Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lemmikit huoran kämpässä  (Luettu 9353 kertaa)

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #40 : Huhtikuu 01, 2021, 19:40:22 »
No, kerran eräs neitokainen osoitti hieman mustasukkaisuuden  merkkejä kun rapsutttelin koiraa liian pitkään. Eli ei haittaa vaikka allergiaakin on, kunhan saa varoituksen ajoissa niin tietää varautua.
Lempeä mies, lämpöä vailla.

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #41 : Huhtikuu 01, 2021, 19:46:40 »
Villakoirat vituttaa. En halua mennä paskaiseen kämppään. Asun nimittäin sellaisessa.  :laught:
Why so fragile?

Poissa Trampas

  • Full Member
  • Viestejä: 315
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #42 : Huhtikuu 01, 2021, 19:48:59 »
Minua ei lemmikki haittaa niin kauan, kun sen nimi ei ole Igor. Jos neito sanoo puhelimessa, että mulla on täällä tämä Igor, mutta voin käskeä se tohon kaappiin siksi aikaa, niin homma jää kyllä siihen.
Asialliset hommat suoritetaan, muuten pannaan kuin Ellun kanit.

Poissa Ppelto

  • Sr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 2443
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #43 : Huhtikuu 01, 2021, 20:27:11 »
Mulle ihan sama, jos kämppä siisti, eikä tämä Igor vai mikä lie oli, niin käy minun kimppuuni, kun ollaan touhuissa
Feel so good...

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #44 : Huhtikuu 01, 2021, 21:01:57 »
Poislukien vahvalla vartiokoiravietillä varustetut ja luonnehäiriöiset pit bullit tai dogo canariot.

Mut siis hyväksyt luonnevikaiset tai vahvan vartiovietin omaavat muut miljoona rotua?

Rivien välistä lukeminen, käänteismerkitylset ja erinäisten asioiden päättely on hyvä hallita. David Lynchin tai Dostojevskin hengentuotteilla voi vaikka treenailla.

Muistui ysäriltä yksi kokemus mieleeni. Tapasin yöelämässä naisen. Juttu luisti välillämme siihen malliin, että saattaisi joku muukin asia luistaa yhtä hyvin. Taksi alle ja suuntana vantaalaislähiö. Taka-ajatuksena oli silloin tietenkin raamatun lukeminen ja keskustelu kansantalouden tilasta.

Perillä odotti kaksi täysikasvuista saksanpaimenkoiraa, jotka aloittivat yhteen ääneen melkoisen tervetuloseremonian johon koko talo heräsi. Tajusin, että tästä oli onnenpäivä kaukana. Siistin ja huolitellun näköisen tytön kämppä oli lisäksi kuin käsikranaatin jäljiltä. Olin, että wtf ja omg, mutta katsotaan mitä tästä tulee.

Kun vähänkin yritin hipaista tytön olkapäätä, niin toinen koira näytti hampaat ja aloitti tervetuloseremoniaakin kovemman mekkalan. Tässä vaiheessa sanaakaan sanomatta ulkovaatteet niskaan ja etsimään taksitolppaa. Sitä saikin sitten tosissaan etsiä. Että tämmönen tapaus.

Jos koira löytyy palveluntarjoajan taloudesta, niin ensiksi kysyn rotua.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #45 : Huhtikuu 02, 2021, 07:16:32 »
Poislukien vahvalla vartiokoiravietillä varustetut ja luonnehäiriöiset pit bullit tai dogo canariot.

Mut siis hyväksyt luonnevikaiset tai vahvan vartiovietin omaavat muut miljoona rotua?

Rivien välistä lukeminen, käänteismerkitylset ja erinäisten asioiden päättely on hyvä hallita. David Lynchin tai Dostojevskin hengentuotteilla voi vaikka treenailla.

Muistui ysäriltä yksi kokemus mieleeni. Tapasin yöelämässä naisen. Juttu luisti välillämme siihen malliin, että saattaisi joku muukin asia luistaa yhtä hyvin. Taksi alle ja suuntana vantaalaislähiö. Taka-ajatuksena oli silloin tietenkin raamatun lukeminen ja keskustelu kansantalouden tilasta.

Perillä odotti kaksi täysikasvuista saksanpaimenkoiraa, jotka aloittivat yhteen ääneen melkoisen tervetuloseremonian johon koko talo heräsi. Tajusin, että tästä oli onnenpäivä kaukana. Siistin ja huolitellun näköisen tytön kämppä oli lisäksi kuin käsikranaatin jäljiltä. Olin, että wtf ja omg, mutta katsotaan mitä tästä tulee.

Kun vähänkin yritin hipaista tytön olkapäätä, niin toinen koira näytti hampaat ja aloitti tervetuloseremoniaakin kovemman mekkalan. Tässä vaiheessa sanaakaan sanomatta ulkovaatteet niskaan ja etsimään taksitolppaa. Sitä saikin sitten tosissaan etsiä. Että tämmönen tapaus.

