Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Mitä mietit tänään?  (Luettu 989314 kertaa)

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7240 : Joulukuu 18, 2021, 10:53:01 »
Että onko kannattavampaa perua seinäjoki kokonaan, vai jäädä miinukselle.

Näyttää pahalta.
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Unilukkari

  • Hero Member
  • Viestejä: 565
  • *** Näyttää hyvää esimerkkiä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7241 : Joulukuu 18, 2021, 12:36:01 »
Että ei kai huoratkaan jaa persettä persnetolla  ???

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7242 : Joulukuu 18, 2021, 12:50:26 »
Että onko kannattavampaa perua seinäjoki kokonaan, vai jäädä miinukselle.

Näyttää pahalta.

Eiköhän täältä saa kerättyä kolehdillisen turskia, ettei hukkaan mene. Monta tarviit?

Poissa Vieras0240

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2999
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7243 : Joulukuu 18, 2021, 13:07:04 »
Mietin ku silmät kuivaa päähän niin menin ostamaan Bebanthen Eye silmätippoja. 15,65€!! V**tu miten kallista. Tonni huoran perseeseen ei oo mitään, mutta tuo. Ihmeellistä miten ihminen ajattelee rahan ;D

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7244 : Joulukuu 18, 2021, 13:14:14 »
Että onko kannattavampaa perua seinäjoki kokonaan, vai jäädä miinukselle.

Näyttää pahalta.

Eiköhän täältä saa kerättyä kolehdillisen turskia, ettei hukkaan mene. Monta tarviit?


Päädyin nyt perumaan tän kun ois ollu aika kova persnetto ja koin, että mielummin säästän itseni ärsytykseltä - jotta sit jaksaa taas paremmin palvella muita  :inlove:

Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa Azazello

  • n00b
  • Sr. Member
  • Viestejä: 3254
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7245 : Joulukuu 18, 2021, 13:50:31 »
^Jotkut eteläpohjanmaalla tulevat varmasti sanomaan, että ahne huora, ajattelee vain rahaa. Mä olen iloinen, että ollaan tarkkoja talouden kanssa ja hommaa hoidetaan kuten yritystä pitääkin hoitaa. Tosin persneton ottaminen voi joskus olla  markkinointimielessä ja pidemmällä tähtäimellä kannattavaa.
Boomeri: älä valitse halvimmista parasta, vaan parhaista halvin 😘

Poissa Pekonen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3520
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7246 : Joulukuu 18, 2021, 15:36:04 »
^Näinhän se on.
Mietinnässä oli kyllä itsellänikin tilata aikaa SonjaSisulle Seinäjoelle mutta nyt Joulun alla on sen verran rahareikiä että tästä ylellisyydestä olisi ollut joka tapauksessa tingittävä.
Impivaaralainen boomeri ja Suomen Rydmanistit Ry:n jäsen sekä antimisogynistinen gommunisti.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7247 : Joulukuu 18, 2021, 16:36:42 »
Yrittäjänä joutuu välillä tekee vaikeita päätöksiä - toki aina kannattavuus suhteita pitää punnita.

Jouluun alla vaan on ilmeisen tiukkaa ihmisillä ja eihän tässä mitään muuta kuin koittaa tammikuun loppupuolella tai helmikuussa uudestaan, kun ihmisillä on parempi taloudellinen tilanne... kaikki rahat ei oo menny lasten ja tyttöystävien joululahjoihin  :inlove:


Siitä tulikin mieleen, että melkeen loukkaantuisin lasten takia, jos tietäisin että rahat on käytetty muhun eikä lapsiin.
Kuitenkin itse nähnyt sen kun on tehty valintoja mun lahjojen ja viinan välillä. Eli siinä mielessä, on ihan miellyttävä ilmiö tämä, että joulun alla tällä alalla rahaa liikkuu vähän vähemmän.
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa HarryPotter

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6844
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7248 : Joulukuu 18, 2021, 17:00:38 »
Yrittäjänä joutuu välillä tekee vaikeita päätöksiä - toki aina kannattavuus suhteita pitää punnita.


