tilanteeni.

Silti hieman pelottaa. Olen aikamies, mutta ei kokemusta seksistä. Miten siihen suhtaudutaan?

Poissa Temvs

  • Jr. Member
  • Viestejä: 71
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #9 : Tammikuu 02, 2021, 18:18:43 »
Uskon, että suurimmalle osalle ainakin suomalaisista palveluntarjoajista asia ei ole ongelma eikä mitään ja empatiaa ja ymmärrystä on tarjolla. Itse ajattelisin, että kannattaa varata ainakin tunnin aika jos yhtään uskoo jännittävänsä.
Tämä täysin totta, ja mikä tärkeintä asia hoidetaan loppuun asti. Tyylillä ei väliä, asiakkaan laukeaminen on tärkeintä. Jää hyvä mieli.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #10 : Tammikuu 02, 2021, 18:34:19 »
Silti hieman pelottaa. Olen aikamies, mutta ei kokemusta seksistä. Miten siihen suhtaudutaan?

Minä oon hyvä opettajatäti, mutta terve pelko on ymmärrettävää ja toivottavaa. Tosin jos olet minua isompi, niin sentään kysyn, että laitetaanko käsiraudat ja kaivetaanko ruoska vai karttakeppi kaapista. Saisin sinut aika äkkiä oppimaan kunnon huor... siis hyvin suhtaudutaan.

Poissa NinniNeiti

  • Full Member
  • Viestejä: 316
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #11 : Tammikuu 02, 2021, 18:36:12 »
Uskon, että suurimmalle osalle ainakin suomalaisista palveluntarjoajista asia ei ole ongelma eikä mitään ja empatiaa ja ymmärrystä on tarjolla. Itse ajattelisin, että kannattaa varata ainakin tunnin aika jos yhtään uskoo jännittävänsä.
Oletan kanssa, että suomalaisen kanssa mun olisi helpompi toimia ja kertoa tilanteeni.

Silti hieman pelottaa. Olen aikamies, mutta ei kokemusta seksistä. Miten siihen suhtaudutaan?

Ihan kuten muihinkin seksissä kokemattomiin asiakkaisiin, ei se ikä ole siinä olennaista muutoin kuin että on täysi-ikäinen. Eli ei turhia murheita, parasta kuitenkin mainita etukäteen että on kokematon niin palveluntarjoaja osaa ottaa ns tilanteen haltuun. Asiakkaita on niin erilaisia et hyvä hieman kertoa mitä hakee oli kyseessä sit eka kerta tai joku kokeneen kinkyilijän sessio.

Mulla kerran käynyt niin et vasta tapaamisen lopussa selvisi et olin vienyt toiselta neitsyyden, siinä kieltämättä mulle tuli huoli et olinko osannut olla tarpeeksi hienovarainen ettei toiselle jäänyt "otettu" olo. Tai jos jäi niin toivottavasti sitä oli hakemassa. Mut siis tuon takia suosittelen rehellisyyteen aina siitä mitä on hakemassa. 😅
Thank you 🙏🕊️

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #12 : Tammikuu 02, 2021, 19:28:21 »
Ikää on. Kokemusta ei ole. Ainoa mahdollisuus seksiin olisi maksullinen.

Miten kehtaan? Miten löydän palveluntarjoajan, joka suhtautuu tilanteeseeni oikein?

Koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa. Ottaa vain yhteyttä mieleiseen hupakkoon ja kertoo tilanteen. Nämä naiset osaa siihen suhtautua oikeanlaisella asenteella ja hommasta jää hyvä fiilis.

Tuo "miten kehtaan?" kannattaa muotoilla mielessään niin, että tässä ei ole mitään hävettävää. Iso osa aikuisista miehistä kokeilee maksullista seksiä edes kerran ja se että ostaa seksiä sitä vapaaehtoisesti myyvältä naiselta ei tee kenestäkään yhtään huonompaa.

Joten ihan rohkeasti vaan eteenpäin!  :)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #13 : Tammikuu 02, 2021, 19:47:08 »
...
Silti hieman pelottaa. Olen aikamies, mutta ei kokemusta seksistä. Miten siihen suhtaudutaan?

Ei kokemattomuutta kannata pelätä. Viattoman uteliaasti eteenpäin. Ihan varmasti jotain kivaa tekemistä tapaamiseen sisältyy.😊
Amator

Poissa Vieras0112

  • Newbie
  • Viestejä: 4
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #14 : Tammikuu 02, 2021, 20:24:45 »
Olemalla ystävällinen ja asiallinen pääsee pitkälle. Itselleni on kerran tullut vastaan vähintään viisikymppinen mies, joka oli tosi pelokas harmaahiirulainen. Siis ihan tärisi ja kaikkea. Lopulta vähän rentoutui kun sai puhua marjastamisesta ja muista harrastuksistaan. Yritin kyllä tehdä kaiken mahdollisen rentoutumisen eteen, mutta se tyyppi oli ihan mahdoton. Eli mikäli pelottaa ja on ihan paniikissa, niin sitten kannattaa ehkä jättää väliin. Myöhemmin muuten tämä samainen marjastaja on alkanut semisti vainoamaan minua. Siis sellainen tilitoimistotyöntekijän tyyppinen Frendit sarjan fani.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #15 : Tammikuu 02, 2021, 20:36:20 »
^
Höpönpöpön. Ei kun käsirautoihin ja piiskaa  :whipping:

Poissa Mustelmann

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1190
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #16 : Tammikuu 02, 2021, 21:20:13 »
Uskon, että suurimmalle osalle ainakin suomalaisista palveluntarjoajista asia ei ole ongelma eikä mitään ja empatiaa ja ymmärrystä on tarjolla. Itse ajattelisin, että kannattaa varata ainakin tunnin aika jos yhtään uskoo jännittävänsä.

Pidempi aika on muutenkin aina hyvä ottaa, jos on taipumusta jännittämiseen, oli poikuus tallella tai ei. Itse ainakin hermoilen vielä vuosienkin jälkeen hupakoiden seurassa, varsinkin uusien, mutta aika auttaa rentoutumaan. Itse myös kerron aina etukäteen, että olen melko ujo ja hermoilen herkästi, jotta hupakon ei tarvitse paikan päällä ihmetellä, mikä miestä vaivaa.

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #17 : Tammikuu 02, 2021, 21:26:30 »
^
Höpönpöpön. Ei kun käsirautoihin ja piiskaa  :whipping:

No nyt alkoi kiinnostaa  :D :inlove: :xmas:

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7779
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #18 : Tammikuu 02, 2021, 21:58:21 »
Kun olet tätä paikkaa löytänyt olet jo pitkällä...

etsi mieluisa (sinua varten tätä teet) kotimainen ja ole hänelle avoin jännityksestä jne...
Useammat pt:t osaavat ottamaan sitä huomioon väittäsin...

Luonto tikanpojan puuhun ajaa. Valitset mukavan oloisen tytön, varaat ajan ja otat käteistä tasarahan mukaan.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa logen

  • Newbie
  • Viestejä: 28
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #19 : Tammikuu 03, 2021, 07:00:57 »
Jos oikein kovasti jännittää kannattaa yrittää suunnata huomio pois itsestä ja mahdollisista todellisista tai kuvitelluista puutteista siihen edessäsi olevaan ihanaan ja seksikkääseen palveluntarjoajaan. Hän kuitenkin hyväksyy sinut sellaisenaan kuin olet jos käyttäydyt ystävällisesti ja pidät huolta hygienistasi. Maksetun ajan puitteissa toki :)