Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Kaikessa kokematon  (Luettu 11700 kertaa)

Poissa Amigo

  • Newbie
  • Viestejä: 11
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #40 : Tammikuu 10, 2021, 17:30:05 »
Yksi vaihtoehto on myös että aloitat vähän rennommin ja otat vaikka vain hieronnan ja runkkauksen, näin vältyt suorituspaineilta ja voit vain keskittyä rentoutumiseen. Jos on vuosikymmeniä käyttänyt vain omaa kättään niin tuleminen muuten kuin runkkaamalla voi olla hankalaa.

Poissa PikkuJuudas

  • Newbie
  • Viestejä: 8
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #41 : Tammikuu 11, 2021, 18:40:48 »
Kuten Amigo sanoikin, niin jostain vähän pienemmästä liikkeelle lähteminen voi olla ihan hyvä juttu, jos se tuntuu helpommalle. Aluksi vaikka vain hieronta ja lopuksi runkkaaminen. Seuraavalla kerralla hän voisi ottaa vaikka suihin. Siitä kun siirtyy kolmanteen koitokseen, niin voisi olla panon aika.

Mutta kuitenkin itsekin näin kokemattomana miehenä en ole mikään neuvomaan. Esitän vain omia ajatuksia. Omasta kokemuksesta vain sen verran, että ei kannata jäädä liian pitkäksi aikaa jumiin tuohon step numero ykköseen, jos kerran haluaa enemmän. Passiiviseksi ja vastaanottavaksi osapuoleksi vaan on helpompi asettua.

Kokemattomalla voi olla erilaisia epävarmuuksia mitkä huolettaa. Kuitenkin on tullut sellainen tunne, että on varmaankin turha olla huolissaan siitä seisooko jöpötin tai räjähtääkö lasti kumiin ekalla minuutilla. Suomalaisista palveluntarjoajista monet vaikuttaa varsin upeille ja ihanille tapauksille.

Tsemppiä.

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #42 : Tammikuu 15, 2021, 22:45:48 »
Kokemattomalla voi olla erilaisia epävarmuuksia mitkä huolettaa. Kuitenkin on tullut sellainen tunne, että on varmaankin turha olla huolissaan siitä seisooko jöpötin tai räjähtääkö lasti kumiin ekalla minuutilla. Suomalaisista palveluntarjoajista monet vaikuttaa varsin upeille ja ihanille tapauksille.

Tsemppiä.
Tuo epävarmuus voi olla myös kokeneellakin. Siis kun siinä kuitenkin aika juoksee samalla, ja rahaa on kiinni. Kuitenkin tätä ei kannattaisi ajatella.
Ja varsinkin uusien muijien kohdalla voi helpolla tehdä tän, ku ei vielä oo aiemmin nähny livenä jne.

Ja kotimaisista ei ole kuin yhdestä kokemusta, mutta yllätys oli varsin positiivinen.
Siis se asenne oli tosi hyvä, ja siinä melkein unohti maksaneensa seksistä, ja kelloa ei tosiaankaan vilkuiltu. Taisi mennä vähän yliajallekin.
Ja ottaen huomioon, minkälaista suomalainen asiakaspalvelu on esimerkiksi kaupan kassalla, niin tämä oli kyllä jotain yllättävän parempaa :)
Sen sijaan sit ulkkareissa on sattunut niitä vähän tympeän oloisia vastaan, mut aina on saanu kumminki hommat hoidettua.
Mutta se tympeä/tyly käytös kyllä syö sitä fiilistä itse asiakkaalta.
Ja sekin vielä, että suurimmalle osalle on varmasti tärkeää, että kaikki tapahtuu molemmin puolin omasta halusta.
Tiedä sit, että paljonko todellisuudessa näitä "pakotettuja" on alalla. Kaikkien kannalta olisi parempi, jos niitä ei olisi ollenkaan.



« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2021, 22:50:39 kirjoittanut Peku1 »

Poissa Kollikissa2

  • Full Member
  • Viestejä: 213
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #43 : Tammikuu 16, 2021, 02:13:23 »
Kun sain ekan seksikokemukseni, luulin osaavani jotain teorian ja käteenvetojeni perusteella, mutta pari työntöä ja homma oli siinä. Harjoitus ja vain harjoitus tekee paitsi mestaria, niin myös opettaa paljon, jos opin itse ottaa vastaan!
Kukkuu kukkuu vieläkin kukkuu, vaan eipä enää pitkään...
Ja niin käkikello hajosi

Poissa Medium

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #44 : Maaliskuu 30, 2021, 09:30:34 »
Kuten Amigo sanoikin, niin jostain vähän pienemmästä liikkeelle lähteminen voi olla ihan hyvä juttu, jos se tuntuu helpommalle. Aluksi vaikka vain hieronta ja lopuksi runkkaaminen. Seuraavalla kerralla hän voisi ottaa vaikka suihin. Siitä kun siirtyy kolmanteen koitokseen, niin voisi olla panon aika.