Siitä tulikin mieleen, että melkeen loukkaantuisin lasten takia, jos tietäisin että rahat on käytetty muhun eikä lapsiin. Kuitenkin itse nähnyt sen kun on tehty valintoja mun lahjojen ja viinan välillä. Eli siinä mielessä, on ihan miellyttävä ilmiö tämä, että joulun alla tällä alalla rahaa liikkuu vähän vähemmän.

Eipä noita matkoja kannata tehdä, jos ei asiakkaita ole jouluna, joten eiköhän jokainen sen ymmärrä ja itsekin voi ladata akkuja ja relata.

Itse en tämän harrastuksen vuoksi ole vähentänyt yhtään joululahjoista, enemmänkin ne on vaan lisääntyneet ja niihin käytetty rahamäärä noussut.

Jouluna moni toki matkustaa ja ei välttämättä ole edes kotiseudulla. Moni voi myös haluta viettää aikaa perheen ja lastenlasten kanssa mummolassa :inlove: Joka tapauksessa jokainen tekee päätöksensä oman arvomaailman mukaisesti, toki siihen vaikuttaa finassitilanne, aika, perhesuhteet jne.

Joka tapauksessa - mukavaa joulun aikaa  :inlove: :inlove:

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 18, 2021, 17:03:12 kirjoittanut HarryPotter »
Seksi, sali, sauna ja saunaolut ;) No ehkä muutakin! ( 57 - 70 - 33 )

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7249 : Joulukuu 18, 2021, 17:14:23 »
Yrittäjänä joutuu välillä tekee vaikeita päätöksiä - toki aina kannattavuus suhteita pitää punnita.

Jouluun alla vaan on ilmeisen tiukkaa ihmisillä ja eihän tässä mitään muuta kuin koittaa tammikuun loppupuolella tai helmikuussa uudestaan, kun ihmisillä on parempi taloudellinen tilanne... kaikki rahat ei oo menny lasten ja tyttöystävien joululahjoihin  :inlove:


Siitä tulikin mieleen, että melkeen loukkaantuisin lasten takia, jos tietäisin että rahat on käytetty muhun eikä lapsiin.
Kuitenkin itse nähnyt sen kun on tehty valintoja mun lahjojen ja viinan välillä. Eli siinä mielessä, on ihan miellyttävä ilmiö tämä, että joulun alla tällä alalla rahaa liikkuu vähän vähemmän.

Mun repukka lähti omia aikojaan 🙈 Siinä oli tarkoitus lukea, että fiksua pohdintaa ❤️ Ja jotain muutakin 😁😘
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa SonjaSisu

  • Full Member
  • Galleria (7)
  • Viestejä: 260
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7250 : Joulukuu 18, 2021, 17:34:09 »
Yrittäjänä joutuu välillä tekee vaikeita päätöksiä - toki aina kannattavuus suhteita pitää punnita.

Jouluun alla vaan on ilmeisen tiukkaa ihmisillä ja eihän tässä mitään muuta kuin koittaa tammikuun loppupuolella tai helmikuussa uudestaan, kun ihmisillä on parempi taloudellinen tilanne... kaikki rahat ei oo menny lasten ja tyttöystävien joululahjoihin  :inlove:


Siitä tulikin mieleen, että melkeen loukkaantuisin lasten takia, jos tietäisin että rahat on käytetty muhun eikä lapsiin.
Kuitenkin itse nähnyt sen kun on tehty valintoja mun lahjojen ja viinan välillä. Eli siinä mielessä, on ihan miellyttävä ilmiö tämä, että joulun alla tällä alalla rahaa liikkuu vähän vähemmän.

Mun repukka lähti omia aikojaan 🙈 Siinä oli tarkoitus lukea, että fiksua pohdintaa ❤️ Ja jotain muutakin 😁😘


Fik myös sulle Enkeli :D No ei vaan, mutta kiitos  :inlove:  :laught: Mukavaa Joulun aikaa  :inlove:
Mitään sellaista ei pidä tehdä, minkä takana ei ole valmis seisomaan!

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7251 : Joulukuu 18, 2021, 18:30:32 »
Yrittäjänä joutuu välillä tekee vaikeita päätöksiä - toki aina kannattavuus suhteita pitää punnita.

