Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989074 kertaa)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1360 : Toukokuu 03, 2020, 18:41:22 »
Mietin, että olenko mä ainoa joka ei vaan jaksa lukea "liian" pitkiä kirjoituksia? Tiivistäminen on taitolaji!

Et ole. Todella pitkästyttävää lukea 2000 merkin selostusta jonka ytimen olisi voinut tiivistää pariin lauseeseen ::)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Rene

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3566
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1361 : Toukokuu 03, 2020, 20:14:43 »
olenko jämähtänyt menneisyyteen. ennen mies oli mies ja nainen oli nainen eikä
välimuotoja ollut..."mä en kohta ala mitään"
"Puolivallaton Leskimies"

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1362 : Toukokuu 03, 2020, 20:17:21 »
^ Et ole ainut..

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1363 : Toukokuu 03, 2020, 20:19:52 »
^ ^^
Liityn kuoroon.
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1364 : Toukokuu 03, 2020, 20:23:48 »
Mietin, että olenko mä ainoa joka ei vaan jaksa lukea "liian" pitkiä kirjoituksia? Tiivistäminen on taitolaji!

Et. Ole. Mutta. Pitääkö. Sinun. Kirjoittaa. Liian. Pitkiä. Virkkeitä. Ja. Lauseita. Ei. Niitä. Kukaan. Jaksa. Lukea. Jos. Ei. Osaa. Tiivistää. Ajatuksia.Pakettiin. Ja. Kirjoitta. Sampanjan. Sijaan. Shampanja. Ja. Tottakai. Yhteen.
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1365 : Toukokuu 03, 2020, 20:56:50 »
^ Oon miettinyt tänään ja muutoinkin että mihin se Marinin suosio oikein perustuu.
Ja siinähän se. Marinin selkeä, vakaa ja painokas puhetyyli Waterman2:n kirjoittamana.

Poissa joey_t

  • Sr. Member
  • Viestejä: 5290
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1366 : Toukokuu 03, 2020, 22:22:03 »
Tiesittekö että talitiainen on englanniksi "great tit"?

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1367 : Toukokuu 04, 2020, 05:57:04 »
^ Mä tiesin! Googlasin joskus eräänlaista "tissitaidetta" ja ihmettelin sitä valtavaa lintukuvien määrää.  ;D

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1368 : Toukokuu 04, 2020, 06:23:21 »

^

Joo ei kuukkelikaan aina hae sitä mitä haluaa. Kerran yritin hakea englantilaisen kermapiirakan kuvaa niin ette ikina arvaa mitä sieltä oikein tuli! 😇😁
Amator

Poissa Entto

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 3999
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1369 : Toukokuu 04, 2020, 06:55:33 »
^ karjalanpiirakkaa täytteellä?
Saitin Bud Spencer

Poissa Villerius

  • Sr. Member
  • Viestejä: 15214
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1370 : Toukokuu 04, 2020, 07:05:56 »
Tiesittekö että talitiainen on englanniksi "great tit"?
Talitintit aloittaa keväällä konserton. "pillusyhyy pillusyhyy" varikset vaastaavat "raavisitä". ;D
”Opi rakastamaan vihaa. Syleile sitä. Nauti siitä. Olet ansainnut sen. Jokainen on oikeutettu omaan mielipiteeseensä ja jokaisella tulisi olla mielipide sinusta. Vihaajat ovat positiivinen ongelma. Kukaan ei vihaa hyviä, he vihaavat parhaita.”
- Kobe Bryant

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1371 : Toukokuu 04, 2020, 07:54:26 »
Jos hommaan lemmikiksi porsaan niin huomaako ihmiset kumpi on porsas ja kumpi on Lifti.
Why so fragile?

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1372 : Toukokuu 04, 2020, 08:02:18 »
Jos hommaan lemmikiksi porsaan niin huomaako ihmiset kumpi on porsas ja kumpi on Lifti.

Riippuu siitä, kuinka uskottavasti sä röhkit🙂.

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1373 : Toukokuu 04, 2020, 10:45:06 »
^ Oon miettinyt tänään ja muutoinkin että mihin se Marinin suosio oikein perustuu.
Ja siinähän se. Marinin selkeä, vakaa ja painokas puhetyyli Waterman2:n kirjoittamana.

Juuri näin. Samarinin on opetellut selkeän ja hitaan puhetyylin, jotta tyhmempikin tajuaa, mitä Samarinilla on sanottavana. Miettikääpä, jos Rinne olisi sönköttömässä joka päivä töllössä ja kertomassa mitä ollaan tekemässä seuraavaksi. Salmari on lisännyt viestintään toivekuutta ja kertoo sen, minkä kansa haluaa kuuleevan.Anna toivoa kriisin keskellä ja kansaa kusee hunajaa.