Mutta kuitenkin itsekin näin kokemattomana miehenä en ole mikään neuvomaan. Esitän vain omia ajatuksia. Omasta kokemuksesta vain sen verran, että ei kannata jäädä liian pitkäksi aikaa jumiin tuohon step numero ykköseen, jos kerran haluaa enemmän. Passiiviseksi ja vastaanottavaksi osapuoleksi vaan on helpompi asettua.

Kokemattomalla voi olla erilaisia epävarmuuksia mitkä huolettaa. Kuitenkin on tullut sellainen tunne, että on varmaankin turha olla huolissaan siitä seisooko jöpötin tai räjähtääkö lasti kumiin ekalla minuutilla. Suomalaisista palveluntarjoajista monet vaikuttaa varsin upeille ja ihanille tapauksille.

Tsemppiä.
Mun epävarmuus on muuta.

Epävarmuus on itsestä. Siitä että en osaa sitä mitä muut osaa ja miten mut tuomitaan, kun haen ekaa kokemusta maksullisesta aikamiehenä.

Jos sen saisi ohitettua ja siitä ei tuomittaisi niin olisi mukavaa.

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #45 : Maaliskuu 30, 2021, 10:02:49 »
^ Ihan varmana ei tuomita! Mä voin laittaa pääni pantiksi!
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Medium

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #46 : Maaliskuu 30, 2021, 10:20:49 »
^ Ihan varmana ei tuomita! Mä voin laittaa pääni pantiksi!
Näin kai se on.

Ongelma on enemmän mun pään sisällä.

Mutta kiitos tsempistä.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #47 : Maaliskuu 30, 2021, 10:28:39 »
Silloin kun minä olin vielä kaikessa kokematon ja tultiin siihen tilanteeseen että edessäni on alaston nainen. Sanoin " tää on mun eka kerta "  Tuon kertominen ääneen vastapuolelle jolla oli seksistä kokemusta, helpotti minun jännitystäni aivan valtavasti. Sitten se otti multa suihin, mä loikoilin sängyssä ja mietin " ei tää nyt niin hirveen vaikeaa ole "
Why so fragile?

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #48 : Maaliskuu 30, 2021, 12:11:36 »
Mikä tässä nyt on ongelma. Heppu sisään ja tarkistetaan ulosmenotiet, ettei pääse livahtamaan karkuun.
Jeesus teipillä suu kiini, ettei pyydä äiteeltä apua. Siihen vaan sitten isketään alaston nainen uhkaavine tisseineen, joka imee ja panee aivot pellolle. Ihan helppoa.

Poissa Medium

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #49 : Maaliskuu 30, 2021, 12:25:09 »
Mikä tässä nyt on ongelma. Heppu sisään ja tarkistetaan ulosmenotiet, ettei pääse livahtamaan karkuun.
Jeesus teipillä suu kiini, ettei pyydä äiteeltä apua. Siihen vaan sitten isketään alaston nainen uhkaavine tisseineen, joka imee ja panee aivot pellolle. Ihan helppoa.
Minä itse varmaan olen ongelma.

Niin suuri on häpeä, että hankala edes toimia tai tehdä.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #50 : Maaliskuu 30, 2021, 12:28:32 »
Höpönpöpön. Kättä taskuun ja huoriin. Ei se valittamalla parane.

Poissa Medium

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #51 : Maaliskuu 30, 2021, 12:32:06 »
Höpönpöpön. Kättä taskuun ja huoriin. Ei se valittamalla parane.
Olet oikeassa varmaan.

Mutta itseään on vaikea muuttaa.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #52 : Maaliskuu 30, 2021, 12:48:05 »
Kokemattomalla ei ole mitään hävettävää. Niillä on, jotka luulee osaavansa hommansa.

Seksi jos mikä on elämän mittainen opintomatka. On oma valinta haluaako oppia vai tyytyykö siihen mitä on oppinut.
☮️and💟

Poissa Medium

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #53 : Maaliskuu 30, 2021, 12:52:49 »
Kokemattomalla ei ole mitään hävettävää. Niillä on, jotka luulee osaavansa hommansa.

Seksi jos mikä on elämän mittainen opintomatka. On oma valinta haluaako oppia vai tyytyykö siihen mitä on oppinut.
Seksi voi olla oppimatka.

Mutta 99% osaa sen ja me jotka emme ole sitä kokeneet niin häpeämme sitä.

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3523
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #54 : Maaliskuu 30, 2021, 13:05:38 »
Kokemattomalla ei ole mitään hävettävää. Niillä on, jotka luulee osaavansa hommansa.