Jos koira löytyy palveluntarjoajan taloudesta, niin ensiksi kysyn rotua.

Oon ollu tekemisissä lukuisten koirien kanssa ja hyvin koulutetut (ja terveet) eivät ole kuvauksesi tapaisia. Omistaja ei sanotut koirille mitään?😬
 Saksanpaimenkoiria (tai muitakaan koiria) ei kannata ihan joka hepun ottaa. :/
Vaarallisiksi mielletyt koirat on oikeissa käsissä todella lempeitä ja rakastavia lemmikkejä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2021, 07:18:26 kirjoittanut veeras »
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #46 : Huhtikuu 02, 2021, 07:23:24 »
^
Papukaija! Aika jännä.😊 Oletko opettanut sille jonku hokeman..? Vaikka että "aika loppui, aika loppui,  pihalle, pihalle " 😁

Sitten, kun mummo on käymässä ja papukaija huutelee iskulauseita, kuten; ”mä tuun nyt” tai ”tiukka pillu”. 😄
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0345

  • Full Member
  • Viestejä: 199
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #47 : Huhtikuu 02, 2021, 08:45:29 »
^ Mun mummo on suustaan itse tuollainen 🤣

Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #48 : Huhtikuu 02, 2021, 08:53:26 »
Minulla on, erillisessä makuuhuoneessa. Eläimet ovat huomaamattomia. Jos minua kohdellaan väkivaltaisesti, huudan, ja koira aloittaa julmetun haukunnan, ja siihen alueen naapurit ja  ensiapuporukka tietää reagoida.
Ikävä kyllä hepopu ei aina ymmärrä vaan jatkaa ns keskustelua.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #49 : Huhtikuu 02, 2021, 09:32:43 »
Rivien välistä lukeminen, käänteismerkitylset ja erinäisten asioiden päättely on hyvä hallita.

Sun rivien välit on tossa kohtaa vaan typerän kapeat. Koira ihmisenä ärsyttää kun leimataan tiettyjä rotuja vaan sen perusteella mitä on satuttu kuulemaan. Toki Pitbull on monesti nostettu esiin ihan aiheesta, mut jälleen kerran syy löytyy sieltä ruokkivan käden päästä.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2021, 09:37:16 kirjoittanut Gentleman »
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa JuhaVill

  • Newbie
  • Viestejä: 37
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #50 : Huhtikuu 02, 2021, 09:35:46 »
Rivien välistä lukeminen, käänteismerkitylset ja erinäisten asioiden päättely on hyvä hallita.

Sun rivien välit on tossa kohtaa vaan typerän kapeat. Koira ihmisenä ärsyttää kun leimataan tiettyjä rotuja vaan sen perusteella mitä on satuttu kuulemaan. Toki Bittbull on monesti nostettu esiin ihan aiheesta, mut jälleen kerran syy löytyy sieltä ruokkivan käden päästä.
Muakin ärsyttää koira ihmisenä. Koiran kuuluu olla koira eikä ihminen.
Bittbull on ilmeisesti erittäin harvinainen rotu, kun siitä ei löydy mitään tietoa mistään.

Poissa Ara

  • Jr. Member
  • Viestejä: 95
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #51 : Huhtikuu 02, 2021, 10:29:17 »
^ Mun mummo on suustaan itse tuollainen 🤣
hieno mummo sulla  :behind:

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #52 : Huhtikuu 02, 2021, 10:34:55 »
^ Mun mummo on suustaan itse tuollainen 🤣

😂🙈 Mun tulevaisuus.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #53 : Huhtikuu 02, 2021, 10:37:28 »
Minulla on, erillisessä makuuhuoneessa. Eläimet ovat huomaamattomia. Jos minua kohdellaan väkivaltaisesti, huudan, ja koira aloittaa julmetun haukunnan, ja siihen alueen naapurit ja  ensiapuporukka tietää reagoida.
Ikävä kyllä hepopu ei aina ymmärrä vaan jatkaa ns keskustelua.

Näin sen pitääkin mennä! Jos koira alkaa aggressiiviseksi siitä, että omistajaan kosketaan, niin kaikki ei ole kunnossa. Sen sijaan omistajan avuntarpeeseen sen kuuluukin reagoida.
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0147

  • Full Member
  • Viestejä: 233
  • * Tästä on tie vain ylöspäin
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #54 : Huhtikuu 02, 2021, 11:59:09 »
Aika usein on koira kämpässä. Eipä haittaa. Kämpissä, joissa kissat en voi mennä, joten nuo jäävät välistä. Kun lukee rapsaketuja niin jotkut ilmeisesti ottavat koirat mukaan myös  outcall keikoilleen.


