Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989332 kertaa)

Poissa Venla

  • Huora
  • Sr. Member
  • Galleria (112)
  • Viestejä: 3031
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1340 : Toukokuu 01, 2020, 11:38:32 »
Olen miettinyt mun sukulaisiani paljon ja kuinka kova ikävä on isovanhempia joista olen ollut erossa 2vkon ikäisestä asti enintään kaksi kuukautta. Mun mummo on kova mimmi! Se oli mun syntymässä mukana, kätilönä. Se jahtas sen toisen kätilön pois sieltä huoneesta. Oli vaan sanonut että on kätilö ja kukaan tunari ei ota hänen lapsenlastaan vastaan tähän maailmaan. On se raju mummu, karjalan akkoja! Nyt en pääse mummoa tanssittamaan kun sillä pamahtaa 81v mittariin. Vaarin kanssa jää metsässä riehumiset väliin. Se on raju ukko, karjalan mulkkuja. Kerran joku ukko sano sitä punikiksi. Söin jäätelöä ja katselin kun vaari pyöritti sitä ukkoa pitkin pientaretta. Mun piti luvata että en kerro mummolle mitä kauppareissulla tapahtu. Vaari sano "älä sano mummolle mitään. jos mummo hermostuu niin ollaan kaikki kusessa"

:D
Karjalaiset naiset osaa olla topakoita. <3
Kuulostaa niin tutulta toi omasta suvustakin...kovillakin ukoilla riehumisen jälkeen on sit vaan se oman akan pelko persiissä.
Viekää mieluummin vaikka putkaan koska kotona tulee kovemmat olot kun akka saa tietää mitä on tapeltu ;D
Tunteella ja taidolla - suomalaista laatutyötä 😎
Lahdessa pe 26.4.!

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1341 : Toukokuu 01, 2020, 14:09:43 »
Karjalaiset naiset osaa olla topakoita. <3
Kuulostaa niin tutulta toi omasta suvustakin...kovillakin ukoilla riehumisen jälkeen on sit vaan se oman akan pelko persiissä.
Viekää mieluummin vaikka putkaan koska kotona tulee kovemmat olot kun akka saa tietää mitä on tapeltu ;D

Vaari ottaa viinaa kerran vuodessa, juhannuksena ja sanoo aina "karjala-akan pelko on viisauden alku" sekä "sen oon huomannu että jos se jostain huomauttaa niin mulla alkaa olla jo kiire"

Karjala-akat on tosiaan topakoita ja todella viisaita. Olen aina ihmetellyt miksi sellaista akkaa joka hoitaa ns.akkojen askareet, väheksytään tai sanotaan jotain hellan ja nyrkin välissä paskaa. Karjala-akka osaa tuossa kohtaan kääntää safkan laiton ja vaatetuspalvelun edukseen.

Muistan kun mummo sanoi vaarille "tarttis saada sellain auto joka ei jää lumihankeen" Arvaattekos mitä vaari teki? Ei tietenkään mitään, katseli telkkarista mäkihyppyä ja huusi "ei tollanen jäykkä kusitolppa minnekään lennä" Hyppyvuorossa oli juuri ollut Mika Laitinen ja loukkaantumisen jälkeenhän sitä rupes pelottaa ja siitä tuli sellainen jäykkä kusikanki.

Karjala-akka huomasi että mäkihyppy oli tärkeämpää mutta ei hätää, kyllä täältä pesee. Seuraavana aamuna Karjala-akka, rakas mummoni aloitti. Siellä se vaari pyöri munasiltaan ala-kerrassa koska sängyn jalkopäädystä ei löytynyt vaatelähetystä. Sieltä se huuteli että missä vaatteet on ja Karjala-akka huusi "herra on hyvä ja ottaa vaatteet kaapista" Vaari oli tietysti ihan orpona, eihän se tiennyt missä on vaatekaappi ja varmaan sen takia se tuli mummon kylpytakki päällä yläkertaan. Sen kasvojen ilmeestä jo näki kuinka se yritti miettiä mitä on munannut.

Karjala-akka, rakas mummoni oli tehnyt jo seuraavan siirtonsa ja vaari istui tyhjän aamiaispöydän ääreen. Vaari oli lyöty, sen katse oli tyhjä ja aivot umpisolmussa. Se oli varmasti vähintäänkin toivoton tunne kun se tajusi että aamupuuroa ei ole tehty. Aamupuuro pitäisi itse tehdä ja sillä ei ollut minkäänlaista käsitettä missä helvetissä on kattila. Vaari tiesi että nälkään kuolee ennen puolta päivää.

Karjala-akka luki Kouvolan sanomaa katsoi silmälasien alta ja sanoi "sellainen auto joka ei jää lumihankeen ja perseenlämmitin" Vaarin kasvoille palasi toivokas ilme, ehkä lounas olisi vielä pelastettavissa ja hetken päästä vaari olikin ostanut elämänsä ensimmäisen nelivedon ja vieläpä mummun kylpytakki päällä. Kotona odotti potut ja jauhelihakastike. Sängyn jalkopäädyssä oli kalsarit, sukat, suorat housut, vyö ja kauluspaita. Palvelu pelasi ja kouvostoliitossa oli kaikki hyvin. 
Why so fragile?

Poissa Vieras0242

  • Sr. Member
  • Viestejä: 4103
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1342 : Toukokuu 01, 2020, 15:16:44 »
Vappumarssit ovat näemmä siirtyneet verkkoon. Mutta järjestetäänkö eri vappukulkueiden välisiä rähinöintejäkin virtuaalisesti? Ja onko anarkisteille joku virtuaalinäyteikkuna, jonka voi vappuna rikkoa?

