Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Lemmikit huoran kämpässä  (Luettu 9352 kertaa)

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #20 : Joulukuu 15, 2020, 23:00:16 »
Siinä tuntee paneensa, kun joutuu ottamaan yhtäkkiä erän kuristajakäärmeen kanssa kesken panon.  :whipping:

Miulle ei ole tullut vastaan koiria hupsuilla, ja ne ompi tullut Hesen kanssa juttuun aina tosi hyvin. Ollaan samalla tasolla ja tykätään samoista asioista. Melkein siinä on unohtunut lemmikin kanssa leikkimään, kun olisi pitänyt olla jo panemassa.  :sheep:

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #21 : Joulukuu 15, 2020, 23:04:52 »
Kiva kun täällä suhtaudutaan näin myönteisesti lemmikeihin :) Mulla on koira ja vähän isompi papukaija, näistä mainitsen ilmoituksessakin. Allergisia lukuun ottamatta eläimet eivät käsittääkseni ole onneksi haitanneet asiakkaita. Koira osaa olla pitkälti välittämättä ja jää olohuoneen puolelle, papukaijan älynväläyksistä ei aina tiedä ja saatan laittaa sen häkkiin tapaamisen ajaksi jos epäilen asiakkaan mahdollisesti säikkyvän. Yritän muistaa myös aina mainita että jos oven takaa kuuluu puhetta ja viheltelyä niin se ei ole sitten ihminen :D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #22 : Joulukuu 16, 2020, 05:41:27 »
^
Papukaija! Aika jännä.😊 Oletko opettanut sille jonku hokeman..? Vaikka että "aika loppui, aika loppui,  pihalle, pihalle " 😁
Amator

Poissa Kapteeni Turska

  • Full Member
  • Viestejä: 258
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #23 : Joulukuu 16, 2020, 09:14:52 »
Minulle on joskus käynyt niin että kun olen nuollut palveluntarjoajaa, niin tämän kissa on sängyllä nuollut samalla omaa alapäätään. Tilanne oli lähinnä hauska eikä häirinnyt minua.

Kerran palveluntarjoajan lemmikki tuijotti minua koko toimituksen ajan kun olin taas nuolemassa sihteeriä. Myönnän että eläimen syyttävä ilme oli hieman häiritsevä, mutta toisaalta ymmärrettävä. Olin ominut lauman johtajan itselleni.

Eläimistä ei varsinaisesti ole minulle haittaa, mutta koiran tai kissan karvoja en halua vaatteisiini...ja ei, ole allerginen.
Yhdestoista käsky: Älä puhu ulkosynnyttimistä halventavaan sävyyn, koska se on parasta mitä voit naiselta koskaan saada.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #24 : Joulukuu 16, 2020, 10:04:15 »
Oon harkinnut vaikka dopermannin adoptointia, lempeämpää koirarotua en tiedä.

Tuijottava tai parvekkeella uliseva koira olisi ehkä kuitenkin liikaa, joten koirat saa jäädä muille:D

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 16, 2020, 10:06:12 kirjoittanut veeras »
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #25 : Joulukuu 16, 2020, 11:45:15 »
Mulla on koira ja vähän isompi papukaija

papukaijan älynväläyksistä ei aina tiedä ja saatan laittaa sen häkkiin tapaamisen ajaksi jos epäilen asiakkaan mahdollisesti säikkyvän. Yritän muistaa myös aina mainita että jos oven takaa kuuluu puhetta ja viheltelyä niin se ei ole sitten ihminen :D

"Jaksaa jaksaa!! Painaa painaa!! *kraak*" ;D Tsemppaava papukaija joka nostattaisi asiakkaan motivaatiota. Itseä mietityttäisi aktin aikana jos sitä rupeais asiakkaan pähkinät kiinnostamaan😅

𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Vieras0105

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1010
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #26 : Joulukuu 16, 2020, 15:20:58 »
Pidän kyllä eläimistä eikä haittaa jos sellaisia on...mutta joku silmiin tuijottava rotikka siinä sängyn vieressä ei välttämättä ole omiaan luomaan rentoa tunnelmaa.

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #27 : Joulukuu 16, 2020, 15:52:22 »
Pidän kyllä eläimistä eikä haittaa jos sellaisia on...mutta joku silmiin tuijottava rotikka siinä sängyn vieressä ei välttämättä ole omiaan luomaan rentoa tunnelmaa.

Ymmärrän sinua bro. Jos minun Rotikka pääsisi makkariin asti asiakkaan aikana, niin se syrjäyttäisi kyl asiakkaan lattialle tuijottamaan anova katse koirankeksiä odottaen. Vitsi, pitäisköhän aloittaa domme palvelut.