Poissa HuliVili

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6719
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #55 : Huhtikuu 02, 2021, 12:38:26 »
^ Erään palveluntarjoajan kanssa tuli puheeksi että olen hyvin eläinrakas ja pidän erityisesti koirista, ja että itselläni ei lemmikkieläimiä harmi kyllä ole. Mutta hänellä oli ja hän on joskus tuonut pyynnöstäni karvakamun 🐕 mukanaan outcall-tapaamisille luokseni.
Pörrö on aina plussaa

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #56 : Huhtikuu 02, 2021, 16:52:29 »
Villakoirat vituttaa. En halua mennä paskaiseen kämppään. Asun nimittäin sellaisessa.  :laught:

Kyllähän noi koirat suttaa ja sotkee. Mutta siivous on paskan lääke. Ei jaksa asua paskan keskellä. Nyt on vähän sellanen aika vuodesta, että vaikka kuinka pyyhkii tassuja, niin Kaukkari varsinkin tuo kilon hiekkaa ulkoa tullessaan. Ei siinä, laitan sen partsille kuivumaan vähäksi aikaa ja sitten taas imuroin.
Ai vitsi, jäin henkiin ja alkaa olla darra selätetty ;D Ei enää  :boozing:

Poissa Vieras0236

  • Newbie
  • Viestejä: 7
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #57 : Huhtikuu 02, 2021, 19:14:13 »
Eräällä palveluntarjoalla on useampia kissoja asunnossaan. Niistä ei kuitenkaan mitään mainintaan ilmossa.
Eri huoneessa tosin olivat, mutta ovet olivat auki.
Yhtäkkiä kesken temmellyksen yksi hyppäsi sänkyyn aivan kylkeen ja luulin, että tämähän kusee nyt päälleni.
No eipä onneksi, vähän siinä vaan mouruili ja pomppasi pois hätistelyn jälkeen.

Kotona koiramme haistoi vaatteistani kissan tuoksun tietysti heti. Kokoajan nuuhki vaan lahkeitani.
Pakkohan ne oli käydä kiskaisemassa pesukoneeseen, ettei joudu selittelemään.

Hyvä, ettei kotona muilla ole yhtä herkkä hajuaisti. ;)

Poissa Helinä

  • Jr. Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 97
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #58 : Huhtikuu 02, 2021, 22:07:28 »
Jos koira löytyy palveluntarjoajan taloudesta, niin ensiksi kysyn rotua.

Ennemmin kannattaisi kysyä koulutustasoa. Jos vaikka siltä saksanpaimenkoiralta löytyy koetuloksista kolme palveluskoiralajia, kaikista koulutustunnus ylimmästä luokasta, on jo melko perusteltua astella palveluntarjoajan ovesta luottaen siihen ettei tule syödyksi. Luonne ja koulutustaso taas eivät ole sama asia ja yleensä ne ominaisuudet joita seurakoiraihmiset pitävät hankalina, käyttökoiraihmiset himoitsevat ;)

Minulla on tuollainen mainitsemasi rotuinen koira. Ei siitä ole kovin haittaa tai meteliä, edes häntäänsä ei paukuta lattiaan maatessaan torkkumassa, mutta kerran alkoi nähdä unta kesken tapaamisen niin vähän rahisi kynnet lattiaan jahdatessaan ilmeisen vikkelää mielikuvitusjänistä.

En kuuna kullan valkeena vapauttaisi sitä itsekseen lastentarhan pihalle puuhastelemaan, kalliiksi kävisi syödyt hanskat ja reput, mutta kun töissä (ja nyt on aivan eri työt kyseessä ;D ) sanon että pötkölleen, kerron viidelletoista lapselle että käyn itse lounaalla, ei saa istua päälle eikä nykiä mistään osasta koiraa mutta muuten voi halailla niin paljon kun sielu sietää, se makaa aivan juuri samoilla jalansijoilla tullessani takaisin.
 
Minulla aiheuttaa enemmän kummastusta seurakoiraihmisten käsitys ettei se makaisi..
Jos koiralle sanotaan että istu tai maahan niin mihin se käsky siitä itsekseen muuttuisi ajan kuluessa tai omistajan poistuessa näköpiiristä? Eli siinä istutaan niin kauan kunnes sanotaan että istuminen riittää ja voi palata suorittamaan oman mielensä mukaisia aktiviteetteja.
Eläköitynyt

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #59 : Huhtikuu 02, 2021, 23:21:53 »
Minua ei lemmikki haittaa niin kauan, kun sen nimi ei ole Igor. Jos neito sanoo puhelimessa, että mulla on täällä tämä Igor, mutta voin käskeä se tohon kaappiin siksi aikaa, niin homma jää kyllä siihen.

Oven raosta: "tuu ny äkkiä sisään ettei Igor karkaa!".

Meinasin nimetä aikanani kissani (nyt jo edesmennyt) Igoriksi. Noh, sen alkuperäinen nimi saatiin selville ja kissa sai pitää sen.
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!