Seksi jos mikä on elämän mittainen opintomatka. On oma valinta haluaako oppia vai tyytyykö siihen mitä on oppinut.
Seksi voi olla oppimatka.

Mutta 99% osaa sen ja me jotka emme ole sitä kokeneet niin häpeämme sitä.
Maksaisin vaikka mitä jos saisin olla asemassasi, tosin ilman häpeää. Olisi niin paljon hienoa koettavaa edessä vaikka sitten huorissakäynnin muodossa. Se on hieno juttu kun sen ottaa vaan rennolla asenteella. Miksi ihmeessä häpeät? Pieni varoituksen sana kuitenkin kokemattomalle: Huoriin ei kannata liiemmin rakastua. Tilapäinen ihastuminen on OK.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Medium

  • Newbie
  • Viestejä: 14
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #55 : Maaliskuu 30, 2021, 13:07:46 »
Kokemattomalla ei ole mitään hävettävää. Niillä on, jotka luulee osaavansa hommansa.

Seksi jos mikä on elämän mittainen opintomatka. On oma valinta haluaako oppia vai tyytyykö siihen mitä on oppinut.
Seksi voi olla oppimatka.

Mutta 99% osaa sen ja me jotka emme ole sitä kokeneet niin häpeämme sitä.
Maksaisin vaikka mitä jos saisin olla asemassasi, tosin ilman häpeää. Olisi niin paljon hienoa koettavaa edessä vaikka sitten huorissakäynnin muodossa. Se on hieno juttu kun sen ottaa vaan rennolla asenteella. Miksi ihmeessä häpeät? Pieni varoituksen sana kuitenkin kokemattomalle: Huoriin ei kannata liiemmin rakastua. Tilapäinen ihastuminen on OK.
Saat mun aseman kympillä!

Mä häpeän, koska en ole kokenut sitä jota kaikki ovat kokeneet.

Poissa Letsmenoks

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1111
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #56 : Maaliskuu 30, 2021, 13:19:45 »
Lähde tuosta nyt enempää jankkaamaan, olet näemmä jo päätöksesi tehnyt. Elät vain sen kanssa ja jatka matkaa, no worries...
☮️and💟

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3523
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #57 : Maaliskuu 30, 2021, 13:30:37 »
Lähde tuosta nyt enempää jankkaamaan, olet näemmä jo päätöksesi tehnyt. Elät vain sen kanssa ja jatka matkaa, no worries...
Amen to that! Kuka jaksaa samaa valitusta yli kymmenen kommentin verran harrastaa. Alkaa kovasti vaikuttaa trollilta. Asia on puoleltani loppuunkäsitelty.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 30, 2021, 13:32:28 kirjoittanut Pekonen »
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa Peku1

  • Newbie
  • Viestejä: 49
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #58 : Maaliskuu 30, 2021, 17:05:30 »
Niin, siis mitä eroa on sillä, onko poikuus menetetty nyt sillä "normaalilla" tavalla, vai tällä "epänormaalilla" tavalla, eli maksuseksillä? Avaisko joku vähän?

Itse menetin sen sillä "normaalilla" tavalla, jos näin haluaa asian kuvailla, mutta eipä sillä juuri mun mielestä oo ollu sen enempää vaikutusta mihinkään myöhempiin naissuhteisiin. Jokainen nainen on yksilö, ja ei se muuta sen paremmaksi naistenmieheksi, vaikka poikuus olisi menetetty sillä "normaalilla" tavalla. Ja harvemmin tunnutaan missään treffeillä kysyvän heti kättelyssä CV:tä entisistä kumppaneista, ja panoista nähtäväksi.
Melkeen oon sitä mieltä, että siihen naistenmiehen hommaan joko syntyy, tai sitten ei. Jotkut on luonnostaan sellaisia, et ne on vähä "supliikkeja".  Ja sen kyllä sanon, et maksuseksi on ylivoimaisesti kyllä se helpoin seksin muoto. Vaikkakin on siinä ehkä omalla tavallaan vähän sama juttu, kun kävisit maitoa ostaa suoraan kaupasta. Joka tapauksessa kokemattomia hoiteleville ammattilaisille sentään pystyy olemaan rehellinen sen asian suhteen, jos se aiheuttaa päänvaivaa, ja ne varmasti osaa hoitaa homman kotiin. "Normaalille" naiselle harvemmin kannattaa mainita asiasta.


Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Kaikessa kokematon
« Vastaus #59 : Maaliskuu 30, 2021, 17:09:18 »
Niin, siis mitä eroa on sillä, onko poikuus menetetty nyt sillä "normaalilla" tavalla, vai tällä "epänormaalilla" tavalla, eli maksuseksillä? Avaisko joku vähän?


Sillä ei ole mitään väliä, millä tavalla poikuus/neitsyys on mennyt. Kaikki maalit lasketaan, ja jopa tolppalaukauset, jos niitä tulee.