Jouluun alla vaan on ilmeisen tiukkaa ihmisillä ja eihän tässä mitään muuta kuin koittaa tammikuun loppupuolella tai helmikuussa uudestaan, kun ihmisillä on parempi taloudellinen tilanne... kaikki rahat ei oo menny lasten ja tyttöystävien joululahjoihin  :inlove:


Siitä tulikin mieleen, että melkeen loukkaantuisin lasten takia, jos tietäisin että rahat on käytetty muhun eikä lapsiin.
Kuitenkin itse nähnyt sen kun on tehty valintoja mun lahjojen ja viinan välillä. Eli siinä mielessä, on ihan miellyttävä ilmiö tämä, että joulun alla tällä alalla rahaa liikkuu vähän vähemmän.

Mun repukka lähti omia aikojaan 🙈 Siinä oli tarkoitus lukea, että fiksua pohdintaa ❤️ Ja jotain muutakin 😁😘


Fik myös sulle Enkeli :D No ei vaan, mutta kiitos  :inlove:  :laught: Mukavaa Joulun aikaa  :inlove:

Haha 🙈😂 Kiitos samoin  :kiss:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.

Poissa Kapu

  • Sr. Member
  • Viestejä: 7772
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7252 : Joulukuu 18, 2021, 18:57:33 »
... kaikki rahat ei oo menny lasten ja tyttöystävien joululahjoihin  :inlove:

Siitä tulikin mieleen, että melkeen loukkaantuisin lasten takia, jos tietäisin että rahat on käytetty muhun eikä lapsiin.
Kuitenkin itse nähnyt sen kun on tehty valintoja mun lahjojen ja viinan välillä..

Kyllä pallerot tarvitsevat lahjansa. Lapset ovat niin vähän aikaa pieniä, että kaikki välittäminen on tarpeen.
Takkuiset hiukset rinnoillasi

Poissa Seepeli

  • Sr. Member
  • Viestejä: 11387
  • ******* Saisi mikroaaltouunilla pillua
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7253 : Joulukuu 18, 2021, 20:28:49 »
Therapy facial roller... mietin että oisko tuo vakkarille hyvä lahja..🤔
Amator

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7254 : Joulukuu 18, 2021, 20:38:41 »
Montako päivää vielä tää forkka pyörii ennen kuin koko pulju suljetaan?   :o

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7255 : Joulukuu 18, 2021, 21:05:25 »
^ Forkkahan pyörii tasan niinkauan kun se saadaan myytyä jollekkin hölmölle.

Poissa Vieras0342

  • Sr. Member
  • Viestejä: 3362
  • * Kelpo kaveri
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7256 : Joulukuu 18, 2021, 22:29:59 »
^Nyt en oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit, mutta minä olenkin vihreän puolueen jäsen?  ???


 

Poissa M.U. Tiainen

  • Sr. Member
  • Viestejä: 2680
  • ***** Huikea tyyppi
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7257 : Joulukuu 18, 2021, 22:38:58 »
^AMG! Siis eihän sitä voi muut ymmärtää kuin samppanjasosialistit tai mokuumus.

Poissa teme696

  • Sr. Member
  • Viestejä: 6657
  • ****** Rakastajien aatelia
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7258 : Joulukuu 19, 2021, 08:25:31 »
Juhalinilla on hyvät jutut.  :headbang:
"Taivaalla on aurinko ja sitten on taivaan isä joka säätää ilmat" -Teuvo 63v-

Poissa MariaEnkeli

  • Sr. Member
  • Galleria (3)
  • Viestejä: 5169
  • ******** Lähellä täydellisyyttä
Vs: Mitä mietit tänään?
« Vastaus #7259 : Joulukuu 19, 2021, 19:22:48 »
Että Jpetke on kyllä todellinen peppu-asiantuntija 😁 :inlove:
Pk-seutu

Lujan lempeä, varman hempeä, sydäntä ja järkeä. Avoimen salaperäinen, sovelias, siveetön,hallitusti hillitön,tunnollinen, kevytmielinen on kokonainen nainen.