Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lemmikit huoran kämpässä  (Luettu 9357 kertaa)

Poissa Ronja

  • Siveä Sihteerikkö
  • Sr. Member
  • Galleria (24)
  • Viestejä: 5189
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #60 : Huhtikuu 02, 2021, 23:27:46 »
Minua ei lemmikki haittaa niin kauan, kun sen nimi ei ole Igor. Jos neito sanoo puhelimessa, että mulla on täällä tämä Igor, mutta voin käskeä se tohon kaappiin siksi aikaa, niin homma jää kyllä siihen.

Oven raosta: "tuu ny äkkiä sisään ettei Igor karkaa!".

Meinasin nimetä aikanani kissani (nyt jo edesmennyt) Igoriksi. Noh, sen alkuperäinen nimi saatiin selville ja kissa sai pitää sen.

Hihi! Mä just tänään päätin et mun seuraavasta uroskoirasta tulee Igor! Sitä ei suljeta kaappiin, vaan saa olla ihan siinä sohvalla! 😆
💕”Viimeiseksi sanaksi on suudelma paras”💕

Poissa Vikke1967

  • Full Member
  • Viestejä: 164
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #61 : Huhtikuu 03, 2021, 09:07:56 »
Eläinystävänä ei haittaa jos vaan pysyvät touhuntiimellyksestä pois.Viime viikolla hupakon luona useita kissoja samaan aikaan sängyssä ja sekään ei vielä haitannut mutta se saksanpaimenkoira joka nuoli palleja oli jo vähän liikaa.

Poissa Transuchaser9000

  • Full Member
  • Viestejä: 191
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #62 : Huhtikuu 03, 2021, 18:53:12 »
Mitä mieltä olet lemmikeistä huoran kämpässä. Osa heistä pitää koiraa turvallisuuden vuoksi, muutama on muuten vain eläinrakas, eikä turskat riitä.

Minä olen koiraihmisiä. Joskus on käynyt niin, että olen viettänyt enemmän aikaa koiran kuin huoran kanssa. Eräs kerran jopa suuttui kun ei saanut mielestään huomiota tarpeeksi.

Vituttaa kaikenlaiset turat huoran kämpässä. Minä menen sinne änkemään kyrpääni huoran suoleen, enkä vastaanottamaan ei-toivottua huomiota joltain leikkaamattomalta piskiltä. Joku rotta aiheuttaa kuumotusta jos vaikka kiimoissani kompastun tai liukastun omiin iloliemiini ja kaadun sen päälle ja krunts vaan lähtee musti rottien taivaaseen. Taasen jos siellä on rotikka ja liukastun niin musti lähettää mut turskien taivaaseen. Ei sekää hyvä ole.

TLDR : kaikki vitun läähättäjät pois huoran asunnosta. Se riittää että mä kuolaan lattialle