Poissa Jalmari

  • Hero Member
  • Galleria (2)
  • Viestejä: 542
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #28 : Joulukuu 16, 2020, 16:16:55 »
Koirat ovat kivoja, joskus on vain hyvä miettiä, mitä tekee ja missä tekee.
Satunnainen matkailija mutkaisilla poluilla, kokemuksia etsimässä

Poissa Vieras0395

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2271
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #29 : Joulukuu 16, 2020, 16:21:16 »
Kiva kun täällä suhtaudutaan näin myönteisesti lemmikeihin :) Mulla on koira ja vähän isompi papukaija, näistä mainitsen ilmoituksessakin. Allergisia lukuun ottamatta eläimet eivät käsittääkseni ole onneksi haitanneet asiakkaita. Koira osaa olla pitkälti välittämättä ja jää olohuoneen puolelle, papukaijan älynväläyksistä ei aina tiedä ja saatan laittaa sen häkkiin tapaamisen ajaksi jos epäilen asiakkaan mahdollisesti säikkyvän. Yritän muistaa myös aina mainita että jos oven takaa kuuluu puhetta ja viheltelyä niin se ei ole sitten ihminen :D

Ihana :inlove: Osaako sun papukaija sanoa "time out, two minutes" ?

Poissa Hottis puuma

  • Abuela
  • Sr. Member
  • Viestejä: 1282
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #30 : Joulukuu 16, 2020, 16:32:55 »
Mulla saksanpaimenkoira ja herättää kunnioitusta pelkällä olemuksellaan. On maailman kiltein ja ihanin lussunen, myös niille ihmisille joista pidän. Jos en pidä, niin rähinä on sen mukaista. Koira on paras ystävä, tuki ja turva.
Kullitieteen maisteri

-Death smiles at us all.
All we can do is smile back.

Poissa Tibenius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2811
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #31 : Joulukuu 16, 2020, 16:43:35 »
Minulta on muutamia kertoja etukäteen kysytty, haittaako jos asunnossa on paikalla lemmikki tapaamisen aikana. Olen vastannut, ettei haittaa. Eikä ole haitannutkaan - aina on palveluntarjoaja saanut enemmän huomiotani kuin lemmikkinsä.

Poissa Pilvi

  • Full Member
  • Galleria (11)
  • Viestejä: 126
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #32 : Joulukuu 16, 2020, 18:51:41 »
Täältäkin löytyy muutama koira ja niistä kyllä mainitsen kun tapaamista sovitaan. Muutama on allergian vuoksi skipannut. Ja itse pidän juurikin sen vuoksi tärkeänä mainita asiasta, ettei tule mitään pahempaa allergiakohtausta.

Koirat on eri huoneessa tapaamisen aikana. Pentuaikana on joku ollut portin takana erillään aikuisista ja silloin on osa rapsutellut lähtiessään. Näkee pentukin samalla eri ihmisiä  ;D

Itselläni on sellaisia rotuja, että täysin karvattomaksi asuntoa ei saa vaikka kuinka imuroisi. Kyllä niitä aina jostain löytyy ja aina toki tipahtelee kun liikkuvat.
<3

Poissa Vieras0422

  • Full Member
  • Viestejä: 220
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #33 : Joulukuu 16, 2020, 20:49:43 »
Mulla on koira ja vähän isompi papukaija

papukaijan älynväläyksistä ei aina tiedä ja saatan laittaa sen häkkiin tapaamisen ajaksi jos epäilen asiakkaan mahdollisesti säikkyvän. Yritän muistaa myös aina mainita että jos oven takaa kuuluu puhetta ja viheltelyä niin se ei ole sitten ihminen :D

"Jaksaa jaksaa!! Painaa painaa!! *kraak*" ;D Tsemppaava papukaija joka nostattaisi asiakkaan motivaatiota. Itseä mietityttäisi aktin aikana jos sitä rupeais asiakkaan pähkinät kiinnostamaan😅

Ihana :inlove: Osaako sun papukaija sanoa "time out, two minutes" ?