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1343 : Toukokuu 01, 2020, 15:19:04 »
Vappumarssit ovat näemmä siirtyneet verkkoon. Mutta järjestetäänkö eri vappukulkueiden välisiä rähinöintejäkin virtuaalisesti? Ja onko anarkisteille joku virtuaalinäyteikkuna, jonka voi vappuna rikkoa?

Tarvitaanko tähän VR lasit vai voiko vaan klikkailla hiirellä🤔?

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1344 : Toukokuu 01, 2020, 23:58:32 »
Tarvitaanko tähän VR lasit vai voiko vaan klikkailla hiirellä🤔?

Mulla oli kerran vr lasit päässä. Mun kaveri ihmetteli minkä takia nussin televisiota,
Why so fragile?

Poissa bbwnanna

  • Hero Member
  • Galleria (37)
  • Viestejä: 871
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1345 : Toukokuu 02, 2020, 21:09:19 »
Seepelillä on tonnin kaula seuraavaan kirjoittajaan!! :O
Kinky tyttöystäväsi käymässä Turussa 28.-29.2.

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1346 : Toukokuu 02, 2020, 22:13:44 »
^Se on kova ukko. Panee ja kirjoittaa kuin eläin :o
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1347 : Toukokuu 03, 2020, 05:28:53 »
^Se on kova ukko. Panee ja kirjoittaa kuin eläin :o

Tattis 😊 Joskus sitä vieläkin luulee että määrällä voi korvata laatua. Niin ja sitten on tämä kirjoittelukin vielä. 😁



Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1348 : Toukokuu 03, 2020, 07:56:23 »
Joskus sitä vieläkin luulee että määrällä voi korvata laatua. Niin ja sitten on tämä kirjoittelukin vielä. 😁

Jostain kumman syystä tiedän tuon tunteen
Why so fragile?

Poissa Vieras0217

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3913
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1349 : Toukokuu 03, 2020, 08:44:47 »
Seepelillä on tonnin kaula seuraavaan kirjoittajaan!! :O

On se kova poika kirjoittaa!😉

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1350 : Toukokuu 03, 2020, 10:32:41 »
Onkohan tämän salaliittoteorikkojen "huoramafian" järjestön nimi United Sisterhood.   ::)
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa Vieras0140

  • Sr. Member
  • Viestejä: 1135
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1351 : Toukokuu 03, 2020, 11:06:58 »
^ Ei vaan se on Bitches MC.

Poissa Ilotikku

  • Full Member
  • Viestejä: 478
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1352 : Toukokuu 03, 2020, 11:17:39 »
^^ Pilluminati. :)

Poissa Gentleman

  • Herrasmies
  • Sr. Member
  • Viestejä: 4337
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1353 : Toukokuu 03, 2020, 11:19:48 »
Tai Bandidas  8)
𝕹𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖎𝖘 𝖆𝖓 𝖎𝖑𝖑𝖚𝖘𝖎𝖔𝖓. 𝖂𝖍𝖆𝖙 𝖎𝖘 𝖓𝖔𝖗𝖒𝖆𝖑 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖘𝖕𝖎𝖉𝖊𝖗 𝖎𝖘 𝖈𝖍𝖆𝖔𝖘 𝖋𝖔𝖗 𝖙𝖍𝖊 𝖋𝖑𝖞.

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1354 : Toukokuu 03, 2020, 12:13:27 »

Jos siitä tehtäis leffa niin the godmother  :)
Amator

Poissa Lifti

  • Vaari
  • Sr. Member
  • Viestejä: 9049
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1355 : Toukokuu 03, 2020, 12:26:52 »

Jos siitä tehtäis leffa niin the godmother  :)

Olisi kyllä hienoa suudella perse pystyssä godmotherin sormusta ja selittää lakki kourassa että saanko startti rahaa yritykselleni jos annan yrityksestäni 10 pinnaa omistusoikeutta Bitches MC:le

Godmother vastaa "Kyllä 90 pinnaa meille kuulostaa tosi hyvältä"
Why so fragile?

Poissa Vieras0068

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3118
  • **** Nauttii muiden arvostusta
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1356 : Toukokuu 03, 2020, 12:33:18 »

Jos siitä tehtäis leffa niin the godmother  :)

Scorsesen ohjaamana se olisi GoodHoros🙂

Poissa Waterman2

  • Hero Member
  • Viestejä: 684
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1357 : Toukokuu 03, 2020, 17:02:41 »
Mietin miten räkäisesti maailman lopunodottajat nauravat turvabunkkereissaaan(jotka olivat rakentaneet valmiiksi kaiken varalta) meille koronahysteerikoille, jotka piti heitä friikkeinä vielä viime vuonna.  Mähän sanoin, mahtanevat myhäillä tyytyväisenä. Kuka on friikki nyt? 
"Yeah, well, that's just, like, your opinion, man"

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1358 : Toukokuu 03, 2020, 18:15:51 »
Mietin, että olenko mä ainoa joka ei vaan jaksa lukea "liian" pitkiä kirjoituksia? Tiivistäminen on taitolaji!
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #1359 : Toukokuu 03, 2020, 18:27:29 »
Mietin, että olenko mä ainoa joka ei vaan jaksa lukea "liian" pitkiä kirjoituksia? Tiivistäminen on taitolaji!
Joskus aloittelijat täällä tai työvaikuttamisessa arvelevat että kun syytää diipadaabaa asian sivusta ja ympäriltä se antaa kirjoittajastaan fiksun vaikutuksen. Pointilla ei niinkään väliä  :P
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