SDP:n äänestäjiksi iltalehden mukaan oli siirtynyt naisia vihreistä, jotka ei ymmärrä mitään politiikasta(ullätys, ullatus) ja haluaa samaistua kauniiseen pääministeriin. Jostain syystä RKP:n myyrä Toveri Li ei ole onnistunut nostamaan vasemmistoliiton kannatusta, vaikka on henkilönä varsin suosittu ainakin henkilökohtaisen äänimäärän mukaan.   
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1374 : Toukokuu 04, 2020, 10:55:27 »
Samarinin on opetellut selkeän ja hitaan puhetyylin, jotta tyhmempikin tajuaa, mitä Samarinilla on sanottavana.

En mä tajua sanaakaan. Mä oon varmaan vähän outo mies mut...mä tuijotan sitä, mietin kuinka hyvältä se vois näyttää jos se laittautuisi kunnon nartuksi ja kuinka upeeta ois läpsiä sitä perseelle. Siis mä en ikinä kuule että se puhuis sanaakaan.

Sit mä tietysti välillä luen pari lausetta sen haastattelusta ja heti alkaa tekee mieli kullia. Outo juttu.
Why so fragile?

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1375 : Toukokuu 04, 2020, 12:28:09 »
Samarinin on opetellut selkeän ja hitaan puhetyylin, jotta tyhmempikin tajuaa, mitä Samarinilla on sanottavana.

En mä tajua sanaakaan. Mä oon varmaan vähän outo mies mut...mä tuijotan sitä, mietin kuinka hyvältä se vois näyttää jos se laittautuisi kunnon nartuksi ja kuinka upeeta ois läpsiä sitä perseelle. Siis mä en ikinä kuule että se puhuis sanaakaan.

Sit mä tietysti välillä luen pari lausetta sen haastattelusta ja heti alkaa tekee mieli kullia. Outo juttu.

Meille miehille(oudoille Cis-olennoille) on sisäänrakennettu suvunjatkamisvietti, joka auttaa keskittymään oikeisiin asioihin. Kuuntelemisen sijaan väkisin ajatukset alkavat karkailla kuin vanhan miehen virtsa housuihin, miten pääsisi viheättävän naisen jalkoväliin tirpan kanssa leikkimään. Jos naisen viestimä viesti olisi tärkeä kuten vaikka, Kulta, ruoka on valmista tunnin päästä, niin sellainen on helpommin sulateltava kuin jäätynyt Jalostajan roiskeläppä, eli poliittinen jargon. 

Eikä SDP:n viesti ole suunnattu miehille vaan akateemisesti kouluteillu naisille, jotka eivät ole löytänyt itselleen pullantuoksuista, komeaa supersankarimiestä, joka on pitää suunsa supussa ja tottelee akkaa. Ei siis ihme jos alkaa tehdä mulkkua, kun lukee Samarinin haastattelua. On se Sannan ulosanti niin eroottista kamaa. Saan orkut kun se katsoo telkkarista minua.

Olenkohan minä sittenkin nainen?       
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 04, 2020, 12:36:16 kirjoittanut Waterman2 »
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1376 : Toukokuu 04, 2020, 14:22:28 »

Lähtiskö lenkille vai salille...🤔
Amator

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1377 : Toukokuu 04, 2020, 14:23:32 »
Toimitus oikaisee edellisen viestin:

Meille miehille(oudoille Cis-olennoille) on sisäänrakennettu suvunjatkamisvietti, joka auttaa keskittymään oikeisiin asioihin. Kuuntelemisen sijaan väkisin ajatukset alkavat karkailla kuin vanhan miehen virtsa housuihin, miten pääsisi viheättävän naisen jalkoväliin tirpan kanssa leikkimään. Jos naisen viestimä viesti olisi tärkeä kuten vaikka, Kulta, ruoka on valmista tunnin päästä, niin sellainen on helpommin sulateltava kuin jäätynyt Jalostajan roiskeläppä, eli poliittinen jargon.

Eikä SDP:n viesti ole suunnattu miehille vaan akateemisesti kouluteillu naisille, jotka eivät ole löytänyt itselleen pullantuoksuista, komeaa supersankarimiestä, joka on pitää suunsa supussa ja tottelee akkaa. Ei siis ihme jos alkaa tehdä MIELI mulkkua, kun lukee Samarinin haastattelua. On se Sannan ulosanti niin eroottista kamaa. Saan orkut kun se katsoo telkkarista minua.
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1378 : Toukokuu 04, 2020, 16:21:19 »
Itäsuomen hovioikeus on antanut vapauttavan päätöksen syytteessä seksuaalisesta ahdistelusta. Oikeuden mukaan posket eivät ole seksuaalisesti merkittävä ruumiinosa.

Voinko siis turvallisesti ehdottaa naapurin rouvalle poskeen ottoa ilman pelkoa joutua syytteeseen. Syytettä suurempi riski tosin voisi olla että se suostuisi.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1379 : Toukokuu 04, 2020, 16:27:20 »
^
Eli munan saa työntää suuhun ja se ei ole seksuaallista ahdistelua, mutta jos erehdyt kehumaan persettä verbaalisesti, niin häkki heilahtaa.