 ;D ;D

Kyllä sille (liian) helposti tarttuu monet etenkin voimakkaat sanat, opettaa pystyy periaatteessa hokemalla tarpeeksi ite jotakin. Ehken mä kuitenkaan ala kovaan ääneen kannustaa nussimisen lomassa - ihan kaikkien kanssa ainakaan :D


Poissa STT

  • Full Member
  • Viestejä: 406
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #34 : Joulukuu 17, 2020, 05:09:57 »
Mulla on koira ja vähän isompi papukaija

papukaijan älynväläyksistä ei aina tiedä ja saatan laittaa sen häkkiin tapaamisen ajaksi jos epäilen asiakkaan mahdollisesti säikkyvän. Yritän muistaa myös aina mainita että jos oven takaa kuuluu puhetta ja viheltelyä niin se ei ole sitten ihminen :D

"Jaksaa jaksaa!! Painaa painaa!! *kraak*" ;D Tsemppaava papukaija joka nostattaisi asiakkaan motivaatiota. Itseä mietityttäisi aktin aikana jos sitä rupeais asiakkaan pähkinät kiinnostamaan😅

Ihana :inlove: Osaako sun papukaija sanoa "time out, two minutes" ?

 ;D ;D

Kyllä sille (liian) helposti tarttuu monet etenkin voimakkaat sanat, opettaa pystyy periaatteessa hokemalla tarpeeksi ite jotakin. Ehken mä kuitenkaan ala kovaan ääneen kannustaa nussimisen lomassa - ihan kaikkien kanssa ainakaan :D

Tai jos sit seuraavan kerran kun sukulaiset vierailemassa alkaa papukaija huutamaan "Ime munaa!, paljonko maksaa paneminen, Levitä sitä persettä" jne. dirty talkkia mitä saattaa kuulla tapaamisen aikana.

Poissa veeras

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1537
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #35 : Joulukuu 17, 2020, 23:45:03 »
Mulla on koira ja vähän isompi papukaija

papukaijan älynväläyksistä ei aina tiedä ja saatan laittaa sen häkkiin tapaamisen ajaksi jos epäilen asiakkaan mahdollisesti säikkyvän. Yritän muistaa myös aina mainita että jos oven takaa kuuluu puhetta ja viheltelyä niin se ei ole sitten ihminen :D

"Jaksaa jaksaa!! Painaa painaa!! *kraak*" ;D Tsemppaava papukaija joka nostattaisi asiakkaan motivaatiota. Itseä mietityttäisi aktin aikana jos sitä rupeais asiakkaan pähkinät kiinnostamaan😅

Ihana :inlove: Osaako sun papukaija sanoa "time out, two minutes" ?

 ;D ;D

Kyllä sille (liian) helposti tarttuu monet etenkin voimakkaat sanat, opettaa pystyy periaatteessa hokemalla tarpeeksi ite jotakin. Ehken mä kuitenkaan ala kovaan ääneen kannustaa nussimisen lomassa - ihan kaikkien kanssa ainakaan :D

Tai jos sit seuraavan kerran kun sukulaiset vierailemassa alkaa papukaija huutamaan "Ime munaa!, paljonko maksaa paneminen, Levitä sitä persettä" jne. dirty talkkia mitä saattaa kuulla tapaamisen aikana.

:DD
Miten olisi pieni hetki välineurheilua?

Poissa Vieras0274

  • Jr. Member
  • Viestejä: 60
  • * Kelpo kaveri
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #36 : Maaliskuu 31, 2021, 21:25:06 »
Ei allergiaa tai vastaavaa = ei ongelmaa. Nelijalkaisia löytyy omastakin huushollista.

Ei haittaa, kunhan asunto ei mikään zoo-simulaattori ole. Kissa tai koirakin menee. Poislukien vahvalla vartiokoiravietillä varustetut ja luonnehäiriöiset pit bullit tai dogo canariot.


Poissa Aurora Mature

  • Os. Paulatar
  • Sr. Member
  • Viestejä: 2207
  • ** Piristää muiden päivää
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #37 : Maaliskuu 31, 2021, 21:29:30 »
Kerron uuden asiakkaan tullessa että jos asunnon toisesta osasta kuuluu ääniä, on kyseessä kissan ja koira, mutta he ovat suljetun oven takana. Edes kissan nimi ei ole Igor.
Vastaanotto vappuviikolla. Vappuhulina 35 + 💃

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #38 : Huhtikuu 01, 2021, 10:01:13 »
Poislukien vahvalla vartiokoiravietillä varustetut ja luonnehäiriöiset pit bullit tai dogo canariot.

Mut siis hyväksyt luonnevikaiset tai vahvan vartiovietin omaavat muut miljoona rotua?
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Juutas

  • Hero Member
  • Viestejä: 644
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Lemmikit huoran kämpässä
« Vastaus #39 : Huhtikuu 01, 2021, 19:40:22 »
No, kerran eräs neitokainen osoitti hieman mustasukkaisuuden  merkkejä kun rapsutttelin koiraa liian pitkään. Eli ei haittaa vaikka allergiaakin on, kunhan saa varoituksen ajoissa niin tietää varautua.
Lempeä mies, lämpöä vailla.